hey A_N begin nou niet weer he?quote:Op zondag 20 februari 2005 18:26 schreef American_Nightmare het volgende:
Heel fijn rewimoalleen mag die van mij niet meedoen.
Hij staat er nog steeds tussen. Voor mij betekent dat dat hij nog steeds meedoet. Wanneer 'wie dan ook' beslist dat hij niet reglementair is zal die verwijderd worden denk ik. Dat is nu nog niet het gevalquote:Op zondag 20 februari 2005 18:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik begin niet weer; maar zij past een foto voor mij aan waarvan al besloten is dat deze niet reglementair is.. dat mag ik toch wel opmerken.
Ik zag jou!quote:Op zondag 20 februari 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb alle foto's geplaatst die ik heb gekregen, en die van A_N aangepast (had zo te zien vergeten je nieuwere versie op te slaan... niet in de gaten gehad).
Ah...thanksquote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef dubbellu het volgende:
@ PdeHoog: Misschien heb je hier wat aan, i.v.m. die rode kruisjes, http://forum.pbase.com/viewtopic.php?t=9535
Tuurlijk ben ik betalend lidquote:En misschien een stomme vraag maar ben je betalend lid van Pbase, want anders is direct linking niet toegestaan volgens mij![]()
Oja? Waar?quote:Op zondag 20 februari 2005 19:06 schreef Auticia het volgende:
Ik zag jou!
Nacht, rustig op de weg, rustig op het water, rustig op het spoor...quote:
Leuk idee Luckepukquote:Op maandag 21 februari 2005 01:31 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Nacht, rustig op de weg, rustig op het water, rustig op het spoor...
iedereen slaapt (behalve de fotograaf dus), kortom: rust!
![]()
Dat kan inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2005 08:12 schreef Auticia het volgende:
Zo'n beetje van Roosendaal tot HS.
Hihi, in hetzelfde treinstel, ik stond achter jullie toen jullie uitstapten.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaadHad even wat gezegd dan! Waar zat jij?
Ik had niet zo´n erg vaste hand geloof ik...quote:Op maandag 21 februari 2005 08:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk idee Luckepuk. Het zou alleen nog mooier zijn als de foto scherp zou zijn. Hij ziet er nu vrij bewogen uit.
Ja, op de een of andere manier vond ik de roze bloem in combinatie met de kleine steentjes heel ontspannen overkomenquote:Op maandag 21 februari 2005 22:04 schreef Ouwesok het volgende:
@Impry : Het rustgevende element ontgaat me een beetje
@Astridj0h : Van een aantal opnamen zie ik ook de rust niet helemaal
Help me eens op weg
Als ik hier uit zo moeten kiezen dan zou ik voor de eerste gaan.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:46 schreef Astridj0h het volgende:
Welke vinden jullie het meeste rust uitstralen?
Nou daarom dus een foto met veel blauw voor mij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Blauw: ontspant, verfrist, verkoelt, geeft rustige en vredige stemmingen.
Echte rust is een TV met het testbeeld eropquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben vanavond tot mijn inzending gekomen. Meer tijd of een beter idee ga ik toch niet meer hebben denk ik.
Koning rust.
[afbeelding]
Of een macrootje van de UIT-knopquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Echte rust is een TV met het testbeeld erop
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:17 schreef McPhearson het volgende:
Oh oh oh, ik heb nu drie foto's waarvan ik zelf wel vind dat ze allemaal rust uitstralen/betekenen.
Maar ik kan niet beslissen..
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
Als ik uit deze 3 zo moeten kiezen dan zou ik gaan voor de eerste
Alleen jammer dat haar en t-shirt wat overbelicht zijn
Eigenlijk vind ik de bovenste toch het leukst en de laatste het minst leuk, wat vinden jullie?
1 is inderdaad een lief plaatje, maar het lijkt wel of de belichting een beetje brak is (overbelicht)quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:17 schreef McPhearson het volgende:
Oh oh oh, ik heb nu drie foto's waarvan ik zelf wel vind dat ze allemaal rust uitstralen/betekenen.
Maar ik kan niet beslissen..
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
Eigenlijk vind ik de bovenste toch het leukst en de laatste het minst leuk, wat vinden jullie?
Delft?quote:
Scanners doen ook geen wonderen voor de kwaliteitquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
1 is inderdaad een lief plaatje, maar het lijkt wel of de belichting een beetje brak is (overbelicht)
Net gemaakt? Hier is het nog niet zo 'schemerig'quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
net gemaakt, maar ik ben camera noob met een Canon Powershot A85
op die tijd was het ook nog gewoon licht.. maar ik had de camera op 'auto' staan. Aangezien hij licht genoeg krijgt (wat wil je, vol in de zonquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:37 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Net gemaakt? Hier is het nog niet zo 'schemerig'![]()
Middelof nowhereburgquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij in Delft hebben een veel mooier stadhuis
Ga ik vanavond ff doen! Ik heb voor nu iig de tags even weggehaald. Ik vind dat mannetje zelf ook wel wat hebben....denk dat ie mag blijven zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
FF resizen naar 550 px breed Frida, en dan vind ik de laatste het mooist, misschien een cropje van de kindjes in de hangmat? maar dat mannetje er zo relaxed ernaast heeft ook wel weer wat, je moet het zelf weten![]()
van mij mag hij ook wel blijven zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:07 schreef Frida het volgende:
[..]
Ga ik vanavond ff doen! Ik heb voor nu iig de tags even weggehaald. Ik vind dat mannetje zelf ook wel wat hebben....denk dat ie mag blijven zitten
gr
Frida
de ultieme rust(plek)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
Verbaast me dat ik nog geen begraafplaats ben tegengekomen in het Centrale wedstrijdtopic.
Er staat er wel eentje, samen met een kerktoren ,foto van Heidyquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:06 schreef PeRi het volgende:
Verbaast me dat ik nog geen begraafplaats ben tegengekomen in het Centrale wedstrijdtopic.
Ja? Maar omdat ik erbij vertel dat het een begraafplaats is? Want ik vond zelf verder de foto niet zo heel sterk eigenlijk...quote:Op zondag 27 februari 2005 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind die bovenste toch echt het rustigst
Nee (dat had ik al in je topic gelezen trouwensquote:Op zondag 27 februari 2005 12:48 schreef pea4fun het volgende:
Ja? Maar omdat ik erbij vertel dat het een begraafplaats is? Want ik vond zelf verder de foto niet zo heel sterk eigenlijk...
Ik zou de tweede pakken, boompje staat daar lekker eenzaam/rustig!quote:Op zondag 27 februari 2005 14:08 schreef pea4fun het volgende:
Jullie maken het lekker makkelijkZal ik het nog eens moeilijker maken? ik zit tenslotte ook nog steeds te twijfelen...
Deze dan?
[afbeelding]
of deze?
[afbeelding]
offuh...
[afbeelding]
die dan?
[afbeelding]
Zucht....ik heb nog tot 10 uur he?
zo goed had ik nog niet eens gekeken... had zelf nog niet gezien dat die tweede scheef wasquote:Op zondag 27 februari 2005 15:30 schreef LiMbO83 het volgende:
E.T., ik zou voor de eerste, minder overbelichte foto gaan. Daar zit meer beeldinformatie in waarop je duidelijker de overkant kan zien en de horizon staat recht. In de 2e lijkt de horizon rechts lager te zijn dan links, ook de bomen staan er schever.
* pea4fun checkt gauw haar bestandsnaamquote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Nog even een dringend verzoek aan de inzenders: geef je foto alsjeblieft je nicknaam als bestandsnaam! Ik word gek van de hoeveelheid bestanden met de naam "rust"
Dank je voor het compliment voor deze foto. Maar aangezien veel mensen een andere smaak hebben als jij gezien de uitslag van vorige maand denk ik niet dat dit een winnaar wordt danquote:Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik kom ff pea4fun becomplimenteren voor haar inzending. Ik vind lang niet al je inzendingen goed (vorige maand waardeloos zelfs) maar deze is erg mooi, en een potentiele winaar denk ik zelfs.Met afstand ook de beste foto uit de serie hierboven trouwens.
uh-oh....quote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Nog even een dringend verzoek aan de inzenders: geef je foto alsjeblieft je nicknaam als bestandsnaam! Ik word gek van de hoeveelheid bestanden met de naam "rust"
Bij die van vorige maand is het dus meer een kwestie van smaak, daar kan ik weinig aan veranderen. Uitvoering kan altijd verbeterd worden....quote:Op zondag 27 februari 2005 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik geloof dat die van vorige maand technisch wel oke was, maar ik vond het hele idee en het onderwerp gewoon niet echt goed.
Bij deze echter is staat het boompje met z'n schaduw er heel mooi op; precies op de juiste plek ook. En de enorme afstand is ook mooi om te zien. Misschien dat je de lucht nog iets donkerder zou kunnen maken, deze is overbelicht.
Zeker je naam niet aan je foto gehangenquote:Op zondag 27 februari 2005 19:54 schreef Subhuman het volgende:
Rewimo, mijn nickname is zonder hoofdletter H.
Toevallig deze keer wel!quote:Op zondag 27 februari 2005 20:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zeker je naam niet aan je foto gehangen
![]()
Vandaar dat ik het nu maar eens fout deedquote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
Toevallig deze keer wel!
Alles wat mis kan gaan bij het insturen van een foto is bij mij al eens misgegaan geloof ik, maar deze keer heb ik alles goed gedaan!
Terug die deegroller dan, dan mag Rewimo krom gaan staanquote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Toevallig deze keer wel!
Alles wat mis kan gaan bij het insturen van een foto is bij mij al eens misgegaan geloof ik, maar deze keer heb ik alles goed gedaan!
Hoeft al niet meer...het is al verbeterdquote:
Zullen we even met zijn allen lekker zelf bepalen wie we punten geven en zo ja waaromquote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
@ PdeHoog: Grappig om te zien dat jij 2 foto's punten geeft om het verhaal achter de foto ipv de foto zelf. Je wilt toch niet zeggen dat die GSM-foto een goede foto is? Ik vind het een van de verschrikkelijkste van alle inzendingen.
Waarom is dat grappig om te zienquote:Op zondag 27 februari 2005 22:56 schreef American_Nightmare het volgende:
@ PdeHoog: Grappig om te zien dat jij 2 foto's punten geeft om het verhaal achter de foto ipv de foto zelf. Je wilt toch niet zeggen dat die GSM-foto een goede foto is? Ik vind het een van de verschrikkelijkste van alle inzendingen.
Daar is geen discussie over mogelijk, en er wordt al helemaal niet door iemand bepaald waar wel of niet op gestemd mag worden.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh daar is ook al geen discussie over mogelijk merk ik. Ik vind dat je bij een fotowedstrijd foto's op kwaliteit moet beoordelen en niet op betekenis of het 'verhaal erachter'.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Wil Danny ff zijn policy droppen en American_Nightmare zijn naam veranderen in FOT_Nightmare?
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef American_Nightmare het volgende:
En originaliteit allleen is 4 punten waard volgens jou? Ik geef de foto van elcastel ook punten voor originaliteit, maar wel slechts 1.
Deze hele fotowedstrijd begint hoe langer hoe meer een aanfluiting te worden.Denk dat dit mijn laatste deelname is. Heel misschien nog eens onder een kloon, zodat ik net als iedereen kans maak op punten, maar voorlopig niet.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:19 schreef American_Nightmare het volgende:
En originaliteit allleen is 4 punten waard volgens jou? Ik geef de foto van elcastel ook punten voor originaliteit, maar wel slechts 1.
Deze hele fotowedstrijd begint hoe langer hoe meer een aanfluiting te worden.Denk dat dit mijn laatste deelname is. Heel misschien nog eens onder een kloon, zodat ik net als iedereen kans maak op punten, maar voorlopig niet.
Ah jij ziet het meteen weer alsof ik vanalles wil 'bepalen', terwijl ik gewoon een mening verkondig. We leven nog altijd in een vrij land gelukkig.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Daar is geen discussie over mogelijk, en er wordt al helemaal niet door iemand bepaald waar wel of niet op gestemd mag worden.
Makkelijk toch
Ik heb nog nooit deelgenomen aan een wedstrijd op DPZ. Maar goed, de regels zitten daar wel goed in elkaar. Men heeft daar namelijk verstand van fotografie en houdt geen plaatjesloterij waar men zoveel mogelijk hun best doet om iedereen gelijke kansen te bieden.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Bij DPZ heb jij wel de hele wedstrijdregie in handen neem ik aan
Ja, zolang jij maar alle vrijheid geniet en de hele wereld jouw beperkingen op mag leggen waarbij jij zelf voor alle uitzonderingen zorgt, en er niemand de euvele moed heeft om je daarbij een strobreed in de weg te leggen leven we in een vrij landquote:Op zondag 27 februari 2005 23:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ah jij ziet het meteen weer alsof ik vanalles wil 'bepalen', terwijl ik gewoon een mening verkondig. We leven nog altijd in een vrij land gelukkig.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Men heeft daar namelijk verstand van fotografie
In jouw fantasiewereld misschien. Noem eens 1 ding wat ik iemand heb opgelegd.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja, zolang jij maar alle vrijheid geniet en de hele wereld jouw beperkingen op mag leggen waarbij jij zelf voor alle uitzonderingen zorgt, en er niemand de euvele moed heeft om je daarbij een strobreed in de weg te leggen leven we in een vrij land
Je loopt maandelijks te zeiken dat we archiefwerk moeten verbieden, je wilt liever fotosoepknutselbende dan echte fotografie, je beticht mensen ervan te stemmen om wat voor reden dan ook wat volgens mij alleen maar op een aanname berust, ik heb het nog niemand hardop hier zien zeggen.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereld misschien. Noem eens 1 ding wat ik iemand heb opgelegd.
Een beetje maarquote:Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Gaat dit elke maand zo ? Zeg maar ?
Ik geef gewoon mijn mening hoe de fotowedstrijd verbeterd zou kunnen worden, maar dat willen jullie blijkbaar helemaal niet weten.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:39 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je loopt maandelijks te zeiken dat we archiefwerk moeten verbieden, je wilt liever fotosoepknutselbende dan echte fotografie, je beticht mensen ervan te stemmen om wat voor reden dan ook wat volgens mij alleen maar op een aanname berust, ik heb het nog niemand hardop hier zien zeggen.
Nu weer moet iedereen zijn stemgedrag uitleggen aan jou.
[..]
Nee volgende maand doe ik niet mee, dus dan gaan we weer pappen en nathouden, zoals vanouds.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:56 schreef elcastel het volgende:
Gaat dit elke maand zo ? Zeg maar ?
Nog maar een keer: Als alles op DPZ zoveel beter is wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 27 februari 2005 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Moet je es in het album zetten op DPZ.
Oppositie voeren.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:00 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nog maar een keer: Als alles op DPZ zoveel beter is wat doe je hier dan nog
Ik snap niet waar je je elke keer zo druk om maakt. En ik ben het dit keer ook niet met je eens, volgens mij telt alles voor een foto. De techniek is leuk voor het mooie, maar het draait mij juist ook om de compositie en vooral het idee wat het me geeft. Zet een foto je tot denken, of genieten, of fantaseren. Dat vind ik juist de kracht en dat reflecterend op jouw eerste inzending : die vond ik mooi door het idee, als je die plaat ziet, dan wil je daar heen, als jij hem bekijkt, dan denk je eraan terug. Technisch kon hij beter, maar qua kracht niet. Althans zo zie ik het.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:59 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee volgende maand doe ik niet mee, dus dan gaan we weer pappen en nathouden, zoals vanouds.
Nogmaals: een technisch niet perfecte foto is niet altijd per definitie slecht !!quote:Op zondag 27 februari 2005 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Oh ja en 'echte fotografie'? Ja die GSM-foto is inderdaad top notch.Moet je es in het album zetten op DPZ. Komt ie niet boven de 3 uit gemiddeld. Hier krijgt ie punten.
en een reactie op dat stukje:quote:Zodoende deel ik al jaren foto's op verschillende discussiefora, om op die manier wat feedback te krijgen. Maar vrijwel zonder uitzondering worden deze fora bezocht door mensen die alleen maar een zuiver technisch oordeel kunnen geven. Het gros van de commentaren bestaat uit opmerkingen als 'onscherp', 'er is een overbelicht plekje', 'de horizon is scheef', 'een stukje van zijn pink staat er niet op', 'er zit ruis in', enz.. Totaal nutteloze informatie, want een technische beoordeling kan ik zelf ook wel geven.
Toen Anneke een technisch hopeloze foto uitkoos als mijn beste, moest ik wel even lachen. Dat is dan weer het andere uiterste.
bron: majesticmoose.netquote:Wanneer is een foto goed? Dat is zo subjectief. Foto's die onscherp zijn, bewogen, schuin etc kunnen prachtig zijn en de technisch perfecte foto kan dodelijk saai zijn. Mooi is een gevoel en dat is voor iedereen anders. Een van de redenen om niet meer bij een fotoclub te zitten is het oeverloos gepraat over techniek vaak. Ik heb hele vage foto's waar ik onwijs blij mee ben. Omdat ze een gevoel weergeven. Dat hoeft niemand te snappen, maar ik vind het mooi. Daar gaat het om.
Hmmmm...oppositie....ik moet aan Wilders denken. Ook zo'n eenmansfractie. Heb jij nou ook zo'n kapselquote:
Een oud spreekwoord zegt: Als je niks te doen hebt, doe het dan niet hier.quote:
Dat klopt. Maar zo'n GSM-foto is natuurlijk wel heel makkelijk technisch redelijk perfect te nemen (afhankelijk van de skills van de fotograaf). Het is studiowerk notabene. In dit geval is het zo gegaan: "Onderwerp rust.. hee een idee.. * pakt camera * knip! En insturen maar." Eigenlijk had 'ie net zo goed met een cameraphone gemaakt kunnen zijn. Aardig idee, maar dan verdient zo'n foto absoluut geen punten IMO.quote:Op maandag 28 februari 2005 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nogmaals: een technisch niet perfecte foto is niet altijd per definitie slecht !!
[..]
@Rewimo: Zit ik net het wedstrijdoverzicht te bekijken, staat m'n foto er niet bij!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond tot mijn schrik inderdaad nog enkele lastminutes in mijn postvakjeZe staan er nu bij
Zoals ik je net al gemaild heb: ik weet heel zeker dat ik 'm geplaatst had (hij staat ook in de upload en daar komt ie in vlak voordat ik 'm plaats). Ik vrees dat hij verloren is gegaan in de kuren van het forum gisteravond. Hij staat er nu in elk geval bij. Ik vind het heel vervelend, sorry...quote:Op maandag 28 februari 2005 08:23 schreef CompuMess het volgende:
@Rewimo: Zit ik net het wedstrijdoverzicht te bekijken, staat m'n foto er niet bij!(ingezonden:zondag 27 februari 2005 19:19) Zou je nog een keertje door de (nog net niet) last minute posts willen bladeren....
Thanks, maar die bedoel ik idd nietquote:Op maandag 28 februari 2005 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Dit is Offy's site: http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.php
Ehm, misschien bedoel je die trouwens niet
aah.. gezellig, krijg ik ook nog eens bezoek..quote:Op maandag 28 februari 2005 03:32 schreef American_Nightmare het volgende:
@ Nato; ik zat eraan te denken om een vast bezoeker van jouw site te worden.
Bij mij gaat dat ook zo een beetje. Eerst snel door de lijst scrollen, de foto's die me direct aanspreken worden genoteerd. Dan nog een keer erdoorheen om de volgorde te bepalen. Kan dus betekenen dat er geen lijn in m'n puntentelling zit. Ik heb er zowel 'Valdispert-foto's' als pure straatfotografie (k_man) bijzittenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:50 schreef Tweek het volgende:
De foto's die ik nu punten geef, zijn de foto's waarbij ik bleef hangen om ze beter te bekijken toen ik door het overzicht ging.
Ja schande! Volgende maand weer wel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:52 schreef Robertje het volgende:
Ik vind het altijd zo moeilijk. Er zijn altijd een paar die direct afvallensorry en de rest moet ik dan verdelen....erg moeilijk weer hoor. Vooral omdat ik weer niet eens mee heb gedaan
![]()
Ja...mevrouw de aardige vrouwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja schande! Volgende maand weer wel hoor
Niet volgens mijn klokje hoorquote:
Pssst....Emotiequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef dubbellu het volgende:
Heeft er iemand nog een idee voor mij, welke ik dan mijn idee mag noemen![]()
Doe eens nietquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:42 schreef dubbellu het volgende:
Zo, mijn onderwerpen verzonden en nu naar bed.
PdeHoog met dit weer denk ik nog even niet aan lentemaar ik word er wel weer emotioneel van, offy
![]()
Haha m'n enige punten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:36 schreef Bowiefan het volgende:
Winnaars gefeliciteerd![]()
ikke 3 punten
ik dacht dat ik niet meer meedeed...
geef die punten maar aan AN dan voor de moeite van het soepen van het dak
[..]
Ach ja maakt toch niet zoveel uit. Als ik mijn archieffoto had laten staan had ik waarschijnlijk behoorlijk wat punten gehad (zeker als je kijkt wie er nu veel punten hebben). En nu heb ik we 0, met dat mooie maantje.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:39 schreef Bowiefan het volgende:
doe maar iets met sneeuw anders krijgen we allemaal archiefstukken
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |