abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25216794
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:05 schreef Elgigante het volgende:
Ondanks dat e.e.a. best wat voeten in aarde zal hebben en ik de linkse partijen niet voor zie stemmen zie ik er wel wat in eerlijk gezegd.
Mwah, ik denk dat linkse partijen (en met name de SP) zeker wel wat kunnen met (enkele) van de punten die Mutant noemt. Ik zie eerder partijen als D66 en de VVD moeilijk gaan doen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:22:18 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25217011
En wie gaat dat allemaal weer betalen, al die 'educatieve' vakantietripjes naar het land van herkomst? En wie zegt dat het ook daadwerkelijk gaat helpen? En wie garandeert mij dat de gemiddelde kut-Marokkaan dergelijke tripjes niet louter zal gebruiken om zo'n achterlijke Berbergeit uit de bergen te trekken en naar Nederland te halen ?

Nee, dank je de koekoek . Ik voel liever voor definitieve, onomkeerbare uitzetting van dergelijke types. Ten eerste garandeer je daarmee dat je in de toekomst zo min mogelijk last van ze zult hebben (mits de controle aan de grens scherp genoeg is, dat is een volgend puntje). En daarnaast gaat er een sterk signaal vanuit: 'niet meer doen jongens, want anders...'.

En bovenal is het vele malen goedkoper: één enkeltje Marokko met Air Bèrbèr is vele malen goedkoper dan enkele retourtjes met de KLM .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 17:30:07 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_25217121
waarom zou Marokko die idioten in vredesnaam binnenlaten, wat moeten ze met Nederlandse criminelen???
Die weigeren na anderhalve dag gewoon zitplaatsen te verschaffen aan jouw 'air berber' en laten geen Nederlandse toestellen meer landen (komt toch alleen maar rotzooi uit) en dan nog zolang ze niet in Marokko zijn veroordeeld zijn ze gewoon vrij om te gaan en staan waar ze willen ... die gaan en staan dus op een vliegtuig naar Belgie en wandelen gewoon Nederland weer binnen

nee geweeeeeeeldige optie, daar heb je vast flink over na moeten denken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 17:32:11 #84
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25217153
Marokko was maar wat blij toen ze wat mensen uit het rifgebergte kon dumpen in o.a. Nederland. Waarom zou je niet af en toe eens wat teruggeven, omdat blijkt dat de aarding niet werkt? De dubbele nationaliteit laat die optie toe, use it wisely!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:42:12 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25217285
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:30 schreef sp3c het volgende:
waarom zou Marokko die idioten in vredesnaam binnenlaten, wat moeten ze met Nederlandse criminelen???
Die weigeren na anderhalve dag gewoon zitplaatsen te verschaffen aan jouw 'air berber' en laten geen Nederlandse toestellen meer landen (komt toch alleen maar rotzooi uit) en dan nog zolang ze niet in Marokko zijn veroordeeld zijn ze gewoon vrij om te gaan en staan waar ze willen ... die gaan en staan dus op een vliegtuig naar Belgie en wandelen gewoon Nederland weer binnen

nee geweeeeeeeldige optie, daar heb je vast flink over na moeten denken
Het interesseert me geen hol wat Marokko ervan vindt. Ze zijn immers zelf zo dom geweest om dat tuig ongevraagd van een Marokkaanse nationaliteit te voorzien. Joost mag overigens weten waarom, maar daar kunnen we nu mooi gebruik van maken .

Het lijkt me niet dat Marokko ooit zover gaat de eigen burgers de toegang te ontzeggen. De enige mogelijkheid is dan dat men de Marokkaanse nationaliteiten van dit tuig weer intrekt. Maar dat zou Nederland zelf ook graag willen en is tot nu toe onbespreekbaar gebleken. De Marokkaanse regering wil daar simpelweg niet aan.

Echter, we kunnen altijd nog overgaan tot executie van de kut-Marokkanen. Dan heeft niemand er meer last van. Bovendien is een kogel niet zo duur, en een strop nog goedkoper.
pi_25217367
Wij allochtonen, en vooral Marokkaanse jongeren moeten zich geen gevoel aan laten praten door mensen dat we minder zijn. Juist tussen twee culturen leven zou ons ook grote voordelen moeten opleveren, zolang je maar weet wie je bent en je geschiedenis kent.

En daar zie ik dus vooral verschil tussen bijv. Turkse jongeren en Marokkaanse, terwijl de Turkse jongeren zich heel bewust zijn van hun (Turkse) identiteit en meer weten over hun geschiedenis komen veel Marokkaanse jongeren niet verder dan de zomer in Marokko door te brengen.

Daarom is dat belangrijkste punt van Mutant erg sterk, eigen geschiedenis kennen, weten waar je voor staat, wie je bent..sta je veel sterker in je schoenen.

Ja en spreiding is altijd beste voor integratie, maar daar is het nu telaat voor dus dat houdt op, en van dat project is goed bedoeld maar lukt denk ik toch niet. En ik zie het ook niet snel werken, wanneer men eenmaal terug is vergeet je toch hoe goed je het hebt.
X
pi_25217404
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het interesseert me geen hol wat Marokko ervan vindt. Ze zijn immers zelf zo dom geweest om dat tuig ongevraagd van een Marokkaanse nationaliteit te voorzien. Joost mag overigens weten waarom, maar daar kunnen we nu mooi gebruik van maken .

Het lijkt me niet dat Marokko ooit zover gaat de eigen burgers de toegang te ontzeggen.
Ja, ik denk ook dat Marokko staat de springen om een strafkolonie van Nederland te worden
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:51:38 #88
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_25217438
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:14 schreef MrX1982 het volgende:

Je zou de ouders en de kinderen in een (her)opvoedingskamp moeten plaatsen en ze leren hoe wij in Nederland omgaan met elkaar dit in combinatie met het idee van Mutant01. Dan komt wellicht in de toekomst toch nog alles goed.
Goed idee, maar dan wel de rekening sturen naar koning Hassan. Laat ie ook maar eens iets bijdragen aan de kosten die zijn onderdanen hier teweegbrengen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_25217506
In hoeverre is het nog zijn onderdaan?

Als de jongen hier is geboren, hier is opgegroeid, hier heeft gevoetbald bij de lokale voetbalclub, hier zijn eerste vriendinnetje had in 2havo, hier uitging naar lokale discotheek toen die 16 was.

Alleen een andere naam heeft dan Fritz of Donovan van zijn leeftijd, of ander kleurtje, voor rest niets. Owja hij gaat toevallig elke zomer naar Marokko ipv hele kuddes naar Blanes of Costa Brava.

Bullshit dus
X
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 17:56:48 #90
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25217526
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:47 schreef Alulu het volgende:
Wij allochtonen, en vooral Marokkaanse jongeren moeten zich geen gevoel aan laten praten door mensen dat we minder zijn. Juist tussen twee culturen leven zou ons ook grote voordelen moeten opleveren, zolang je maar weet wie je bent en je geschiedenis kent.

En daar zie ik dus vooral verschil tussen bijv. Turkse jongeren en Marokkaanse, terwijl de Turkse jongeren zich heel bewust zijn van hun (Turkse) identiteit en meer weten over hun geschiedenis komen veel Marokkaanse jongeren niet verder dan de zomer in Marokko door te brengen.

Daarom is dat belangrijkste punt van Mutant erg sterk, eigen geschiedenis kennen, weten waar je voor staat, wie je bent..sta je veel sterker in je schoenen.

Ja en spreiding is altijd beste voor integratie, maar daar is het nu telaat voor dus dat houdt op, en van dat project is goed bedoeld maar lukt denk ik toch niet. En ik zie het ook niet snel werken, wanneer men eenmaal terug is vergeet je toch hoe goed je het hebt.
Kom op zeg, die crimineeltjes gaan echt niet zo diep hoor. Ze zijn ontspoord door elkaar op te fokken en gooien het nu over de boeg dat ze verstoten zijn. Gaat er bij mij niet in. Kijk naar Mutant01, die doet het toch goed? Het is maar welke keuze je maakt en wie je "vrienden" zijn.
pi_25217544
quote:
, het beste van 2 culturen meekrijgen maakt je alleen maar sterker en beter. Zoals het nu gaat zwemmen de meeste echter tussen 2 culturen in en krijgen eigenlijk maar gedeeltes mee van beide, en vaak niet echt de beste gedeeltes. Maar:
quote:

Inderdaad, terwijl Marokko een geweldig land is met een zeer rijke cultuur. En met grote steden waar Nederland eigenlijk eens goed naar zou moeten kijken. En ook een land met een redelijk geslaagde multiculturele samenleving.....dingen die autochtone Nederlanders niet weten, maar Marokaanse jeugd eigenlijk ook haast niet
quote:
Mwah, 't is nooit te laat. Maar als we er aan beginnen dan moet het ook goed doordacht en grondig. Half werk zal de problemen alleen verergeren.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:00:24 #92
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25217594
quote:

Tukse jongeren zijn top .

Dat zal wel door bepaalde ontwikkelingen in het land van herkomst komen. Het is nu eenmaal een feit dat Turkije als staat veel malen moderner is dan Marokko. En het feit dat veel Marokkanen uit het achterlijkste deel van Marokko afkomstig zijn, helpt ook niet echt .
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:02:31 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25217633
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat Marokko staat de springen om een strafkolonie van Nederland te worden
Moet jij eens opletten hoe de internationale gemeenschap gaat reageren als Marokko de eigen onderdanen de toegang ontzegd.
pi_25217692
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:02 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten hoe de internationale gemeenschap gaat reageren als Marokko de eigen onderdanen de toegang ontzegd.
Moet jij eens opletten hoe de internationale gemeenschap gaat reageren als Nederland de eigen onderdanen gaat deporteren.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:11:01 #95
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25217759
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten hoe de internationale gemeenschap gaat reageren als Nederland de eigen onderdanen gaat deporteren.
Welke onderdanen

Als je dat tuig de Nederlandse nationaliteit afneemt zijn het echt geen 'onderdanen' van Bea meer . En dat kan heel gemakkelijk: Nederlandse Marokkanen geven immers zelf aan zich allereerst 'Marokkaan' te voelen en dan pas 'Nederlander'. De Nederlandse fungeert dus als tweede nationaliteit, en is dus vrij gemakkelijk weer af te nemen.
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 18:15:50 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25217833
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Doordat jij nu heel bewust het woord deporteren gebruikt, zou je kunnen gaan denken dat het hier om zeer onschuldige arme mensen gaat. Handig bedacht, maar niemand die in die kolder trapt. Iemand met twee nationaliteiten kan 2 kanten op, dat is niet deporteren, maar uitzetten/teruggeven.
pi_25217893
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Goed idee, maar dan wel de rekening sturen naar koning Hassan. Laat ie ook maar eens iets bijdragen aan de kosten die zijn onderdanen hier teweegbrengen.
Ik denk niet dat je een rekening kan sturen naar de koning van Marokko. Hij zou tenslotte kunnen zeggen dat ze een product zijn van de Nederlandse samenleving. Ik denk dat je beter de ouders financieel aansprekelijk kan stellen voor het (her)opvoeden van hun kinderen. Zij zijn tenslotte wel aansprakelijk voor het falen van de opvoeding.
pi_25217900
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Welke onderdanen

Als je dat tuig de Nederlandse nationaliteit afneemt zijn het echt geen 'onderdanen' van Bea meer . En dat kan heel gemakkelijk: Nederlandse Marokkanen geven immers zelf aan zich allereerst 'Marokkaan' te voelen en dan pas 'Nederlander'. De Nederlandse fungeert dus als tweede nationaliteit, en is dus vrij gemakkelijk weer af te nemen.
Ow ja, en dat is ook zo'n heerlijk realistische optie dat die ingevoerd gaat worden

Weet je wat we ook kunnen doen, één van de waddeneilanden statenloos verklaren. Daar een grote gevangenis bouwen en daar alle Marokanen zonder enige vorm van proces in vast houden op verdenking van het kutmarokkaan zijn en ze vervolgens jarenlang vasthouden en god mag weten wat met ze doen.......
pi_25217930
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Doordat jij nu heel bewust het woord deporteren gebruikt, zou je kunnen gaan denken dat het hier om zeer onschuldige arme mensen gaat. Handig bedacht, maar niemand die in die kolder trapt. Iemand met twee nationaliteiten kan 2 kanten op, dat is niet deporteren, maar uitzetten/teruggeven.
Als je even terugbladert naar het begin van dit topic dan zul je lezen dat ik niet begonnen ben met dit deporteren te noemen en zelfs een kritische noot heb gezet bij het gebruik van dit woord.
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 18:38:07 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25218189
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Als je even terugbladert naar het begin van dit topic dan zul je lezen dat ik niet begonnen ben met dit deporteren te noemen en zelfs een kritische noot heb gezet bij het gebruik van dit woord.
Dan is het toch goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')