Lees je even in andersquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:40 schreef SilverSpirit het volgende:
Zielig als je dit leuk vind. Kinderachtig.
ja, meki kan er wat van, maar wie is die stotterende "Advocaat"?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:41 schreef kastanova het volgende:
Wat is dat toch met Fokkers en stotteren?!.
Doe eens EEN gokquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, meki kan er wat van, maar wie is die stotterende "Advocaat"?
quote:Meki krijgt telefoon van " Advocaat "
Een Advocaat van Kantonrechter Spong heeft Meki gedreigd met aangifte
Advocaat Spong had Meki gebeld en gedreigd met aangifte . De advocaat is al inmiddels gestapt naar de OM volgens Meki heeft Meki niks misdaan
Meki : " Ik ben niet bang voor een rechtzaak in de verleden hebben 5 mensen met een rechtzaak gedreigd . Meki is niet bang
Later meer
ja meki lacht hierom daarom staat dit op z'n weblogquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:48 schreef Moustafa het volgende:
'Wie zit er achter de schuilnaam DePresident' vieze fuckhoer boebiedoe. Ben jij dat? Wacht jij maar.
tuurlijk vriend ga hem nou niet lopen verdedigen hij is er met 2 poten ingetraptquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:49 schreef Moustafa het volgende:
Hij had het door hoor!!!!!! Hij speelde mee!
Ik vond het op huilen lijkenquote:
hehequote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:41 schreef kastanova het volgende:
Wat is dat toch met Fokkers en stotteren?!.
Inderdaad zeg... die kan d'r ook wat van!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, meki kan er wat van, maar wie is die stotterende "Advocaat"?
Ben jij de oom van Meki?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
Volgens mij is dit illegaal. Je als advocaat voordoen
We gaan jullie stuk voor stuk aanklagen
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
Op welke redenen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
rustug rustugquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
So what!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
is dat jou vader die bij de KLP werkt?quote:
Wete jullie moeten eens kappen met je discriminatie want dit doe je toch niet zo maar>?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:59 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
is dat jou vader die bij de KLP werkt?![]()
uhm correct me if i'm wrong maar ik heb toch niks discriminerends gezegd?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Wete jullie moeten eens kappen met je discriminatie want dit doe je toch niet zo maar>?
Succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
en deze hele grap heeft er niks mee te maken dat jullie buitenlanders zijn hoor dus ga het daar ajb niet op gooien. Buitenlanders zijn tofquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Wete jullie moeten eens kappen met je discriminatie want dit doe je toch niet zo maar>?
Doe doe doequote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
dan vind je mij dus ook niet tof want ik hebme ook bij hem aangesloten. Hij is gewoon onze vriendquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en deze hele grap heeft er niks mee te maken dat jullie buitenlanders zijn hoor dus ga het daar ajb niet op gooien. Buitenlanders zijn tof.
en voordat meki zich bij DP aansloot vond ik meki ook tof
Nee, ze proberen HET nummer te krijgen. Kijk es, nog een gratis lesje integratie ook. Wat zeik je nou?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef Moustafa het volgende:
DISCRIMINATIE. En jullie proberen de nummer van onze vriend te krijgen. DePresident.
dat heb je goed begrepenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:03 schreef Moustafa het volgende:
[..]
dan vind je mij dus ook niet tof want ik hebme ook bij hem aangesloten. Hij is gewoon onze vriend
Maar dat klinkt vrij naadje. Daarom had ik het ook gewoon in het bestaande formaat gepost.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Een mirror in MP3-Formaat!
http://www.freewebtown.com/tl_eenakter/meki.mp3
waar is ie heen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:05 schreef Moustafa het volgende:
Jullie kunnen wel tegen hem he als hij weg is
Laten we het algemeen houden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
'De koninklijke Nederlandse politie'
hij deed zich ook niet voor als spong maar als sponkquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:11 schreef Moustafa het volgende:
Ja. Wij.
Je bedoelt meester Sponk?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:09 schreef SilverSpirit het volgende:
Er zal vast wel iemand zijn die dit naar spong mailt
Ja en die gaat het vervolgens dan ook echt luisteren...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:09 schreef SilverSpirit het volgende:
Er zal vast wel iemand zijn die dit naar spong mailt
Like he would give a donkey-ballquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:12 schreef petre86 het volgende:
"user van het internetforum FOK!, doet zich voor als spong, en krijgt echte spong achter zich aan"
dan lach ik nog harder
moet er een oor worden afgehakt danquote:
Ej, niet gaan dreigen of ik laat mijn advocaat ook even bellenquote:
klinkt als een lekkerwijfquote:
Piemels zijn beter.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet er een oor worden afgehakt dan
Ik denk dat er een schaap wordt opgeoffertquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet er een oor worden afgehakt dan
Doodsverwensingquote:
quote:De sharia-wetgeving leidt in de praktijk tot oneerlijke processen, wrede straffen en discriminatie/willekeur tegen vrouwen en mannen uit lagere sociale klassen.
kennen jullie haar nietquote:
quote:
Sylvie ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:20 schreef laffer het volgende:
[..]
kennen jullie haar niet![]()
sharia is de grootste snol van amsterdam, ze bezit zelfs de hele collectie geslachtziekten![]()
Waarom hun aanpakken. Ze doen niet foute dingen tegen de wet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat Sponkhier alleen maar om kan lachen.
![]()
Sterker nog, ik denk dat hij aan zal bieden om Meki en DP aan te pakken voor een bijzonder laag tarief. Nu alleen nog een advocaten kantoor zien te vinden die Sponk heet. Maar dat is maar een detail.
Staat ergens boven je. Maar de kwaliteit daarvan is vrij klote in vergelijking met de .vox file.quote:
of je leest het topicquote:
ik heb meki nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Oh men... Dat meki zich hier nog durft te vertonen.
wel foute dingen doet tegen wedtquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:22 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Waarom hun aanpakken. Ze doen niet foute dingen tegen de wet.
Da da da daaaaaar heb i i ik ni ni ni niks meeemeeemee tu-euh ma ma maken hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Oh men... Dat meki zich hier nog durft te vertonen.
Bibber ende beef.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Spong is gemaild, kreeg ik zojuist te horen. Hopelijk klaagt hij jullie allemaal stuk voor stuk aan.
meki had niks doorquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
Ik moet toegeven dat het leuk geprobeerd is. Helaas wist Meki direct al dat het om een grap ging. Het artikel dat daar over geschreven is, is extra geplaatst. Verbeeld jullie dus maar niets![]()
Spong is gemaild, kreeg ik zojuist te horen. Hopelijk klaagt hij jullie allemaal stuk voor stuk aan.
Okay.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
Ik moet toegeven dat het leuk geprobeerd is. Helaas wist Meki direct al dat het om een grap ging. Het artikel dat daar over geschreven is, is extra geplaatst. Verbeeld jullie dus maar niets![]()
Joh.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
Uhhuh, waarom is hij dan zo nerveus en waarom blijft hij dan zo lang zo onzinnig doorpraten stotteren?quote:Helaas wist Meki direct al dat het om een grap ging.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Ik ben DePresident
B-b-b-buhwijs het m-m-maar!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
Echt ! Hij wist ervan! Geen leugens!![]()
Ja en Osama is een homoseksuele hoerenloper.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
ga je hond wassenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
Hij is al net zo intelligent en doortastend als jijquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
dat jij nog leeftquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
[quote]Ik ben DePresident
quote:Spong is gemaild, kreeg ik zojuist te horen. Hopelijk klaagt hij jullie allemaal stuk voor stuk aan.
quote:Wij ownen FOK!
Vandaag hebben Meki en ik een geweldige grap uitgehaald met de loserbevolking van de website FOK!.nl Een of andere achterlijke user belde als advocaat op naar Meki, in de hoop hem te kunnen bezeiken en persoonsgegevens van de almachtige DePresident te kunnen ontfutselen. Meki had direct door dat het niet om een grootse advocaat, maar om een puisterig pubertje ging. Hij speelde het spel mee door zelfs een artikel op deze weblog te plaatsen. Wat resulteerde was dit topic op FOK! "mijn oom is de baas hoor" , waarin ze opschepten over de grap die ze met Meki zouden hebben uitgehaald. De waarheid is echter anders. Wij lachen ons kapot![]()
dit maakt het allemaal maar zieliger!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef Moustafa het volgende:
http://supermeki.blogspot.com/
Wij ownen jullie
LEUGENS!quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:37 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
dit maakt het allemaal maar zieliger!
Ja, zo kwam hij ook echt overquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef Moustafa het volgende:
http://supermeki.blogspot.com/
Wij ownen jullie
Oeh, word je al lichtelijk hysterisch?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:35 schreef SilverSpirit het volgende:
Maar is al bekend wie de "advocaat" is?
Ik zelf verdenk kastanova, hij praat met een twents accent en kastanova heeft twente in zijn msn adres staan.
waar blijft mijn dreigmail?quote:
Meki krijgt telefoon van " Advocaat "quote:
Aangifte doenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zo kwam hij ook echt over![]()
O ja, de aangifte die jullie willen doen, is hierdoor waardeloos geworden.SUKEL!!!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:30 schreef Moustafa het volgende:
Wie is het dan wel?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..].
1. Ik stotter nooit
2. Ik zou hem aan het huilen gekregen hebben.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:40 schreef Slarioux het volgende:
"omdat jij mij ... eh.... je mag me niet bellen hè"
je wilde een unban? op deze manier kon je ook posten maar je bent nu al zo onder de tafel geluld dat je niet meer durft?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:40 schreef Moustafa het volgende:
En nu reageer ik niet meer. BAN!
dat laatste zal de maker er van weerhouden om zich bekend te makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:41 schreef SilverSpirit het volgende:
[..]
Wie is het dan wel?
Kom op dappere dodo onthul jezelf!![]()
Iedereen op Fok! zal je overladen met complimenten en je mag waarschijnlijk toetreden tot de crew.
wat jij wilquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:40 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Aangifte doen
right
achterlijke konthomo.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:45 schreef Moustafa het volgende:
Dit is laster en ik eis dat het wordt weggehaald
Anders klagen we jullie aan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dreigementen die je nooit waarmaakt iddquote:
in de snoepwinkel van jouw incest plegende stiefvader??quote:
Iets is alleen maar laster als de aantijgingen jouw imago grote schade aandoen en er voor zorgen dat je niet meer normaal kan functioneren. Veel succes met je aanklachtquote:
Ik ben vredelievend.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dreigementen die je nooit waarmaakt idd.
Mensenschuwe pisvlek...
Ik luister het nu al voor de zoveelste keer, het blijft geweldig. Ik vrees dat ik morgen hetzelfde probleem hou.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:48 schreef Slarioux het volgende:
Tering, wat zullen de mensen in de trein langs Elst me morgen raar aankijken, als ik met een spontane lach-epilepsie voorbij kom rollen.
Woei, na 3 minuten al! Je bent wakker vandaag lafferquote:
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:48 schreef nietzman het volgende:
Kan er niet iemand zo'n soundrecordertooltje aanzetten te opnemen en tegelijk Meki afspelen?.
Lijkt me een goede manier om een mp3tje te bakken, ik zit niet achter een windowsbak..
wat moet het dan frustrerend voor je zijn dat de hele maatschappij jou uitkotst hèquote:
Jij spoort écht niet, weet je dat?quote:
och, ik heb zo m`n momentenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Woei, na 3 minuten al! Je bent wakker vandaag laffer.
Linkje?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
Meki, er is iets stuk op je blog, er is een bericht 'verdwenen'
supermeki.blogspot.comquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:54 schreef Litso het volgende:
Linkje?
Of je 'm online wilt gooien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, Adobe Audition draait nu mee met de wavemix.
Een paar minuutjes geduld en ik heb een goede mp3.
Ik drukte op een verkeerd knopjequote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij spoort écht niet, weet je dat?.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
Komt vanzelf, komt vanzelfquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Of je 'm online wilt gooien.![]()
Meki's moeder?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:59 schreef Moustafa het volgende:
Ik ruik een manwijf.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, die is gek.
Lees het nogmaals
Dat vond ik nou niet, een normaal mens zou die kerel binnen een minuut door hebben gehad. Zelfs Meki had op bepaalde momenten al de nodige argwaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:51 schreef tommy4487 het volgende:
de advocaat speelde het goed alleen wie is sponk? hij sprak goed de taal zoals een advocaat ook praat hulde!
[..]Ja, die is gek.
Lees het nogmaals
[..]Ja, die is gek.
Lees het nogmaals
*dataverkeer over heeft*quote:
Maak maar een mirrorquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
*dataverkeer over heeft*
laat maar weten als je hosting nodig hebt
Het is bijna zo zielig als die zwakbegaafde uit de laatste Idolsquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:24 schreef Irish_Legend het volgende:
lekker makkelijk, geestelijk gehandicapten in de zeik nemen![]()
![]()
Ben ik dan nou de gouden tipgeefsidekick?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Eer mij, volgelingen!
ohquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef tommy4487 het volgende:
wie heeft dit telefoontje gepleegd?
ik wil het echt weten!
Ja, iedereen moet mij kennen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef Litso het volgende:
wow, ff naamsbekendheid aant maken Slari?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef tommy4487 het volgende:
wie heeft dit telefoontje gepleegd?
ik wil het echt weten!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:28 schreef SilverSpirit het volgende:
Verdachte: stottert, is tussen de 17 en 20jaar oud, heeft een accent uit het oosten
Wie weet nog meer? Of wie kent iemand die hier aan voldoet?
Boebiedoe is het nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Kan iemand oude opnames van Fok!radio opzoeken met daarin boebiedoe?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Boebiedoe is het niet. Ik ken zijn stem wel.
Ik herinner mij een zachte "g" bij hem.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Kan iemand oude opnames van Fok!radio opzoeken met daarin boebiedoe?
Luister jij Fok!radio?!quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik herinner mij een zachte "g" bij hem.
Jij zal eens een keertje niet alles weten, hè?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
Ik heb echt géén idee wie het wel was..
Het wordt nóg leuker als je hem op repeat zet en mee kan mompelenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:47 schreef Insomaniac het volgende:
Godsodetifus, ik blijf erin hangen.!
!
!
*kwijlt
mamaamamamabebebebemamamamijmijmijmijnooooooomomoooomisisisdebebebebaashoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het wordt nóg leuker als je hem op repeat zet en mee kan mompelen.
Mammamamamaa...quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
mamaamamamabebebebemamamamijmijmijmijnooooooomomoooomisisisdebebebebaashoor
*snork
gbroefwerblebleblebquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mammamamamaa...
"Ben jij meki?"
'Euhhh... nee? "![]()
"Meneer, probeert u me nou te intimideren?"quote:
"Bent u er nog meneer?"quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
"Meneer, probeert u me nou te intimideren?"
"...Mijn oom werkt bij Amsterdam"
"Ja maar blablabalbalba"
"...euh..... ik ga je aanklegen!"
""
"Je mag me niet bellen hè?!"
Och wel geinig toen.quote:
Het is niet je stem.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:56 schreef boebiedoe het volgende:
"ik er 0,0 mee te maken hebben".
&
"hallo ? "
"hallo ? "
"hallo ? "
Piep piep ....
Hij lult in ieder geval als een trabant met een kouwe motor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:02 schreef SilverSpirit het volgende:
Is Meki zwakbegaafd of hoe zit dat? Ik vind hem maar raar.
Teveel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:07 schreef blackmage het volgende:
meki denkt gewoon dat die grandioos de lul is en word daarom zo zenuwachtig dat die spontaan verandert in een stoterende mongool met een chromosoon te weinig.
Jajaquote:Wij ownen FOK!
Vandaag hebben Meki en ik een geweldige grap uitgehaald met de loserbevolking van de website FOK!.nl Een of andere achterlijke user belde als advocaat op naar Meki, in de hoop hem te kunnen bezeiken en persoonsgegevens van de almachtige DePresident te kunnen ontfutselen. Meki had direct door dat het niet om een grootse advocaat, maar om een puisterig pubertje ging. Hij speelde het spel mee door zelfs een artikel op deze weblog te plaatsen. Wat resulteerde was dit topic op FOK! "mijn oom is de baas hoor" , waarin ze opschepten over de grap die ze met Meki zouden hebben uitgehaald. De waarheid is echter anders. Wij lachen ons kapot![]()
Mwah ik belde daarvoor al om een slof sigaretten te bestellen, even kijken of het nummer juist was. Toen klonk 'ie even erg.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:07 schreef blackmage het volgende:
meki denkt gewoon dat die grandioos de lul is en word daarom zo zenuwachtig dat die spontaan verandert in een stoterende mongool met een chromosoon te weinig.
Mongolen hebben een chromosoom teveel per cel. Nerd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:07 schreef blackmage het volgende:
ok srry ik ben zelf ook niet helemaal fris meer om 2 uur savonds, maar dankje voor de vriendelijke correctie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mongolen hebben een chromosoom teveel per cel. Nerd.
Klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
dat zou in principe weinig uit maken toch?
's Ochtends.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:12 schreef blackmage het volgende:
[..]
ok srry ik ben zelf ook niet helemaal fris meer om 2 uur savonds, maar dankje voor de vriendelijke correctie.
Dan heb ik iets van je geleerd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Na 6 uur is het pas 's ochtends, beste.
Nu is J_F helemaal o-o-o-overtuigd!quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
0-6 nacht
6-12 ochtend
12-18 middag
18-24 avond
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
0-6 nacht
6-12 ochtend
12-18 middag
18-24 avond
Ik moest ook wel lachen om dat knullige betoog van mr. Sponk.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik weet dat ik het grappig zou moeten vinden, helemaal aangezien ik Meki en DP een stel kneuzen vind, maar ik heb heb het hele stuk geluisterd en kon er geen één keer om glimlachen, wat is er zo grappig aan? Nouja, gezien de vele positieve reacties zal het wel aan mij liggen, carry on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |