quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef SuperSiem het volgende:
Die aflevering komt uit seizoen 5 en Net5 is nu ergens halverwege seizoen 4 geloof ik. De aflevering zou dus over een week of 3/4 wel langs moeten komen. Is een erg grappige aflevering trouwens.
dan kom ik toch nog op ¤ 135 uit voor de eerste negen series en bij deze aanbieding heb je zelfs een box om de hele serie heen...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Los zijn ze tot en met serie 9 toch 5 euro per deel?
die actie geld niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij de FRS ja. En dan is het ook nog eens 3 + de 4e gratis.
27 delen = 7x3 = 21 delen + 7 gratis = 28 (heb je een disc dubbel, of je neemt die laatste gratis disc niet). Dan dok je dus 21 x 5, da's 105 euro. En dan moet je nog serie 10 los kopen.
Dat is toch de box t/m serie 10?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:08 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Aanbieding bij Bart Smit, Central Perk Box voor ¤ 130??? (ik hoorde zo'n gerucht)
als dat zo is sta ik om 1 uur bij de Bart Smitquote:
idd heel serie 1 is al op dvd te krijgen..... nog lang niet alles uitgezonden in NLquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:36 schreef Dos37 het volgende:
vandaag ga ik de spin off Joey op DVD halen heb ik ook weer wat te kijken
Is het de complete serie? dus tot en met 10?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
ik heb 'm binnen voor ¤ 130......, ben ik even blij dat ik niet gehapt heb voor die "aanbiedingen" van boven ¤ 200.
Volledig met alle series, gewoon die Central Perk box die je overal aangeboden ziet op marktplaats.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Chielus het volgende:
Is het de complete serie? dus tot en met 10?
Ga vanmiddag toch nog maar een x naar Bart Smit, zag hem gisteren niet liggen en was te druk om te gaan vragen.
dvdfreak sucks big time!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
Freinds sucks Big time!!!!
je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Waar ergens kan ik Seizoen 10 in de orginéle verpakking vinden?
bij mij wel 100 euroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over naquote:
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:57 schreef -Mo- het volgende:
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakkingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bedoelt met drie losse hoesjes in een doosje? geen idee
ik heb maar de lelijke gekocht
neem gerust je tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Goh, wat een koopje.... ik denk er nog even over na ')
Heb vestingen in Zwolle volgens mij wel goed afgezocht....Op E-bay zie ik ook alleen maar de nieuwe verpakkingen staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:35 schreef Prior het volgende:
[..]
Gewoon goed zoeken, bij o.a. FRS en V&D. Maar wel snel dan, ze maken tegenwoordig alleen nog de nieuwe verpakkingen.
Marktplaatsquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik moet alleen nog seizoen 5 17-23, maar kan die nergns meer vinden
Alles magquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
ik vind het een overgewaardeerde serie, mag dat?
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik kan er zelf ook niet al te lang achter elkaar naar kijken, maar af en toe is het wel leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
mompelt iets over vrij land enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
Op de site van Otto verkopen ze hem nog. Tenminste, op het plaatje staat die er bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad.... Ik heb S1 t/m 9 in een CP-box, en wil S10 óók in diezelfde verpakking
Daar zit ik nou. ik vond de laatste seizoenen helemaal niet zo slechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef StarGazer het volgende:
Seizoen 3 blijft toch de beste van alle seizoenen die ik tot nu toe heb gezien. (The one with the flashback) . In seizoen 7 is helaas duidelijk te zien dat de sleur er in begint te komen, duidelijk de minste van de seizoenen die ik tot nu toe heb gezien .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |