Clinic - D.P.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:26 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
hey dat nummer van die mentos reclame met die schapen op de grasmaaiers, hoe heet die?
Dank jequote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:49 schreef Cylvia het volgende:
[..]
DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky
Het nummer heet Everlasting lovequote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:41 schreef El-Rico het volgende:
Hoe heet het nummer in die nieuwe Grolsch reclame? Het wordt accoustisch gezongen door een vrouw bij een piano in een soort restaurant.
Bvd
Commericial te zien op www.grolsch.nl
Dank uquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Het nummer heet Everlasting love
Origineel van Robert Knight [1967], gecoverd door velen:
- Love Affair
- Solomon Burke
- Billy Ocean
- Sandra
- U2
- Gloria Estefan
- Jamie Cullum
.. zijn de bekendsten hiervan.
quote:: Op zaterdag 26 februari 2005 18:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik kwam gister voor de zoveelste keer een reclame tegen, waarvan ik nu eindelijk maar eens wil vragen of jullie de achterliggende melodie weten.
Ik heb het (volgens mij ) over de nieuwe reclame van de Chevrolet Kalos (vroeger dus Daewoo)...
Iemand een idee?
Hoorde zojuist op de achtergrond reclame met het woord Chevrolet voorbij komen... Achtergrondmuziek daarbij was:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:12 schreef Messenga het volgende:
Hoe heet dat nummer uit die nieuwe reclame van Chevrolet? vond hem wel leuk namelijkkom alleen niet op de artiest en het nummer
Dankjequote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:57 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[..]
Fine Young Cannibals - Good thing [1989]
yowquote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:44 schreef BdR het volgende:
[..]
"Carlos - The Silmarillia" [afbeelding] het is trouwens PANfluit
Bedoel je die reclame van Wanadoo of Casema? Beetje spacey nummer he?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:18 schreef positivist het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer die in een reclame gebruikt wordt. Ik meen dat het een reclame van een internetaanbieder is. Je ziet een wereldbolletje met daar om heen satelieten zweven. Die relame eindigt met een nummer waar ik naar op zoek ben. Het enige stukje tekst dat je hoort is: "it's sad to be alone...i will make it through the night". Het is een langzame, rustige plaat.
Kan iemand mij helpen? Ik ben benieuwd.
(Kan trouwens ook zijn dat het alleen voor die reclame gemaakt is, maar kan het me niet voorstellen).
Merciquote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:57 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[..]
Hoorde zojuist op de achtergrond reclame met het woord Chevrolet voorbij komen... Achtergrondmuziek daarbij was:
Fine Young Cannibals - Good thing [1989]
Uit welke film is het?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:39 schreef cb_17 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer uit een film, gezien er geen teksten in voorkomen kan ik niet echt veel wijzer worden van wie het is ed.
Nummer staat hier (let niet op evt. achtergrond geluiden die komen uit de film)
http://members.ams.chello.nl/a.gruijs/nummer.mp3
Als ik nu toestemming geef om mij op msn toe te voegen, vraag jij hier dan NOOIT MEER om mp3-tjes? 8)quote:Op zondag 27 februari 2005 14:01 schreef afca het volgende:
Iemand die
Albert West - Mocking Bird Hill
op MP3 heeft? Ik kan hem echt nergens downloaden...
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:12 schreef j0rrit het volgende:
Heeft iemand een idee welk trance nummer ze gebruiken als intro bij Post @ Night van TMF?
ik dacht aan Me First and the Gimmie Gimmies, maar da's een andere i'll be there (op het album 'take a break')quote:Op zondag 27 februari 2005 17:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
bestaat er een rock / punkrock versie van i'll be there for you?
(friends theme v/d rembrandts)
zo ja, hoe heet hij?
Without mequote:Op zondag 27 februari 2005 18:53 schreef JOPPI3 het volgende:
eminem heeft zo'n liedje waarin hij zegt nobody listens to techno so lets go welke is dat?
R. Kelly - Gotham City?quote:Op zondag 27 februari 2005 19:35 schreef Lu_uK het volgende:
I ain't got no money,
I ain't got no shoes,
got no .... got no food,
Hoe heet dat nummer ook al weer, en van wie is het?
Nina Simone - Ain't Got No/I Got Lifequote:Op zondag 27 februari 2005 19:35 schreef Lu_uK het volgende:
I ain't got no money,
I ain't got no shoes,
got no .... got no food,
Hoe heet dat nummer ook al weer, en van wie is het?
Dat is hemquote:Op zondag 27 februari 2005 21:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nina Simone - Ain't Got No/I Got Life
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef rub1615 het volgende:
Weet iemand hoe het liedje noemt dat gebruikt word voor die reclame over Ierland.Heb het net nog op Ned2 gehoort.
Dat klinkt als Chicane - Saltwaterquote:Het obligate Clannad - Theme from Harry's Game (met een housebeat eronder)
quote:Never made it as a wise man
Nickelback - How you remind mequote:Op zondag 27 februari 2005 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kan echt niet meer op de titel komen
[..]
Benjamin Batesquote:Op zondag 27 februari 2005 21:29 schreef Lu_uK het volgende:
nog eentje, locked up van wie is die
Hij werd net op juize.fm gedraait,
Frank Affolter - Het is nog niet te laat (1986)quote:Op zondag 27 februari 2005 23:30 schreef thaleia het volgende:
In de jaren '80 had je zo'n ontzettend drama jaren '80 nummer van een Nederlandse zanger (volgens mij een hele onbekende, one hit wondertje ofzo) en dat ging over de wapenwedloop e.d.
Ik herinner me 1 regel tekst: "kijk naar het kind op de schouders van een man in een vredesdemonstratie, een combinatie van hoop en vrees". En dan "het is nog niet te laat". Ik denk dat dat de titel is, maar googlen daarop schiet niet erg op. Iemand een idee van de naam van de zanger van dit toch wel tamelijk afgrijselijke, melodramatische lied?
Geweldig! Had nooit gedacht dat iemand me zou kunnen helpenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Frank Affolter - Het is nog niet te laat (1986)
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:48 schreef thaleia het volgende:
[..]
Geweldig! Had nooit gedacht dat iemand me zou kunnen helpen
Shot in the dark: Godley & Creme - Cry [1985]quote:Op zondag 27 februari 2005 23:36 schreef I_PANDA_I het volgende:
Ik zoek een nummer dat een week of twee geleden s'ochtends op de radio was.
Volgens mij op noord-zee/yorin of veronica FM.
Het was eigenlijk een heel irritant nummer, van een paar soort van huilende mannnen. Die op een of andere manier een liedje hadden gemaakt. Het klonk eigenlijk nergens maar, en was zwaar irritant.
Ik hoorde in mn duffe bij nog dat hij op nummer één stond op een of ander eiland.
Heeft iemand dit ook gehoord, en kan hij/zij me dan vertellen hoe het nummer heet.
Alvast bedankt.![]()
Ik ken Philadelphia niet, maar het zou goed kunnen want het is een prachtig stuk. La Wally van Catalani is vooral weer in de belangstelling gekomen door de franse film Diva uit 1981. Op Amazon kun je zoeken naar La Wally en dan de versie van de CD "The Very Best Of Maria Callas" beluisteren. De uitvoering door Wilhelmenia Wiggins-Fernandez op de soundtrack van Diva is ook prachtig, evenals die van Regine Crispin.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Zag laatst de film 'philidelphia' met Tom Hanks. Daarin speelt hij een scene waarin hij aan zijn advocaat uitlegt hoe hij een opera beleeft. Ik ben opzoek naar de exacte titel van de opera die daarvoor gebruikt wordt.
[..] waarschijnlijk is het
Ebben? Ne Andro Lontana
(From The Opera La Wally)
Composed by Alfredo Catalani
Check http://radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp eens. Daar kun je de top40-lijsten vanaf 1965 per week inzien. Moet ie tussen staan!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:15 schreef dvr het volgende:
Een heel vage herinnering - ik schat in 1977 was een paar weken achter elkaar in Toppop een disco/funk nummer met een nogal schunnige tekst te zien. Het was van een zwart koppel waarvan de vrouw nogal tegen haar partner stond op te rijden en volgens mij hijgerig "I like it, I like it" zong - of was het "I wanna lick it"? (ik verstond nog geen Engels dus de tekst is me ontgaan).
Ik heb het altijd met Peaches & Herb geassocieerd maar die waren het volgens mij niet. Maar wel uit diezelfde tijd.. Gaat er misschien bij iemand een lichtje branden?
Haha, dat zijn slechts 83.200 entries.. Ik had gisteren al de jaarlijsten doorgespit en niets gevonden. Als ik tijd heb ga ik bij die 538 overzichten verder zoeken. Dank voor de tip.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:51 schreef ve4443 het volgende:
[..]
Check http://radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp eens. Daar kun je de top40-lijsten vanaf 1965 per week inzien. Moet ie tussen staan!![]()
Euh.. 40 jaar Top 40 geeft 11244 entries....(exlcusief Tipparade noteringen, welke niet in de Top 40 zijn verschenen)quote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef dvr het volgende:
[..]
Haha, dat zijn slechts 83.200 entries.. Ik had gisteren al de jaarlijsten doorgespit en niets gevonden. Als ik tijd heb ga ik bij die 538 overzichten verder zoeken. Dank voor de tip.
Gokje: Cleptomanics - All i do is think of youquote:Op maandag 28 februari 2005 12:48 schreef E-Spot het volgende:
Een house/club nummertje met de tekst:
All I do - Is thinking about you
Hij is best bekend, maar niet heel nieuw meer...
Papa Dee - The first cut is the deepest [1995]quote:Op maandag 28 februari 2005 16:16 schreef wonderland het volgende:
Weet iemand de artiest en titel van dit nummer?
http://www.upload4free.com/upload/sample.mp3
Ik versta er echt niets van wat er gezongen wordt, dus als iemand het weet...
Wauw, dat is snel, echt bedankt!quote:Op maandag 28 februari 2005 16:41 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Papa Dee - The first cut is the deepest [1995]
Origineel van P.P. Arnold [1967]
Ook gecoverd door o.a: Cat Stevens [1967], Rod Stewart [1977], Haddaway [1995], HIM [2001]
Jep! Hebbes! Echt een stuk of 10 andere gedownload en de 5e was een goede! Bedanktquote:Op maandag 28 februari 2005 20:22 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Dead or Alive - You spin me around (like a record) [1985]
is wel het origineel, en lijkt mij, gezien het bij CLASSICS was de enige juiste oplossing.
Wellicht een verkeerd benaamd mp3-tje?
Neej dit is hem zeker niet,.. het was een nieuw nummer.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Shot in the dark: Godley & Creme - Cry [1985]
Al Jarreau - Roof Garden?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef marcell het volgende:
Ik zoek een redelijk bekend nummer.
het wordt niet gezongen maar meer gewoon wat kwats gepraat. klinkt vaagmaar tis nou eenmaal zo.
Soort van geneuried, maar toch weer anders :S
Hoop dat iemand het snapt
Ja, dat was een matige gok.quote:
regelmatig op 3fmquote:Op maandag 28 februari 2005 23:24 schreef marcell het volgende:
neej heel anders dan die 2tis echt kwats eignelijk maar wle grappig nummer
niet echt oude denk ik, maar ook nie supernieuwquote:Op maandag 28 februari 2005 23:31 schreef Arcee het volgende:
Nieuw nummer dus?
Neuriet een man of is het een vrouw?quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef marcell het volgende:
het wordt niet gezongen maar meer gewoon wat kwats gepraat. klinkt vaagmaar tis nou eenmaal zo.
Ik denk dat ik precies weet welk nummer jij bedoelt.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:22 schreef marcell het volgende:
Got it: Chacarron Macarron van El Mundoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies weet welk nummer jij bedoelt.
Een rare Antiliaan die wat loopt te mompelen. (Shakaron, shakaron, mmmimmim)
Ik heb dat nummer ook vaak gehoord op 3FM,
Ik dacht dat het eerst een hit was op Curacao. Geen idee hoe het heet trouwens, volgens mij weten ze het bij 3FM zelf ook niet, ik heb ze nog nooit horen zeggen hoe het heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |