Tis gewoon tekst hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:27 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat kan niet meer. Waarschijnlijk omdat het anders te traag wordt...
Maar wel tekst die uit een database gegenereerd wordt en met 1000 tuples kan dat traag worden als je met veel mensen tegelijk graag die informatie wil hebben en je niet over de beste hardware beschikt.quote:
Dat heb ik ook gedaanquote:Maar goed, misschien maar eens even zelf een bestandje maken dan
Same for seizoen 2 en 3.. 24 Verdient gewoon een dikke 10 in alle opzichten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
24 Seizoen 1
De afgelopen dagen dan eindelijk seizoen 1 van 24 gekeken.
1 woord: B-R-I-L-J-A-N-T
Wat een geweldige serie. Enorm goed geacteerd door iedereen, mooi camerawerk met die split beelden en een goed en verrassend verhaal / verloop.
Echt een topserie! 10/10
"Na een uur weg"??? En dan toch een oscar voor beste hoofdrolquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:19 schreef Hare het volgende:
Dat zij een oscar hiervoor heeft gehad
Gelukkig was zij na een uur weg,
Beste bijrol he, en dan is een uur nog best lang, Judy Dench deed er 8 minuten overquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Na een uur weg"??? En dan toch een oscar voor beste hoofdrol![]()
Kate had moeten winnen!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn fout.. Ik dacht dat het hoofdrol was (ben net wakker)..quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Beste bijrol he, en dan is een uur nog best lang, Judy Dench deed er 8 minuten over
In de categorie 'slechtste films'?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:53 schreef Hare het volgende:
Deze maand 43 films gezien, waarvan 36 voor de eerste keer. Verder nog 4 shorts (van Keaton, who else)
Alleen nieuwe films tellen mee in dit kleine overzichtje.
Slechtse 5 (willekeurige volgorde):
O Brother, Where Art Thou?
En kijk, het is ook een gevoel. Als je kijkt naar kwaliteit ofzo zie ik best wel dat het een goed gemaakte film is, maar mij sprak hij geen moment aan. En dan krijg je toch een slechte filmquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:04 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
In de categorie 'slechtste films'?![]()
Hmmm.
Ach, het is een mening he.
Hmm, dan zou ik het zelf nog geen slechte film noemen want volgens die redenatie is elke film die buiten mijn interessegebied valt meteen een slechte film. En zo absoluut durf ik mijn smaak toch niet te hanteren als graadmeter van kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef Hare het volgende:
[..]
En kijk, het is ook een gevoel. Als je kijkt naar kwaliteit ofzo zie ik best wel dat het een goed gemaakte film is, maar mij sprak hij geen moment aan. En dan krijg je toch een slechte film
Het is niet zozeer interessegebied, het is meer dat een verhaal me gewoon niet aanspreekt. Dat kan idd komen doordat ik het niet interessant vind, maar kan net zo goed komen door een vreselijke acteur of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:35 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik het zelf nog geen slechte film noemen want volgens die redenatie is elke film die buiten mijn interessegebied valt meteen een slechte film. En zo absoluut durf ik mijn smaak toch niet te hanteren als graadmeter van kwaliteit.
Maar ik begrijp wat je bedoelt...
Elke film heeft een ander effect op een kijker. Ik vond OBWAT geniaal als je ook nog de "diepere" laag volgt (The Odyssey) en dat met de geweldige muziek dan is het helemaal feest.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:22 schreef Hare het volgende:
[..]
En kijk, het is ook een gevoel. Als je kijkt naar kwaliteit ofzo zie ik best wel dat het een goed gemaakte film is, maar mij sprak hij geen moment aan. En dan krijg je toch een slechte film
Muziek was idd geweldig, (wist niet dat George zo goed kon zingenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Elke film heeft een ander effect op een kijker. Ik vond OBWAT geniaal als je ook nog de "diepere" laag volgt (The Odyssey) en dat met de geweldige muziek dan is het helemaal feest.
Ben al een tijdje op zoek naar deze film, hoe heb je 'em gekregen; via internet of DVD??quote:
Regio 1 bij dvdsoon voor zo'n 7 euro bezorgd (voor niet-leden of nog geen 5 euro voor leden).quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:24 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ben al een tijdje op zoek naar deze film, hoe heb je 'em gekregen; via internet of DVD??
Als het op DVD is; waar kan ik 'em vinden??
Ik zie dat 'ie nu op Bol zelfs is afgeprijsd naar 9 euro, ga dus snel bestellen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Heb je geen creditcard dan kan je ook bij nl.bol.com bestellen en dan is hij 11 euro en vermoedelijk het snelst bezorgd .
Ja idd een leuke film, van de week bij de Mediamarkt gekocht. Dus kan hem nu vaker zienquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:00 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
Catch Me If You Can
Film die het leven vertelt van Frank Abagnale Jr. (Leonardo DiCaprio) die al voor z`n 19e voor miljoenen dollars heeft gefraudeerd met oa. ongedekte cheques en toch maar niet gepakt kan worden door de FBI. Aan Carl Hanratty (Tom Hanks) en z`n team om Abagnale op te sporen en op te pakken...
Steven Spielberg heeft met deze film een leuke comedy afgeleverd die een goed kat-en-muis laat zien tussen de meesteroplichter en de FBI. Het acteerwerk van DiCaprio en Hanks is erg aangenaam, het verhaal even onwaarschijnlijk als leuk uitgewerkt en de bijrolletjes van oa. Christopher Walken, Jennifer Garner en Martin Sheen zijn erg leuk. De score van de film is prettig om te horen en geeft een lekker sfeertje aan de film.
Hele, hele leuke film die erg aangenaam is om te zien en je ook vaker kunt dan 1 x kunt bekijken![]()
![]()
IMDB Cijfer 7,6/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
Voorlopig de zwakste film uit de IMDb top 250 die ik al heb gezien. Vervelende film die alle kanten uitgaat. Hij gaat van erg mooie of spannende scenes over in slapstick-achtige flauwekul. Inderdaad erg vreemd. Maar niet het soort vreemd dat me aanspreekt helaas.quote:
Er zat maar één slapstick-achtig iets in (de ontsnapping uit de kelder), en dat kon ik de film wel vergeven. Ik kan in ieder geval wel begrijpen dat dit nogal gemengde reacties opwekt. De film 'verloor' mij af en toe bijna, maar dan was er steeds net weer een heel erg toffe scène die me erbij hield.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voorlopig de zwakste film uit de IMDb top 250 die ik al heb gezien. Vervelende film die alle kanten uitgaat. Hij gaat van erg mooie of spannende scenes over in slapstick-achtige flauwekul. Inderdaad erg vreemd. Maar niet het soort vreemd dat me aanspreekt helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |