Sinds wanneer zit een zwerver op het internet?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heeft een kartonnen doos een deur?
Wanneer ben je ook alweer begonnen met posten?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit een zwerver op het internet?![]()
Na jou, toen de zwervers het internet al ontdekt haddenquote:Op zondag 20 februari 2005 19:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wanneer ben je ook alweer begonnen met posten?
Ik wist niet dat jij NathaN kende.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Na jou, toen de zwervers het internet al ontdekt hadden![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij NathaN kende.
Uhm.. nou je weet toch wel? ja toch?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:02 schreef creno het volgende:
bijkomende activiteiten ?
wat bedoel je daarmee
Ken ik ook niet, maar jij noemt zijn naam. Vriend van je?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij NathaN kende.
Nee het is een vriend van het topic zullen we maar zeggen.....quote:Op zondag 20 februari 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ken ik ook niet, maar jij noemt zijn naam. Vriend van je?![]()
Hij gaat wel lekker zo haha
Volgens mij is dat nog voor mijn tijd hier, dus fill me in! zou ik zo zeggenquote:Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee het is een vriend van het topic zullen we maar zeggen.....
Waxxer in het bijzonder.
bedoel je "per ongeluk" zeepje laten vallen....quote:Op zondag 20 februari 2005 19:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhm.. nou je weet toch wel? ja toch?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:34 schreef creno het volgende:
[..]
bedoel je "per ongeluk" zeepje laten vallen....
(of de fles douche-gel)
Vertel, wat vind jij er dan zo leuk aan?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef creno het volgende:
samen douchen is ook leuk
Hehhe geweldig.. Erg oscarwaardig *kuch* *hoest* *rochel*..quote:Op zondag 20 februari 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/house_of_wax/large.html
*LOL*Paris Hilton acterend?
*rondren in skimpy outfit en BH + tieten uit blousje hang* IEK IEK THEY'RE GONNA KILL ME!
Twee bij jou, stuk of vijf in de kroeg... en dat op een te lege maag.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb zojuist DM op de trein gezet.
en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
Ik deed helemaal niks! Toen ik voorstelde wat dichterbij te gaan staan, zodat jij 'm kon gaan versieren, kwam ie meteen op mij af. Wat kunnen Zatte Brabanders moeilijk te verstaan zijn trouwens...quote:overigens DM heeft gescoord gisteren
Met de jongen die ik leuk vond en die ik wilde gaan versieren... I swear to god... I'm going straight.
Lag dat ook niet gewoon aan het bier? Brabanders zijn anders altijd prima te verstaanquote:Op zondag 20 februari 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Twee bij jou, stuk of vijf in de kroeg... en dat op een te lege maag.
Hoe dan ook, het blijft vaag. Normaal heb ik de volgende dag slechts een klein hoofdpijntje, en ben ik niet kotsmisselijk de dag erna....
[..]
Ik deed helemaal niks! Toen ik voorstelde wat dichterbij te gaan staan, zodat jij 'm kon gaan versieren, kwam ie meteen op mij af. Wat kunnen Zatte Brabanders moeilijk te verstaan zijn trouwens....
tja...niets eigenlijk, je staat elkaar constant in de weg, je hebt het koud omdat de straal niet breed genoeg is om beide warm te houden, enzoquote:Op zondag 20 februari 2005 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Vertel, wat vind jij er dan zo leuk aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |