quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:44 schreef George-Butters het volgende:
ROT TOCH OP!
* George-Butters pakt een grolsch beugel en smijt m je achternaquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
OK IK GA AL HOOR!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
THUNDER! Awowawowowoooooooooow
THUNDER!
quote:
O ja? Wat schaft de pot dan ? We willen natuurlijk niet zomaar afwashandjes...quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:33 schreef George-Butters het volgende:
Allemaal aan tafels jongens! Het eten is klaar!
en niet vergeten je handen te wassen voor het eten!
Waarom wordt Maerycke weer genegeerd?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:33 schreef George-Butters het volgende:
Allemaal aan tafels jongens! Het eten is klaar!
en niet vergeten je handen te wassen voor het eten!
He fotos van vroegerquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Oh me f'kking god.
DoG?![]()
Couscousquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja? Wat schaft de pot dan ? We willen natuurlijk niet zomaar afwashandjes...
Kwam dat scharreltje uit Finland?quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
He fotos van vroeger
Die bolle bedoel je ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kwam dat scharreltje uit Finland?
Effe kijken, rechts was je reet-afveeghand, met links mag je dus eten..quote:
Erhm...quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Die bolle bedoel je ?
Heb een vork hoorquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Effe kijken, rechts was je reet-afveeghand, met links mag je dus eten..
Veeg jij je reet af met een vork???quote:
't zal wel evolutie hetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veeg jij je reet af met een vork???
Waar heb jij een kloon voor nodig?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:33 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Zo. Back in business.Weliswaar als (rel)kloon, maar toch.
* DoG kietelt Aaah wat zodat ie echt gaat gierenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wel lachen.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG kietelt Aaah wat zodat ie echt gaat gieren
quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Klonen zijn overigens cool. Lachen ook.
Nu nog eentje met Bush, Schroder, Chiraq en Blairquote:
Nee, credits gaan naar tweakzonequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Klonen zijn gay.
Mijn provider heeft m'n mailbox inclusief mail met paswoord gewist. Gisteren werd de cookie gereset. Ik probeer de mailbox nu te laten herstellen, zodat ik de passmailer kan gebruiken. Maar Wanadoo is nogal bureaucratisch en dat gaat "twee of drie werkdagen, misschien wel een paar weken als het druk is" duren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:30 schreef du_ke het volgende:
Maar PJO waar heb je nou die gaykloon voor nodig?
Wat een hufters zeg, waarom was die mailbox gewist? Door een "storing"?quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:47 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Mijn provider heeft m'n mailbox inclusief mail met paswoord gewist. Gisteren werd de cookie gereset. Ik probeer de mailbox nu te laten herstellen, zodat ik de passmailer kan gebruiken. Maar Wanadoo is nogal bureaucratisch en dat gaat "twee of drie werkdagen, misschien wel een paar weken als het druk is" duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |