Daar mag best wat blijer bij gekeken worden.quote:
Ik dit weekend ook.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Ryan_R het volgende:
Duo douchen? Lekker!!
Eeeh, mis alleen iemand voor het duo.![]()
Nee, ik vind het maar een raar taaltje.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:56 schreef Ryan_R het volgende:
Lag dat ook niet gewoon aan het bier? Brabanders zijn anders altijd prima te verstaan
Fok is om te janken vanavondquote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar mag best wat blijer bij gekeken worden.
Dan heb je nog geluk, ik niet alleen dit weekend, maar gewoon altijdquote:
Zal vast met je achternaam samenhangen?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar Fries ofzo, iig qua accent.
Nee, niet echt.quote:
Ik kan ook behoorlijk plat praten, maar ik ben verders gewoon een nette ABN'er hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef creno het volgende:
ik dacht altijd dat ik redelijk ABN praatte maar als ik mezelf terug zie op video's dan blijk ik toch behoorlijk plat te praten soms...
Guus Meeuwis heeft tegenover mijn oma gewoond... nadat hij beroemd werd.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:40 schreef Ryan_R het volgende:
De brabantse taal is geweldig. Guus Meewis heeft het uitstekend begrepen toen die dat liedje schreef met de geweldige titel Brabant![]()
Dat soort mensen moet ook ergens wonen...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft tegenover mijn oma gewoond... nadat hij beroemd werd.
En daar moet je inderdaad echt niet blij mee zijn, als dat gebeurt. Dan wordt je iedere ochtend wakker met zijn gewauwel.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet ook ergens wonen...
Zo had Frans Bauer bijna hier in Numansdorp komen wonen...
Het had een huis buiten de dorpskern geweest.. genoeg afstand om hem niet meer te horenquote:Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En daar moet je inderdaad echt niet blij mee zijn, als dat gebeurt. Dan wordt je iedere ochtend wakker met zijn gewauwel.![]()
En anders had je altijd nog één van zijn cd's of merchandise door z'n strot kunnen duwen.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het had een huis buiten de dorpskern geweest.. genoeg afstand om hem niet meer te horen
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En anders had je altijd nog één van zijn cd's of merchandise door z'n strot kunnen duwen.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan ook behoorlijk plat praten, maar ik ben verders gewoon een nette ABN'er hoor
Kunnen brabo's enzo nog wat van leren
Hey Jerruhquote:Op zondag 20 februari 2005 22:26 schreef Jerruh het volgende:
in eindhoven!!.
en mrogne moet ik weer presenteren!
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:32 schreef creno het volgende:
hee waarom staat er bij jerruh "(reviewer)" achter zijn nickname ?
es war zalig!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hey Jerruh![]()
Lekker gereisd dan weer? Die vorige presentatie ging toch ook goed, appeltje eitje!![]()
Het lijkt wel Sims 2!quote:Vrijstaand. Opp. ca. 95 m2. Twee slaapkamers waarvan één met twee 1-persoonsbedden en één met 2-persoonsbed (2 matrassen). Met privé sauna en zonnebank. Deze zijn gesitueerd op de etage. Tevens voorzien van 2e TV in de slaapkamer op de begane grond. Terras met luxe tuinmeubelen met kussens en een jacuzzi in de tuin. Deze is te gebruiken in zomer en winter.
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
WAX!
Hoe ging het "in"werken van het nieuwe personeel?
Foto? Of is ook dat te dramatisch?quote:Op zondag 20 februari 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!
Hahaha dra-ma-tisch, ik heb al twee mailtjes verstuurd.... IK ga echt niet meer met/voor hem weren, als ze ng steeds zeggen dat hij een kans moet krijgen, mogen zij ermee aan de gang en staak ik al mijn medewerking aan die tokoIk haal iig mijn handen er vanaf.... kreeg ook de hele tijd commentaar
"waar heb je die dan opgegraven??!!" enz
hoiquote:
Kun je eventueel ook in het vriendenlijstje van zijn gay.nl zoekenquote:Op zondag 20 februari 2005 22:58 schreef Waxxer het volgende:
hahahhaaeven zoeken of hij een gay.nl heeft ofzo
hahaha zelfspotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |