Ja jij.quote:
Nee, je bent gewoon standaard bijdehand...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef MikeyMan het volgende:
Euh... Eens kijken... Als dat een andere naam is voor Thee, Sesambollen, Kaas of Fricandeau, zou het kunnen, anders niet...
Hitte doet me over het algemeen niet zoveel
Et voi la monsieur!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:59 schreef JeroenV het volgende:
*komt op schoot.
Ik zocht dat topic van erodome over de pc-spier. Maar kan hem niet vinden. Jullie vast wel
Het idee was er.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:33 schreef Insomaniac het volgende:
Topic was bagger, Rits en Lemmeb.
No pun intended..
Guttegut, heb ik op je lid getrapt?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:29 schreef Harry_Sack het volgende:
nou, daar hebben jullie een goede mee binnengehaald hoor met die insomaniac
Naaimachineolie, je moet wel lezen hoor lieverdquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Guttegut, heb ik op je lid getrapt?
Stel je niet zo aan, we weten alletwee dat het geen serieuze suggestie was. Voor jouw post is er al twee keer neergezet dat producten op oliebasis een condoom aantasten en daarnaast moet je als vrouw wel erg verward zijn als je scharnierolie in je vagina spuit.
Toch bedankt voor het meedenken..
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Naaimachineolie, je moet wel lezen hoor lieverd![]()
Ik heb een betere suggestie: siliconenspray![]()
Zo slecht is m'n geheugen niet.quote:op het busje smeerolie (huile lubrificante in het Frans), ook wel bekend als naaimachineolie van de hema, staat dat je het voor scharnieren kunt gebruiken.
probeer het eens, misschien stop je dan met piepenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Zo slecht is m'n geheugen niet..
Je bent een schatje..
Ik lach niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
probeer het eens, misschien stop je dan met piepen![]()
Tsja. Het IQ in die landen ligt nu eenmaal zeer laag.quote:
Kom op zeg, wat een onzin. Er wonen niet uitsluitend negers in Afrika, en negers wonen niet uitsluitend in Afrika. Daarbij brengt hij het op een ronduit belachelijke wijze en is de rest van zijn post op zijn minst achterhaald en zonder basis.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja. Het IQ in die landen ligt nu eenmaal zeer laag.
Dat mag jij dan een verwerpelijke uitspraak vinden, maar ik vind de waarheid persoonlijk nooit zo verwerpelijk.
Nee, maar het ging hier wel toevallig over negers die toevallig in Afrika wonen. En daar toevallig een zeer groot deel van de bevolking uitmaken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een onzin. Er wonen niet uitsluitend negers in Afrika, en negers wonen niet uitsluitend in Afrika.
Het topic gaat over iemand die in Nederland iemand met AIDS heeft afgetrokken en vraagt of hij/zij nu mogelijk besmet kan zijn. Verder lijkt het me weinig zinnig hier met jou in discussie te gaan over de vraag of negers in of buiten Afrika een lager IQ bezitten, en in hoeverre dit verband houdt met het aantal AIDS-geïnfecteerden in Afrika.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar het ging hier wel toevallig over negers die toevallig in Afrika wonen. En daar toevallig een zeer groot deel van de bevolking uitmaken.
Ah, dus het gaat je erom dat het offtopic is? Dan heb je een punt natuurlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 17:46 schreef kLowJow het volgende:
Het topic gaat over iemand die in Nederland iemand met AIDS heeft afgetrokken en vraagt of hij/zij nu mogelijk besmet kan zijn.
Precies.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:54 schreef innovative het volgende:
Condoom
uh... tja... uhh... zegt wel genoeg denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |