abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25182924
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:25 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook een bad .
Ik heb er eentje.

@SAJ Wie zegt dat ik de deur open doe?
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 19:02:00 #277
16874 creno
born this way
pi_25182941
bijkomende activiteiten ?

wat bedoel je daarmee
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 20 februari 2005 @ 19:02:17 #278
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25182947
Sinds wanneer heeft een kartonnen doos een deur?
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25182999
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sinds wanneer heeft een kartonnen doos een deur?
Sinds wanneer zit een zwerver op het internet?
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 19:07:09 #280
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25183022
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit een zwerver op het internet?
Wanneer ben je ook alweer begonnen met posten?
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25183094
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Wanneer ben je ook alweer begonnen met posten?
Na jou, toen de zwervers het internet al ontdekt hadden
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 19:14:02 #282
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25183110
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:12 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Na jou, toen de zwervers het internet al ontdekt hadden
Ik wist niet dat jij NathaN kende.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25183182
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij NathaN kende.
pi_25183186
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:02 schreef creno het volgende:
bijkomende activiteiten ?

wat bedoel je daarmee
Uhm.. nou je weet toch wel? ja toch?
  zondag 20 februari 2005 @ 19:20:36 #285
16874 creno
born this way
pi_25183208
hmmm bespeur ik hier een dreigende bitch-fight ?

*duik onder tafel*
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25183212
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij NathaN kende.
Ken ik ook niet, maar jij noemt zijn naam. Vriend van je?

Hij gaat wel lekker zo haha
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 19:28:57 #287
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25183348
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:20 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Ken ik ook niet, maar jij noemt zijn naam. Vriend van je?

Hij gaat wel lekker zo haha
Nee het is een vriend van het topic zullen we maar zeggen.....

Waxxer in het bijzonder.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25183415
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Nee het is een vriend van het topic zullen we maar zeggen.....

Waxxer in het bijzonder.
Volgens mij is dat nog voor mijn tijd hier, dus fill me in! zou ik zo zeggen
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 19:34:51 #289
16874 creno
born this way
pi_25183428
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:19 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Uhm.. nou je weet toch wel? ja toch?
bedoel je "per ongeluk" zeepje laten vallen....

(of de fles douche-gel)
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 20 februari 2005 @ 19:45:21 #290
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25183564
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:34 schreef creno het volgende:

[..]

bedoel je "per ongeluk" zeepje laten vallen....

(of de fles douche-gel)
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:39 schreef creno het volgende:
samen douchen is ook leuk
Vertel, wat vind jij er dan zo leuk aan?
God created gays so fat chicks could have friends.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:51:55 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25183620
Do'jh, tuurlijk is samen douchen leuk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25183672
Huh!?
  zondag 20 februari 2005 @ 20:30:26 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25183680
DOOD?!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25183704
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:30 schreef Ang3l het volgende:
DOOD?!
Het scheelt weinig
Huh!?
  zondag 20 februari 2005 @ 20:35:46 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25183737
http://www.apple.com/trailers/wb/house_of_wax/large.html

*LOL* Paris Hilton acterend?
*rondren in skimpy outfit en BH + tieten uit blousje hang* IEK IEK THEY'RE GONNA KILL ME!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25183843
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:35 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/house_of_wax/large.html

*LOL* Paris Hilton acterend?
*rondren in skimpy outfit en BH + tieten uit blousje hang* IEK IEK THEY'RE GONNA KILL ME!
Hehhe geweldig.. Erg oscarwaardig *kuch* *hoest* *rochel*..
pi_25183899
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:

ik heb zojuist DM op de trein gezet.

en hij had een kater, een behoorlijk fikse kater zelfs... na 4 biertjes al ofzo.
Twee bij jou, stuk of vijf in de kroeg... en dat op een te lege maag.
Hoe dan ook, het blijft vaag. Normaal heb ik de volgende dag slechts een klein hoofdpijntje, en ben ik niet kotsmisselijk de dag erna... .
quote:
overigens DM heeft gescoord gisteren

Met de jongen die ik leuk vond en die ik wilde gaan versieren... I swear to god... I'm going straight.
Ik deed helemaal niks! Toen ik voorstelde wat dichterbij te gaan staan, zodat jij 'm kon gaan versieren, kwam ie meteen op mij af. Wat kunnen Zatte Brabanders moeilijk te verstaan zijn trouwens... .
pi_25183971
quote:
Op zondag 20 februari 2005 20:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Twee bij jou, stuk of vijf in de kroeg... en dat op een te lege maag.
Hoe dan ook, het blijft vaag. Normaal heb ik de volgende dag slechts een klein hoofdpijntje, en ben ik niet kotsmisselijk de dag erna... .
[..]

Ik deed helemaal niks! Toen ik voorstelde wat dichterbij te gaan staan, zodat jij 'm kon gaan versieren, kwam ie meteen op mij af. Wat kunnen Zatte Brabanders moeilijk te verstaan zijn trouwens... .
Lag dat ook niet gewoon aan het bier? Brabanders zijn anders altijd prima te verstaan
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 21:00:07 #299
16874 creno
born this way
pi_25184008
quote:
Op zondag 20 februari 2005 19:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]


[..]

Vertel, wat vind jij er dan zo leuk aan?
tja...niets eigenlijk, je staat elkaar constant in de weg, je hebt het koud omdat de straal niet breed genoeg is om beide warm te houden, enzo
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25184067
AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!

Fok!

*grmbl*
't is ook altijd hetzelfde met die servers
Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')