Dat moest toch van Andy?quote:Op maandag 21 februari 2005 21:43 schreef Monidique het volgende:
Wat bedoel je, Johan?
Hou je niet van die lekkere stevige boerenmeiden?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:02 schreef Monidique het volgende:
Oh.., Andy is de darter uit zijn ikoon?
Nieuw in de doos, prijs notk.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
omg, Expert is echt zielig geworden. Gaan ze elektronica opkopen van het failliete Megapool.
Ik denk dat hij zich vanavond beperkt heeft tot nauwe Barbies.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hou je niet van die lekkere stevige boerenmeiden?
Met een nauw rokje van zijn zusje op het hoofd?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich vanavond beperkt heeft tot nauwe Barbies.
Rot toch op!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met een nauw rokje van zijn zusje op het hoofd?![]()
Meki Mega Mongool.![]()
M. leg dan maar eens uit.
Vroeger kreeg ik eerst eenquote:
Daar moet je nu eerst om zeuren...quote:Op maandag 21 februari 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik eerst een.
Scheiss-kapitalistmus.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:19 schreef du_ke het volgende:
Hoezo zijn ze dan triest? Het is gewoon goed ondernemerschap voor weinig wat leuke aparatuur inkopen en dan met een leuke marge weer proberen te slijten.
Rot toch op!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Daar moet je nu eerst om zeuren...
quote:
Klopt Meki...quote:Op maandag 21 februari 2005 22:37 schreef Meki het volgende:
Megapool Mega Failiet
quote:Astronomen zien 'monsterexplosie' in Melkweg
WASHINGTON - Een neutronenster heeft in eentiende van een seconde net zoveel energie uitgezonden als de zon in 100.000 jaar doet. De explosie is op 27 december gezien in het sterrenbeeld Boogschutter en afkomstig van een neutronenster die 50.000 lichtjaar van de aarde afstaat.
De explosie was zo sterk dat het de atmosfeer van de aarde oplichtte, aldus Amerikaanse astronomen, die vrijdag spraken van een unieke gebeurtenis. De flits is echter door niemand op aarde gezien, omdat het licht grotendeels bestaat uit gammastraling. Deze straling wordt door de aardse atmosfeer geabsorbeerd.
Wel werd de explosie opgepikt door vijftien ruimtevaartuigen, waaronder de nieuwe satelliet Swift. Dit Amerikaanse ruimtevaartuig zoekt sinds december het heelal af op explosies van gammastraling.
quote:I came upon a child of god
He was walking along the road
And I asked him, where are you going
And this he told me
I’m going on down to yasgur’s farm
I’m going to join in a rock ’n’ roll band
I’m going to camp out on the land
I’m going to try an’ get my soul free
We are stardust
We are golden
And we’ve got to get ourselves
Back to the garden