Of prikkeldraad met 220 erop.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:30 schreef Flurry het volgende:
nieuw boompje plaatsen met een grote rottweiler eraan gebonden?
Exactamundo!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef nietzman het volgende:
Tijd om een paardenhoofd in het bed van je buren te dumpen.
geniaaal plan!!!! moet je doen!!!! hahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
Dat is wel triest inderdaad....
Nu een boomversnipperaar huren, en de uitlaat van dat ding iop de tuin van de buren richten, dan hebben ze toch nog een boom in hun tuin
een versnipperaar is iets goedkoperquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef Joe Gain het volgende:
Een paar Joegoslaven over laten vliegen, klaar.
"Ja, erg hè? Ze hadden ons gister ook te pakken. Wat een vandalen. "quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
Gewoon vannacht een paar ruiten ingooien.
En als ze morgen verhaal komen halen zeg je gewoon dat er bij jullie ook een boom is omgezaagd.
Ik dnek niet dat het slim is om dit te doen. Het is makkelijk te bewijzen waar die snippers vandaan komen. Het is niet of lastig te bewijzen dat die buren de boom hebben omgezaagt. Dus als de buren aangifte gaan doen is de kans groot dat er voor de schoonmaakkosten moet worden opgedragen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:39 schreef pacandor_ het volgende:
ik zou alleen als je een versnipperaar huurt ook zorgen dat je een hele berg hout hebt liggen.... dat ze niet alleen die boom terugkrijgen, maar ook nog een hele berg andere zooi!!!! dat ze de komende weken bezig zijn met opruimen.. ghehehehe
hahah dat is waar... en een stuk subtieler om te doen!!!! ghehehequote:Op donderdag 24 februari 2005 10:43 schreef Jereon het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat het slim is om dit te doen. Het is makkelijk te bewijzen waar die snippers vandaan komen. Het is niet of lastig te bewijzen dat die buren de boom hebben omgezaagt. Dus als de buren aangifte gaan doen is de kans groot dat er voor de schoonmaakkosten moet worden opgedragen...
Als ik zo vrij mag zijn te zeggen dat mensen die in dergelijke huizen/buurt wonen geld genoeg hebben, kunnen ze beter dit geld uitgeven om een aantal bomen te laten planten in de tuin. Kost waarschijnlijk wel een paar duizend euro, maar je hebt er dan ook een hoop plezier van terug...
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
En als ze morgen verhaal komen halen zeg je gewoon dat er bij jullie ook een boom is omgezaagd.
Elke keer als ik er aan denk wordt ik weer ontzettend kwaad. waar ze het lef vandaan halen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:50 schreef Redux het volgende:
Eigenlijk zou je precies zo'n boom vannacht moeten herplanten. Wat een stelletje eikels zeg, ongelovelijk!
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:56 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Je moet er gewoon helemaal niets van zeggen, die boom op z'n stronk terugzetten, en dan vast tapen.
dat is iss de beste optie!!!! gewoon terugzetten op z'n stronk en vast maken!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:56 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Je moet er gewoon helemaal niets van zeggen, die boom op z'n stronk terugzetten, en dan vast tapen. Snappen ze he-le-maal niets van. En als je het helemaal mooi wilt maken ga je 's nachts op de loer liggen als de boom voor de 2e keer om willen gaan zagen.
bron: www.neerlandstuin.nlquote:Op grond van Art. 5:42 BW is bepaald dat het niet geoorloofd is binnen bepaalde afstanden van eens anders erf bomen, heesters of heggen te hebben. Voor bomen is deze afstand in beginsel 2 m, voor heesters en heggen 50 cm. Dit geldt echter niet voor en op openbaar gebied! De wet formuleert hiermee de zo genoemde "verboden zone".
Ik stem voor!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
hahah en dan wel doen als het flinks regend buiten...quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:01 schreef Meeh het volgende:
[..]
Ik stem voor!Geniaal plan, baksteen 0,35 euro, de ruiten van de buren 200,- euro, the look on your neighbor's face in the morning: priceless
![]()
Toen we hier kwamen wonen was de boom zo'n mini stronkje, en hebben we zonder na te denken neergezet. We wisten op een gegeven moment wel dat de boom er niet mocht staan, maar omdat niemand er last van had hebben we hem laten staan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
bron: www.neerlandstuin.nl
Je zit dus inderdaad wettelijk vast aan 2 meter. Wat niet wegneemt dat je buren die boom niet zomaar om mogen zagen. Ze hadden echter wel - en waarschijnlijk met succes - een verzoek tot verplaatsen of kappen kunnen indienen.
Zijn ook wel weer regels voor, mag niet zomaar.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:59 schreef Conflict het volgende:
Je kan ook een paal van vier meter hoog met 20 1000 watt lampen in de tuin zetten.
En dan 's nachts laten branden, da's best irritant
Kortom, de buren hebben een motief om dat boompje weg te willen hebben (het is een Berk dus ik gok vanwege de zaadjes die in de herfst overal komen te liggenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:01 schreef gfree het volgende:
Ik open niet vaak een klaagtopic maar dit is echt te triest voor woorden.
M'n ouders hebben al een tijdje een probleem met de buren, namelijk een klein boompje die keurig in onze tuin staat. Om de een of andere reden zijn de buren niet blij met de boom, en wilden ze hem weg hebben.
Nu zijn ze midden in de nacht onze tuin ingelopen en hebbben de boom omgezaagd!![]()
Dat is toch echt niet te geloven, dat het ze zo hoog zit, dat ze met een zaag de tuin in stappen. Midden in de nacht.
Hoe asociaal kan je zijn, blijf verdomme met je poten van andermans spullen af.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Het 4 meter hoge tuinhuisje misschienquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Als je wilt uitgaan van het bijbelse principe oog om oog en tand om tand dan zou je iets in de tuin van de buren moeten zoeken om om te zagen![]()
Goede oplossing. Laat ze maar flink in de rats zitten. Op deze manier hoef je ook niet echt iets te slopen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:08 schreef Yakult het volgende:
Ik zou een brief in hun bus doen om ze te waarschuwen dat ze hun eigendommen dag en nacht goed in de gaten moeten houden omdat er onbeschofte vandalen actief zijn die vooral 's nachts toeslaan. En dan zeg je erbij dat jullie al zijn getroffen, en dat je het vermoeden hebt dat je buren wel eens de volgende slachtoffers zouden kunnen worden.
Verder gewoon doen of er niks aan de hand is en vrolijk blijven glimlachen, misschien dat ze dan een beetje nerveus worden.
Die moet er inderdaad aan.quote:
*Stiekem aan het lachen is*quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:56 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Je moet er gewoon helemaal niets van zeggen, die boom op z'n stronk terugzetten, en dan vast tapen. Snappen ze he-le-maal niets van. En als je het helemaal mooi wilt maken ga je 's nachts op de loer liggen als de boom voor de 2e keer om willen gaan zagen.
Zou ik toch gewoon doen, en vervolgens heel verbaasd aanbellen en zeggen dat je niet had verwacht dat zo'n ding de housnippers zo ver zou uitspugen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:43 schreef Jereon het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat het slim is om dit te doen. Het is makkelijk te bewijzen waar die snippers vandaan komen. Het is niet of lastig te bewijzen dat die buren de boom hebben omgezaagt. Dus als de buren aangifte gaan doen is de kans groot dat er voor de schoonmaakkosten moet worden opgedragen...
Als ik zo vrij mag zijn te zeggen dat mensen die in dergelijke huizen/buurt wonen geld genoeg hebben, kunnen ze beter dit geld uitgeven om een aantal bomen te laten planten in de tuin. Kost waarschijnlijk wel een paar duizend euro, maar je hebt er dan ook een hoop plezier van terug...
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:37 schreef Tokay het volgende:
Hé gfree
Wat een idiote situatie zeg, sommige mensen zijn echt totaal gestoord.![]()
Waarom bel je SBS6 Hart van Nederland niet, die houden wel van dit soort 'klein leed' nieuws!
Ik moest trouwens meteen denken aan Ozzy Osbourne die ruzie met z'n buren had, die gooide zo een beschimmelde ham over de heg.
Of een bamboestruik, die wortels gaan echt overal heen, die meuk is niet stuk te krijgen man!!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:28 schreef autocue het volgende:
Ik zou juist een grotere boom neerzetten met vanuit het huis een webcam erop gericht. Zal ze leren andermans spullen om te zagen en mochten ze het weer doen dan heb je videomateriaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |