Dan zou ik buzzers advies opvolgenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:11 schreef gfree het volgende:
M'n ouders hebben de politie gebeld, maar die zeggen dat het geen politie zaak is. We sturen ze de wijkagent langs bij de buren, maar die kan ook niks doen. Moeilijk te bewijzen dat zij het hebben gedaan enzo.
We gaan het zeker niet zelf opruimen, dat mogen ze lekker zelf doen. Als ze dat niet willen, krijgen ze de boom inderdaad in stukjes in hun tuin. of ruit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
Dat is wel triest inderdaad....
Nu een boomversnipperaar huren, en de uitlaat van dat ding iop de tuin van de buren richten, dan hebben ze toch nog een boom in hun tuin
Dus nu gaan jullie iets uit hun tuin uitzoeken?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:11 schreef gfree het volgende:
M'n ouders hebben de politie gebeld, maar die zeggen dat het geen politie zaak is. We sturen ze de wijkagent langs bij de buren, maar die kan ook niks doen. Moeilijk te bewijzen dat zij het hebben gedaan enzo.
Ze hebben net een nieuw tuinhuisje. Volgens mij brand die wel goed.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus nu gaan jullie iets uit hun tuin uitzoeken?
thanx, is het huis van mijn ouders. Als het goed is woon ik over een weekje op mezelf.quote:
Ik zeg: doen!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
Dat is wel triest inderdaad....
Nu een boomversnipperaar huren, en de uitlaat van dat ding iop de tuin van de buren richten, dan hebben ze toch nog een boom in hun tuin
Wat dacht je van confronteren, wie anders kan het gedaan hebben?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:11 schreef gfree het volgende:
Knap stukje wind om die boom zo mooi recht door te krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe weet je trouwens 100% zeker dat zij het geweest zijn en dat er geen sprake was van een harde wind vlaag of iets dergelijks? Heb je nog andere bewijzen dan het gegeven dat er al een tijd ruzie was en jouw buren dat boompje vervelend vonden?
Overhangende takken mag je inderdaad wegsnoeien.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is wel redelijk triest ja...
Hoe kun je nou last hebben van zo'n boompje?
Mijn vader heeft weleens een pruimenboom die enorm overhing in onze tuin een stuk gekortwiekt.
Dit na uitvoerige discussies met de buurman (natuurfreak, bomen hebben ook gevoel dus die mag je niet snoeien) waar niks uit kwam.
Elke zomer lag onze tuin vol rottende pruimen en de buurman weigerde die op te ruimen of de pruimenboom te snoeien.
Dus toen heeft mijn pa er zelf de zaag in gezet.
Die buren hebben ons nooit meer aangekeken, hahaha.
Een flinke windvlaag met wat cirkelzagen die meegenomen werden als ik de foto's bekijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe weet je trouwens 100% zeker dat zij het geweest zijn en dat er geen sprake was van een harde wind vlaag of iets dergelijks?
We kunnen het niet bewijzen. Wind is het niet geweest want er ligt een lading zaagsel onder de boom. De buren zijn 2 weken terug nog aan de deur geweest wanneer we gingen verhuizen en of we voor die tijd nog ff de boom wilde kappen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef KreKkeR het volgende:
Hoe weet je trouwens 100% zeker dat zij het geweest zijn en dat er geen sprake was van een harde wind vlaag of iets dergelijks? Heb je nog andere bewijzen dan het gegeven dat er al een tijd ruzie was en jouw buren dat boompje vervelend vonden?
Heb er wel naar gekeken maar kon geen duidelijk sporen vinden. wel wat voetstappen, maar ja, die kunnen ook van onszelf zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:24 schreef Oblivion het volgende:
Staan er geen voetstappen in de modder?
Snel wat gips gaan halen, en detective spelen, ik had het gedaan!!
Echt wel...![]()
Het kruis van m'n buurman mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef detulp050 het volgende:
Misschien kunnen we namens FOK! iets ludieks aanbieden aan je buren
Een brandend kruis
Dat kan je heel makkelijk controleren, met profielen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef gfree het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken maar kon geen duidelijk sporen vinden. wel wat voetstappen, maar ja, die kunnen ook van onszelf zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |