Ok, ja bij muziek opzetten denk ik meteen aan die gasten die in de trein naast je zitten en waarbij ik zelf kan mee'genieten' en me afvraag hoe doof die persoon zelf wel niet is als het op zo'n luid volume moet staan.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee hoor,
Niet alleen rustgevend. Het geeft mij juist energie. Ik hoef geen omgevings geluid te horen om te anticiperen op de mensen rond miij. Kan heel erg goed mijn omgeving inschatten en het geluid staat altijd zacht genoeg om echte noodkreten heus wel te horen. Het is gewoon een vorm van stimulans om tricks beter uit te voeren en stijl beter uit te werken
Verder springen, dus of sneller aankomen, of hoger ollien, zodat je verder komt en wel helemaal op de landing land. Dan nog veel verder naar voren leunen en pas remmen wanneer je van de landing afbent.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
DaMadKow in actie in landgraaf vandaag
http://downloads.madkow.nl/video-0001.avi
Vandaag voor het eerst over die schans heen geweest
Ook nog wel paar keer wél goed geland, maar wat is nou eigenlijk de truc voor een goeie landing??
Je board moet onder zittenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
Ook nog wel paar keer wél goed geland, maar wat is nou eigenlijk de truc voor een goeie landing??
Niet zo'n mietje zijn en gaan liggen omdat je bang bent dat je anders ongecontroleerd valtquote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
maar wat is nou eigenlijk de truc voor een goeie landing??
amen, dat zou mij VEEL pijn hebben gescheeld... met puntje van m'n board de off-ramp schampen is geen goed idee, als in 'head first op de grond klappen'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:17 schreef fs180 het volgende:
en liever wat meer achterover leunen dan voorover![]()
Dus jij landt liever vol op je tail, waardoor je zo hard tegen de grond klapt dat je never nooit blijft staan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
amen, dat zou mij VEEL pijn hebben gescheeld... met puntje van m'n board de off-ramp schampen is geen goed idee, als in 'head first op de grond klappen'
Ach, eerste keer dat ik het probeerde ging het prima, de tweede poging was meteen ook einde oefening wat betreft springen... heb na die dag nog 3 weken last gehad van m'n nek, en nog zeker een week langer van m'n rugquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jij landt liever vol op je tail, waardoor je zo hard tegen de grond klapt dat je never nooit blijft staan?
Toegegeven, je valt niet op je hoofd, maar mij lijkt gewoon voorover leunen zodat je board parralel is met de landing het beste
.
Gewoon heel goed droogmaken en droog opslaan idd.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, kun je je staalkanten ook in de olie zetten ofzo om het roesten tegen te gaan?
Ik bedoel, wat nu de bling bling is, moet dat volgend jaar ook nog zijn, wat doen jullie?
met wat meer snelheid over de schans en bij de landing licht op tenenkant landen, dan kun je netter door je knieen en dat voorkomt dat je zoals nu op de reet naar beneden reest.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
http://downloads.madkow.nl/video-0001.avi
Vandaag voor het eerst over die schans heen geweest
liever vol op mn tail dan op mn nosequote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jij landt liever vol op je tail, waardoor je zo hard tegen de grond klapt dat je never nooit blijft staan?
Toegegeven, je valt niet op je hoofd, maar mij lijkt gewoon voorover leunen zodat je board parralel is met de landing het beste
.
Je moet het ook wel erg bont maken wil je helemaal op je nose landen. Mij iig nog nooit gebeurd. Ik heb het idee dat je, wanneer je nog nooit/niet zo vaak gesprongen hebt, je de neiging hebt je board horizontaal te houden. En van daaruit gezien zul je dus meer naar voren moeten leunen, wil je hem mooi landen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
liever vol op mn tail dan op mn nose
leverd lelijke wonden op je kaak op.. en je kaak doet ook nog hoere pijn
Op wat voor tijd zit jij? zomer-zomer-tijd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:57 schreef NoComment het volgende:
Damn, eerste keer dat ik internet heb hier in Haarlem... tis wel te merken ook, tis potver bijna 2 uur
Strax maar weer dromen van witte poedervelden en keihard geprepareerde pistes...![]()
Hij was gewoon iets wat ver vooruitquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Op wat voor tijd zit jij? zomer-zomer-tijd?![]()
LOLquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij was gewoon iets wat ver vooruit
zijn tijd zat dichter bij dan 5h...
ofzo... fuck hoe nutteloos kun je erover nadenken hahahaha...
dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
LOL
Nee idd, we zitten nu dichter bij 8 uur dan bij 10 uur.. of wacht , als je het nou bekijk naar 10:00 ipv 22:00 dan zitten we dichter bij 10... maar 20:00... dan 22:00.. dan.. uhh
Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef WarPuppy het volgende:
Nog gekken die hier van de zomer een gletsjer op knallen?
Ik was daar 2 jaar geleden. Niet snowboardend helaas. Met m'n vader zo'n 1,5 kilometer geklommen naar de gletscher, en dan met de gondel omlaag. Sta je daar, bezweet en al met bergschoenen tussen de snowboarders en skiërs bij 25/30 gradenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaan
Lachen, werd je niet voor je sokken gereden door de mountainbikers?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik was daar 2 jaar geleden. Niet snowboardend helaas. Met m'n vader zo'n 1,5 kilometer geklommen naar de gletscher, en dan met de gondel omlaag. Sta je daar, bezweet en al met bergschoenen tussen de snowboarders en skiërs bij 25/30 graden.
Beter... vorig jaar ben ik in de zomer ook in les 2 alpes geweest, was best lekker weer daar maar toch wel fris in een t-shirt en korte broekquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaan
Nee, we klommen omhoog via de ruige kant, iedere mountainbiker die daar langs zou gaan zou stijlloos naar beneden stuiteren. Stonden ook allemaal van die borden dat je er niet kon en mocht fietsen enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Lachen, werd je niet voor je sokken gereden door de mountainbikers?
Ben 2 jaar geleden in Hintertux geweest om te boarden. Die zomer dat het zo mega warm was.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
Beter... vorig jaar ben ik in de zomer ook in les 2 alpes geweest, was best lekker weer daar maar toch wel fris in een t-shirt en korte broekIn de zomer de gletcher op lijkt me echt vet!
quote:Op maandag 4 april 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:
http://poststuff.entensity.net/040405/media.php?media=skifall.wmv
Wilde het topic al een hele tijd omhoog trappen met een opmerking in de zin van 'lekker weer heh!?' maar ik was m'n password vergetenquote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Komakie het volgende:
hahaha
Eindelijk weer reacties in dit toch geweldige topic
Wel lachen om te zien dat hier toch een vaste groep een beetje rond hangt
Mindere dingen zijn dat....quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wilde het topic al een hele tijd omhoog trappen met een opmerking in de zin van 'lekker weer heh!?' maar ik was m'n password vergeten
of eigenlijk, m'n koekje was weg
En ook nog elke week indoor bezigquote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Komakie het volgende:
hahaha
Eindelijk weer reacties in dit toch geweldige topic
Wel lachen om te zien dat hier toch een vaste groep een beetje rond hangt
Hoe wilde je dat anders gaan doen? Je knie naar binnen drukken lijkt me niet echt chill boarden en ook niet echt goed voor je gewrichtquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:
Had ik trouwens al opgebiecht dat ik het nieuwe rijden aan het proberen ben![]()
Dat ik, XL, al enkele dagen duck-ervaring heb en het waarschijnlijk ga doorzetten....
Wat ik me afvraag, staan native-duckrijders, standaard de hele tijd met de achterste knie naar buiten en wennen de overstappers zich datzelf ook aan....
Ik sta duck als ik aan het freestylen ben met knie naar buiten, ben ik aan het raggen draai ik hem automatisch naar binnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:
Had ik trouwens al opgebiecht dat ik het nieuwe rijden aan het proberen ben![]()
Dat ik, XL, al enkele dagen duck-ervaring heb en het waarschijnlijk ga doorzetten....
Wat ik me afvraag, staan native-duckrijders, standaard de hele tijd met de achterste knie naar buiten en wennen de overstappers zich datzelf ook aan....
So true...quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mindere dingen zijn dat....
Ik vind het trouwens helemaal geen lekker weer.
Ik bedoel, dat zonnetje is best grappig hoor, maar doe mij maar lekker de winter met een zonnetje
Ik persoonlijk zou niet naar Landgraaf gaan vanuit het noorden van het land. Welliswaar een grotere baan, maar om daar nou zo'n eind voor te gaan rondcrossen.. De toegevoegde waarde t.o.v. andere binnenbanen vind ik persoonlijk maar minimaal, omdat je ook daar toch zo beneden bent..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of, misschien de gulden middenweg, is er ergens een decent sized indoor baan wat ook enigszins in de buurt van Noord-Holland ligt?.
Dominator scoren voor freestyle dudequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef 360sjors het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een cheap ass deck ga regelen om het gevoel te behouden![]()
Indraaien is wel datgene wat ik al meer dan 10 jaar doe...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat anders gaan doen? Je knie naar binnen drukken lijkt me niet echt chill boarden en ook niet echt goed voor je gewricht.
Mja, ik ben nog nooit op een indoor baan geweest, dus ik heb niet echt een idee wat ik me bij 200 of 500 meter voor moet stellen. Denk dat het dus maar een wat kleinere baan wordt dat wel op een redelijke afstand ligtquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou niet naar Landgraaf gaan vanuit het noorden van het land. Welliswaar een grotere baan, maar om daar nou zo'n eind voor te gaan rondcrossen.. De toegevoegde waarde t.o.v. andere binnenbanen vind ik persoonlijk maar minimaal, omdat je ook daar toch zo beneden bent..
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:
Ok, bij lange bochten sta je met je lichaam bijna recht boven je board en armen iets van je lichaam af. Je staat wel een heel klein beetje ingedraaid maar niet te ver. Das de zogenaamde rij-positie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Indraaien is wel datgene wat ik al meer dan 10 jaar doe...
De hoek is vanaf duck alleen wat groter. Ik board pijnvrij en zorg dat het pijnvrij blijft. Ik bemerk alleen dat ik soepeler glijd als ik 'native-duck' sta dan wanneer ik ingedraaid sta. Indraaien doe ik echter op basis van gewenning (die 10 jaar) automatisch.... ik denk dat ik daar wel vanaf wil, maar dat zal niet meevallen. Het eruit groeien van indraaien op lange termijn moet echter haalbaar zijn... ik zal me er sowieso verder op moeten orienteren...
fuck hey!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
Als dat gebeurd ga ik de krant bellenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef fs180 het volgende:
en op burton
Eerder op Burton dan op straps....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....quote:
Het is op zich niet moeilijker maar het ziet er minder agressief uit en je zult ook beduidend langzamer naar beneden gaan dan wanneer je iets meer indraait. Het is niet echt mogelijk om agressief naar beneden te gaan zonder dat je indraait omdat dan je zwaarte punt iets verlegd wordt en je drukverdeling.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....
Nu je over het onderwerp begint, ik heb van de winter (en daarvoor al eens in de hal) duck op m'n board gestaan. Voor graad of 15, achter iets van 5.. Ik kan van mezelf niet zeggen of ik nu meer indraai of niet, ik weet wel dat het op wintersport echt lekker ging ook bij het carven. Heb wel geleerd dat bochtenwerk puur in de benen zit, zolang daar geen beweging in zit is het hopeloos...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....
capstraps kun je toch moeilijk middeleeuws noemenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:51 schreef XL het volgende:
[..]
Eerder op Burton dan op straps....
Ik kom hier uit voor het nieuwe rijden, dan ga je toch niet terug naar die Middeleeuwse straps...
Niet gek dat je bijna viel... als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle. Foutjes worden dan een stuk sneller afgestraft. ;-)quote:Op woensdag 6 april 2005 08:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
capstraps kun je toch moeilijk middeleeuws noemenHet kan geen kwaad om om dat eens te proberen. Ik heb zelf ook een keer op Flows gestaan. Dat was per ongeluk hoor er lag een board op de grond en ik liep met mijn board naar de lift en ik stapte er zo op. Ik ging bijna onderuit.
wtf?!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle.
Geen flauwe grapjes maken XL!!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Niet gek dat je bijna viel... als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle. Foutjes worden dan een stuk sneller afgestraft. ;-)
your welcomequote:Komakie, je verhaal gaat dus ook zeer nadrukkelijk op voor duck. Dat was me niet helemaal duidelijk, maar dan is je verhaal wel precies wat ik bedoel. Dankjewel...
Zeg taalkunstenaars.... Kentaro zat te spotten en ik deed meequote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef fs180 het volgende:
mwah ik vndt wel lekkerteminste niet voor freestyle,. daar vondt ik zelfs een redelijke freestyle flow binding toch een te directe controle geven.. of misschien was dat ook ff wennen.. wie weet/
Great minds think alike!quote:
bwahahahahaa hij is wel vet :pquote:Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef 360sjors het volgende:
*plaatje bwhahahahaa jezus*
ok nu stop ik met flauwe plaatjes
*wacht geduldig*quote:Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef XL het volgende:
[..]
Zeg taalkunstenaars.... Kentaro zat te spotten en ik deed mee
Er is geen animo voor een nieuwe flow-strap-discussie.... volgend seizoen weer
Straps, waarom flow nemen, straps zijn toch veel en veel beterquote:
mmh. betoog.. duister woord man! .. 'met de kraag omhoog doe ik mijn betoog' (kwam in me op)quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef XL het volgende:
een beetje vent typt zijn betoog tenminste in 25 regels, prutsers
Het antwoord op die vraag is vrij simpel.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:28 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Waarom ontstaan dit soort discussies nou altijd... straps vs Flow. Ieder heeft z'n eigen keus en je kan de ander toch niet overhalen.. laat iedereen lekker boarden met wat ie het lekkerst vindt denk..
natuurlijk zijn straps wel beter
ik laat me verleiden tot een reactie:quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef XL het volgende:
een beetje vent typt zijn betoog tenminste in 25 regels, prutsers
Echte venten posten ook op woensdag na 3:00, los van hun betoog...quote:
Het doet me deugd te mogen constateren dat echte kerels ook na het zuipen nog ff Het Snowboardtopic bekijkenquote:Op donderdag 7 april 2005 03:55 schreef XL het volgende:
[..]
Echte venten posten ook op woensdag na 3:00, los van hun betoog...
Ik moet wel zeggen, met die Cartels wordt het allemaal wel weer iets makkelijker.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:01 schreef Dirrrrk het volgende:
Sja het lijkt mij nou eenmaal vervelend om zittend, of als je vastzit in de poeder, flow's open/dicht te doen, dus heb ik maar van die übergeile Burton's met capstraps gekocht
ik wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 00:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is vrij simpel.
Iemand die straps gaat natuurlijk niet zeggen "Flow is echt vet, maar ik heb straps"
en als het er van de toeside in komt dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, met die Cartels wordt het allemaal wel weer iets makkelijker.
Het gedeelte van de heelcup naar de baseplate is opgevuld met een stukje stof. Dus als jij je board in de sneeuw zet, komt er niet meer zomaar sneeuw in/op je binding waardoor je niet meer je voet weer uit je binding moet halen omdat er sneeuw in je binding zit, wat er aan de achterkant is ingeschoven.
Toch weer een kleine maar slimme uitvinding van Burton.
Hoe doe jij je bindingen dan wel niet aanquote:Op donderdag 7 april 2005 15:44 schreef fs180 het volgende:
en als het er van de toeside in komt dan?
Zo zie je maar weer, uitzonderingen bevestigen de regelquote:
hmmhmmmmquote:en als het er van de toeside in komt dan?
Waar heb je die vandaan gehaald dan? Heb zelf de Ronin Cargopant.. Zonder binnenbroek dus, maar is ook niet echt nodig. Hij is winddicht dus heb je al niet echt last van kouwe luchtquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:46 schreef Rnej het volgende:
zooow, net een nieuwe pant gekocht... Ronin Flightpant van vorig jaar..zwart, binnenbroek, vet veel zakkies en shizzle voor 130 euries
tjah ik beodle meer zo van, bijvoorbeeld er blijft sneeuw aan je schoen palkken... en die valt dus in fiete in je binding,.. aan de achterkant kan het er niet uit, dus tjah op een gegeven moment heb je je binding vol sneew/ijs liggen niet? tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)quote:Op donderdag 7 april 2005 16:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hoe doe jij je bindingen dan wel niet aan![]()
Ieder voordeel heb zn nadeel.. Groot voordeel klein nadeel me dunkt. tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
tjah ik beodle meer zo van, bijvoorbeeld er blijft sneeuw aan je schoen palkken... en die valt dus in fiete in je binding,.. aan de achterkant kan het er niet uit, dus tjah op een gegeven moment heb je je binding vol sneew/ijs liggen niet? tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)
Bij mij blijft de sneeuw eigenlijk nooit onder me schoenen zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
tjah ik beodle meer zo van, bijvoorbeeld er blijft sneeuw aan je schoen palkken... en die valt dus in fiete in je binding,.. aan de achterkant kan het er niet uit, dus tjah op een gegeven moment heb je je binding vol sneew/ijs liggen niet? tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)
kut zeg, er was wat te veel sneeuw om in de bergen te komenquote:Op zondag 10 april 2005 05:21 schreef -Pepe- het volgende:
Zo morgen maar weer even een bergje opzoeken. :p
Ik denk dan ook te gaanquote:Op zondag 17 april 2005 12:20 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Nog 12 daagjes en deze jongen zit in de bus naar Valtho![]()
Zijn er hier nog meer laatseizoeners...?
same herequote:Op zondag 17 april 2005 12:20 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Nog 12 daagjes en deze jongen zit in de bus naar Valtho![]()
Zijn er hier nog meer laatseizoeners...?
Ik ga via dutchsnow.nl die via de ski& surf company een bus geregeld heeft, maar wel een stukje goedkoper is dan ski/surfquote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Komakie het volgende:
same here
btw ga jij toevallig ook met ehm.... fuck ik ben ff vergeten hoe die organisatie van ons heet..... Iemand anders heeft het geregeld voor me dus ik weet het ff niet meer.
Maar ehm, ik ga zeker![]()
Ik weet niet wat jij betaalt hebt maar ik ben precies ¤342,13 kwijt voor 10 daagse royal classreis, appartement, 8 dagen skipas, reisverzekering, annuleringsverzekering.quote:Op maandag 18 april 2005 14:38 schreef RichardX het volgende:
Denk dat mensen die nu in de afsluitingsweek komen wel prima condities hebben. Maar wat betreft de prijzen, zal er zeker wel het dubbele moeten worden betaald vergeleken met nu.
jep die hebben wij ookquote:Op maandag 18 april 2005 12:49 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Ik ga via dutchsnow.nl die via de ski& surf company een bus geregeld heeft, maar wel een stukje goedkoper is dan ski/surf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |