Hallo laat die arme hond er buiten zeg !!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:59 schreef cyberstalker het volgende:
Hebben ze geen hond die je kan vergiftigen of zo?
Je hebt toch alleen een vergunning nodig als er een fundering onder zit ? Of ligt dat aan de gemeente ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Hadden ze eigenlijk wel een vergunning voor dat tuinhuisje?
Ze hebben bestemmingsplan laten wijzigen, en het tuinhuisje doet volgens mij dienst als extra kamer. woonruimte dus. het heeft ook een bordje met hun huisnummer met a erachter. Hoe ze dat allemaal voor mekaar hebben gekregen, vergunning enzo, snap ik ook niet. Misschien hebben ze vrienden bij de gemeente.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:46 schreef kaputwiehund het volgende:
Hadden ze eigenlijk wel een vergunning voor dat tuinhuisje?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:10 schreef sjwjanssen het volgende:
ZAGEN midden in de NACHT dat hoor je toch?
Kunnen we lekker makkelijk op de koffie komen!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:46 schreef Conflict het volgende:
Jullie kunnen ook al die coniferen omzagen![]()
![]()
Nee maar een handzaag hoor je ook wel. Misschien ben jij doof?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:14 schreef Jereon het volgende:
[..]
![]()
Wat denk je, dat ze met een motorzaag bezig geweest zijn ofzo?
Een beetje scherpe handzaag gaat zo goed als geruisloos door het zachte hout van een berk...
Als je een stap opzij zet dan hoor je meer geluid door eventueel knappende takjes of ritselende blaadjes...
Nope, niks gemerkt. M'n moeder deed 's ochtends de gordijnen open, ligt de boom op z'n kant.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:14 schreef glossy het volgende:
heb je het gezien dat de buren het hebben gedaan?
Als je je in remslaap ligt in een goed geisoleerd huis hoor je dat niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:15 schreef sjwjanssen het volgende:
[..]
Nee maar een handzaag hoor je ook wel. Misschien ben jij doof?
Bij nader inzien had dat ook m'n vriendin kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:19 schreef gfree het volgende:
[..]
Als je je in remslaap ligt in een goed geisoleerd huis hoor je dat niet zo makkelijk.![]()
Al had m'n zusje de kat wel horen krijssen, die was waarschijnlijk geschrokken toen die boom omviel.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:15 schreef sjwjanssen het volgende:
[..]
Nee maar een handzaag hoor je ook wel. Misschien ben jij doof?
We zijn nog aan het denken welke tegenactie we doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef sjwjanssen het volgende:
Maar je ouders doen dus niks behalve oom buurt agent langs sturen? (waar je dus niks aan hebt?)
13, kopen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:31 schreef Conflict het volgende:
gfree, hoe oud is jouw zusje?
Best zorgwekkend dat je die 2 door elkaar haaltquote:Bij nader inzien had dat ook m'n vriendin kunnen zijn.![]()
Scheerlijnen zijn voor tenten gekkiequote:Op donderdag 24 februari 2005 16:02 schreef Conflict het volgende:
Of die boom bovenop jullie dak zetten met een paar scheerlijnen!
De rijdende rechter is een mietjequote:Op donderdag 24 februari 2005 11:05 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
De rijdende rechter is je vriend!
quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Scheerlijnen zijn voor tenten gekkie
En met vergelding bedoel ik dat ik jullie boom in stukjes ga zagen en bij de buren door de ruiten ga gooien.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:25 schreef Xebrozius het volgende:
Waar woon je? Ik wil wel even iets voor je vergelden hoor...
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:34 schreef gfree het volgende:
[..]
We zijn nog aan het denken welke tegenactie we doen.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:00 schreef Xenomaniac het volgende:
Echt balachelijk dat jullie het erbij laten zitten.
Genoeg opties.
Prachtig ideequote:Op donderdag 24 februari 2005 17:38 schreef Xebrozius het volgende:
Wat je gewoon moet doen is voor hun huis gaan zitten met vrienden, en hun echt de hele dag gaan gadeslaan zonder iets te ondernemen (bij voorkeur de weekenden).
Geloof me, daar worden ze wel nerveus van en daar kunnen ze nog geen flikker aan doen ook aangezien je je op een openbare weg voor hun huis bevindt.
Als de politie langskomt hoe willen ze bewijzen dat je daar naar binnen kijkt. Je staat gewoon met een groepje vrienden te praten en af en toe kijkt er eens eentje om zich heen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:04 schreef Crizje het volgende:
[..]
Prachtig ideeMaar kan het niet als gluren o.i.d. bestempeld worden? En dus alsnog illegaal zijn?
Ik had ook vrolijk in mijn boxershort een boom bij hun staan omhakken idd...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:36 schreef MUUS het volgende:
Nog even denken over een tegenactie? Dat jullie dat kunnen..
Als ik vanochtend mijn tuin zo had aangetroffen, was ik echt meteen al brullend daar aan de bel gaan hangen.
In mijn badjas, lekker als een viswijf brullen, mijn honden mee, bonken op de deur.... heeeerlijk..
Misschien moet jij eens met ze in discussie gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus nu gaan jullie iets uit hun tuin uitzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |