Ik denk dat er een schaap wordt opgeoffertquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
moet er een oor worden afgehakt dan
Doodsverwensingquote:
quote:De sharia-wetgeving leidt in de praktijk tot oneerlijke processen, wrede straffen en discriminatie/willekeur tegen vrouwen en mannen uit lagere sociale klassen.
kennen jullie haar nietquote:
quote:
Sylvie ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:20 schreef laffer het volgende:
[..]
kennen jullie haar niet![]()
sharia is de grootste snol van amsterdam, ze bezit zelfs de hele collectie geslachtziekten![]()
Waarom hun aanpakken. Ze doen niet foute dingen tegen de wet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat Sponkhier alleen maar om kan lachen.
![]()
Sterker nog, ik denk dat hij aan zal bieden om Meki en DP aan te pakken voor een bijzonder laag tarief. Nu alleen nog een advocaten kantoor zien te vinden die Sponk heet. Maar dat is maar een detail.
Staat ergens boven je. Maar de kwaliteit daarvan is vrij klote in vergelijking met de .vox file.quote:
of je leest het topicquote:
ik heb meki nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Oh men... Dat meki zich hier nog durft te vertonen.
wel foute dingen doet tegen wedtquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:22 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Waarom hun aanpakken. Ze doen niet foute dingen tegen de wet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |