Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:56 schreef WarPuppy het volgende:
Nog gekken die hier van de zomer een gletsjer op knallen?
Ik was daar 2 jaar geleden. Niet snowboardend helaas. Met m'n vader zo'n 1,5 kilometer geklommen naar de gletscher, en dan met de gondel omlaag. Sta je daar, bezweet en al met bergschoenen tussen de snowboarders en skiërs bij 25/30 gradenquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaan
Lachen, werd je niet voor je sokken gereden door de mountainbikers?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik was daar 2 jaar geleden. Niet snowboardend helaas. Met m'n vader zo'n 1,5 kilometer geklommen naar de gletscher, en dan met de gondel omlaag. Sta je daar, bezweet en al met bergschoenen tussen de snowboarders en skiërs bij 25/30 graden.
Beter... vorig jaar ben ik in de zomer ook in les 2 alpes geweest, was best lekker weer daar maar toch wel fris in een t-shirt en korte broekquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Yep, net besloten om in juli naar 2Alpes te gaan
Nee, we klommen omhoog via de ruige kant, iedere mountainbiker die daar langs zou gaan zou stijlloos naar beneden stuiteren. Stonden ook allemaal van die borden dat je er niet kon en mocht fietsen enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Lachen, werd je niet voor je sokken gereden door de mountainbikers?
Ben 2 jaar geleden in Hintertux geweest om te boarden. Die zomer dat het zo mega warm was.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
Beter... vorig jaar ben ik in de zomer ook in les 2 alpes geweest, was best lekker weer daar maar toch wel fris in een t-shirt en korte broekIn de zomer de gletcher op lijkt me echt vet!
quote:Op maandag 4 april 2005 16:25 schreef 360sjors het volgende:
http://poststuff.entensity.net/040405/media.php?media=skifall.wmv
Wilde het topic al een hele tijd omhoog trappen met een opmerking in de zin van 'lekker weer heh!?' maar ik was m'n password vergetenquote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Komakie het volgende:
hahaha
Eindelijk weer reacties in dit toch geweldige topic
Wel lachen om te zien dat hier toch een vaste groep een beetje rond hangt
Mindere dingen zijn dat....quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
Wilde het topic al een hele tijd omhoog trappen met een opmerking in de zin van 'lekker weer heh!?' maar ik was m'n password vergeten
of eigenlijk, m'n koekje was weg
En ook nog elke week indoor bezigquote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Komakie het volgende:
hahaha
Eindelijk weer reacties in dit toch geweldige topic
Wel lachen om te zien dat hier toch een vaste groep een beetje rond hangt
Hoe wilde je dat anders gaan doen? Je knie naar binnen drukken lijkt me niet echt chill boarden en ook niet echt goed voor je gewrichtquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:
Had ik trouwens al opgebiecht dat ik het nieuwe rijden aan het proberen ben![]()
Dat ik, XL, al enkele dagen duck-ervaring heb en het waarschijnlijk ga doorzetten....
Wat ik me afvraag, staan native-duckrijders, standaard de hele tijd met de achterste knie naar buiten en wennen de overstappers zich datzelf ook aan....
Ik sta duck als ik aan het freestylen ben met knie naar buiten, ben ik aan het raggen draai ik hem automatisch naar binnen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:
Had ik trouwens al opgebiecht dat ik het nieuwe rijden aan het proberen ben![]()
Dat ik, XL, al enkele dagen duck-ervaring heb en het waarschijnlijk ga doorzetten....
Wat ik me afvraag, staan native-duckrijders, standaard de hele tijd met de achterste knie naar buiten en wennen de overstappers zich datzelf ook aan....
So true...quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mindere dingen zijn dat....
Ik vind het trouwens helemaal geen lekker weer.
Ik bedoel, dat zonnetje is best grappig hoor, maar doe mij maar lekker de winter met een zonnetje
Ik persoonlijk zou niet naar Landgraaf gaan vanuit het noorden van het land. Welliswaar een grotere baan, maar om daar nou zo'n eind voor te gaan rondcrossen.. De toegevoegde waarde t.o.v. andere binnenbanen vind ik persoonlijk maar minimaal, omdat je ook daar toch zo beneden bent..quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of, misschien de gulden middenweg, is er ergens een decent sized indoor baan wat ook enigszins in de buurt van Noord-Holland ligt?.
Dominator scoren voor freestyle dudequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:10 schreef 360sjors het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een cheap ass deck ga regelen om het gevoel te behouden![]()
Indraaien is wel datgene wat ik al meer dan 10 jaar doe...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe wilde je dat anders gaan doen? Je knie naar binnen drukken lijkt me niet echt chill boarden en ook niet echt goed voor je gewricht.
Mja, ik ben nog nooit op een indoor baan geweest, dus ik heb niet echt een idee wat ik me bij 200 of 500 meter voor moet stellen. Denk dat het dus maar een wat kleinere baan wordt dat wel op een redelijke afstand ligtquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou niet naar Landgraaf gaan vanuit het noorden van het land. Welliswaar een grotere baan, maar om daar nou zo'n eind voor te gaan rondcrossen.. De toegevoegde waarde t.o.v. andere binnenbanen vind ik persoonlijk maar minimaal, omdat je ook daar toch zo beneden bent..
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:36 schreef XL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |