abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25859274
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef WarPuppy het volgende:
Nog gekken die hier van de zomer een gletsjer op knallen?
Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaan
pi_25859363
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik was daar 2 jaar geleden. Niet snowboardend helaas. Met m'n vader zo'n 1,5 kilometer geklommen naar de gletscher, en dan met de gondel omlaag. Sta je daar, bezweet en al met bergschoenen tussen de snowboarders en skiërs bij 25/30 graden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25859969
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik was daar 2 jaar geleden. Niet snowboardend helaas. Met m'n vader zo'n 1,5 kilometer geklommen naar de gletscher, en dan met de gondel omlaag. Sta je daar, bezweet en al met bergschoenen tussen de snowboarders en skiërs bij 25/30 graden .
Lachen, werd je niet voor je sokken gereden door de mountainbikers?
  donderdag 31 maart 2005 @ 11:06:15 #229
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_25876234
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Beter... vorig jaar ben ik in de zomer ook in les 2 alpes geweest, was best lekker weer daar maar toch wel fris in een t-shirt en korte broek In de zomer de gletcher op lijkt me echt vet!
Life's like music, get the rhythm..
pi_25877590
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Lachen, werd je niet voor je sokken gereden door de mountainbikers?
Nee, we klommen omhoog via de ruige kant, iedere mountainbiker die daar langs zou gaan zou stijlloos naar beneden stuiteren. Stonden ook allemaal van die borden dat je er niet kon en mocht fietsen enzo .

Wel wat mountainbikers vanuit de gondel gezien, gaat fackin hard wat ze daar doen man, downhill rijden dan .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 31 maart 2005 @ 13:20:35 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25879208
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 11:06 schreef NoComment het volgende:

[..]

Beter... vorig jaar ben ik in de zomer ook in les 2 alpes geweest, was best lekker weer daar maar toch wel fris in een t-shirt en korte broek In de zomer de gletcher op lijkt me echt vet!
Ben 2 jaar geleden in Hintertux geweest om te boarden. Die zomer dat het zo mega warm was.
Maar het was wel lachen. Jij zit gewoon op een gletcher met je snowboardkleren aan, terwijl er allemaal mensen beneden in korte broek lopen haha.
Echt apart als je dan beneden komt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 april 2005 @ 16:25:53 #232
72282 360sjors
King of the Hill
  maandag 4 april 2005 @ 23:34:19 #233
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_25989718
quote:

Meesterlijk

tevens ook klein kickje terug naar boven
  maandag 4 april 2005 @ 23:45:00 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25990003
hahaha

Eindelijk weer reacties in dit toch geweldige topic
Wel lachen om te zien dat hier toch een vaste groep een beetje rond hangt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:06:36 #235
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_25990455
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Komakie het volgende:
hahaha

Wilde het topic al een hele tijd omhoog trappen met een opmerking in de zin van 'lekker weer heh!?' maar ik was m'n password vergeten

of eigenlijk, m'n koekje was weg
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:04:40 #236
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25996785
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:34 schreef NoComment het volgende:

[..]

Meesterlijk

]
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:46:59 #237
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25997866
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:06 schreef NoComment het volgende:

[..]

Wilde het topic al een hele tijd omhoog trappen met een opmerking in de zin van 'lekker weer heh!?' maar ik was m'n password vergeten

of eigenlijk, m'n koekje was weg
Mindere dingen zijn dat....
Ik vind het trouwens helemaal geen lekker weer.
Ik bedoel, dat zonnetje is best grappig hoor, maar doe mij maar lekker de winter met een zonnetje
pi_25998545
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Komakie het volgende:
hahaha

En ook nog elke week indoor bezig
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:31:14 #239
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25998836
argh kon ik maar elke week indoor..elke maand begint al zwaar te trekken aan mn rekening..
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:36:39 #240
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_25998975
Had ik trouwens al opgebiecht dat ik het nieuwe rijden aan het proberen ben

Dat ik, XL, al enkele dagen duck-ervaring heb en het waarschijnlijk ga doorzetten....

Wat ik me afvraag, staan native-duckrijders, standaard de hele tijd met de achterste knie naar buiten en wennen de overstappers zich datzelf ook aan....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_25999750
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:

Dat ik, XL, al enkele dagen duck-ervaring heb en het waarschijnlijk ga doorzetten....

Wat ik me afvraag, staan native-duckrijders, standaard de hele tijd met de achterste knie naar buiten en wennen de overstappers zich datzelf ook aan....
Hoe wilde je dat anders gaan doen? Je knie naar binnen drukken lijkt me niet echt chill boarden en ook niet echt goed voor je gewricht .

Trouwens, hier groeien plannen om eens met wat vrienden een tripje naar een indoor baan te maken, die zijn hier niet op Texel, dus dat wordt wel flink reizen. Nu willen ze graag naar een één of ander klein baantje dat dichterbij is, met 1 baan van 200 meter oid.

Ik ben van mening dat we beter naar Landgraaf kunnen gaan om dan van de 2x 500 meter banen kunnen genieten, in plaats van ons de hele dag kapot te ergeren in zo'n klein pesthalletje.

Maar nu mijn vraag, mochten we dat doen zijn onze reisdagen beperkt, nl. tot in het weekend of vakantie, is het dan nog wel te doen qua drukte? Maw, heeft het dan wel zin dat hele pesteind af te reizen en 2 nachten ergens onder een brug te slapen oid om daar een dag te boarden?

Of, misschien de gulden middenweg, is er ergens een decent sized indoor baan wat ook enigszins in de buurt van Noord-Holland ligt? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25999770
quote:

Ik sta duck als ik aan het freestylen ben met knie naar buiten, ben ik aan het raggen draai ik hem automatisch naar binnen.

Gewenning, echt.

Maar, zodra je pijn voel iig je duck stance veranderen!

* Thermo de perfecte gevonden heeft.
pi_26000088
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mindere dingen zijn dat....
Ik vind het trouwens helemaal geen lekker weer.
Ik bedoel, dat zonnetje is best grappig hoor, maar doe mij maar lekker de winter met een zonnetje
So true...

Maar ben nu gaan skateboarden (naja vorig jaar al), voelt geweldig om in de zomer en in de winter op een plankje rond te racen !
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:10:31 #244
72282 360sjors
King of the Hill
pi_26000752
Ik denk dat ik ook maar een cheap ass deck ga regelen om het gevoel te behouden

Wat betreft duck, mijn 2e week boarden dit jaar ben ik duck gaan rijden (was niet veel offpiste, dus de accenten verschoven wat meer richting freestyle). Achterpoot op -5 i.p.v. 0 graden, zoals ik eerst altijd stond. Het eerste uurtje was het even wennen (ook omdat board net was geslepen en dus opeens weer een stuk sneller 'hapte'). Daarna voelde het natuurlijk aan (na even zoeken naar de juiste hoek). En, net zoals bij elke dingen die als vanzelf gaan, ik dacht geen seconde na over hoe je je gewrichten moet gebruiken... Dat doe je gewoon instinctief
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:15:53 #245
72282 360sjors
King of the Hill
pi_26000866
Deze native duck lapt alle regels aan de spreekwoordelijke laars en staat met de tenen naar elkaar gericht
  dinsdag 5 april 2005 @ 16:23:10 #246
72282 360sjors
King of the Hill
pi_26001036
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Of, misschien de gulden middenweg, is er ergens een decent sized indoor baan wat ook enigszins in de buurt van Noord-Holland ligt? .
Ik persoonlijk zou niet naar Landgraaf gaan vanuit het noorden van het land. Welliswaar een grotere baan, maar om daar nou zo'n eind voor te gaan rondcrossen.. De toegevoegde waarde t.o.v. andere binnenbanen vind ik persoonlijk maar minimaal, omdat je ook daar toch zo beneden bent..
pi_26003614
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef 360sjors het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een cheap ass deck ga regelen om het gevoel te behouden
Dominator scoren voor freestyle dude

Jib je een ongeluk op een vierkante meter al
  dinsdag 5 april 2005 @ 18:21:59 #248
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_26003919
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hoe wilde je dat anders gaan doen? Je knie naar binnen drukken lijkt me niet echt chill boarden en ook niet echt goed voor je gewricht .
Indraaien is wel datgene wat ik al meer dan 10 jaar doe...
De hoek is vanaf duck alleen wat groter. Ik board pijnvrij en zorg dat het pijnvrij blijft. Ik bemerk alleen dat ik soepeler glijd als ik 'native-duck' sta dan wanneer ik ingedraaid sta. Indraaien doe ik echter op basis van gewenning (die 10 jaar) automatisch.... ik denk dat ik daar wel vanaf wil, maar dat zal niet meevallen. Het eruit groeien van indraaien op lange termijn moet echter haalbaar zijn... ik zal me er sowieso verder op moeten orienteren...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_26004028
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 16:23 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zou niet naar Landgraaf gaan vanuit het noorden van het land. Welliswaar een grotere baan, maar om daar nou zo'n eind voor te gaan rondcrossen.. De toegevoegde waarde t.o.v. andere binnenbanen vind ik persoonlijk maar minimaal, omdat je ook daar toch zo beneden bent..
Mja, ik ben nog nooit op een indoor baan geweest, dus ik heb niet echt een idee wat ik me bij 200 of 500 meter voor moet stellen. Denk dat het dus maar een wat kleinere baan wordt dat wel op een redelijke afstand ligt .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_26005587
quote:

Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')