Of prikkeldraad met 220 erop.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:30 schreef Flurry het volgende:
nieuw boompje plaatsen met een grote rottweiler eraan gebonden?
Exactamundo!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:07 schreef nietzman het volgende:
Tijd om een paardenhoofd in het bed van je buren te dumpen.
geniaaal plan!!!! moet je doen!!!! hahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:10 schreef buzzer het volgende:
Dat is wel triest inderdaad....
Nu een boomversnipperaar huren, en de uitlaat van dat ding iop de tuin van de buren richten, dan hebben ze toch nog een boom in hun tuin
een versnipperaar is iets goedkoperquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef Joe Gain het volgende:
Een paar Joegoslaven over laten vliegen, klaar.
"Ja, erg hè? Ze hadden ons gister ook te pakken. Wat een vandalen. "quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
Gewoon vannacht een paar ruiten ingooien.
En als ze morgen verhaal komen halen zeg je gewoon dat er bij jullie ook een boom is omgezaagd.
Ik dnek niet dat het slim is om dit te doen. Het is makkelijk te bewijzen waar die snippers vandaan komen. Het is niet of lastig te bewijzen dat die buren de boom hebben omgezaagt. Dus als de buren aangifte gaan doen is de kans groot dat er voor de schoonmaakkosten moet worden opgedragen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:39 schreef pacandor_ het volgende:
ik zou alleen als je een versnipperaar huurt ook zorgen dat je een hele berg hout hebt liggen.... dat ze niet alleen die boom terugkrijgen, maar ook nog een hele berg andere zooi!!!! dat ze de komende weken bezig zijn met opruimen.. ghehehehe
hahah dat is waar... en een stuk subtieler om te doen!!!! ghehehequote:Op donderdag 24 februari 2005 10:43 schreef Jereon het volgende:
[..]
Ik dnek niet dat het slim is om dit te doen. Het is makkelijk te bewijzen waar die snippers vandaan komen. Het is niet of lastig te bewijzen dat die buren de boom hebben omgezaagt. Dus als de buren aangifte gaan doen is de kans groot dat er voor de schoonmaakkosten moet worden opgedragen...
Als ik zo vrij mag zijn te zeggen dat mensen die in dergelijke huizen/buurt wonen geld genoeg hebben, kunnen ze beter dit geld uitgeven om een aantal bomen te laten planten in de tuin. Kost waarschijnlijk wel een paar duizend euro, maar je hebt er dan ook een hoop plezier van terug...
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
Gewoon vannacht een paar ruiten ingooien.
En als ze morgen verhaal komen halen zeg je gewoon dat er bij jullie ook een boom is omgezaagd.
Elke keer als ik er aan denk wordt ik weer ontzettend kwaad. waar ze het lef vandaan halen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:50 schreef Redux het volgende:
Eigenlijk zou je precies zo'n boom vannacht moeten herplanten. Wat een stelletje eikels zeg, ongelovelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |