quote:Ik hoef geen G-mail
Heb ik jou trouwens gemaild? Dacht 't niet.
Nog 1 zo'n mailtje en ik maak een voodoo-pop van je en prik je finaal lek.
quote:Heet je trouwens 'blaat' van je achternaam? Want dat is inderdaad wat jij
dag in dag uit doet, ook op het forum: blaten
quote:Alle eendjes zwemmen in het water
lalallalalala
tralallalallal
quote:Krijg ik dalijk nog aids
quote:Trouwens, slarioux, is kastanova niks voor jou? Jullie passen best wel bij
elkaar
quote:Eendjes kunnen niet vliegen. Ze zwemmen in het water. Soms vliegen ze een
stukje. Maar dat kun je eigenlijk geen vliegen noemen. Meer hoog springen.
Alle eendjes zwemmen in het water
tralalalallalalla
lalallalalalalala
quote:De FOK!Cyber!Jihad treedt in werking.
Nu alleen nog ff een unban fixen
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:02 schreef LostFormat het volgende:
Ik mis de voorgeschiedenis. Waarover is die jongen nou precies zo gefrustreerd?
en als Geert Wilders nou een keer zegt Meki is tof ga je dan op hem stemmen?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 22:46 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
en als Geert Wilders nou een keer zegt Meki is tof ga je dan op hem stemmen?
Ti's een mongool.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:02 schreef LostFormat het volgende:
Ik mis de voorgeschiedenis. Waarover is die jongen nou precies zo gefrustreerd?
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:46 schreef Slarioux het volgende:
Alle eendjes zwemmen in het water
tralalalallalalla
Eendjes kunnen niet vliegen. Ze zwemmen in het water. Soms vliegen ze een
stukje. Maar dat kun je eigenlijk geen vliegen noemen. Meer hoog springen.
Heh.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Whie is DP en waarom heb ik geen mail
quote:Jij wilde graag m'n adres weten hoorde ik?
Gerardusplein 26, Eindhoven
Is niet moeilijk te vinden.
Ik verwacht je snel. Kondig het wel ff aan, dan zorg ik dat ik thuis ben.
quote:Je bent wel slimmer dan ik dacht !
quote:Klopt
quote:Middelburg. Daar woon ik. ECHT waar!
quote:Dat is geen online vriendje van mij paranoia relnicht. Wij gaan het binnenkort anders aanpakken. Niet meer via FOK!
quote:Ik haat je moeder zo erg he, echt gewoon pure haat. Jij kan er niks aan doen dat je geboren bent. Maar je moeder......
quote:En met die ranzige kop van jou hebben we ook grootste plannen
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:05 schreef tommy4487 het volgende:
uhm de 48 uur is toch al om?
Waar is de cyberjihad?
Het kan nog wel even duren.quote:De FOK!Cyber!Jihad treedt in werking.
Nu alleen nog ff een unban fixen
inderdaad kunnen we nog iemand uitlachen voor het slapen gaan?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:09 schreef hallo_mensen het volgende:
laat hem anders alleen hier posten
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:05 schreef tommy4487 het volgende:
uhm de 48 uur is toch al om?
Waar is de cyberjihad?
quote:Wij gaan het binnenkort anders aanpakken. Niet meer via FOK!
De schuilkelder is inmiddels ingericht en er staat een kastje met drank en voedsel, hoelaat kom je?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:09 schreef MUUS het volgende:
Het kan nog wel even duren.
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:09 schreef hallo_mensen het volgende:
laat hem anders alleen hier posten
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
De schuilkelder is inmiddels ingericht en er staat een kastje met drank en voedsel, hoelaat kom je?
Als ik klaar ben met scheren.quote:Onderwerp: Muus!
Heb jij een snor?
quote:Van: DePresident © <dpfok@hotmail.com>
Verzonden: maandag 21 februari 2005 15:12:40
Aan: dirkh_same@hotmail.com
Onderwerp: Huishoudelijke mededeling namens OVUF
| | | Postvak IN
Geachte voetenkussers,
Hierbij nog een huishoudelijke mededeling:
Meki was al enkele weken toegetreden tot de DP-clan, maar dreigt nu een actief lid te worden. Wij, als organisatie die opkomt voor de users van FOK!, hebben Meki unaniem tot nieuwe moderator van het onzinforum verkozen. Wij eisen dan ook dat Meki met onmiddelijke ingang moderator van het onzinforum wordt. Daar is verder geen correspondentie over mogelijk.
Bovendien eisen wij het onmiddelijke ontslag van R@b en Veekeend als FOK!FP!Nazi's van FOK! Als zij hun taken niet vrijwillig neerleggen, dan is het aan de corrupte FOK!Leiding om actie te ondernemen. Verder moet ik die unban krijgen, die me al weken beloofd word.
Namens DP, Meki & alle andere leden van onze organisatie,
M.v.g.
Ah, ze hebben nu in ieder geval een zwakbegaafde moslim, dat maakt de dreiging al wat realistischer...quote:Op maandag 21 februari 2005 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb mijn auto bij de buurman geparkeerd en de auto van mijn schoonouders bij mij voor de deur gezet. Dus daar mag hij de spiegels van af trappen.
Tevens heb ik een aggregaat aangeschaft voor als de stroom wordt afgesneden en een schotel antenne op het dak geplaatst, zodat ik wel contact heb met de buitenwereld.
Ook heb ik underlayment voor mijn ramen en deuren getimmert en de sloten vervangen.
Niemand komt er meer in of uit.
Ik heb alleen nog maar een half pakje shag en een flesje of 4 bier. Hij moet dus wel opschieten, aan dit soort loze beloftes hebben we niks.
Ik weet niet of het mailtje van vanmiddag al is geplaatst, maar dit kreeg ik.
[..]
lolquote:Op maandag 21 februari 2005 23:03 schreef kastanova het volgende:
Ik haat je moeder zo erg he, echt gewoon pure haat. Jij kan er niks aan doen dat je geboren bent. Maar je moeder......
Mijn moeder nietquote:
quote:Mariët zegt:
zal ik hem doodknuffelen
Heb inmiddels 9 homo's op m'n msn en 1 fotograaf die me uitnodigdequote:Op maandag 21 februari 2005 23:44 schreef Rowdie het volgende:
DP Zegt :
http://www.gaydar.nl/martin1912
Ik begrijp hier uit dat je geen probleem met de link hebt. Top, ander hoor ik het wel.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb inmiddels 9 homo's op m'n msn en 1 fotograaf die me uitnodigde.
Op zich best geschikte lui eigenlijk...
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb inmiddels 9 homo's op m'n msn en 1 fotograaf die me uitnodigde.
Op zich best geschikte lui eigenlijk...
Fuck, mijn ouderlijk huis is daar twee straten vandaan...quote:
Bureau Gehandicaptenzorg Z-O Noord Brabantquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Fuck, mijn ouderlijk huis is daar twee straten vandaan...
Kan ik m'n moeder op dit tijdstip nog bellen...
Wat ze bij Frits Wester's moeder kunnen, kunnen ze ook bij de mijne tenslotte...
quote:Wat een oerlelijke zonnebril![]()
Ooooooooooooow, hij weet altijd de gevoelige puntjes te raken he...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:13 schreef Copycat het volgende:Ik heb ook persoonlijke mail...
![]()
[..]
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ooooooooooooow, hij weet altijd de gevoelige puntjes te raken he....
quote:Date: Mon, 21 Feb 2005 17:17:37 +0100
From: DePresident © <dpfok@hotmail.com>
To: inso@pedete.net
Subject: [No Subject]
eeeeej grafhoer!!!
Hoi !!!!!
HIJ HEB STEMME IN ZE HOOF!!! GILLENDE STEMME!111111111!!!quote:Jou heb ik altijd al een marktwijf gevonden
Zo'n visverkoopster, weet je wel?
quote:----- Original Message -----
From: "DePresident ©" <dpfok@hotmail.com>
To: <tim@seez.com>
Sent: Monday, February 21, 2005 5:47 PM
Subject: unban
> Ik ga een unban krijgen! ECHT!!!!!!!!! Ik zou maar snel gaan protesteren.
>
Arme Aventura.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:10 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Dat onderwerp ook..
.
.
Mijn reactiequote:Op maandag 21 februari 2005 20:58 schreef Conflict het volgende:
op FOK! Iedereen dient zich aan de policy te houden, ook conflict.
Daarom gaan wij er vanuit dat dit gedoogbeleid wordt afgeschaft en dat conflict voortaan de straf krijgt welke iedere user krijgt in overtreding van de policyregels m.b.t. bagger.
M.v.g.
DP
President OVUF
quote:To: DePresident © dpfok@hotmail.com>
From: nikky nikky.fok@wanadoo.nl>
Subject: Re: overtreding policy
Cc: forum@fok.nl
![]()
![]()
![]()
!!!!
Kik je ook naar het stukje disclaimer onderaan de policy?
quote:From: DePresident © dpfok@hotmail.com>
To: nikky.fok@wanadoo.nl
Wa's dat?
quote:To: DePresident © dpfok@hotmail.com>
From: nikky nikky.fok@wanadoo.nl>
lees maar dan begrijp je het wel
quote:From: DePresident © dpfok@hotmail.com>
Neeheeeeik moet zo eten.
Ik kom er wel achter, straks.
quote:From: DePresident ©
Ik snap het al. Maar dat mag niet voor conflict gelden
*fap fap fap*quote:Op maandag 21 februari 2005 23:44 schreef Rowdie het volgende:
DP Zegt :
http://www.gaydar.nl/martin1912
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:From: DePresident © dpfok@hotmail.com>
To: forum@fok.nl
Subject: oetjiewalliewallie
oetjiebengbeng
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:25 schreef MrX1982 het volgende:![]()
Zit hij toevallig achter de traagheid van het forum
De mailtjes dat hij de studio ging opblazen en dat hij de nieuwe servers zou mollen zijn helaas naar de eeuwige jachtvelden onder mijn del-knop gegaanquote:Ga het daar 'ns over dat taboe hebben! Yvonne houdt me al weken aan het
lijntje. Ik heb al 20 mailtjes gestuurd of ze nou eindelijk 'ns een besluit
kunnen nemen, maar die FA's en admins zijn ZO sloom met vergaderen en
stemmen. Het lijken wel bejaarden! Het wordt tijd dat ze allemaal 'ns
aftreden!
Er zitten alleen maar voordelen aan mijn terugkeer op FOK! Ze moeten gewoon
over hun trots heenstappen en niet zo bang zijn voor de publieke opinie op
FOK! Want corrupt en elitair zijn ze toch al!
DP
Nou waarom niet eigenlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Je zou toch bijna een topic openen met de TT:"Schat hier de leeftijd van DP." En dan reacties met allemaal cijfertjes die niet boven de 5 reiken.
En al ZOUDEN er mensen zijn die hem kennen, en in dat topic posten, dan kunnen die waarschijnlijk toch niet hoger dan 5 tellenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Je zou toch bijna een topic openen met de TT:"Schat hier de leeftijd van DP." En dan reacties met allemaal cijfertjes die niet boven de 5 reiken.
Jah ze beginnen bij 0 en eindigen bij -5quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:21 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En al ZOUDEN er mensen zijn die hem kennen, en in dat topic posten, dan kunnen die waarschijnlijk toch niet hoger dan 5 tellen
Wow, vast op 'ik ben niet zo slim'.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:29 schreef Dos37 het volgende:
ok ik heb gestemt
WTF? Hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2005 02:10 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
Dat onderwerp ook..
.
.
Ja tuurlijk wat meen iequote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow, vast op 'ik ben niet zo slim'.
quote:OHHHHH IK BEN ZO BELANGRIJK! IK BEN HET NIET EENS MET HET BELEID, DUS DAT
WORDT NU GEWIJZIGD! WANT IK, IK BEN DAGONET, DE ULTRAKNEUS. 'Nee we wijzigen
het niet dagonet'
OHHHH IK GA UIT DE CREW, IK GA JANKEN OVER HET BELEID, IK BEN JALOERS OP
IEDEREEN DIE NOG MOD IS.
Vieze stinkhuilie
kijken of je nog wat voor gaat stellen zonder dat blauwe kleurtje.
Wat een kutkop heb jij trouwens, nog erger als die van mij
quote:Zijn je medicijnen weer eens op?
quote:wjeiwjeiwejwiejijads'sadkmasdmasd
JA
quote:Neem de volgende fles pillen in één keer, dan ben je er vanaf.
quote:Kom es met wat beters vatsig varken
quote:vadsig. Met een d.
Word je dit nou nooit eens beu? In het begin viel je nog wel mee maar
je bent echt compleet doorgeslagen, zoek hulp.
quote:Nee, het is gewoon leuk om te doen. En al die negatieve aandacht van die
'FOK is mijn hele leven'-kneusjes zoals jou is ook helemaal geweldig. Ik
lach me dood. Super om een psycho te zijn.
quote:Voor iemand die fok niet z'n leven vind ben je toch aardig aan het
klonen, erg overtuigend. Jij bent er juist zo een die niet weg kan
blijven en verslaafd is. Is niet erg, daar is wat aan te doen.
quote:Elke nacht ja, leuke hobby
Waarom slapen als ik ook jou kan irriteren?
quote:Mij irriteer je niet hoor, ik raak niet zo snel geïrriteerd door een
zooi letters op een scherm.
quote:JE KENT JEZELF NIET
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH
quote:Oh jawel hoor, ken mezelf door en door..
quote:Kap nou es met die normale antwoorden. Waarom was je er gister niet? Ik heb
een kwartier naar je gezocht. (+capslock)
quote:Sociaal leven, in het echt, met mensen die nooit op fok komen en bier
en vrouwen. Je kent het wel, een kroeg?
quote:JE DACHT TOCH ZEKER NIET DAT IK SPECIAAL VOOR DE FOK!MEET NAAR AMSTERDAM BEN
GEKOMEN? WEET DUS WEL WAT JE BEDOELD. MAAR VOLGENS MIJ IS DIT GEWOON EEN
LAME EXCUUS
quote:Nee, die fokmeet was ik niet bij. Heb ook nooit gezegd dat ik zou
komen. Ik was gewoon met echte vrienden die ik al jaren ken de kroeg in gedoken.
quote:hmm oke, ik ga slapen.
Mag ik je morgen mailen?
Maandje terug, rond een uurtje of half vier 's nachts, soms kan hij wel lief zijnquote:Je mailt maar een end weg, weet niet of ik zal antwoorden, werk enzo
quote:YVONNE IS EEN KUTHOER
ZE HEEFT ME GEPERMBANNED
EN NU ZEGT ZE DAT IK HAAR STALK
IK STUUR HAAR ALLEEN MAAR MAILTJES OM HAAR UIT TE SCHELDEN ENZO
Haiquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF? HahahaNiet alleen heeft hij het geestelijke niveau van een garnaal, hij loopt ook nog eens weken achter de feiten aan
En als dat al niet zo was dan misgunde je je ook nog je pleziertjesquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF? HahahaNiet alleen heeft hij het geestelijke niveau van een garnaal, hij loopt ook nog eens weken achter de feiten aan
Dat zeg ik: Hayquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:39 schreef Aventura het volgende:
Er hoeft niet aan me gelikt te worden om me te laten lekken. Eh, ik bedoel, men mag me wel likken maar dan ga ik toch echt niet lekken. Ehhh..laat maar
is dat in maanden of in weken?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:29 schreef deliberator het volgende:
Poll: Wat is de leeftijd van DP?5 4 3 2 1 ehm....ben niet zo slim dat ik kan tellen
het is m'n mail pal for lifequote:
Ik vind hem lief. Een kneus, maar lief.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is m'n mail pal for life
Hij heeft het maar druk met FOK!
Gewoon even je mail adres hier neerzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Leuk topic![]()
Even kijken of ie bijt...
Ik vind amoebes ook liefquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is m'n mail pal for life
Hij heeft het maar druk met FOK!
Hij is niet alleen he, tenminste, dat zegt hij. Ik weet niet of we de stemmen in z'n hoofd mee moeten tellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aan het mailen van half Fok! heeft 'ie ook wel een dagtaak.
Hij heeft helemaal geen tijd meer voor z'n jihad!
DP and his imaginairy friendsquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is niet alleen he, tenminste, dat zegt hij. Ik weet niet of we de stemmen in z'n hoofd mee moeten tellen.
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DP and his imaginairy friends.
Het zal mij benieuwen. Op mail hoef ík in ieder geval - als redelijk onbekende user - niet te rekenen. Jammer wel eigenlijk, ik hou wel van ff flink lachen.
I'll keep that in mindquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.
Alleen als er een meet is. In een andere stad aan de andere kant van het land. Waar hij dan héél toevallig is. In een klein kroegje. Bij toeval. Want hij zou natuurlijk nooit expres zoiets doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef The_Langolier het volgende:
Waarschijnlijk is DP al bezig met de plannen waarbij hij, met het gevilde vel van een (ex-)crewmember om zijn schouders geslagen, al schreeuwend over straat rent. Onderwijl FOK!-bijbel leuzen roepend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:14 schreef Murray het volgende:
quote:
EN NU ZEGT ZE DAT IK HAAR STALK
IK STUUR HAAR ALLEEN MAAR MAILTJES OM HAAR UIT TE SCHELDEN ENZO
Nee, dat gaat hij natuurlijk niet van te voren allemaal plannen. De gedachte alleen al zou ziek zijn, dat zou ie nooit doen. Maar mocht de kleine kans zich voordoen, dan zal hij alle benodigdheden opzak hebben. Want hé, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Alleen als er een meet is. In een andere stad aan de andere kant van het land. Waar hij dan héél toevallig is. In een klein kroegje. Bij toeval. Want hij zou natuurlijk nooit expres zoiets doen.
Neuh, misschien vannacht? Maar dan hoop ik betere dingen te doen.quote:
ik had hem ook op msn 5 min later begon hij te beweren dat ik een spion was en blockte hij mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.
OMG. Het klinkt echt als iemand die hoognodig z'n medicijntjes weer eens moet innemenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik had hem ook op msn 5 min later begon hij te beweren dat ik een spion was en blockte hij mij.
Hij vertelde ook dat er verdere acties op touw stonden maar daar moest hij nog eerst over vergaderen. Waarschijnlijk met z'n stemmen in zo'n hoofd![]()
Nou kom op dan, copy/paste!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook mailIk heb ook mail
Ik heb ook mail
Maar ik word helemaal niet uitgescholdenquote:
En ik ben helemaal niet leuk!quote:Van: DePresident © <dpfok@hotmail.com>
Verzonden: dinsdag 22 februari 2005 11:55:39
Aan: marieke
Onderwerp: Hey Marieke!
Ik bespaar je ff de moeite. Ik bedreig geen leuke mensen.
Wat slik jij allemaal?
m.v.g.
DP
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik word helemaal niet uitgescholden. Dus hij is helemaal niet zo leuk
.
Nouja, vooruit:
quote:Wat slik jij allemaal?
Ik ervaar dat niet als uitscheldenquote:
Nee, hoe komt 'ie daar nou bij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben helemaal niet leuk!
Ik weet het. Ik ben ook echt heel erg teleurgesteldquote:
quote:Nee, hoe komt 'ie daar nou bij dan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:56 schreef Meki het volgende:
De crew, die ooit dronken wordt? Dat heeft evenveel kans als eenpriester die een klein meisje misbruikt.
quote:Niemand is sgeler dan jouw
Wat een ongelovelijke MONGOOL is DePresident toch ook. Heeft hij dan echt niks beters te doen naast Fok! Is hij dan zo verdrietig dat geen baasje meer kan spelen over anderen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 16:45 schreef cerror het volgende:
Hier ook wat wijze woorden van DP:
[..]
quote:Je kunt me niet meer bereiken vanaf nu.
Je mail komt niet meer in m'n mailbox terecht, zelfs niet in de prullenbak
muhahaha
Hij is zo liefquote:Dat zei ik. Achterlijke hoer. En nu kappen met mailen. Jouw mailtjes gaan vanaf nu rechtstreeks de prullenbak in
Meer DP logica:quote:13-12-2004 23:10:13 DP: 1111111
13-12-2004 23:10:15 DP: WIE
13-12-2004 23:10:17 DP : WIE
13-12-2004 23:10:23 DP : >??W?W??W?W??W? wtf
13-12-2004 23:10:49 DP : Dacht je niet dat ik Yvonne was?
quote:Oke.... ik heb een nieuwe meningWe kunnen niet verwachten dat iemand 'normaal' gaat posten, als diegene unbanned wordt terwijl hij aangeeft dat hij NIET veranderd. Dat zou ik ook niet doen als ik toch weet dat ik unbanned wordt
quote:De forum-moderators die ik heb gemaild zijn niet afgetreden. Daarom is sinds gisteren 19:00 de FOK!Cyber!Jihad in werking getreden, welke gaat beginnen zodra ik een unban heb gekregen. Onze machtige organisatie zal niet rusten voordat ieder, door ons als niet-functionerend getypeerd, crewlid zijn of haar taken heeft neergelegd. ( partijpunt 1 ) Ook van enkele FP-ers verwachten wij dat zij hun taken neerleggen. R@b en Veekeend zijn slechts enkele voorbeelden.
98 procent van onze aanhangers wil anoniem blijven uit angst voor represailles. Dat is begrijpelijk, gezien de corrupte sfeer die om de crew heenhangt. Enkele leden hebben aangegeven dat ze best genoemd mogen worden. Een van deze moedige leden is Meki, die ook openlijk protesteert tegen het racisme en de corruptie op FOK!
Steeds meer mensen zullen zich bij ons aansluiten. Steeds meer mensen zullen gaan protesteren tegen het huidige beleid. Steeds meer mensen zullen inzien dat FOK! een meltingpot is geworden van verschillende typen nazis ( partijpunt 2 ), waar het uitschelden van allochtonen, moslims en ander niet-blank volk, dagelijkse kost is geworden. Wat doet de FOK!leiding hieraan? Helemaal niets. Ze nemen zelfs nazis aan! Het wordt tijd voor actie! Steunbetuigingen naar DPFOK@hotmail.com
Wat is het toch ook een sneue pisvlekquote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:35 schreef CelebrityDP het volgende:
De forum-moderators die ik heb gemaild zijn niet afgetreden. Daarom is sinds gisteren 19:00 de FOK!Cyber!Jihad in werking getreden, welke gaat beginnen zodra ik een unban heb gekregen.
eerder FOK! Quotesquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef The_Langolier het volgende:
Waarschijnlijk is DP al bezig met de plannen waarbij hij, met het gevilde vel van een (ex-)crewmember om zijn schouders geslagen, al schreeuwend over straat rent. Onderwijl FOK!-bijbel leuzen roepend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
Meki
Het was toch wel voordracht uit eigen werk, he?
Ik hou het toch op gewoon haske gestoord. Op een schattige ik-speel-triangel-in-de-jostiband-manier. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:18 schreef -Redhead- het volgende:
me·ga·lo·ma·nie (de ~ (v.))
1 grootheidswaanzin
Schoot me zo ineens te binnen. Gek hè?
En daar hou ik niet van. Alle acties worden opgeschort totdat we deze zaak hebben afgehandeld.quote:<Nathanael> btw, wij kunnen depresidnet ook gaan dossen
quote:Flikker eens op met je ip's
Ja, dat wordt leuk wheheheeehieequote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:56 schreef CelebrityDP het volgende:
Ik word bedreigd![]()
[..]
En daar hou ik niet van. Alle acties worden opgeschort totdat we deze zaak hebben afgehandeld.
[..]
Waarom wel. Spionquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:22 schreef tommy4487 het volgende:
DP waarom heb ik nog geen mail?
Heb je soms rook in z'n gezicht geblazen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu heb ik wel zo'n mailtje gehad, maar ik ken deze hele figuur niet.
Maar als ik het goed begrijp vindt ie me dus een nazi.
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef stinkie het volgende:
Heb je soms rook in z'n gezicht geblazen?
inderdaad stom gezwam dat hij wel tegen die andere is maar deze zelf opentquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef boebiedoe het volgende:
Kan hier een slotje op, ik vind het niet tof dat hier zomaar prive-mails gepost worden.
[insert Dagonet lulverhaal]
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?quote:
waarom open je een topic als je wil dat hij gesloten wordt?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
waarom open je een topic als je wil dat hij gesloten wordt?
Dat doen alleen 3e rangs baggeraars
grote onzin je mag best toegeven dat je gelachen hebt om de mails en ze graag wou delen met anderen. Om er nu nog mee aan te komen dat je wou dat hij gesloten werd is een beetje hypocriet omdat je nu in het nou gedreven bent. Nu moet je dit topic wel afkeuren en net doen of je dat in het begin ook al deed.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.
Je maakt jezelf nu wel héél ongeloofwaardigquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.
Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
grote onzin je mag best toegeven dat je gelachen hebt om de mails en ze graag wou delen met anderen. Om er nu nog mee aan te komen dat je wou dat hij gesloten werd is een beetje hypocriet omdat je nu in het nou gedreven bent. Nu moet je dit topic wel afkeuren en net doen of je dat in het begin ook al deed.
ja de hele dag maar alleen vandaag net na opening van het topic of even er na zei je niks.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
Bullshit, dat blijkt nergens uit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
je zegt al tijden hetzelfde en je doet al tijden hetzelfde. Jammer dat het 2 verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bullshit, dat blijkt nergens uit.
Maar als je zo begint, denk ik dat BBD het betreffende topic ook heeft geopend om te laten zien dat de crew hypocriet is.
Dat topic haalde ik als voorbeeld aan, ik suggereer verder niks.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?
Ik denk dat er een verschil bestaat tussen het posten van e-mail en het opbellen en opnemen, maar goed qua inbreuk op de privésfeer maar goed, feit blijft dat dit topic net zo fout is (dat staat al meteen in de TTquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.
DP is alleen véél mondiger dan Meki, iets dat jij net zo goed weet. Ook iets dat je mee laat wegen.quote:Betreffende personen kunnen zich gewoon verdedigen, ookal moet dat onder een kloon, of mij aanspreken via mail, msn, irc. Ik heb geen klachten ontvangen en vind dat dit soort topics niet tegen de intentie van de faq ingaan.
Optel sommetje en toen het besluit om niet in te grijpen.
Je lult uit je nek Dago, je weet volgens mij dondersgoed dat de manier waarop ik bash altijd al op het randje af is geweest, en ik ben ook niet van plan daar binnen afzienbare tijd wat aan te doen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
Inderdaad werden de grappen wat harder, en heb toen ik het las ook gevraagd of het iets getempert kon worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |