aan een stuk is meer een tijdrit pak. Je kunt het beter los pakken.quote:Op maandag 21 maart 2005 00:50 schreef Mr.G het volgende:
wat prefereren jullie
broekje en shirt uit 1 stuk of een los broekje en shirt
Kleding heb ik gelukkig alquote:Op zondag 20 maart 2005 21:58 schreef Mr.G het volgende:
Bepaalde materialen zijn duurzamer en beter dan anderen, raadpleeg een paar sites of fora voor informatie ben zelf ook maar een beginner
Ik zou wel absoluut een rondje rijden op de fiets, dan kan je testen of de fiets soepel schakeld en natuurlijk of hij lekker rijdt. Een goede fiets onder de 200 euro is wel te vinden denk ik. Maar let wel dat fietsen een vrij dure hobby is. Want fietskleding vind ik zelf wel een must, rijdt echt veel lekkerder. Maar dat kan je tegenwoordig ook al vrij goedkoop bestellen dus.
Veel plezier alvast!
[Centraal] Recreatief Wielrennenquote:Op zondag 20 maart 2005 20:06 schreef mitt het volgende:
Dat is er al, helaas doet de zoekfunctie het niet![]()
Was idd leukquote:Op woensdag 23 maart 2005 16:42 schreef placebeau het volgende:
Mooie zege van eeckhout vandaag in Dwars door Vlaanderen voor Roger Hammond.
Leuke wedstrijd.
tja, op canvas zagen ze hem al de ronde van Vlaanderen winnenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
eeckhout was echt sterk vandaag! Dat belooft nog wat
Volgens Nuyens was hij ook de sterkste van zijn generatie.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:31 schreef Zwansen het volgende:
Stein Devolder, wat een prachtige naam voor een wielrenner eigenlijk... Maar van slim koersen heeft ie nog niet gehoord!
Er fietst nog ene Lance Armstrong bij die ploeg, die zal de RvV niet voor de gezelligheid meefietsen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:34 schreef placebeau het volgende:
[..]
Volgens Nuyens was hij ook de sterkste van zijn generatie.
Met Devolder, Hammond, Hoste en Hincapie heeft Discovery wel een heel sterk blok voor het voorjaar.
Wellicht toch wel hoor, Lance is absoluut niet in conditie, dat zag je al in zijn rampzalige Parijs-Nice en hij schrapte ook al zijn deelname aan de Brabantse Pijl komend weekend.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er fietst nog ene Lance Armstrong bij die ploeg, die zal de RvV niet voor de gezelligheid meefietsen.
Ik verwacht niet al te veel van hem, hij heeft ondertussen ook al afgezegd voor de Brabantse Pijl. Dat zal wel niet willen zeggen dat hij in topvorm is.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er fietst nog ene Lance Armstrong bij die ploeg, die zal de RvV niet voor de gezelligheid meefietsen.
Hij wil vooral die koers rijden omdat hij het de mooiste wedstrijd van het jaar vindt , zei hij al meermaals. Vooral voor de speciale sfeer dan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Oh ik wist niet dat ie had afgezegd voor de Brabantse pijl... Waarom zou ie in hemelsnaam fietsen in de RvV als ie niet in vorm is, de reden dat ie daar ging fietsen was omdat ie die koers graag een keer wilde winnen. Beetje jammer.
uit koers stappen nog voor de Muurquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wellicht toch wel hoor, Lance is absoluut niet in conditie, dat zag je al in zijn rampzalige Parijs-Nice en hij schrapte ook al zijn deelname aan de Brabantse Pijl komend weekend.
Daarbij is het zelfs nog maar de vraag wat een Lance in vorm met zijn kleine versnellingetje op de Vlaamse keitjes zou kunnen uitrichten
Op dat vlak heeft hij natuurlijk volledig gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij wil vooral die koers rijden omdat hij het de mooiste wedstrijd van het jaar vindt , zei hij al meermaals. Vooral voor de speciale sfeer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |