The One With The East German Laundry Detergentquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Even offtopic:
Hoe heet die aflevering dat Chandler het de 1e keer uit maakt met Janice en dan zoveel koffie zuipt?
Dattie helemaal gaat flippen?
jaaaa....vooral in een aflv als Gunther die peuk overneemt en de opmerking die dan maakt...meesterlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:04 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 6 nu op dvd gehaald. Ik kan er niet echt 1 seizoen uit halen die ik nu echt het leukst vindt. Ze zijn allemaal geweldig. De afleveringen waarbij Chandler rookt zijn trouwens echt meesterlijk.
welke aflevering is dat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jaaaa....vooral in een aflv als Gunther die peuk overneemt en de opmerking die dan maakt...meesterlijk
Gelukkig is Friends wel errug leukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef dvdfreak het volgende:
Freinds sucks Big time!!!!
Is het dan trouwens definitief afgelopen met Chandler en z'n gerook? Ken nl nog niet alle afleveringenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is 3-18: The One With The Hypnosis Tape
Noem er eens een paar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Nope, ook in latere afleveringen is hij soms te zwak en steekt er eentje op. Maar Monica ruikt dat altijd direct.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:10 schreef SuperSiem het volgende:
Die aflevering komt uit seizoen 5 en Net5 is nu ergens halverwege seizoen 4 geloof ik. De aflevering zou dus over een week of 3/4 wel langs moeten komen. Is een erg grappige aflevering trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |