abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25206239
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 22:56 schreef CelebrityDP het volgende:
Ik word bedreigd
[..]

En daar hou ik niet van. Alle acties worden opgeschort totdat we deze zaak hebben afgehandeld.
[..]
Ja, dat wordt leuk wheheheeehiee
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 00:03:58 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_25206985
haha en ik maar denken dat ik fok te serieus nam ... wie boeit nou het beleid !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_25207322
DP waarom heb ik nog geen mail?
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_25207418
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:22 schreef tommy4487 het volgende:
DP waarom heb ik nog geen mail?
Waarom wel. Spion
pi_25210444
Meki is gewoon een laffe hond man, dat je die in je partij wil hebben snap ik écht niet
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_25210467
Hey maarre, DP, als je zo'n machtige organisatie bent kun je toch zelf wel voor een unban zorgen?
Hoe logisch is het dat je de admins om een unban eist om ze daarna af te willen zetten? Ga jij ook dat hek op dat bedrijven terrein expres openzetten zodat die waakhond aldaar je daarna op kan vreten?

Ik weet dat je graag in het middelpunt van de aandacht staat, maar dit gaat echt te ver. Nog even en je word samen met die 3 imams nederland uitgetrapt als het stuk schorem dat je bent.

Ik begin mijn eigen verzet-verzetsgroep. FoK! PoWeR! Alle Meki's DP's en Aanhang moeten branden
Laptop kopen?
pi_25210640
GrootmeesterFlits [at] gmail [punt] com

Kom maar op verknipte circusclown.
War. War never changes.
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:16:26 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25210647
Ik heb helemaal geen mailtje meer teruggehad .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:38:33 #159
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25210943
Ik had hetvolgende.
quote:
Nu ben ik natuurlijk diep onder de indruk.
pi_25210999
Zodra kasta die kudde kutkneuzen gaat opzoeken wil ik wel mee, ben benieuwd of die besnorde importdebielen in het echt ook zo'n grote, stotterende smoel hebben.

Het zou zo een suske en wiske album kunnen zijn .

Kasta en de Kudde KutKneuzen .
Laptop kopen?
  † In Memoriam † woensdag 23 februari 2005 @ 09:49:37 #161
47213 ArmaniMania
pi_25211095
Gaat Meki dadelijk weer st st sto sto stot stot stotteren?
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:50:17 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25211101
Nog zo'n leuk topic!
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 10:06:55 #163
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25211326
Nu heb ik wel zo'n mailtje gehad, maar ik ken deze hele figuur niet.
Maar als ik het goed begrijp vindt ie me dus een nazi.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:30:10 #164
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_25211642
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu heb ik wel zo'n mailtje gehad, maar ik ken deze hele figuur niet.
Maar als ik het goed begrijp vindt ie me dus een nazi.
Heb je soms rook in z'n gezicht geblazen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Moderator woensdag 23 februari 2005 @ 10:36:15 #165
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_25211724
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef stinkie het volgende:
Heb je soms rook in z'n gezicht geblazen?
Zou dat het zijn?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_25217224
Kan hier een slotje op, ik vind het niet tof dat hier zomaar prive-mails gepost worden.

[insert Dagonet lulverhaal]
pi_25217248
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef boebiedoe het volgende:
Kan hier een slotje op, ik vind het niet tof dat hier zomaar prive-mails gepost worden.

[insert Dagonet lulverhaal]
inderdaad stom gezwam dat hij wel tegen die andere is maar deze zelf opent
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_25217339
Hypocriete kut excrew
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:47:25 #169
19297 stinkie
pi_25217369
[Feedback] Het is altijd lente..

Hallo, mods? Iemand? doe eens iets?

Of word het tegenwoordig toegestaan dat personen van 2 walletjes eten?
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:32:42 #170
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25218095
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:45 schreef Dirkh het volgende:
Hypocriete kut excrew
Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25218134
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Waarom heb je dit topic niet meteen gesloten Dirkh, of één van je drie collega's? Da's jullie fout. Beetje overwerkt misschien?
waarom open je een topic als je wil dat hij gesloten wordt?
Dat doen alleen 3e rangs baggeraars
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:39:24 #172
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25218206
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:35 schreef tommy4487 het volgende:

[..]

waarom open je een topic als je wil dat hij gesloten wordt?
Dat doen alleen 3e rangs baggeraars
Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_25218232
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Of mensen die een punt proberen te maken. Een punt dat werd aangetoond door het niet sluiten ervan.
grote onzin je mag best toegeven dat je gelachen hebt om de mails en ze graag wou delen met anderen. Om er nu nog mee aan te komen dat je wou dat hij gesloten werd is een beetje hypocriet omdat je nu in het nou gedreven bent. Nu moet je dit topic wel afkeuren en net doen of je dat in het begin ook al deed.
pi_25218278
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je maakt jezelf nu wel héél ongeloofwaardig .
I was an atheist until I realized I was God
pi_25218292
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:32 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.
Betreffende personen kunnen zich gewoon verdedigen, ookal moet dat onder een kloon, of mij aanspreken via mail, msn, irc. Ik heb geen klachten ontvangen en vind dat dit soort topics niet tegen de intentie van de faq ingaan.
Optel sommetje en toen het besluit om niet in te grijpen.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:48:33 #176
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25218331
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:41 schreef tommy4487 het volgende:

[..]

grote onzin je mag best toegeven dat je gelachen hebt om de mails en ze graag wou delen met anderen. Om er nu nog mee aan te komen dat je wou dat hij gesloten werd is een beetje hypocriet omdat je nu in het nou gedreven bent. Nu moet je dit topic wel afkeuren en net doen of je dat in het begin ook al deed.
Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
pi_25218385
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:48 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het is een punt dat ik al tijden probeer duidelijk te maken bij de crew. Ik in het nauw gedreven? Ik zeg nog precies hetzelfde als wat ik de hele dag al zeg. Wat ik al tijden zeg. Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
ja de hele dag maar alleen vandaag net na opening van het topic of even er na zei je niks.
Je had toen ook al kunnen zeggen van "waarom blijft deze open?"
maar dat deed je niet! Nu je vandaag tegen dat meki topic was komt dit topic je wel heel slecht uit en moet je deze uitweg maar verzinnen!
pi_25218434
quote:

[..]
Ik opende bewust een topic dat tegen de policy indruist.
Bullshit, dat blijkt nergens uit.
Maar als je zo begint, denk ik dat BBD het betreffende topic ook heeft geopend om te laten zien dat de crew hypocriet is.
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:01:38 #179
19297 stinkie
pi_25218553
quote:

[..]

je zegt al tijden hetzelfde en je doet al tijden hetzelfde. Jammer dat het 2 verschillende dingen zijn.
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:04:03 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25218607
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:54 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Bullshit, dat blijkt nergens uit.
Maar als je zo begint, denk ik dat BBD het betreffende topic ook heeft geopend om te laten zien dat de crew hypocriet is.
Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?
pi_25218655
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:04 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Mijn probleem is dan ook niet met Boe. Hoe kom je daar bij?
Dat topic haalde ik als voorbeeld aan, ik suggereer verder niks.
Heb je overigens mijn reactie een paar posts boven gelezen waarin je een antwoord op jouw vraag naar mij toe?
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:30:15 #182
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25219021
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:45 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Zelfde reden als dat ik het Meki topic niet op slot gooide (totdat). Omdat ik er de humor van in zie en er verder niemand schade ondervindt.
Ik denk dat er een verschil bestaat tussen het posten van e-mail en het opbellen en opnemen, maar goed qua inbreuk op de privésfeer maar goed, feit blijft dat dit topic net zo fout is (dat staat al meteen in de TT ), fouter eigenlijk aangezien dit een van de topics is die aan het meki-topic vooraf gingen en het zo makkelijker maakte om het meki-topic te openen.
quote:
Betreffende personen kunnen zich gewoon verdedigen, ookal moet dat onder een kloon, of mij aanspreken via mail, msn, irc. Ik heb geen klachten ontvangen en vind dat dit soort topics niet tegen de intentie van de faq ingaan.
Optel sommetje en toen het besluit om niet in te grijpen.
DP is alleen véél mondiger dan Meki, iets dat jij net zo goed weet. Ook iets dat je mee laat wegen.
DP valt iedereen lastig met mails, ook iets dat je mee laat wegen. Je beslissing om dit topic open te laten snap ik ook wel, ik zie ook wel hoe je ertoe gekomen bent, de beslissing om te zeggen "en nu is het genoeg geweest, speelkwartier voorbij", die had eerder moeten vallen.

Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
pi_25219149
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:
Het gedrag van de crew maakt het dat de users nog een stap verder gaan, als de crew het al prachtig vindt...
Je zag het ook, de posts werden steeds grover, de grap was ervan af. Posts zoals die van HTT zijn niet leuk, ze zijn denigrerend op het racistische af, maar hoe schoon je dat op als je zelf ook met beledigingen hebt lopen strooien?
Je lult uit je nek Dago, je weet volgens mij dondersgoed dat de manier waarop ik bash altijd al op het randje af is geweest, en ik ben ook niet van plan daar binnen afzienbare tijd wat aan te doen.

De crew heeft mij dus helemaal niks uitgelokt. Vraag het Inso, Joog, Knut, Yvon of een of andere bekende onzin user maar, voor mijn part.
Laptop kopen?
pi_25219222
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef Dagonet het volgende:

Inderdaad werden de grappen wat harder, en heb toen ik het las ook gevraagd of het iets getempert kon worden.
En opschonen als ik zelf ook de fout in ben gegaan, kan ik makkelijk verdedigen als daar vragen over komen. Iedereen laat zich wel eens meeslepen of zegt wel eens dingen die niet kunnen. Bijna iedereen in ieder geval.
pi_25219394
wehehehe 1 discussie dat in 3 topics wordt gevoerd
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:52:19 #186
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25219399
Ik vind je nog steeds een lul Dirk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')