Waarom? We kunnen als mannen onder elkaar hier toch praten over seks, waarbij wij de nieuwe kennis toepassen op de seks met onze vrouwtjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:41 schreef Byte_Me het volgende:
tenzij jij alleen seks met mannen wilt, hetgeen me niet lijkt uitgesloten gezien sommige van je opmerkingen, lijkt het mij niet meer dan normaal dat vrouwen hier ook over seks mogen dicussieren.
Nieuwe kennis? die kan je toch het beste bij de vrouwen ZELF vandaan halenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? We kunnen als mannen onder elkaar hier toch praten over seks, waarbij wij de nieuwe kennis toepassen op de seks met onze vrouwtjes?
Nieuwe kennis om als man zelf bevredigd te worden. Daar hebben we vrouwen niet voor nodig hoor. Die moeten gewoon doen wat de mannen zeggen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Nieuwe kennis? die kan je toch het beste bij de vrouwen ZELF vandaan halen![]()
ik hoor liever van vrouwen wat ze fijn vinden, dan dat ik die gefrustreerde mannetjes hier op fok moet aanhoren. (ok, niet allemaal gefrustreerd)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom? We kunnen als mannen onder elkaar hier toch praten over seks, waarbij wij de nieuwe kennis toepassen op de seks met onze vrouwtjes?
Sinds wanneer heb jij seks met vrouwtjes?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hypothetisch gesteld dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:56 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij seks met vrouwtjes?
Jouw laatste seks-ervaring was toch het vergelijken van je piemellengte met je vriendjes?![]()
hehe die gaat er nooit meer helemaal uit he?quote:
Wat is er dan zo lekker aan een vrouw die tijdens het neuken klaarkomt?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef erodome het volgende:
Fuifje, als beide partijen genieten dan is de seks het beste, seks waar het maar om 1 persoon gaat kan best leuk zijn hoor, maar daar geniet je nog niet de helft van, seks wordt beter naarmate het plezier aan beide kanten toeneemt, niet eenzijdig....
Voor een man is er niets lekkerder dan dat hij tijdens het neuken de vrouw voelt klaarkomen om hem heen, voor de vrouw is er niets lekkerder dan hem te zien reageren op dat klaarkomen en te voelen reageren.
En wil je dat de vrouw het heerlijk heeft dan zal zij een beetje moeten weten hoe en wat met haar lichaam, anders kan je dat wel op je buik schrijven.
Ik merk dat je dat nog nooit hebt meegemaakt..je weet niet wat je mist....heaven!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat is er dan zo lekker aan een vrouw die tijdens het neuken klaarkomt?
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn voorstel: laat alleen mannelijke leden toe tot SEX.
Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik merk dat je dat nog nooit hebt meegemaakt..je weet niet wat je mist....heaven!!!![]()
oja..je leeft nog natuurlijk..als je nu eens dood gaat snap je wat ik bedoel..
Doe eens gek...probeer het eens...quote:
I agreequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:52 schreef erodome het volgende:
Fuifje, als beide partijen genieten dan is de seks het beste, seks waar het maar om 1 persoon gaat kan best leuk zijn hoor, maar daar geniet je nog niet de helft van, seks wordt beter naarmate het plezier aan beide kanten toeneemt, niet eenzijdig....
Voor een man is er niets lekkerder dan dat hij tijdens het neuken de vrouw voelt klaarkomen om hem heen, voor de vrouw is er niets lekkerder dan hem te zien reageren op dat klaarkomen en te voelen reageren.
En wil je dat de vrouw het heerlijk heeft dan zal zij een beetje moeten weten hoe en wat met haar lichaam, anders kan je dat wel op je buik schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |