quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:17 schreef McPhearson het volgende:
Oh oh oh, ik heb nu drie foto's waarvan ik zelf wel vind dat ze allemaal rust uitstralen/betekenen.
Maar ik kan niet beslissen..
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
Als ik uit deze 3 zo moeten kiezen dan zou ik gaan voor de eerste
Alleen jammer dat haar en t-shirt wat overbelicht zijn
Eigenlijk vind ik de bovenste toch het leukst en de laatste het minst leuk, wat vinden jullie?
1 is inderdaad een lief plaatje, maar het lijkt wel of de belichting een beetje brak is (overbelicht)quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:17 schreef McPhearson het volgende:
Oh oh oh, ik heb nu drie foto's waarvan ik zelf wel vind dat ze allemaal rust uitstralen/betekenen.
Maar ik kan niet beslissen..
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
Eigenlijk vind ik de bovenste toch het leukst en de laatste het minst leuk, wat vinden jullie?
Delft?quote:
Scanners doen ook geen wonderen voor de kwaliteitquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
1 is inderdaad een lief plaatje, maar het lijkt wel of de belichting een beetje brak is (overbelicht)
Net gemaakt? Hier is het nog niet zo 'schemerig'quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
net gemaakt, maar ik ben camera noob met een Canon Powershot A85
op die tijd was het ook nog gewoon licht.. maar ik had de camera op 'auto' staan. Aangezien hij licht genoeg krijgt (wat wil je, vol in de zonquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:37 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Net gemaakt? Hier is het nog niet zo 'schemerig'![]()
Middelof nowhereburgquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij in Delft hebben een veel mooier stadhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |