Ik vind hem lief. Een kneus, maar lief.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is m'n mail pal for life
Hij heeft het maar druk met FOK!

Gewoon even je mail adres hier neerzetten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Leuk topic![]()
Even kijken of ie bijt...

Ik vind amoebes ook liefquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
het is m'n mail pal for life
Hij heeft het maar druk met FOK!

Hij is niet alleen he, tenminste, dat zegt hij. Ik weet niet of we de stemmen in z'n hoofd mee moeten tellen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aan het mailen van half Fok! heeft 'ie ook wel een dagtaak.
Hij heeft helemaal geen tijd meer voor z'n jihad!

DP and his imaginairy friendsquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is niet alleen he, tenminste, dat zegt hij. Ik weet niet of we de stemmen in z'n hoofd mee moeten tellen.

Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
DP and his imaginairy friends.
Het zal mij benieuwen. Op mail hoef ík in ieder geval - als redelijk onbekende user - niet te rekenen. Jammer wel eigenlijk, ik hou wel van ff flink lachen.

I'll keep that in mindquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.

Alleen als er een meet is. In een andere stad aan de andere kant van het land. Waar hij dan héél toevallig is. In een klein kroegje. Bij toeval. Want hij zou natuurlijk nooit expres zoiets doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef The_Langolier het volgende:
Waarschijnlijk is DP al bezig met de plannen waarbij hij, met het gevilde vel van een (ex-)crewmember om zijn schouders geslagen, al schreeuwend over straat rent. Onderwijl FOK!-bijbel leuzen roepend.

quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:14 schreef Murray het volgende:
quote:
EN NU ZEGT ZE DAT IK HAAR STALK
IK STUUR HAAR ALLEEN MAAR MAILTJES OM HAAR UIT TE SCHELDEN ENZO

Nee, dat gaat hij natuurlijk niet van te voren allemaal plannen. De gedachte alleen al zou ziek zijn, dat zou ie nooit doen. Maar mocht de kleine kans zich voordoen, dan zal hij alle benodigdheden opzak hebben. Want hé, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:40 schreef Dagonet het volgende:
Alleen als er een meet is. In een andere stad aan de andere kant van het land. Waar hij dan héél toevallig is. In een klein kroegje. Bij toeval. Want hij zou natuurlijk nooit expres zoiets doen.

Neuh, misschien vannacht? Maar dan hoop ik betere dingen te doen.quote:

ik had hem ook op msn 5 min later begon hij te beweren dat ik een spion was en blockte hij mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon na middernacht af en toe in de SC topics rondhangen en klieren. Heb je hem zo op MSN.

OMG. Het klinkt echt als iemand die hoognodig z'n medicijntjes weer eens moet innemenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik had hem ook op msn 5 min later begon hij te beweren dat ik een spion was en blockte hij mij.
Hij vertelde ook dat er verdere acties op touw stonden maar daar moest hij nog eerst over vergaderen. Waarschijnlijk met z'n stemmen in zo'n hoofd![]()

Nou kom op dan, copy/paste!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook mailIk heb ook mail
Ik heb ook mail

Maar ik word helemaal niet uitgescholdenquote:
En ik ben helemaal niet leuk!quote:Van: DePresident © <dpfok@hotmail.com>
Verzonden: dinsdag 22 februari 2005 11:55:39
Aan: marieke
Onderwerp: Hey Marieke!
Ik bespaar je ff de moeite. Ik bedreig geen leuke mensen.
Wat slik jij allemaal?
m.v.g.
DP

quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar ik word helemaal niet uitgescholden. Dus hij is helemaal niet zo leuk
.
Nouja, vooruit:
quote:Wat slik jij allemaal?

Ik ervaar dat niet als uitscheldenquote:

Nee, hoe komt 'ie daar nou bij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben helemaal niet leuk!

Ik weet het. Ik ben ook echt heel erg teleurgesteldquote:
quote:Nee, hoe komt 'ie daar nou bij dan?![]()
![]()

quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:56 schreef Meki het volgende:
De crew, die ooit dronken wordt? Dat heeft evenveel kans als eenpriester die een klein meisje misbruikt.

quote:Niemand is sgeler dan jouw

Wat een ongelovelijke MONGOOL is DePresident toch ook. Heeft hij dan echt niks beters te doen naast Fok! Is hij dan zo verdrietig dat geen baasje meer kan spelen over anderen?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 16:45 schreef cerror het volgende:
Hier ook wat wijze woorden van DP:
[..]

quote:Je kunt me niet meer bereiken vanaf nu.
Je mail komt niet meer in m'n mailbox terecht, zelfs niet in de prullenbak
muhahaha
Hij is zo liefquote:Dat zei ik. Achterlijke hoer. En nu kappen met mailen. Jouw mailtjes gaan vanaf nu rechtstreeks de prullenbak in

Meer DP logica:quote:13-12-2004 23:10:13 DP: 1111111
13-12-2004 23:10:15 DP: WIE
13-12-2004 23:10:17 DP : WIE
13-12-2004 23:10:23 DP : >??W?W??W?W??W? wtf
13-12-2004 23:10:49 DP : Dacht je niet dat ik Yvonne was?
quote:Oke.... ik heb een nieuwe meningWe kunnen niet verwachten dat iemand 'normaal' gaat posten, als diegene unbanned wordt terwijl hij aangeeft dat hij NIET veranderd. Dat zou ik ook niet doen als ik toch weet dat ik unbanned wordt

quote:De forum-moderators die ik heb gemaild zijn niet afgetreden. Daarom is sinds gisteren 19:00 de FOK!Cyber!Jihad in werking getreden, welke gaat beginnen zodra ik een unban heb gekregen. Onze machtige organisatie zal niet rusten voordat ieder, door ons als niet-functionerend getypeerd, crewlid zijn of haar taken heeft neergelegd. ( partijpunt 1 ) Ook van enkele FP-ers verwachten wij dat zij hun taken neerleggen. R@b en Veekeend zijn slechts enkele voorbeelden.
98 procent van onze aanhangers wil anoniem blijven uit angst voor represailles. Dat is begrijpelijk, gezien de corrupte sfeer die om de crew heenhangt. Enkele leden hebben aangegeven dat ze best genoemd mogen worden. Een van deze moedige leden is Meki, die ook openlijk protesteert tegen het racisme en de corruptie op FOK!
Steeds meer mensen zullen zich bij ons aansluiten. Steeds meer mensen zullen gaan protesteren tegen het huidige beleid. Steeds meer mensen zullen inzien dat FOK! een meltingpot is geworden van verschillende typen nazis ( partijpunt 2 ), waar het uitschelden van allochtonen, moslims en ander niet-blank volk, dagelijkse kost is geworden. Wat doet de FOK!leiding hieraan? Helemaal niets. Ze nemen zelfs nazis aan! Het wordt tijd voor actie! Steunbetuigingen naar DPFOK@hotmail.com

Wat is het toch ook een sneue pisvlekquote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:35 schreef CelebrityDP het volgende:
De forum-moderators die ik heb gemaild zijn niet afgetreden. Daarom is sinds gisteren 19:00 de FOK!Cyber!Jihad in werking getreden, welke gaat beginnen zodra ik een unban heb gekregen.

eerder FOK! Quotesquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef The_Langolier het volgende:
Waarschijnlijk is DP al bezig met de plannen waarbij hij, met het gevilde vel van een (ex-)crewmember om zijn schouders geslagen, al schreeuwend over straat rent. Onderwijl FOK!-bijbel leuzen roepend.

quote:Op dinsdag 22 februari 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
Meki
Het was toch wel voordracht uit eigen werk, he?

Ik hou het toch op gewoon haske gestoord. Op een schattige ik-speel-triangel-in-de-jostiband-manier. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 19:18 schreef -Redhead- het volgende:
me·ga·lo·ma·nie (de ~ (v.))
1 grootheidswaanzin
Schoot me zo ineens te binnen. Gek hè?

En daar hou ik niet van. Alle acties worden opgeschort totdat we deze zaak hebben afgehandeld.quote:<Nathanael> btw, wij kunnen depresidnet ook gaan dossen
quote:Flikker eens op met je ip's
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |