Geeft m'n buren inderdaad het recht om in onze tuin, onze spullen te vernielen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef doemaardrie het volgende:
Heeft er nou helemaal niemand gezien dat dat boompje veel te dicht op de perceelsgrens staat?
Nee, dat geft ze het recht om:quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:59 schreef gfree het volgende:
[..]
Geeft m'n buren inderdaad het recht om in onze tuin, onze spullen te vernielen.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou die boom gewoon weer fijn rechtop zetten. Beetje ondersteunen met een houten constructie.
Nee hij zal niet groeien maar laat hem tot de zomer fijn staan.
Als ze dan een keer in de zomer zitten te bbqen, boom neerhalen en met een kettingzaag een uurtje of 2 gaan zagen![]()
Superplan!quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zou die boom gewoon weer fijn rechtop zetten. Beetje ondersteunen met een houten constructie.
Nee hij zal niet groeien maar laat hem tot de zomer fijn staan.
Als ze dan een keer in de zomer zitten te bbqen, boom neerhalen en met een kettingzaag een uurtje of 2 gaan zagen![]()
Deur inbeuken met die boomquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:55 schreef CasB het volgende:
Ik zou met een paar mensen die boom oppakken, naar de buren lopen, aanbellen, en als ze opendoen zeggen: "volgens mij zijn jullie iets vergeten vannacht"
wie je zusje?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:19 schreef gfree het volgende:
[..]
Bij nader inzien had dat ook m'n vriendin kunnen zijn.![]()
Of je boompje, die natuurlijk gewoon is omgewaait, waait er zomaar bovenop...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:15 schreef gfree het volgende:
[..]
Ze hebben net een nieuw tuinhuisje. Volgens mij brand die wel goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |