Lees je even in andersquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:40 schreef SilverSpirit het volgende:
Zielig als je dit leuk vind. Kinderachtig.
ja, meki kan er wat van, maar wie is die stotterende "Advocaat"?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:41 schreef kastanova het volgende:
Wat is dat toch met Fokkers en stotteren?!.
Doe eens EEN gokquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, meki kan er wat van, maar wie is die stotterende "Advocaat"?
quote:Meki krijgt telefoon van " Advocaat "
Een Advocaat van Kantonrechter Spong heeft Meki gedreigd met aangifte
Advocaat Spong had Meki gebeld en gedreigd met aangifte . De advocaat is al inmiddels gestapt naar de OM volgens Meki heeft Meki niks misdaan
Meki : " Ik ben niet bang voor een rechtzaak in de verleden hebben 5 mensen met een rechtzaak gedreigd . Meki is niet bang
Later meer
ja meki lacht hierom daarom staat dit op z'n weblogquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:48 schreef Moustafa het volgende:
'Wie zit er achter de schuilnaam DePresident' vieze fuckhoer boebiedoe. Ben jij dat? Wacht jij maar.
tuurlijk vriend ga hem nou niet lopen verdedigen hij is er met 2 poten ingetraptquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:49 schreef Moustafa het volgende:
Hij had het door hoor!!!!!! Hij speelde mee!
Ik vond het op huilen lijkenquote:
hehequote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:41 schreef kastanova het volgende:
Wat is dat toch met Fokkers en stotteren?!.
Inderdaad zeg... die kan d'r ook wat van!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja, meki kan er wat van, maar wie is die stotterende "Advocaat"?
Ben jij de oom van Meki?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
Volgens mij is dit illegaal. Je als advocaat voordoen
We gaan jullie stuk voor stuk aanklagen
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
Op welke redenen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
rustug rustugquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
So what!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
is dat jou vader die bij de KLP werkt?quote:
Wete jullie moeten eens kappen met je discriminatie want dit doe je toch niet zo maar>?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:59 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
is dat jou vader die bij de KLP werkt?![]()
uhm correct me if i'm wrong maar ik heb toch niks discriminerends gezegd?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Wete jullie moeten eens kappen met je discriminatie want dit doe je toch niet zo maar>?
Succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
en deze hele grap heeft er niks mee te maken dat jullie buitenlanders zijn hoor dus ga het daar ajb niet op gooien. Buitenlanders zijn tofquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef Moustafa het volgende:
[..]
Wete jullie moeten eens kappen met je discriminatie want dit doe je toch niet zo maar>?
Doe doe doequote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:56 schreef Moustafa het volgende:
ALLEMAAL!
ALLEMAAL!!!
dan vind je mij dus ook niet tof want ik hebme ook bij hem aangesloten. Hij is gewoon onze vriendquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:02 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en deze hele grap heeft er niks mee te maken dat jullie buitenlanders zijn hoor dus ga het daar ajb niet op gooien. Buitenlanders zijn tof.
en voordat meki zich bij DP aansloot vond ik meki ook tof
Nee, ze proberen HET nummer te krijgen. Kijk es, nog een gratis lesje integratie ook. Wat zeik je nou?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:01 schreef Moustafa het volgende:
DISCRIMINATIE. En jullie proberen de nummer van onze vriend te krijgen. DePresident.
dat heb je goed begrepenquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:03 schreef Moustafa het volgende:
[..]
dan vind je mij dus ook niet tof want ik hebme ook bij hem aangesloten. Hij is gewoon onze vriend
Maar dat klinkt vrij naadje. Daarom had ik het ook gewoon in het bestaande formaat gepost.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Een mirror in MP3-Formaat!
http://www.freewebtown.com/tl_eenakter/meki.mp3
waar is ie heen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:05 schreef Moustafa het volgende:
Jullie kunnen wel tegen hem he als hij weg is
Laten we het algemeen houden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
'De koninklijke Nederlandse politie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |