abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25335594
Hij wordt natuurlijk wel gewoon geschorst en vermoedelijk ook 7 duels. Als voorbeeld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:41:03 #102
39793 Moody
el moody
pi_25337991
Die Salmon toch....

4 wedstrijden schorsen die vent!!!
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  woensdag 2 maart 2005 @ 22:53:25 #103
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25338239
Stond vandaag een ingestuurde brief in de Tubantia van een oud mannetje die vroeger moest leren een kopduel aan te gaan met beide armen langs het lichaam gehouden. Moest nu ook maar weer ingevoerd woden vond hij.

Zit eigenlijk ook nog wel iets in.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_25343399
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Hij wordt natuurlijk wel gewoon geschorst en vermoedelijk ook 7 duels. Als voorbeeld.
En dat is mede de schuld van de media (incl. jouw column).
pi_25343769
Ik heb de volgende mail verstuurd naar de KNVB (en CC naar de VI en Tubantia)
quote:
Beste KNVB,

Met deze mail wil ik u uitleg vragen en u inzicht verschaffen over de handelswijze van de KNVB tot nu toe over de zaak Majstorovic.

Mijn eerste intentie is niet het discussiëren over het feit of beide acties bewust of onbewust uitgevoerd zijn. Echter, wanneer hij onder ede zal beweren dat de kwetsuren van Martin Drent gevolg waren van een kopduel met als doel de bal te koppen, zijn wij de laatste om hem niet te geloven. In de “echte wereld” ben je immers pas schuldig tot je onschuld is bewezen. Het enige bewijs zit in de herinnering van Majstorovic. Hij is de enige die zijn onschuld kan bewijzen, niet de media die hem graag aan de schandpaal wil zien. Maar dit terzijde.

Nu hetgeen waar ik enigszins mee in de maag zit. Ik quote uit een van de berichten op uw website:

"Het incident tussen Mark van Bommel en Rafael van der Vaart is tijdens de wedstrijd niet door scheidsrechter Eric Braamhaar beoordeeld. De aanklager heeft in dat geval de bevoegdheid om, mede op basis van tv-beelden, een vooronderzoek in te stellen. Bij de incidenten van Vennegoor of Hesselink en Ibrahimovic ligt de zaak anders. Beide duels zijn wél door de scheidsrechter waargenomen en beoordeeld. Dat betekent dat de aanklager betaald voetbal geen bevoegdheid meer heeft om een vooronderzoek in te stellen en eventueel een schikkingsvoorstel voor te leggen."

In het geval van Majstorovic heeft scheidsrechter Bossen tijdens de wedstrijd waargenomen én beoordeeld. Hij stond er immers enkele meters vanaf en vertelde het volgende aan journalisten na de wedstrijd:

"Wellicht had ik de eerste reactie moeten bestraffen. Die tweede vond ik minder overtuigend".

Duidelijk waargenomen en beide beoordeeld als duels tussen twee mannen, punt. Als ik eerdere quote mag geloven, dan is het niet mogelijk om Majstorovic te vervolgen voor wat hij eventueel gedaan zou hebben. Is er hier sprake van selectief handelen en gelden deze regels alleen bij PSV-Ajax? In dat geval mijn oprechte excuses voor mijn waanideeën jegens uw organisatie.

Maar wacht, het wordt al duidelijker wanneer ik verder lees in hetzelfde bericht:

“We spreken van voldoende bewijs als er twee bewijsmiddelen zijn. Enkel en alleen op tv-beelden kan niemand worden veroordeeld. Concreet: als een overtreding duidelijk op de tv-beelden is te zien, maar alle betrokkenen zeggen dat er niets is gebeurd, dan kan de zaak niet worden bestraft door de aanklager.”

Twee bewijsmiddelen dus. De tv beelden kunnen de intentie van de actie van Majstorovic onmogelijk bewijzen, dat valt dus al af.
Ik vraag me dan werkelijk af welke twee bewijsmiddelen u heeft genomen om tot de strafeis van 7 wedstrijden schorsing te kunnen en mogen komen.

De eis van 7 wedstrijden schorsing is sowieso absurd hoog. Ik wil u erop wijzen dat Bouaouzan 10 wedstrijden schorsing heeft gekregen na de aanslag op Niels Kokmeijer. Hij heeft Niels letterlijk invalide geschopt en hij had nooit de intentie om de bal te spelen. Ik hoop dat u het met me eens bent dat twee al dan niet gemeende ellebogen tijdens een duel om de bal hiermee in schril contrast staan. Deze jongen had voor minimaal een seizoen geschorst moeten worden, wat waarschijnlijk ook was gebeurd als de media zich op dezelfde wijze erover had ontfermt als over de zaak Majstorovic.

Tenslotte nog een quote uit een email van u als antwoord op de vraag waarom de eis tegen Majstorivoc zo hoog was:

“Meteen na het weekend kregen we talloze mails dat er nu eens écht opgetreden diende te worden."

Hierop maak ik uit dat het volk beslist. Hetzelfde volk dat uit de media heeft opgemaakt hoe moedwillig Majstorovic zijn tegenstander tot bloedens toe – want dat wekt de aandacht – tweemaal een elleboogstoot heeft verkocht.

Mijn vraag aan u: Kunt u bovenstaande beweringen reglementair verdedigen?

Wanneer dit niet mogelijk voor u is, hoop ik dat het hoger beroep gunstig uitvalt voor Majstorovic, zodat u terecht de enige partij zal zijn die de consequenties zal moeten dragen. Laten we het spelletje niet verpesten door de ware gekken op het veld en op de tribunes.

Alvast bedankt.

Mvg,

Bron: http://www.knvb.nl/news/fullstory.sps?LanguageID=19&id=10039393
Ik zie net toevallig op vi.nl dat de advocaat van Majstro dezelfde denkwijze heeft
'13 |
'14
pi_25344696
Goede uiteenzetting, alleen ben ik bang dat het helemaal niets gaat uithalen. Majstorovic wordt een voorbeeld voor de verder straffen die er gaan volgen.
That's all folks!
pi_25345196
Toch niet, let maar op

We hebben hier echt een heel goed punt dat ook al is aangehaald door de advocaat van Majstro.

Je moet ook niet vergeten dat zo'n beslissing van invloed is op de rest van zijn voetballoopbaan. Als hij niet geschorst wordt, gaat hij volgend seizoen gewoon naar een Nederlandse topclub of Europese subtopper. Als hij alleen de laatste 3 wedstrijden van de competitie nog maar in actie kan komen, is de kans kleiner dat hij een transfer kan verdienen. Goed voor Twente, minder voor hemzelf.
'13 |
'14
  Moderator donderdag 3 maart 2005 @ 15:37:07 #108
8781 crew  Frutsel
pi_25347814
hij krijgt gewoon vrijspraak door vormfouten in de knvb regelementen...
en terecht...
een beslissing van de scheids kan niet worden herroepen...
en de scheids nam de beslissing dat hij de ellebogen niet ernstig genoeg vond voor een kaart

discussie gesloten, regelementen geven aan Vrijspraak.
pi_25347862
Ben benieuwd. Misschien zit er ergens toch een addertje onder het gras.

Als hij wel wordt vrijgesproken, ben ik natuurlijk erg trots op mezelf
'13 |
'14
pi_25350103
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:12 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

En dat is mede de schuld van de media (incl. jouw column).
Nou, ik heb toch niet de pretentie dat mijn column de KNVB beweegt toch het schorsen van spelers hoor. Bovendien, als je goed had gelezen zou Majstorovic in mijn gesuggereerde systeem niet geschorst worden.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 3 maart 2005 @ 20:00:31 #111
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_25350943
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:37 schreef Frutsel het volgende:
hij krijgt gewoon vrijspraak door vormfouten in de knvb regelementen...
en terecht...
een beslissing van de scheids kan niet worden herroepen...
en de scheids nam de beslissing dat hij de ellebogen niet ernstig genoeg vond voor een kaart

discussie gesloten, regelementen geven aan Vrijspraak.
Laat ze de scheidsrechters die deze dingen niet zien maar een keer goed straffen ipv 1 toto divisie wedstrijd... Ben het er wel mee eens dat volgens de regelementen vrijspraak waarschijnlijk is, maar het waren gewoon overtredingen. Neem ook de overtreding van Shoukov, die was echt belachelijk en daar krijgt hij geel voor..

Laat ze die Bossen maar eens een keer straffen voor de grove fouten die hij begaat.
pi_25358166
Kan de openbaar aanklager ook geschorst worden op basis van TV beelden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 maart 2005 @ 08:19:31 #113
39793 Moody
el moody
pi_25359200
quote:
Zaak Majstorovic houdt aan.

Zoals verwacht kwam de advocaat van Majstorovic gisteravond tijdens de zitting met het verzoek om de tuchtcommissie niet ontvankelijk te verklaren, i.v.m. het wedstrijdrapport van de heer Bossen, waarin hij aangeeft de genoemde voorvallen te hebben beoordeeld en niets heeft gezien waarvoor hij moest optreden. Majstorovic zou dus in zijn gelijk staan. De aanklager "toverde" echter een stapeltje A4tjes uit zijn tas met een aanvullende verklaring van Bossen.
De advocaat van Majstorovic vroeg om 5 minuten schorsing van de zaak om met de vertegenwoordigers van FC Twente te gaan praten. Kabalt (advocaat Majstorovic) vervolgde. "Als de aanklager de tijd heeft gehad om Bossen te ondervragen en de verklaring zo bij de processtukken kan doen, dan hebben wij dat recht ook. De aanklager geeft de verdediging gelijk en de tuchtcommissie neemt haar advies over. Majstorovic baalt omdat er nog geen duidelijkheid is. Dinsdag wordt de zaak vervolgd. En dan zal ook Ruud Bossen er bij zijn.

Bron: TCT
Wie geeft Bossen ff een nieuwe Porsche?
'13 |
'14
  vrijdag 4 maart 2005 @ 09:52:29 #114
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25360068
Ik ken nog een paar Kroaten die Bossen wel een duwtje in de goede richting kunnen geven.
  zondag 6 maart 2005 @ 16:37:51 #115
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25398259
Nou, dat zijn weer 3 belangrijke puntjes in de pocket
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  zondag 6 maart 2005 @ 16:51:49 #116
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25398458
Weer 3 punten

het gaat mooi benieuwd naar de samenvatting

als ik dit lees op vi

Roda JC voetbalt en FC Twente pakt de punten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25398942
Hoe dan ook de 3 punten zijn binnen
Цой жив
  zondag 6 maart 2005 @ 18:00:27 #118
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_25399006
Als een proud to be a tukker ben ik erg content over de laatse paar weken voetbal

TWENTE KOMT ERAAN.... of niet
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 6 maart 2005 @ 21:29:21 #119
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_25401930
volgend jaar naar liverpool
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_25404453
Leuk dat Twente weer gewonnen heeft! Ik gun het Coolen ook wel eigenlijk.
That's all folks!
  maandag 7 maart 2005 @ 00:17:36 #121
39793 Moody
el moody
pi_25404847
Volgens Roda lag het vooral aan de scheids (ja tuulk joh )

En deze is ook wel lollig:
quote:
......... van de onschuldig kijkende Majstrovic (nr.3). Luinge zag echter niks!! Wederom geen straf voor Majstrovic?
Iedereen wil Majstro nu rode kaarten aannaaien, daar kun je op wachten.
'13 |
'14
pi_25409812
Ook www.voetbalplus.nl meldt weer een elleboog van Majstro.
quote:
Majstorovic liet zich overigens ook weer gelden. Na ruim een uur spelen deelde de Zweedse verdediger een elleboogstoot uit aan zijn tegenstander Cisse. Eerder kreeg de speler al een schikkingsvoorstel van zeven duels, daarvoor is nog geen uitspraak gedaan maar ook nu kan de Zweed weer een onderzoek verwachten. De elleboogstoot werd door scheidsrechter Luinge niet gezien.
  maandag 7 maart 2005 @ 11:36:02 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25409926
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:17 schreef Moody het volgende:

Tsssk. Zat er inderdaad aan te komen. Blegh, kinderachtig gezeur over die ellebogen, d'r moet eens wat meer gevoetbalt worden, al dat gezeur.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:32:50 #124
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25410822
quote:
Op maandag 7 maart 2005 00:17 schreef Moody het volgende:
Volgens Roda lag het vooral aan de scheids (ja tuulk joh )
Roda had het bij rust al ruimschoots afgemaakt moeten hebben. Dat kun je de scheids niet verwijten, maar wel de scherpte van onze spitsen. En nu zijn we Cristiano ook nog 's kwijt voor 7 maanden...

Alleen die handsbal op de lijn was een duidelijke penalty, maja die krijg je niet en dan moet je doorballen. Dat Vloet dan het laatste kwartier zonder middenveld gaat ballen... :x Geen 1 kans meer gehad daarna...
quote:
Welkom in Nederland...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 7 maart 2005 @ 12:36:01 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25410855
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:32 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Roda had het bij rust al ruimschoots afgemaakt moeten hebben. Dat kun je de scheids niet verwijten, maar wel de scherpte van onze spitsen. En nu zijn we Cristiano ook nog 's kwijt voor 7 maanden...

Alleen die handsbal op de lijn was een duidelijke penalty, maja die krijg je niet en dan moet je doorballen. Dat Vloet dan het laatste kwartier zonder middenveld gaat ballen... :x Geen 1 kans meer gehad daarna...
[..]Dat was geen penal gewoon afweren was dat

Welkom in Nederland...
  maandag 7 maart 2005 @ 12:36:29 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25410860
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Tsssk. Zat er inderdaad aan te komen. Blegh, kinderachtig gezeur over die ellebogen, d'r moet eens wat meer gevoetbalt worden, al dat gezeur.
Dat "gezeur" is meer dan terecht als ze ook daadwerkelijk gemaakt worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25413056
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je kunt er ook over overdrijven..
Evenals overdijven met straffen. Geef er gewoon 4 met 1 voorwaardelijk,niemand die je daarna meer hoort. Dankzij die mega-straf heeft Bossen nu zelfs al zn verklaring moeten wijzigen,nu kon je lekker over in Nederland. Na het moeten voetballen een dag na de vuurwerkramp had ik al zo mn twijfels over de KNVB maar die zijn nu alleen maar erger geworden!
pi_25413118
quote:

[..]

[..]

Welkom in Nederland...
Roda in de 1e helft inderdaad de veel betere ploeg..Twente was gewoon rijp voor de sloop. Stond ook echt perplex toen het ineens 1-2 stond en Roda als een krant stond te voetballen ineens.

Heb me in in ieder geval weer vermaakt dit weekend in Limburg en 2 punten meer als gehoopt!
pi_25413143
quote:

[..]

[..]

Welkom in Nederland...
  maandag 7 maart 2005 @ 18:01:06 #130
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25414373
Hier ook nog maar even de vraag, want in het Live-verslagen topic is het eigenlijk niet op zijn plaats.

Waarom staat Heerenveen momenteel op de ranglijst boven Twente?
7. sc Heerenveen 23 10 5 8 35 38-40
8. FC Twente 24 10 5 9 35 30-28

Evenveel punten, maar Twente heeft een beter doelsaldo. En verliespunten tellen toch niet mee in de stand? Heerenveen moet nog maar zien dat ze punten pakken in de inhaalwedstrijd. Tot die tijd heeft Twente gewoon een beter doelsaldo.

Heeft iemand de officiële puntentelling?
pi_25415025
Heerenveen heeft een beter puntengemiddelde momenteel. 35/23 is beter dan 35/24.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 7 maart 2005 @ 18:55:55 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25415148
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kom op DG, spelers die rollend op de grond liggen na vuurwerk dat 3 meter van hun vandaan ontploft, of minutenlang op de grond liggen na een sneeuwbal op hun hoofd, een vingertje in het gezicht en de van de profs ligt tegenwoordig jankend op de grond. Laat ze eens voetballen, ze maken van voetbal en wijfensport.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:26:40 #133
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_25422958
Held Niels wil nog niet terugkeren naar FCT, bovendien konden ze zijn slaris niet betalen. Nu zal hij waarschijnlijk bij 1. FC Nürnberg uitkomen.
Niels wat doe je?
pi_25423102
Goede carrieremove. Straks speelt hij nog in de 2. Bundesliga.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:16:17 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_25424346
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 09:39 schreef gras het volgende:
Goede carrieremove. Straks speelt hij nog in de 2. Bundesliga.
2. Bundesliga is geen schande. Het merendeel van de clubs in die liga zou probleemloos meekunnen in de HCE!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:16:29 #136
39793 Moody
el moody
pi_25424349
Hij zal wel denken dat hij altijd nog naar Twente kan.
Nou, zelfs op dit moment zie ik in Niels geen meerwaarde voor het team, laat staan als hij de 30 gepasseerd is
'13 |
'14
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 11:57:08 #137
8781 crew  Frutsel
pi_25424857
volgens VI.NL

FC Twente doet Gakhokidze nieuwe aanbieding

8/3/2005 10:59

Terwijl het na de winterstop voor de wind gaat, is FC Twente al bezig met het nieuwe seizoen. Giorgi Gakhokidze heeft een aanbieding op zak, Niels Oude Kamphuis komt zeker niet.
Na een mislukt avontuur in Oekraïne en Rusland keerde Gakhokidze in december terug bij FC Twente. De Georgische aanvaller tekende een contract voor een half jaar, waarin hij zich weer in de kijker wilde spelen.

Hoewel hij door een spierblessure nog weinig in actie kwam voor FC Twente kan Gakhokidze zijn verblijf in Enschede verlengen. De Georgische aanvaller heeft een aanbieding voor twee jaar op zak. 'Als ik in Nederland blijf, dan het liefst bij Twente. Ik ben de club dankbaar dat ze me wederom een kans geeft', zei Gakhokidze begin februari in VI.

Niels Oude Kamphuis stond eveneens op het lijstje van de Enschedese club. Maar gesprekken maakten duidelijk dat er een te groot gat zat tussen vraag en aanbod om de Schalke-speler terug te halen. 'We hebben er binnen de financiële mogelijkheden van FC Twente alles aan gedaan, maar we zijn er helaas niet uitgekomen', zei directeur Johan Plageman.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:11:37 #138
39793 Moody
el moody
pi_25425034
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

2. Bundesliga is geen schande. Het merendeel van de clubs in die liga zou probleemloos meekunnen in de HCE!
Dat is zeker waar. Een 2. Bundesliga club kan hem waarschijnlijk meer geld bieden.
Maar op sportief vlak zou Twente een betere keus voor hem zijn denk ik. Volgend jaar (misschien zelfs dit jaar) meedoen voor Europees voetbal, vol sfeervol stadion, in de kijker spelen in eigen land (misschien NL elftal of transfer naar topclub verdienen). Dan maar ff een jaartje wat minder verdienen, ik zou het wel weten
'13 |
'14
pi_25425193
2e bundesliga trekt denk ik meer mensen dan de HCE
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25425294
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Maar wat Moody zegt, sportieg gezien zeker geen goede keuze.
pi_25426790
quote:

Zaak Majstorovic op geheime locatie

De KNVB heeft besloten om de zaak van Daniel Majstorovic vanavond niet in Zeist maar op een geheime locatie te behandelen. Aanleiding was de oproep op internet aan Twentesupporters om massaal naar Zeist te komen als steunbetuiging aan de Zweed en als protest van de gang van zaken bij de KNVB.
bron: www.fctwente.net

Wat een mietjes daar in Zeist
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 14:48:12 #142
8781 crew  Frutsel
pi_25426894
de hele KNVB gaat gewoon af... wat een zooitje
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:17:16 #143
74515 miarae
Here I Am
pi_25427188
Bah wat een zielig gedoe dit... Maak van Majsto maar weer de zondebok...ik hoop echt dat hij vrijgesproken wordt! Het is gewoon niet eerlijk hoe dit hele gedoe gaat, en dat staat dus nog los van het feit óf hij bewuste ellebogen gaf...
Falling in love is scary, falling in love and knowing that other person is falling for you too is even scarier.
http://forum.fok.nl/topic/719509/1/50#28354644 HELP
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:20:27 #144
39793 Moody
el moody
pi_25427225
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2e bundesliga trekt denk ik meer mensen dan de HCE
De top zeker, maar daaronder valt het mee. Twente speelt over 1 - 1,5 seizoen ook voor 18-20.000 mensen, ook wel leuk hoor
'13 |
'14
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:23:35 #145
39793 Moody
el moody
pi_25432836
Aanklager blijft bij 7 wedstrijden en Bossen heeft het opeens allemaal niet goed gezien.

Vreemde praktijken

Baibai Europees voetbal
'13 |
'14
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:27:49 #146
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_25432921
Wat een lafaard die Bossen.
Er zal wel een snoepreisje voor hem inzitten.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:28:47 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25432947
Ja de KNVB wil natuurlijk geen gezichtsverlies lijden
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:04:57 #148
39793 Moody
el moody
pi_25433693
Morgenochtend is het pas zeker of hij ook echt voor 7 wedstrijden geschorst wordt trouwens....
'13 |
'14
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:26:46 #149
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_25434124
Als Drent precies dezelfde ellebogen aan Majstrodinges gegeven had waren het uiteraard de Tukkers geweest die moord en brand geschreeuwd hadden en was er wellicht uit Groningen protest gekomen tegen de eventuele schorsing. De standpunten komen puur voort uit de kleur van de bril waardoor de beschouwer kijkt.
pi_25434167
quote:
De top zeker, maar daaronder valt het mee
Met Oberhausen, Duisburg, Koln. Aachen en Essen heb je al 5 ploegen in NordRhein Westfalen die net zoveel toeschouwers trekken dan Twente.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')