supermeki.blogspot.comquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:54 schreef Litso het volgende:
Linkje?
Of je 'm online wilt gooien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Zo, Adobe Audition draait nu mee met de wavemix.
Een paar minuutjes geduld en ik heb een goede mp3.
Ik drukte op een verkeerd knopjequote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
Meki, er is iets stuk op je blog, er is een bericht 'verdwenen'
Kloptquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij spoort écht niet, weet je dat?.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:53 schreef stinkie het volgende:
Meki, er is iets stuk op je blog, er is een bericht 'verdwenen'
Komt vanzelf, komt vanzelfquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Of je 'm online wilt gooien.![]()
Meki's moeder?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:59 schreef Moustafa het volgende:
Ik ruik een manwijf.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, die is gek.
Lees het nogmaals
Dat vond ik nou niet, een normaal mens zou die kerel binnen een minuut door hebben gehad. Zelfs Meki had op bepaalde momenten al de nodige argwaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:51 schreef tommy4487 het volgende:
de advocaat speelde het goed alleen wie is sponk? hij sprak goed de taal zoals een advocaat ook praat hulde!
[..]Ja, die is gek.
Lees het nogmaals
[..]Ja, die is gek.
Lees het nogmaals
*dataverkeer over heeft*quote:
Maak maar een mirrorquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
*dataverkeer over heeft*
laat maar weten als je hosting nodig hebt
Het is bijna zo zielig als die zwakbegaafde uit de laatste Idolsquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:24 schreef Irish_Legend het volgende:
lekker makkelijk, geestelijk gehandicapten in de zeik nemen![]()
![]()
Ben ik dan nou de gouden tipgeefsidekick?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Eer mij, volgelingen!
ohquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef tommy4487 het volgende:
wie heeft dit telefoontje gepleegd?
ik wil het echt weten!
Ja, iedereen moet mij kennen!quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef Litso het volgende:
wow, ff naamsbekendheid aant maken Slari?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:25 schreef tommy4487 het volgende:
wie heeft dit telefoontje gepleegd?
ik wil het echt weten!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:28 schreef SilverSpirit het volgende:
Verdachte: stottert, is tussen de 17 en 20jaar oud, heeft een accent uit het oosten
Wie weet nog meer? Of wie kent iemand die hier aan voldoet?
Boebiedoe is het nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Kan iemand oude opnames van Fok!radio opzoeken met daarin boebiedoe?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Boebiedoe is het niet. Ik ken zijn stem wel.
Ik herinner mij een zachte "g" bij hem.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:34 schreef CasB het volgende:
[..]
Kan iemand oude opnames van Fok!radio opzoeken met daarin boebiedoe?
Luister jij Fok!radio?!quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik herinner mij een zachte "g" bij hem.
Jij zal eens een keertje niet alles weten, hè?quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
Ik heb echt géén idee wie het wel was..
Het wordt nóg leuker als je hem op repeat zet en mee kan mompelenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:47 schreef Insomaniac het volgende:
Godsodetifus, ik blijf erin hangen.!
!
!
*kwijlt
mamaamamamabebebebemamamamijmijmijmijnooooooomomoooomisisisdebebebebaashoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het wordt nóg leuker als je hem op repeat zet en mee kan mompelen.
Mammamamamaa...quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
mamaamamamabebebebemamamamijmijmijmijnooooooomomoooomisisisdebebebebaashoor
*snork
gbroefwerblebleblebquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mammamamamaa...
"Ben jij meki?"
'Euhhh... nee? "![]()
"Meneer, probeert u me nou te intimideren?"quote:
"Bent u er nog meneer?"quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
"Meneer, probeert u me nou te intimideren?"
"...Mijn oom werkt bij Amsterdam"
"Ja maar blablabalbalba"
"...euh..... ik ga je aanklegen!"
""
"Je mag me niet bellen hè?!"
Och wel geinig toen.quote:
Het is niet je stem.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:56 schreef boebiedoe het volgende:
"ik er 0,0 mee te maken hebben".
&
"hallo ? "
"hallo ? "
"hallo ? "
Piep piep ....
Hij lult in ieder geval als een trabant met een kouwe motor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:02 schreef SilverSpirit het volgende:
Is Meki zwakbegaafd of hoe zit dat? Ik vind hem maar raar.
Teveel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:07 schreef blackmage het volgende:
meki denkt gewoon dat die grandioos de lul is en word daarom zo zenuwachtig dat die spontaan verandert in een stoterende mongool met een chromosoon te weinig.
Jajaquote:Wij ownen FOK!
Vandaag hebben Meki en ik een geweldige grap uitgehaald met de loserbevolking van de website FOK!.nl Een of andere achterlijke user belde als advocaat op naar Meki, in de hoop hem te kunnen bezeiken en persoonsgegevens van de almachtige DePresident te kunnen ontfutselen. Meki had direct door dat het niet om een grootse advocaat, maar om een puisterig pubertje ging. Hij speelde het spel mee door zelfs een artikel op deze weblog te plaatsen. Wat resulteerde was dit topic op FOK! "mijn oom is de baas hoor" , waarin ze opschepten over de grap die ze met Meki zouden hebben uitgehaald. De waarheid is echter anders. Wij lachen ons kapot![]()
Mwah ik belde daarvoor al om een slof sigaretten te bestellen, even kijken of het nummer juist was. Toen klonk 'ie even erg.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:07 schreef blackmage het volgende:
meki denkt gewoon dat die grandioos de lul is en word daarom zo zenuwachtig dat die spontaan verandert in een stoterende mongool met een chromosoon te weinig.
Mongolen hebben een chromosoom teveel per cel. Nerd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:07 schreef blackmage het volgende:
ok srry ik ben zelf ook niet helemaal fris meer om 2 uur savonds, maar dankje voor de vriendelijke correctie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Mongolen hebben een chromosoom teveel per cel. Nerd.
Klopt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:09 schreef blackmage het volgende:
dat zou in principe weinig uit maken toch?
's Ochtends.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:12 schreef blackmage het volgende:
[..]
ok srry ik ben zelf ook niet helemaal fris meer om 2 uur savonds, maar dankje voor de vriendelijke correctie.
Dan heb ik iets van je geleerd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:13 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Na 6 uur is het pas 's ochtends, beste.
Nu is J_F helemaal o-o-o-overtuigd!quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
0-6 nacht
6-12 ochtend
12-18 middag
18-24 avond
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:20 schreef CasB het volgende:
0-6 nacht
6-12 ochtend
12-18 middag
18-24 avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |