Wat ben jij zielig zeg!quote:
Zie dequote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:57 schreef dahei het volgende:
Wat ben jij zielig zeg!![]()
Ik ben ook geen homo, maar wat maakt het jou nou uit?
Let op het PIquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:57 schreef dahei het volgende:
Wat ben jij zielig zeg!![]()
Ik ben ook geen homo, maar wat maakt het jou nou uit?
Ja ze blijven schattig lachwekkend hequote:
Mits bier.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Waxxer het volgende:
Doe dan een collectieve msn-groepssessie....
Het is de vierde meet, deel 1.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt deze TT nou? Of moet er nog wat aan gebeuren?
Dan moet je wel online komen voor de veranderingquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:07 schreef Waxxer het volgende:
Doe dan een collectieve msn-groepssessie....
Heheh.. uhmm moest dat niet in een andere topic?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:09 schreef Waxxer het volgende:
Oh dat was ik net 2 sec alleen ik moet mijn enooooooooorrrrme lijf gaan kuisen omdat ik natuurlijk wel fris voor de dag moet komen bij in te werken mensjes!!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:10 schreef Vlarp het volgende:
Het is dus 26 februari begrijp ik. Mooi, want dan kan ik wel mee. En wil je toch op de 25ste, be my guest, maar vrijdag is een kutdag voor een meet, WANT er zijn ook mensen die geen student meer zijn, en zodoende niet de hele week vrij zijn en moeten werken van maandag t/m vrijdag...
Zo.. Amsterdam
Dan ga ik met je mee in die treinquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom lekker met de trein dan zaterdag
Kan ik ook zuipen
En dan pak ik de eerste op zondag terug naar huis
Count me inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom lekker met de trein dan zaterdag
Kan ik ook zuipen
En dan pak ik de eerste op zondag terug naar huis
Komt Kug ook dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:23 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, the darkroom crusaders are back for another journey
Als je met z'n 3en wilt gaan meeten dan mag je ook op vrijdag hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 14:50 schreef Ryan_R het volgende:
Dus de meet is nu zaterdag dan?
Haha Ik ook al. iig kan ik op zaterdag alleen savonds komen. Of is het dan weer geen 'meet'.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Wie komt nu eigenlijk wanneer waar want ik ben het overzicht een beetje kwijt
KUn je niet gewoon de eerste trein terugpakken. Weet niet tot hoe laat daar alles open is, maar dan kun je wel blijven.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:51 schreef Andyvie het volgende:
Ik moet me afmelden. Aangezien mijn ouders geen auto hebben dit weekend, moet ik met het openbaar vervoer. Dat zou betekenen dat ik om 21:52 met de trein naar huis moet. Als het pas rond een uur of 8 begint heeft het weinig nut om te komen he?
Ach ik teken wel een leuke herkenbare smiley op de zakquote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef Ryan_R het volgende:
@Ang3l Doe maar geen zak over je kop. Ga ik misschien naar die meet toe, weet ik nog niet wie wie is, behalve zak 1 of 2![]()
Nou, carnaval is al geweest hoor! En smileys heb je op fok alquote:Op maandag 21 februari 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik teken wel een leuke herkenbare smiley op de zak
De eerste trein naar mijn ouders gaat pas om 7:49. Naar Wageningen gaat wel eerder een trein, maar ik ga liever weg op het moment dat ik weg wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van het OV.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
KUn je niet gewoon de eerste trein terugpakken. Weet niet tot hoe laat daar alles open is, maar dan kun je wel blijven.
@Ang3l Doe maar geen zak over je kop. Ga ik misschien naar die meet toe, weet ik nog niet wie wie is, behalve zak 1 of 2![]()
Je zoekt er daar wel eentje?quote:
Hee Hallo!quote:
Kijk, als je eind november met een volle zak uit Spanje naar Nederland komt, is het goed en word je op handen gedragen. Als je in augustus met een volle zak uit Spanje naar Nederland komt, heb je iets gigantisch verkeerd gedaan.quote:
Hmmmm, denk denk, is het dan wel verstandig om mee te gaanquote:Op maandag 21 februari 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe kan het ook tussentijds op meets in A'dam
Nou ja eigenlijk ga ik gewoon mee om te feestenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Je ging mee omdat je dacht dat het verstandig was?
Neh, DAN kun je beter thuisblijven
Prima hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ah leuk.. Nou uhmm owja.. Ryan_R bij welke deel denk je aanwezig te zijn? 22:30. Jeetje eigenlijk moet ik dat op msn gaan zeggen. Ik voeg je wel ff toe als het mag, Ryan_r?
is half acht ergens eten goed??quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Juhwel hoor, op zich wel, ligt er aan hoe vroeg/laat.
Niet dat we dan om 5 uur eten en dan om half 7 klaar zijn en tot 11 moeten uitzitten ergens omdat dan pas de avond op gang komt
Kay dan... dan wordt het half 8. Waar moet geen probleem. Tenzij iemand een speciaal dieet volgt?quote:
Van bepaalde vissoorten ben ik ook geen liefhebber van.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Als het maar geen vis is
En knoflook (de griek) is natuurlijk funest voor de Jacht he, dat snap je wel
Ik weet niet hoor, maar jij kan toch niet gaan jagen, das de vloek van bezet zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Als het maar geen vis is
En knoflook (de griek) is natuurlijk funest voor de Jacht he, dat snap je wel
Ik welquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij kan toch niet gaan jagen, das de vloek van bezet zijn![]()
Jagen mag best. Je mag honger krijgen op een ander, als je maar netjes thuis komt etenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij kan toch niet gaan jagen, das de vloek van bezet zijn![]()
Heb ik effe geluk dat ik niet naar huis hoef en dus buitenshuis kan gaan etenquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jagen mag best. Je mag honger krijgen op een ander, als je maar netjes thuis komt eten
Dan moet je effe bellen, je zal vast al wel van iemand een tel.nummer hebben, neem ik aan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:15 schreef Andyvie het volgende:
Heel misschien is de auto zaterdagavond wel terug. Dus heeeeeeeel misschien kom ik nog wel even. Maar waar kan ik jullie dan vinden en zo?
Of jou gewoon goed aanlijnenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Dankzij mijn o zo fijne vergif wat ik dagelijks inneem (vitamine C, kan ik blijkbaar niet tegen, ben ook allergisch voor de vitamine C bom genaamd Kiwi) heb ik weer heerlijke Angeline Jolie lippen gekregenDat wordt zoenen als een neger op de meet
Nou is het probleem helemaal opgelost. Honden worden niet toegelatenquote:
Nou het zou handig zijn omstreeks 20:00 op A'dam CS te verzamelen. En er zijn werkzaamheden tussen Leiden- Schiphol - A'dam CS, niet dat het veel invloed heeft op onze reistijd (maar ik wilde het ff melden), want intercity vlissingen - A'dam CS negeert Schiphol dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Hoe laat gaat wie met de trein? En hoe laat stopt die op Rotterdam Centraal?
Ik zal geen gemeen Waxxergrapje maken nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Dankzij mijn o zo fijne vergif wat ik dagelijks inneem (vitamine C, kan ik blijkbaar niet tegen, ben ook allergisch voor de vitamine C bom genaamd Kiwi) heb ik weer heerlijke Angeline Jolie lippen gekregenDat wordt zoenen als een neger op de meet
Heheh Ang3l met Ang3lina Jolie lippen... dat moet ik zienquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Puik planquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou het zou handig zijn omstreeks 20:00 op A'dam CS te verzamelen. En er zijn werkzaamheden tussen Leiden- Schiphol - A'dam CS, niet dat het veel invloed heeft op onze reistijd (maar ik wilde het ff melden), want intercity vlissingen - A'dam CS negeert Schiphol dan.
Het nemen van een sneltrein raadt ik echter af, want die rijdt helemaal niet tussen Leiden-schiphol-A'dam CS, vanwege de werkzaamheden
Maar je zou gewoon intercity Rotterdam Centraal - A'dam CS van 19:00 kunnen nemen.
Dan neem ik gewoon intercity van 18:19 en dan zie ik je in Rotterdam wel in de trein stappen.
En anders moet ie het maar even op msn vragenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:46 schreef Ryan_R het volgende:
KK en ik zorgen dat we rond 22.30 In Amsterdam zijn en dan bellen we wel. Volgens mij heeft KK wel het nummer van een van jullie
Ik moet nog bericht krijgen, maar de voorberekening in het aangifteprogramma zag er niet goed uit qua teruggavequote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Damn, krijg geen poen terug van de belasting...
sorry schatjes dat wordt een pilsje minder vanaaf
Ach wij komen toch op 20:03 aan, tis helemaal geen ramp.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:49 schreef Ang3l het volgende:
O by the way:
Trein vertrek: 18:38
Aankomst: 20:04
Is dat ok? Of zeg je, neem maar een trein eerder?
Die komt om... 19:34 aan.
bij de albert heijn 2go in CS? Is volgens mij wel het makkelijkste..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar op CS? EN OMG WAT MOET IK AAAAAAAN!
Okay. we zien wel of je komt opdagenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BTW Ben ik nou de enige minderjarige?Dan voel k me echt een kabouter..
Weet niet of k ga dan ..
Volgens mij ben je de enige minderjarige, puntquote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BTW Ben ik nou de enige minderjarige?Dan voel k me echt een kabouter..
Weet niet of k ga dan ..
http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_260205quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
Foto!
Ik om 8 uurquote:Op zondag 27 februari 2005 18:18 schreef Ang3l het volgende:IK LEEF WEER!
Ik was vanochtend om 9:30 thuis
Wat hij zegtquote:Op zondag 27 februari 2005 18:36 schreef Ang3l het volgende:
Wat heb je dan een multi-culti avondje gehad eej
Homo's, hetero's, sportsbars, engelse tenten, homotenten, chrislammetjes, islammetjes, vanalles!
Kheb wat gemist zie ik!quote:Op zondag 27 februari 2005 08:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_260205
Cif met extra zouten..quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee, maar Kug vond dat het Antwerpen werd
Enne, Desje..... het was GEEN kalkaanslag! Schattig naïef
JIJ stouterdquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:24 schreef Ang3l het volgende:
Die jongen vond je reactie over "kalkaanslag" zo lief daarom moest ie lachen.
Dus ik zei "Schattig naief is ie he"
Later op de dansvloer kwam ik 'm weer tegen en hij lachte naar me en toen zei ik iets van "Naief ben je vast niet meer.... schattig gelukkig nog wel" en toen moest ie blozen
Dat kan alleen als je bent geregistreerd op het speciale "Dit is geen Fok! {homo]-topic"-forum.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:23 schreef xman het volgende:
G_E's grote liefde ontmoeten staat er niet tussen!
oeh!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat kan alleen als je bent geregistreerd op het speciale "Dit is geen Fok! {homo]-topic"-forum..
sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
En nu on topic! Verdomme! Slowchatten doen we maar in [homo]..
Ik had voor het strand gekozen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:06 schreef Waxxer het volgende:
Populair, dat pand van mij
Met wie ga ik dan mini-meeten?Dat kan ik helaas niet zien...
Wij zijn pure realiteitquote:Op maandag 30 mei 2005 22:20 schreef SpeedyRich het volgende:
Dit meen je toch niet
Homo's bah
doe het in ONZ
Of zullen we een mariah-meet doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:48 schreef xman het volgende:
Ik zat zelf te denken om samen te komen volgend roze maandag/ roze zaterdag!
Het schijnt dat het asiel in de buurt van Eindhoven de voorkeur heeft!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of zullen we een mariah-meet doen?
Maar idd, tilburg kermis is ook wel leuk
Er worden geen pupjes geaait zonder mijn toestemming!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:05 schreef xman het volgende:
[..]
Het schijnt dat het asiel in de buurt van Eindhoven de voorkeur heeft!
Maar idd, tilburg kermis is zeker leuk
O nee? Ik aai iedereen die ik wil aaien en ik moet zeggen..ik kan goed aaien!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er worden geen pupjes geaait zonder mijn toestemming!
Een goeie aaier verteld z'n geheime technieken niet!quote:
Doe maar stemmen doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:44 schreef anne1982 het volgende:
woensdag 12 oktober... jaaaaaaaaaaaaa kan ik
inderdaad, je hebt maar twee mogelijkheden:quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef AnGabhar het volgende:
Voor iemand die 'toevallig' op woensdag moet werken, is er niet veel keuze, hè?![]()
Ik moet normaal ook gewoon werken hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef AnGabhar het volgende:
Voor iemand die 'toevallig' op woensdag moet werken, is er niet veel keuze, hè?![]()
Dat weet ik. En dat doe ik ook wel eens, maar dat houdt natuurlijk een keer op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet normaal ook gewoon werken hoor...
Maar ik regel dat ik vrij krijg..
Welke dag zou er voor jou dan beter uitkomen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:03 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Dat weet ik. En dat doe ik ook wel eens, maar dat houdt natuurlijk een keer op.
Ik vind het alleen een beetje merkwaardig dat je überhaupt nog een poll houdt om alle meningen in kaart te brengen, als je van tevoren toch al stelt dat jíj alleen op een woensdag gaat...
Je komt maar!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis "ik wil helemaal niet naar de Efteling"..
De zelfde twee dagen als voor de rest van de vijfmiljoen loonslaven in dit land, denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welke dag zou er voor jou dan beter uitkomen?
Waar zou jij eigenlijk wel naartoe willen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik mis "ik wil helemaal niet naar de Efteling"..
De twee dagen die jij bedoeld zijn (ook aan het einde van het seizoen) altijd druk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef AnGabhar het volgende:
De zelfde twee dagen als voor de rest van de vijfmiljoen loonslaven in dit land, denk ik.
En dan natuurlijk zo laat mogelijk in het seizoen, anders is het zo achterlijk druk...
En als je die niet meer hebt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De twee dagen die jij bedoeld zijn (ook aan het einde van het seizoen) altijd druk.
Daarom is er voor een doordeweekse dag gekozen.
Doorbreek dat maandag-tot-vrijdag-negen-tot-vijf-gevoel nou eens, en neem een snipperdag.
Jij hebt wisselende diensten, en tijd zat om met een planner effe een vrije woensdag te regelenquote:
Mijn ervaringen aan de randen van het seizoen zijn niet al te ongunstig... Zelfs afgelopen 6 mei (voor de velen een vrije dag, neem ik aan) was het ronduit rustig te noemen. Ligt natuurlijk ook aan het weerbericht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De twee dagen die jij bedoeld zijn (ook aan het einde van het seizoen) altijd druk.
Daarom is er voor een doordeweekse dag gekozen.
Doorbreek dat maandag-tot-vrijdag-negen-tot-vijf-gevoel nou eens, en neem een snipperdag.
Jij weet te veelquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt wisselende diensten, en tijd zat om met een planner effe een vrije woensdag te regelen.
'Herfstvakantie'. Alweer zo'n begrip dat mij niets meer zegt tegenwoordig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef creno het volgende:
ik kies ook voor zaterdag hoor, en als het te vergelijken is met vorig jaar dan valt de drukte wel mee. Je moet natuurlijk niet de allerlaatste zaterdag pakken, en niet in de herfstvakantie maar alle andere zijn dan niet overdreven (zoals gisteren) druk
Ahhw...quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:51 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
'Herfstvakantie'. Alweer zo'n begrip dat mij niets meer zegt tegenwoordig.![]()
En ik moet nog 39 jaar.![]()
Moi aussi. Maar opzich vind ik woensdag niet erg. Hangt eigenlijk af waar ik ingeroosterd word op de universiteit. Maar ik zal proberen om te komen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:44 schreef creno het volgende:
ik kies ook voor zaterdag hoor, en als het te vergelijken is met vorig jaar dan valt de drukte wel mee. Je moet natuurlijk niet de allerlaatste zaterdag pakken, en niet in de herfstvakantie maar alle andere zijn dan niet overdreven (zoals gisteren) druk
Die optie ben ik vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
Mij maakt het niet uit, dus ik stem niet.
zelfde geld voor mij, alleen mag je uni vervangen door hogeschoolquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moi aussi. Maar opzich vind ik woensdag niet erg. Hangt eigenlijk af waar ik ingeroosterd word op de universiteit. Maar ik zal proberen om te komen.
lowlands kostte ook 115 euro. Daar kan ik ook vaak van onbeperkt wokken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe duur is de Efteling ook alweer voor mensen die geen hopeloze losers zijn en een seizoenskaart hebben?
that's right 26 euro
zes-en-twintig fucking EURO!
I'll pass, voor 12.50 ofzo kan ik onbeperkt wokken.
Doe dat maar..quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
lowlands kostte ook 115 euro. Daar kan ik ook vaak van onbeperkt wokken.
Ik moet waarschijnlijk naar school maar ik kan wel een keer een dagje vrij nemen voor de verandering
En dan de polls: wanneer gaan we naar de Efteling?quote:E 20,00 voor groepen vanaf 20 personen
E 24,00 voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar
¤ 24 ,- als je het mij laat regelen en met groepskorting nog minderquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe duur is de Efteling ook alweer voor mensen die geen hopeloze losers zijn en een seizoenskaart hebben?
that's right 26 euro
zes-en-twintig fucking EURO!
I'll pass, voor 12.50 ofzo kan ik onbeperkt wokken.
ikke sta er helemaal niet tussen?!quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
TUSSENSTANDJE: (meld het maar even als je in het verkeerde rubriekje staat)
Wie gaan er WEL mee? (7x)Vlarp
XMN8R
anne1982
Creno
CrazyDutchPunk
wonderer
Cazman
Wie gaan er waarschijnlijk WEL mee? (5x)xman
wizarddragon
Weemz
Petre86
Andyvie
Wie gaan er waarschijnlijk NIET mee? (2x)Freek_mst
AnGabhar
Wie gaan er NIET mee? (2x)Great_Expectations
Kugari-Ken
[..]
En dan de polls: wanneer gaan we naar de Efteling?
6x doordeweeks
3x in het weekend
2x helemaal niet
0x 28 september 2005
1x 05 oktober 2005
5x 12 oktober 2005
4x alle data zijn goed
4x alle data zijn kut
Waar bleef je nou?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:29 schreef keizerpinguin het volgende:
¤ 24 ,- als je het mij laat regelen en met groepskorting nog minder![]()
Je had je nog niet aangemeld in dit topicquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:32 schreef keizerpinguin het volgende:
ikke sta er helemaal niet tussen?!ik word vergeten
ik mag gewoon niet mee
![]()
pppffff BIG DEAL !!
ik ben in mijn ééntje het lelijke alleentje was ik maar een tweetje dan was ik niet zo alleen!![]()
en ik moest nog wel mee als reisleidster enzo
pakje terug stuur doe
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
¤ 24 ,- als je het mij laat regelen en met groepskorting nog minder![]()
Bij dezequote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef Cazman het volgende:
je komt pas in het lijstje wanneer je je aanmeldt!!!!![]()
Waarom is Joosteh nog niet in dit topic gespot?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:48 schreef Cazman het volgende:
je komt pas in het lijstje wanneer je je aanmeldt!!!!![]()
pakje! het is een PAKJE!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:22 schreef keizerpinguin het volgende:
als ik onverhoopt niet kan geef ik het stokje over aan Creno!!
Gewoon komen jijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht en steun.. een efteling meet..
the horror... THE HORROR!!
Doe toch niet zo negatief, da's toch kei leuk man, zo'n Efteling meet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Je bent een janksmoel!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Zeikerd. Vanavond ben ik in Ede. Ik vind je wel!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
Hij wil niet mee. En wie is nou weer mysteryguest. Weer iemand die alles en iedereen wil verrassen op de meet of zo? Of durft ie niet te zeggen wie hij is?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waarom is Joosteh nog niet in dit topic gespot?
Je komt gewoon. Tilburg was ook leuk, tenslotte.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
Wel....... niet....... wel........ niet......
Ik gooi er nog een duppie om. Of hoe zeg je dat.
Jij gaat ook bij de "zeker aanwezig"lijstquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
*duppie geef*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
't gaat om de gezelligheidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:42 schreef xman het volgende:
Kunnen we niet naar SixFlags ofzo...de Efteling heb ik nu wel 100x gezien..
tatata tatata tadadaaaaa.
Nee joh! Ben je gek ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Waxxer het volgende:Ik MOET zelfs??
Naja, als ik echt geen rooie rotcent heb, bewaak ik de rugtasjes wel bij de ingang....
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef xman het volgende:
[..]
Nee joh! Ben je gek ofzo?
Nee we betalen de entree wel en dan mag je ze gewoon voor ons meedragen. Stel je voor dat ik helemaal naar de ingang moet gaan om iets uit m'n tas te pakken!![]()
...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan bel je mij mobiel, en dan geef ik de bewuste tas aan een Eftelingelfjeshulpje, en dan zeg ik: deze tas moet naar die brede, gespierde, joviale, sociale, stoere Amstedamse gozert die bij Lange Jan staat te wachten!
Zolang je 'm niet in m'n lies drukt....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm dan richt ik niet naar je mond![]()
*Naar kermis rent*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zolang je 'm niet in m'n lies drukt....
Awww, net als de vorige bij die schoolklas bedoel je? 17 kleine kinderen die tegen één jongetje "let jij op de tassen" riepen en vervolgens alle kanten op renden. En dat jongetje keek toen heel sip voor zich uit, twijfelde even en rende toen ook hard weg, alle tassen onbewaakt achterlatend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:47 schreef Waxxer het volgende:Ik MOET zelfs??
Naja, als ik echt geen rooie rotcent heb, bewaak ik de rugtasjes wel bij de ingang....
jij én je vriendje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gooi mij maar op de wellicht lijst.
Voor de beruchte twijfelkontjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:14 schreef xman het volgende:
Waarom bestaat het wellicht lijstje eigenlijk?
Ja! en jij bent geen twijfelkontje, dus meld jezelf en je vriendje maar snel aan!quote:
En dan de polls: wanneer gaan we naar de Efteling?quote:E 20,00 voor groepen vanaf 20 personen
E 24,00 voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar
Daar mag je dan wel een HELE goeie reden voor hebbenquote:
ok... ehm... ik ben dan schoolziekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Daar mag je dan wel een HELE goeie reden voor hebben.
En nee, 8 uur vliegen is GEEN excuus!![]()
Ach, jij staat ook nog bij geen enkel rijtje van XMN8R, dus....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Tjee ik denk echt, die Twoflower zegt al "ja" nog vóórdat het woord meet is uitgesproken!Kom toch ff scoren man in dat park!
Dussssss..........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, jij staat ook nog bij geen enkel rijtje van XMN8R, dus....
pretty puhlease?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Alsof ik naar dat soort orders luister.
Ik kan gewoon niet. Door de week heeft sowieso al niet mijn voorkeur, maar ik heb een andere afspraak. Dus het antwoord blijf NEE.quote:
wens ik je nog een fijn humeur toequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet. Door de week heeft sowieso al niet mijn voorkeur, maar ik heb een andere afspraak. Dus het antwoord blijf NEE.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Tjee ik denk echt, die Twoflower zegt al "ja" nog vóórdat het woord meet is uitgesproken!Kom toch ff scoren man in dat park!
Jij gaat ook gewoon mee naar de Efteling!quote:
en jij ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:45 schreef ajuu het volgende:
julie kunnen ook een potje gaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Democratie, Weemz, democratie...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Weemz het volgende:
Waarom gaan we niet op vrijdag of een eventuele donderdag?![]()
Doe maar snel vragen dan, ik wacht wel evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Camoth het volgende:
Als die mee wil dan wel, nog niet gevraagt![]()
Als je dát maar laatquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doe maar snel vragen dan, ik wacht wel even.
Dat zullen we nog wel eens zienquote:
Jij gaat helemaal niks vragen. En ik ook niet als je zo door gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Heb je het hem nou al gevraagd, of moet ik het weer zelf doen.
Annuleringskosten zijn erruug hoogquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef Camoth het volgende:
Jij gaat helemaal niks vragen. En ik ook niet als je zo door gaat![]()
(Kun je die inschrijving nog intrekken trouwens? Ik begin ineens te twijfelen of ik het wel zo gezellig ga vinden)
Dat is uiteindelijk 'slechts' een mini-meet gewordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef Weemz het volgende:
Meet in februari?
eerst denken, dán doen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Camoth het volgende:
Hold on... 12 oktober, dan moet ik gewoon naar schoolIk kan niet eens mee
![]()
Lama weer
Wees hip, spijbel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Camoth het volgende:
![]()
Lama weer
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Camoth het volgende:
![]()
Lama weer
Het is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Camoth het volgende:
Hoezo ook doordeweeks echt? Wie verzint dat nou? werken jullie niet ofzo![]()
Kwestie van net niet kunnen die week.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten stellen.
In jou geval een kwestie van ruilenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef freek_mst het volgende:
Kwestie van net niet kunnen die week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |