abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25218655
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?
Dat topic haalde ik als voorbeeld aan, ik suggereer verder niks.
Heb je overigens mijn reactie een paar posts boven gelezen waarin je een antwoord op jouw vraag naar mij toe?
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:30:15 #182
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25219021
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:45 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.
Ik denk dat er een verschil bestaat tussen het posten van e-mail en het opbellen en opnemen, maar goed qua inbreuk op de privésfeer maar goed, feit blijft dat dit topic net zo fout is (dat staat al meteen in de TT ), fouter eigenlijk aangezien dit een van de topics is die aan het meki-topic vooraf gingen en het zo makkelijker maakte om het meki-topic te openen.
quote:
Betreffende personen kunnen zich gewoon verdedigen, ookal moet dat onder een kloon, of mij aanspreken via mail, msn, irc. Ik heb geen klachten ontvangen en vind dat dit soort topics niet tegen de intentie van de faq ingaan.
Optel sommetje en toen het besluit om niet in te grijpen.
DP is alleen véél mondiger dan Meki, iets dat jij net zo goed weet. Ook iets dat je mee laat wegen.
DP valt iedereen lastig met mails, ook iets dat je mee laat wegen. Je beslissing om dit topic open te laten snap ik ook wel, ik zie ook wel hoe je ertoe gekomen bent, de beslissing om te zeggen "en nu is het genoeg geweest, speelkwartier voorbij", die had eerder moeten vallen.

Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25219149
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
Je lult uit je nek Dago, je weet volgens mij dondersgoed dat de manier waarop ik bash altijd al op het randje af is geweest, en ik ben ook niet van plan daar binnen afzienbare tijd wat aan te doen.

De crew heeft mij dus helemaal niks uitgelokt. Vraag het Inso, Joog, Knut, Yvon of een of andere bekende onzin user maar, voor mijn part.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25219222
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:

Inderdaad werden de grappen wat harder, en heb toen ik het las ook gevraagd of het iets getempert kon worden.
En opschonen als ik zelf ook de fout in ben gegaan, kan ik makkelijk verdedigen als daar vragen over komen. Iedereen laat zich wel eens meeslepen of zegt wel eens dingen die niet kunnen. Bijna iedereen in ieder geval.
pi_25219394
wehehehe 1 discussie dat in 3 topics wordt gevoerd
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:52:19 #186
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25219399
Ik vind je nog steeds een lul Dirk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')