Ja, dat wordt leuk wheheheeehieequote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:56 schreef CelebrityDP het volgende:
Ik word bedreigd![]()
[..]
En daar hou ik niet van. Alle acties worden opgeschort totdat we deze zaak hebben afgehandeld.
[..]
Waarom wel. Spionquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:22 schreef tommy4487 het volgende:
DP waarom heb ik nog geen mail?
Heb je soms rook in z'n gezicht geblazen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu heb ik wel zo'n mailtje gehad, maar ik ken deze hele figuur niet.
Maar als ik het goed begrijp vindt ie me dus een nazi.
Zou dat het zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef stinkie het volgende:
Heb je soms rook in z'n gezicht geblazen?
inderdaad stom gezwam dat hij wel tegen die andere is maar deze zelf opentquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef boebiedoe het volgende:
Kan hier een slotje op, ik vind het niet tof dat hier zomaar prive-mails gepost worden.
[insert Dagonet lulverhaal]
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?quote:
waarom open je een topic als je wil dat hij gesloten wordt?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
waarom open je een topic als je wil dat hij gesloten wordt?
Dat doen alleen 3e rangs baggeraars
grote onzin je mag best toegeven dat je gelachen hebt om de mails en ze graag wou delen met anderen. Om er nu nog mee aan te komen dat je wou dat hij gesloten werd is een beetje hypocriet omdat je nu in het nou gedreven bent. Nu moet je dit topic wel afkeuren en net doen of je dat in het begin ook al deed.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.
Je maakt jezelf nu wel héél ongeloofwaardigquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.
Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
grote onzin je mag best toegeven dat je gelachen hebt om de mails en ze graag wou delen met anderen. Om er nu nog mee aan te komen dat je wou dat hij gesloten werd is een beetje hypocriet omdat je nu in het nou gedreven bent. Nu moet je dit topic wel afkeuren en net doen of je dat in het begin ook al deed.
ja de hele dag maar alleen vandaag net na opening van het topic of even er na zei je niks.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
Bullshit, dat blijkt nergens uit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
je zegt al tijden hetzelfde en je doet al tijden hetzelfde. Jammer dat het 2 verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bullshit, dat blijkt nergens uit.
Maar als je zo begint, denk ik dat BBD het betreffende topic ook heeft geopend om te laten zien dat de crew hypocriet is.
Dat topic haalde ik als voorbeeld aan, ik suggereer verder niks.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?
Ik denk dat er een verschil bestaat tussen het posten van e-mail en het opbellen en opnemen, maar goed qua inbreuk op de privésfeer maar goed, feit blijft dat dit topic net zo fout is (dat staat al meteen in de TTquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.
DP is alleen véél mondiger dan Meki, iets dat jij net zo goed weet. Ook iets dat je mee laat wegen.quote:Betreffende personen kunnen zich gewoon verdedigen, ookal moet dat onder een kloon, of mij aanspreken via mail, msn, irc. Ik heb geen klachten ontvangen en vind dat dit soort topics niet tegen de intentie van de faq ingaan.
Optel sommetje en toen het besluit om niet in te grijpen.
Je lult uit je nek Dago, je weet volgens mij dondersgoed dat de manier waarop ik bash altijd al op het randje af is geweest, en ik ben ook niet van plan daar binnen afzienbare tijd wat aan te doen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
Inderdaad werden de grappen wat harder, en heb toen ik het las ook gevraagd of het iets getempert kon worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |