En dan de polls: wanneer gaan we naar de Efteling?quote:E 20,00 voor groepen vanaf 20 personen
E 24,00 voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar
Daar mag je dan wel een HELE goeie reden voor hebbenquote:
ok... ehm... ik ben dan schoolziekquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:00 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Daar mag je dan wel een HELE goeie reden voor hebben.
En nee, 8 uur vliegen is GEEN excuus!![]()
Ach, jij staat ook nog bij geen enkel rijtje van XMN8R, dus....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Tjee ik denk echt, die Twoflower zegt al "ja" nog vóórdat het woord meet is uitgesproken!Kom toch ff scoren man in dat park!
Dussssss..........quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, jij staat ook nog bij geen enkel rijtje van XMN8R, dus....
pretty puhlease?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Alsof ik naar dat soort orders luister.
Ik kan gewoon niet. Door de week heeft sowieso al niet mijn voorkeur, maar ik heb een andere afspraak. Dus het antwoord blijf NEE.quote:
wens ik je nog een fijn humeur toequote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet. Door de week heeft sowieso al niet mijn voorkeur, maar ik heb een andere afspraak. Dus het antwoord blijf NEE.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef Waxxer het volgende:
Tjee ik denk echt, die Twoflower zegt al "ja" nog vóórdat het woord meet is uitgesproken!Kom toch ff scoren man in dat park!
Jij gaat ook gewoon mee naar de Efteling!quote:
en jij ook!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:45 schreef ajuu het volgende:
julie kunnen ook een potje gaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Democratie, Weemz, democratie...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Weemz het volgende:
Waarom gaan we niet op vrijdag of een eventuele donderdag?![]()
Doe maar snel vragen dan, ik wacht wel evenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Camoth het volgende:
Als die mee wil dan wel, nog niet gevraagt![]()
Als je dát maar laatquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doe maar snel vragen dan, ik wacht wel even.
Dat zullen we nog wel eens zienquote:
Jij gaat helemaal niks vragen. En ik ook niet als je zo door gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Heb je het hem nou al gevraagd, of moet ik het weer zelf doen.
Annuleringskosten zijn erruug hoogquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:07 schreef Camoth het volgende:
Jij gaat helemaal niks vragen. En ik ook niet als je zo door gaat![]()
(Kun je die inschrijving nog intrekken trouwens? Ik begin ineens te twijfelen of ik het wel zo gezellig ga vinden)
Dat is uiteindelijk 'slechts' een mini-meet gewordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:11 schreef Weemz het volgende:
Meet in februari?
eerst denken, dán doen!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Camoth het volgende:
Hold on... 12 oktober, dan moet ik gewoon naar schoolIk kan niet eens mee
![]()
Lama weer
Wees hip, spijbel!quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Camoth het volgende:
![]()
Lama weer
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Camoth het volgende:
![]()
Lama weer
Het is een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Camoth het volgende:
Hoezo ook doordeweeks echt? Wie verzint dat nou? werken jullie niet ofzo![]()
Kwestie van net niet kunnen die week.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |