Bij mij gaat dat ook zo een beetje. Eerst snel door de lijst scrollen, de foto's die me direct aanspreken worden genoteerd. Dan nog een keer erdoorheen om de volgorde te bepalen. Kan dus betekenen dat er geen lijn in m'n puntentelling zit. Ik heb er zowel 'Valdispert-foto's' als pure straatfotografie (k_man) bijzittenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:50 schreef Tweek het volgende:
De foto's die ik nu punten geef, zijn de foto's waarbij ik bleef hangen om ze beter te bekijken toen ik door het overzicht ging.
Ja schande! Volgende maand weer wel hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:52 schreef Robertje het volgende:
Ik vind het altijd zo moeilijk. Er zijn altijd een paar die direct afvallensorry en de rest moet ik dan verdelen....erg moeilijk weer hoor. Vooral omdat ik weer niet eens mee heb gedaan
![]()
Ja...mevrouw de aardige vrouwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja schande! Volgende maand weer wel hoor
Niet volgens mijn klokje hoorquote:
Pssst....Emotiequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef dubbellu het volgende:
Heeft er iemand nog een idee voor mij, welke ik dan mijn idee mag noemen![]()
Doe eens nietquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:42 schreef dubbellu het volgende:
Zo, mijn onderwerpen verzonden en nu naar bed.
PdeHoog met dit weer denk ik nog even niet aan lentemaar ik word er wel weer emotioneel van, offy
![]()
Haha m'n enige punten.quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:36 schreef Bowiefan het volgende:
Winnaars gefeliciteerd![]()
ikke 3 punten
ik dacht dat ik niet meer meedeed...
geef die punten maar aan AN dan voor de moeite van het soepen van het dak
[..]
Ach ja maakt toch niet zoveel uit. Als ik mijn archieffoto had laten staan had ik waarschijnlijk behoorlijk wat punten gehad (zeker als je kijkt wie er nu veel punten hebben). En nu heb ik we 0, met dat mooie maantje.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:39 schreef Bowiefan het volgende:
doe maar iets met sneeuw anders krijgen we allemaal archiefstukken
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |