quote:
Op woensdag 23 februari 2005  18:45 schreef Dirkh het volgende:[..]
Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt. 

Ik denk dat er een verschil bestaat tussen het posten van e-mail en het opbellen en opnemen, maar goed qua inbreuk op de privésfeer maar goed, feit blijft dat dit topic net zo fout is (dat staat al meteen in de TT 
![]()
), fouter eigenlijk aangezien dit een van de topics is die aan het meki-topic vooraf gingen en het zo makkelijker maakte om het meki-topic te openen. 
quote:
Betreffende personen kunnen zich gewoon verdedigen, ookal moet dat onder een kloon, of mij aanspreken via mail, msn, irc. Ik heb geen klachten ontvangen en vind dat dit soort topics niet tegen de intentie van de faq ingaan. 
Optel sommetje en toen het besluit om niet in te grijpen. 
 DP is alleen véél mondiger dan Meki, iets dat jij net zo goed weet. Ook iets dat je mee laat wegen.
DP valt iedereen lastig met mails, ook iets dat je mee laat wegen. Je beslissing om dit topic open te laten snap ik ook wel, ik zie ook wel hoe je ertoe gekomen bent, de beslissing om te zeggen "en nu is het genoeg geweest, speelkwartier voorbij", die had eerder moeten vallen.
Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:Dagonet doet onaardig tegen iedereen.  Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.