Uberlol............ die icoontjesquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef Sidekick het volgende:
Palestijnen zijn een heel [afbeelding][afbeelding][afbeelding] vredelievend [afbeelding][afbeelding][afbeelding] volkje waar [afbeelding][afbeelding][afbeelding] uitstekend[afbeelding][afbeelding][afbeelding] onderhandelingen mee te voeren zijn.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef Sidekick het volgende:
Palestijnen zijn een heel [afbeelding][afbeelding][afbeelding] vredelievend [afbeelding][afbeelding][afbeelding] volkje waar [afbeelding][afbeelding][afbeelding] uitstekend[afbeelding][afbeelding][afbeelding] onderhandelingen mee te voeren zijn.
quote:De Andere Overheid heeft als doel het bieden van een kwalitatief betere dienstverlening van niet alleen onze, maar ook van concurerende overheden. Wij zetten de toon en anderen kunnen dankzij de tucht der markt niet achterblijven.
Onze ambities reiken ver. Niet alleen willen wij de grootste overheid van Nederland worden, tevens willen wij internationaal. Dat is het mooie van ons systeem: het is tot en met de vreemste buitenlanden toe te passen. Wilt u als inwoner van het buitenland dus een overheid oprichten dan kunt u dankbaar gebruiken van onze franchise formule.
Velen van u zullen echter denken: waarom kiest een zo ambitieuze en talentvolle overheid zo'n bescheiden naam? Ook dat kenmerkt De Andere Overheid: bescheidenheid. Echter het spreekt voor zich dat we ons na verovering van de markt hernoemen in 'De Overheid'. Dus: de huidige overheid heeft zeker te vrezen want de naam van onze overheid zal binnenkort rijkelijk van de lippen van de nederlandse bevolking vloeien!
Ach beter een rukker dan een nep jood met een grote neusquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sjors is gewoon een rukker.![]()
Nee in dit geval gewoon een grote neus en een moslimfobie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Dus als je een grote neus hebt maar geen jood bent dan ben je een nepjood. Of is dit een Ajaxgrap die ik niet begrijp?
Wie is Jorn? Toch niet Sidekick, he?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:07 schreef George-Butters het volgende:
Coen! Jorn!
aka .....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie is Jorn? Toch niet Sidekick, he?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:48 schreef Sidekick het volgende:
Zo? Ben jij daartoe bevoegd?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:24 schreef VijfdeColonne het volgende:
[..]
Door zelf na te denken ben ik tot de conclusie gekomen dat de evolutietheorie je reinste onzin is.
Ik gis dat onze schrijver bedoelde te zeggen: Dat jij bevooroordeeld bent en niet in staat om zelf op onderzoek uit te gaan, waardoor je bepaalde ideeen van anderen klakkeloos voor waar aanneemtquote:Dat jij bevooroordeelt bent en niet in staat om zelf op onderzoek uit te gaan en bepaalde ideeen van sommige mensen voor waarheid klakkeloos aan te nemen,
Ach, de herderlijke toon van een goede bekeerder.quote:Je bent blind voor je eigen bestaan.
En de vaste sneer die laat zien dat men niets van de evolutietheorie heeft begrepen.quote:Maar wat mij betreft leef je tot je dood in de waan dat je grootouders apen waren.
De waarheid is complex. tip: ik ben Jorn's geheimzinnige raadgever. Met zonnebril.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jorn-Claude van Dammequote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:31 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De waarheid is complex. tip: ik ben Jorn's geheimzinnige raadgever. Met zonnebril.
Kom op de meetings en je weet exactly wie Jorn is. En wie werkelijk de touwtjes in handen heeft op het FOK-forum.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Fossiel Marcel van Dam en Paul Witteman doen vanavond het Kopspijkers spel.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:35 schreef pberends het volgende:
Kopspijkers begint weer.
Nou ja, of het eenwordt moeten we afwachten
.
komt die uit Sexy en Gewaagd?quote:
Nein, die Finest Art Collection.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:17 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
komt die uit Sexy en Gewaagd?
Ben je vrolijk, of schizofreen?quote:
En? Zijn ze kosher?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:50 schreef Sidekick het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Niet echt [afbeelding]
[afbeelding] goed gelukt.
Het lijkt meer op een Jood die borsten aan het kneden is.
Ik ben hoe dan ook niet bierloos.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je vrolijk, of schizofreen?
Doet me denken aan de hongerwinter van 1944.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben hoe dan ook niet bierloos.
Bezettingsbier?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Doet me denken aan de hongerwinter van 1944.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |