Daar mag best wat blijer bij gekeken worden.quote:
Ik dit weekend ook.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Ryan_R het volgende:
Duo douchen? Lekker!!
Eeeh, mis alleen iemand voor het duo.![]()
Nee, ik vind het maar een raar taaltje.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:56 schreef Ryan_R het volgende:
Lag dat ook niet gewoon aan het bier? Brabanders zijn anders altijd prima te verstaan
Fok is om te janken vanavondquote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar mag best wat blijer bij gekeken worden.
Dan heb je nog geluk, ik niet alleen dit weekend, maar gewoon altijdquote:
Zal vast met je achternaam samenhangen?quote:Op zondag 20 februari 2005 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
Doe mij maar Fries ofzo, iig qua accent.
Nee, niet echt.quote:
Ik kan ook behoorlijk plat praten, maar ik ben verders gewoon een nette ABN'er hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef creno het volgende:
ik dacht altijd dat ik redelijk ABN praatte maar als ik mezelf terug zie op video's dan blijk ik toch behoorlijk plat te praten soms...
Guus Meeuwis heeft tegenover mijn oma gewoond... nadat hij beroemd werd.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:40 schreef Ryan_R het volgende:
De brabantse taal is geweldig. Guus Meewis heeft het uitstekend begrepen toen die dat liedje schreef met de geweldige titel Brabant![]()
Dat soort mensen moet ook ergens wonen...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Guus Meeuwis heeft tegenover mijn oma gewoond... nadat hij beroemd werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |