abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25184820
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dat soort mensen moet ook ergens wonen...

Zo had Frans Bauer bijna hier in Numansdorp komen wonen...
En daar moet je inderdaad echt niet blij mee zijn, als dat gebeurt. Dan wordt je iedere ochtend wakker met zijn gewauwel.
Nothing is what it seems
pi_25184835
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:04 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

En daar moet je inderdaad echt niet blij mee zijn, als dat gebeurt. Dan wordt je iedere ochtend wakker met zijn gewauwel.
Het had een huis buiten de dorpskern geweest.. genoeg afstand om hem niet meer te horen
Huh!?
pi_25185057
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het had een huis buiten de dorpskern geweest.. genoeg afstand om hem niet meer te horen
En anders had je altijd nog één van zijn cd's of merchandise door z'n strot kunnen duwen.
Nothing is what it seems
pi_25185099
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:17 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

En anders had je altijd nog één van zijn cd's of merchandise door z'n strot kunnen duwen.
Huh!?
  zondag 20 februari 2005 @ 22:26:45 #30
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25185252
in eindhoven!! .
en mrogne moet ik weer presenteren !
put
your
clothes
on!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:31:26 #31
16874 creno
born this way
pi_25185354
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:47 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik kan ook behoorlijk plat praten, maar ik ben verders gewoon een nette ABN'er hoor

Kunnen brabo's enzo nog wat van leren
ik ben ook een nette ABN-er hoor, met een vleugje brabants accent erbij....
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 20 februari 2005 @ 22:32:35 #32
16874 creno
born this way
pi_25185373
hee waarom staat er bij jerruh "(reviewer)" achter zijn nickname ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25185409
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:26 schreef Jerruh het volgende:
in eindhoven!! .
en mrogne moet ik weer presenteren !
Hey Jerruh
Lekker gereisd dan weer? Die vorige presentatie ging toch ook goed, appeltje eitje!
Nothing is what it seems
  zondag 20 februari 2005 @ 22:36:11 #34
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25185450
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:32 schreef creno het volgende:
hee waarom staat er bij jerruh "(reviewer)" achter zijn nickname ?
hey medebrabo .
put
your
clothes
on!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:38:19 #35
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25185488
Thialf was gezellig!!
Welterusten allemaal!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:38:52 #36
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25185497
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:34 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Hey Jerruh
Lekker gereisd dan weer? Die vorige presentatie ging toch ook goed, appeltje eitje!
es war zalig! .
hoe ist beebs? :p.
put
your
clothes
on!
pi_25185512
quote:
Vrijstaand. Opp. ca. 95 m2. Twee slaapkamers waarvan één met twee 1-persoonsbedden en één met 2-persoonsbed (2 matrassen). Met privé sauna en zonnebank. Deze zijn gesitueerd op de etage. Tevens voorzien van 2e TV in de slaapkamer op de begane grond. Terras met luxe tuinmeubelen met kussens en een jacuzzi in de tuin. Deze is te gebruiken in zomer en winter.
Het lijkt wel Sims 2! .
  zondag 20 februari 2005 @ 22:42:28 #38
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25185558
trusten tech!!
put
your
clothes
on!
pi_25185566
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

es war zalig! .
hoe ist beebs? :p.
Goed hoor! Alleen dat ene heeft niet geholpen
Nothing is what it seems
pi_25185570
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:

[..]

WAX!

Hoe ging het "in"werken van het nieuwe personeel?

Hai!!

Hahaha dra-ma-tisch, ik heb al twee mailtjes verstuurd.... IK ga echt niet meer met/voor hem weren, als ze ng steeds zeggen dat hij een kans moet krijgen, mogen zij ermee aan de gang en staak ik al mijn medewerking aan die toko Ik haal iig mijn handen er vanaf.... kreeg ook de hele tijd commentaar "waar heb je die dan opgegraven??!!" enz
pi_25185632
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:

[..]


Hai!!

Hahaha dra-ma-tisch, ik heb al twee mailtjes verstuurd.... IK ga echt niet meer met/voor hem weren, als ze ng steeds zeggen dat hij een kans moet krijgen, mogen zij ermee aan de gang en staak ik al mijn medewerking aan die toko Ik haal iig mijn handen er vanaf.... kreeg ook de hele tijd commentaar "waar heb je die dan opgegraven??!!" enz
Foto? Of is ook dat te dramatisch?
Huh!?
  zondag 20 februari 2005 @ 22:55:40 #42
16874 creno
born this way
pi_25185757
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hey medebrabo .
hoi
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25185803
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef creno het volgende:

[..]

hoi
En nou zegt ie het zelf!!!
Nothing is what it seems
pi_25185812
hahahhaa even zoeken of hij een gay.nl heeft ofzo
  zondag 20 februari 2005 @ 23:03:48 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25185919
TEEJ
VEEJ
PEEJ
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 20 februari 2005 @ 23:06:02 #46
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25185962
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef creno het volgende:

[..]

hoi
ha .

er staat reviewer achter mijn naam omdat ik reviewer voor FOK! ben...
put
your
clothes
on!
  zondag 20 februari 2005 @ 23:07:56 #47
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25186004
Ja lekker.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25186025
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:58 schreef Waxxer het volgende:
hahahhaa even zoeken of hij een gay.nl heeft ofzo
Kun je eventueel ook in het vriendenlijstje van zijn gay.nl zoeken
  zondag 20 februari 2005 @ 23:09:01 #49
16874 creno
born this way
pi_25186030
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:57 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

En nou zegt ie het zelf!!!
hahaha zelfspot

@ jerruh: en wat houdt dat dan precies in ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25186036
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:03 schreef Ang3l het volgende:
TEEJ
VEEJ
PEEJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')