Het drinken van breezers heeft een negatieve correlatie met de kwaliteit van je sekslevenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:42 schreef nAtu het volgende:
hoi beste medefokkers..
kzit met een probleempje..
mn vriendin en ik expirimenteren nu een beetje enzo..
en we hebben het nu een paar x geprobeerd maar ik krijg um der niej in bij haar..![]()
jullie zullen vast wel denken.. haha stumper...![]()
maarjah ksit er zelf een beetje mee..
iemand ervaringen die ie met me wil delen?
thx nuttige reacties aub..
neuke?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het drinken van breezers heeft een negatieve correlatie met de kwaliteit van je seksleven
Pak een krik... zet hem er tussen... you do the math.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:48 schreef nAtu het volgende:
maar owk @ innovative.. ze heeft geen pijn :| ma twil gwoon niet..
Ik heb de tijdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen al wat te neuken![]()
Ik kan de komende maand niet lopenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:51 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
Ik heb de tijdik ben er de komende dagen toch niet...
![]()
Nou, vooruit. Is zij wel voldoende opgewonden? Voorspel? Is ze gespannen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:52 schreef nAtu het volgende:
OT pls!
Je mag het proberen, maar aan mij kun je toch niet tippenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:02 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
maarre moet ik een nummertje trekken ofzo?
Nee, zoals jij nummertjes trekt, zo zijn er niet veel,quote:Op woensdag 1 juni 2005 03:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je mag het proberen, maar aan mij kun je toch niet tippen.
Nummertjes, volle zalen, het is mij om het evenquote:Op woensdag 1 juni 2005 03:14 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nee, zoals jij nummertjes trekt, zo zijn er niet veel,!
quote:24/7 athlete
heb zelf het sterke vermoeden dat dit dan ook niet de bedoeling was.quote:Op woensdag 1 juni 2005 04:10 schreef HighLander het volgende:
Qua spelling schep je ook niet echt veel goede moed qua het geven van een serieuze reactie.
In dat opzicht is het ook praktisch een al te uitgekauwd onderwerp aan het worden zo langzamerhand....quote:Op woensdag 1 juni 2005 04:11 schreef zoalshetis het volgende:
heb zelf het sterke vermoeden dat dit dan ook niet de bedoeling was.
Het topic daar is ook "het wil niet". Als je nou eerst even de OP leest, dan snap je dat je daar ook een hoop tips uit kunt halen. In de OP daar staat namelijk ook dat de TS er slechts een paar centimeter in kan "wrikken", verder niet. Hij komt niet verder én het gaat pijn doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:48 schreef nAtu het volgende:
maar owk @ innovative.. ze heeft geen pijn :| ma twil gwoon niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |