Zeker weten!quote:Op maandag 28 maart 2005 02:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee hoor,
Niet alleen rustgevend. Het geeft mij juist energie. Ik hoef geen omgevings geluid te horen om te anticiperen op de mensen rond miij. Kan heel erg goed mijn omgeving inschatten en het geluid staat altijd zacht genoeg om echte noodkreten heus wel te horen. Het is gewoon een vorm van stimulans om tricks beter uit te voeren en stijl beter uit te werken
Ok, ja bij muziek opzetten denk ik meteen aan die gasten die in de trein naast je zitten en waarbij ik zelf kan mee'genieten' en me afvraag hoe doof die persoon zelf wel niet is als het op zo'n luid volume moet staan.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee hoor,
Niet alleen rustgevend. Het geeft mij juist energie. Ik hoef geen omgevings geluid te horen om te anticiperen op de mensen rond miij. Kan heel erg goed mijn omgeving inschatten en het geluid staat altijd zacht genoeg om echte noodkreten heus wel te horen. Het is gewoon een vorm van stimulans om tricks beter uit te voeren en stijl beter uit te werken
Verder springen, dus of sneller aankomen, of hoger ollien, zodat je verder komt en wel helemaal op de landing land. Dan nog veel verder naar voren leunen en pas remmen wanneer je van de landing afbent.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
DaMadKow in actie in landgraaf vandaag
http://downloads.madkow.nl/video-0001.avi
Vandaag voor het eerst over die schans heen geweest
Ook nog wel paar keer wél goed geland, maar wat is nou eigenlijk de truc voor een goeie landing??
Je board moet onder zittenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
Ook nog wel paar keer wél goed geland, maar wat is nou eigenlijk de truc voor een goeie landing??
Niet zo'n mietje zijn en gaan liggen omdat je bang bent dat je anders ongecontroleerd valtquote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
maar wat is nou eigenlijk de truc voor een goeie landing??
amen, dat zou mij VEEL pijn hebben gescheeld... met puntje van m'n board de off-ramp schampen is geen goed idee, als in 'head first op de grond klappen'quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:17 schreef fs180 het volgende:
en liever wat meer achterover leunen dan voorover![]()
Dus jij landt liever vol op je tail, waardoor je zo hard tegen de grond klapt dat je never nooit blijft staan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
amen, dat zou mij VEEL pijn hebben gescheeld... met puntje van m'n board de off-ramp schampen is geen goed idee, als in 'head first op de grond klappen'
Ach, eerste keer dat ik het probeerde ging het prima, de tweede poging was meteen ook einde oefening wat betreft springen... heb na die dag nog 3 weken last gehad van m'n nek, en nog zeker een week langer van m'n rugquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jij landt liever vol op je tail, waardoor je zo hard tegen de grond klapt dat je never nooit blijft staan?
Toegegeven, je valt niet op je hoofd, maar mij lijkt gewoon voorover leunen zodat je board parralel is met de landing het beste
.
Gewoon heel goed droogmaken en droog opslaan idd.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Zeg, kun je je staalkanten ook in de olie zetten ofzo om het roesten tegen te gaan?
Ik bedoel, wat nu de bling bling is, moet dat volgend jaar ook nog zijn, wat doen jullie?
met wat meer snelheid over de schans en bij de landing licht op tenenkant landen, dan kun je netter door je knieen en dat voorkomt dat je zoals nu op de reet naar beneden reest.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef DaMadKow het volgende:
http://downloads.madkow.nl/video-0001.avi
Vandaag voor het eerst over die schans heen geweest
liever vol op mn tail dan op mn nosequote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dus jij landt liever vol op je tail, waardoor je zo hard tegen de grond klapt dat je never nooit blijft staan?
Toegegeven, je valt niet op je hoofd, maar mij lijkt gewoon voorover leunen zodat je board parralel is met de landing het beste
.
Je moet het ook wel erg bont maken wil je helemaal op je nose landen. Mij iig nog nooit gebeurd. Ik heb het idee dat je, wanneer je nog nooit/niet zo vaak gesprongen hebt, je de neiging hebt je board horizontaal te houden. En van daaruit gezien zul je dus meer naar voren moeten leunen, wil je hem mooi landen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
liever vol op mn tail dan op mn nose
leverd lelijke wonden op je kaak op.. en je kaak doet ook nog hoere pijn
Op wat voor tijd zit jij? zomer-zomer-tijd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:57 schreef NoComment het volgende:
Damn, eerste keer dat ik internet heb hier in Haarlem... tis wel te merken ook, tis potver bijna 2 uur
Strax maar weer dromen van witte poedervelden en keihard geprepareerde pistes...![]()
Hij was gewoon iets wat ver vooruitquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Op wat voor tijd zit jij? zomer-zomer-tijd?![]()
LOLquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hij was gewoon iets wat ver vooruit
zijn tijd zat dichter bij dan 5h...
ofzo... fuck hoe nutteloos kun je erover nadenken hahahaha...
dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
LOL
Nee idd, we zitten nu dichter bij 8 uur dan bij 10 uur.. of wacht , als je het nou bekijk naar 10:00 ipv 22:00 dan zitten we dichter bij 10... maar 20:00... dan 22:00.. dan.. uhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |