Ach ik teken wel een leuke herkenbare smiley op de zakquote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef Ryan_R het volgende:
@Ang3l Doe maar geen zak over je kop. Ga ik misschien naar die meet toe, weet ik nog niet wie wie is, behalve zak 1 of 2![]()
Nou, carnaval is al geweest hoor! En smileys heb je op fok alquote:Op maandag 21 februari 2005 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ik teken wel een leuke herkenbare smiley op de zak
De eerste trein naar mijn ouders gaat pas om 7:49. Naar Wageningen gaat wel eerder een trein, maar ik ga liever weg op het moment dat ik weg wil. Ik wil niet afhankelijk zijn van het OV.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
KUn je niet gewoon de eerste trein terugpakken. Weet niet tot hoe laat daar alles open is, maar dan kun je wel blijven.
@Ang3l Doe maar geen zak over je kop. Ga ik misschien naar die meet toe, weet ik nog niet wie wie is, behalve zak 1 of 2![]()
Je zoekt er daar wel eentje?quote:
Hee Hallo!quote:
Kijk, als je eind november met een volle zak uit Spanje naar Nederland komt, is het goed en word je op handen gedragen. Als je in augustus met een volle zak uit Spanje naar Nederland komt, heb je iets gigantisch verkeerd gedaan.quote:
Hmmmm, denk denk, is het dan wel verstandig om mee te gaanquote:Op maandag 21 februari 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Af en toe kan het ook tussentijds op meets in A'dam
Nou ja eigenlijk ga ik gewoon mee om te feestenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:07 schreef Ang3l het volgende:
Je ging mee omdat je dacht dat het verstandig was?
Neh, DAN kun je beter thuisblijven
Prima hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ah leuk.. Nou uhmm owja.. Ryan_R bij welke deel denk je aanwezig te zijn? 22:30. Jeetje eigenlijk moet ik dat op msn gaan zeggen. Ik voeg je wel ff toe als het mag, Ryan_r?
is half acht ergens eten goed??quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Juhwel hoor, op zich wel, ligt er aan hoe vroeg/laat.
Niet dat we dan om 5 uur eten en dan om half 7 klaar zijn en tot 11 moeten uitzitten ergens omdat dan pas de avond op gang komt
Kay dan... dan wordt het half 8. Waar moet geen probleem. Tenzij iemand een speciaal dieet volgt?quote:
Van bepaalde vissoorten ben ik ook geen liefhebber van.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Als het maar geen vis is
En knoflook (de griek) is natuurlijk funest voor de Jacht he, dat snap je wel
Ik weet niet hoor, maar jij kan toch niet gaan jagen, das de vloek van bezet zijnquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Als het maar geen vis is
En knoflook (de griek) is natuurlijk funest voor de Jacht he, dat snap je wel
Ik welquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij kan toch niet gaan jagen, das de vloek van bezet zijn![]()
Jagen mag best. Je mag honger krijgen op een ander, als je maar netjes thuis komt etenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij kan toch niet gaan jagen, das de vloek van bezet zijn![]()
Heb ik effe geluk dat ik niet naar huis hoef en dus buitenshuis kan gaan etenquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jagen mag best. Je mag honger krijgen op een ander, als je maar netjes thuis komt eten
Dan moet je effe bellen, je zal vast al wel van iemand een tel.nummer hebben, neem ik aan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:15 schreef Andyvie het volgende:
Heel misschien is de auto zaterdagavond wel terug. Dus heeeeeeeel misschien kom ik nog wel even. Maar waar kan ik jullie dan vinden en zo?
Of jou gewoon goed aanlijnenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Dankzij mijn o zo fijne vergif wat ik dagelijks inneem (vitamine C, kan ik blijkbaar niet tegen, ben ook allergisch voor de vitamine C bom genaamd Kiwi) heb ik weer heerlijke Angeline Jolie lippen gekregenDat wordt zoenen als een neger op de meet
Nou is het probleem helemaal opgelost. Honden worden niet toegelatenquote:
Nou het zou handig zijn omstreeks 20:00 op A'dam CS te verzamelen. En er zijn werkzaamheden tussen Leiden- Schiphol - A'dam CS, niet dat het veel invloed heeft op onze reistijd (maar ik wilde het ff melden), want intercity vlissingen - A'dam CS negeert Schiphol dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Hoe laat gaat wie met de trein? En hoe laat stopt die op Rotterdam Centraal?
Ik zal geen gemeen Waxxergrapje maken nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Dankzij mijn o zo fijne vergif wat ik dagelijks inneem (vitamine C, kan ik blijkbaar niet tegen, ben ook allergisch voor de vitamine C bom genaamd Kiwi) heb ik weer heerlijke Angeline Jolie lippen gekregenDat wordt zoenen als een neger op de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |