ik heb helemaal geen foto's gemaakt maar ik krijg nog wel de foto's van mijn medecampers als het de moeite is dan post ik ze nog.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Klinkt echt prachtig dude, heb je wat mooie plaatjes?? Deze paar regeltjes van je doen me weer in La Plagne wanen![]()
ik had tijdens mijn vakantie ook een board van 160 en dat was echt een super lekker board en het ging ook super lekker dus ik snap eigenlijk niet goed waarom ik er dan met een air(of een andere board) er zoveel onder moet gaan zitten. mij was altijd vertelt dat de lengte van je board goed is als hij ongeveer op neus hoogte zit(of was het nou mond, weet het niet meer precies). zo groot hoofd heb ik nou ook niet dus zou je toch denken dat een board rond de 160 goed is. tevens zoek ik ook een board waar ik een aantal jaren mee kan en waar ik er nog mee kan groeien en volgens de kenmerken van de air is dat een uitstekend board ervoor en bovendien vind ik het design van de air super gaaf.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 14:29 schreef onanymous het volgende:
[..]
Hm je bent vrij zwaar voor je lengte maar ik zou als jij 173 bent zéker geen 161 nemen die wordt wel erg lang dan. Ik denk dat je het best kan kiezen voor een wide board en dan een tandje kleiner; de maatstaf is over het algemeen 15 tot 20 centimeter kleiner dan je lichaamslengte wat in jouw geval neerkomt op een 153 tot 159 maximaal. Je schoenmaat is echter wel weer wat groter dus ik zou in jouw geval sowieso voor een wide board gaan. Een soortgelijk board als de air uit de stal van burton is dan de Canyon en ik zou dan de 156 centimeter nemen. Misschien vind je een kleiner board niet stoer ofzo maar je leert er echt veel beter op boarden en bovendien rijdt iedereen op een board van 15-20 cm onder zijn eigen lengte. Bochten gaan veel makkelijker dan.
Weet je ook welke plank je had. Een hoop planken van Rossignol geven het gevoel korter te zijn dan ze in werkelijkheid zijn (bijv. de RS). 160 is een goede maat bij 85 kilo, wide kan voordelen bieden als je er mee gaat poederen. Wide heeft (meen ik) ook rijeigenschappen die meer overeenkomen met langere planken. Een wideplank van 160 kan dus misschien faken dat hij 163 is. Een wideplankje van 160 moet kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nieuw verhaal
het was idd een Rossignol RS 160 plankquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:17 schreef XL het volgende:
[..]
Weet je ook welke plank je had. Een hoop planken van Rossignol geven het gevoel korter te zijn dan ze in werkelijkheid zijn (bijv. de RS). 160 is een goede maat bij 85 kilo, wide kan voordelen bieden als je er mee gaat poederen. Wide heeft (meen ik) ook rijeigenschappen die meer overeenkomen met langere planken. Een wideplank van 160 kan dus misschien faken dat hij 163 is. Een wideplankje van 160 moet kunnen
Wide is vooral bedoeld met mensen van schoenmaat 44 en hoger om te voorkomen dat hun tenen of hielen de sneeuw raken tijdens het draaien met valpartijen als gevolg.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:17 schreef XL het volgende:
wide kan voordelen bieden als je er mee gaat poederen. Wide heeft (meen ik) ook rijeigenschappen die meer overeenkomen met langere planken.
Heb je helemaal gelijk in. Maar het is zeker geen must, want de ene plank is breder dan de ander. En dan hoeft het echt geen wide-plank te zijn. Ik kan op mijn niet-wide plank prima uit de voeten met m'n maat 45. En m'n CP1's zitten er op alsof ze ervoor gemaakt zijn. Uiteraard maat L...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:57 schreef onanymous het volgende:
[..]
Wide is vooral bedoeld met mensen van schoenmaat 44 en hoger om te voorkomen dat hun tenen of hielen de sneeuw raken tijdens het draaien met valpartijen als gevolg.
Je hebt blijkbaar niet alleen een hoge dunk van jezelf op het gebied van muziek, maar ook op dat van snowboarden. Dat gaat vast en zeker weer leuke discussies opleveren...quote:Maja als je m'n advies in de wind wil slaan moet je dat vooral doen, ik zou iig ff langs een boardshop gaan en daar vragen wat ze ervan vinden. Ik denk sowieso dat je aan een wide board MOET met maat 44-45 en dus bindingmaat L, als je dat niet doet steekt je voet gewoon te ver uit je board en ga je valpartijen creëren. De air zou ik dus uit mijn hoofd zetten als ik jou was...
Heb je al gezien hoeveel avatars er hier op elkaar lijken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 @ 16:23 schreef onanymous het volgende:
Ben jij nou de *censuur* van XL of ben je gewoon een kloon van hem. Je bent het elke keer roerend met hem eens in zijn kromme redeneringen in dit topic. Beiden dezelfde avatar maakt het geheel niet geloofwaardiger
Inderdaad zeg, wat een aap die XL...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:57 schreef onanymous het volgende:
[..]
Wide is vooral bedoeld met mensen van schoenmaat 44 en hoger om te voorkomen dat hun tenen of hielen de sneeuw raken tijdens het draaien met valpartijen als gevolg.
Dat was een hele mooie plank voor een verhuur!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het was idd een Rossignol RS 160 plank
ik heb sinds 4 weken een canyon... geniale plank... uberstabiel op snelheid en carved ook lekker weg...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat is inderdaad wel erg interessant ja! Binnenkort zijn we vast wel weer te vinden in Snowworld, nog meer verslaafden makenen vrijkaartjes opmaken.
Ik heb 2e hands ook een Burton Canyon gezien, Wide en precies mijn lengte (163cm), helaas kan ik die op dit moment nog even niet betalen. Lijkt me trouwens zeker geen misselijk koop als ik zo eens de reviews lees
Dat zeg ik dus ook niet... dat hangt van het board af en in dit geval is dat zo.quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:21 schreef Thermo het volgende:
En iemand die lomp beweerd dat je met 44 altijd uitsteekt en je daarmee ook nog eens valpartijen creërt, wordt echt neit serieus genomen in dit topic.
Als je nou in plaats van op de man te spelen eens met argumenten kwam...quote:Op woensdag 16 maart 2005 02:07 schreef beerke het volgende:
Je hebt blijkbaar niet alleen een hoge dunk van jezelf op het gebied van muziek, maar ook op dat van snowboarden. Dat gaat vast en zeker weer leuke discussies opleveren...![]()
Ik sta met large Flow-bindingen op een board dat 2,5 cm smaller is.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:04 schreef onanymous het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook niet... dat hangt van het board af en in dit geval is dat zo.
[..]
Als je nou in plaats van op de man te spelen eens met argumenten kwam...
Een simpel bezoek aan burton.com leert dat een Air in maat 157 gewoon niet geschikt is voor maat L bindingen, en dus niet voor schoenmaten van 43.5 en hoger. Ik kan het weten ook, want toevallig héb ik de Air 157 icm Burton P1 maat M, en dat is al krap (ivm gaspedaal). En zoals ik al zei is een groter board kiezen voor hem denk ik niet slim omdat ie niet zo heel lang is. En dan ga je dus naar een wide board kijken... die zijn er ook niet voor niets.
bron: http://www.burton.com/burton/gear/boardSpecs.asp?productID=19
ik ben met je eens dat de Air te smal is maar waarom hij geen langer board zou kunnen kiezen vanwege zijn lengte ontgaat me. Een board reageerd op je gewicht niet op je lengte. Ook wbt de stance maakt het practisch niet uit of een board iets langer is. Als je met 85 kg een allround board zoekt moet je echt niet onder de 160 gaan, ik zou eerder richting de 162, 163 gaan. Anders vouwt zo'n plank helemaal op op snelheid.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:04 schreef onanymous het volgende:
Een simpel bezoek aan burton.com leert dat een Air in maat 157 gewoon niet geschikt is voor maat L bindingen, en dus niet voor schoenmaten van 43.5 en hoger. Ik kan het weten ook, want toevallig héb ik de Air 157 icm Burton P1 maat M, en dat is al krap (ivm gaspedaal). En zoals ik al zei is een groter board kiezen voor hem denk ik niet slim omdat ie niet zo heel lang is. En dan ga je dus naar een wide board kijken... die zijn er ook niet voor niets.
bron: http://www.burton.com/burton/gear/boardSpecs.asp?productID=19
Ik geef toe, zo'n gaspedaal maakt de binding langer, maar t gaat natuurlijk voornamelijk om de schoen. Daarnaast zet Burton niet voor niets op hun site dat het niet de bedoeling is. Mijn stance is 15/-9 goofy en dan zit de binding net over de rand vh board bij de teen en hij staat nog een stuk naar beneden (in de breedte) op het board geschroefd. Welk board heb jij btw dan in godsnaam met een waist van 223mm (en welke lengte)??quote:Op woensdag 16 maart 2005 16:36 schreef XL het volgende:
Ik sta met large Flow-bindingen op een board dat 2,5 cm smaller is.
Stance is 9/-9
Past makkelijk!
quote:Taste Magazine #1 2004:
Heb je maatje 44-45 ()... dan zijn de Elevators iets voor jou. Je komt twaalf millimeter hoger op je board te staan waardoor je voeten verder bij de sneeuw wegblijven bij stevig gesneden bochten.
Flauwekul, je hebt net zoveel gewicht te verdelen. Kleinere mensen hebben juist het voordeel dat hun zwaartepunt lager ligt. Het is geen toeval dat bijna alle pro's van die korte mannetjes zijn. En makkelijk sturen met een korter board dat gaat ook alleen op in korte bochten. Als je met 85 kg op een 155 op snelheid (laat staan in de poeder) mooie wijde bochten wil draaien dan breekt zo'n board aan alle kanten uit.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:14 schreef onanymous het volgende:
En oja wat betreft de lengte (fok is nu te traag om meer te gaan quoten): hoe langer je bent, hoe meer je je gewicht kan verdelen en dus hoe makkelijker je kan sturen, is de theorie die ik ooit eens hoorde (ik geloof dr wel in).
Kijk ff voor de specificaties van alle Burton Air boards op http://www.burton.com/burton/gear/boardSpecs.asp?productID=19quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zal zeker niet voor een board kiezen die onder de 160 is. wat betreft het beter is om te leren en bochtjes op een kleiner board, ben ik het wel met jou eens, maar echt "leren boarden" hoef ik niet meer want die fase ben ik al voorbij, niet opschepperig bedoelt. het is een beetje lastig te beoordelen voor jullie, maar ik ben niet iemand meer die nog moet leren boarden. ik zoek idd, wat kentaro al zei, een allround board waar ik zeker een aantal jaren mee vooruit kan. volgens mij is de 161 burton air een goed board voor. het enige probleem zou dus of de board niet te klein is voor mijn voeten. ik snap ook wel dat hij niet te groot of te klein moet zijn, maar daarvoor kan ik het beste naar mijn lokale boardshop gaan. de meningen zijn hier nog al verdeelt zie ik.
wat bedoel je? alles bij elkaar of de bindingen?quote:Hoeveel wil je daar ongeveer aan uitgeven?
dat zaakje bij snowworld in zoetermeer is toch ook een duijvestein? binnenkort toch maar weer eens een bezoekje brengen daarquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/670905/3/50#25533599]woensdag 16 maart 2005 23:19
BTW Boots zou ik in de winkel hier gewoon kopen; dat moet je echt goed voelen anders doe je een miskoop. Daarnaast is een shop als Duijvestein niet veel duurder dan internet wat dat betreft.
Die ja. De Air 161 hebben ze daar niet meer weet ik iig, maar voor boots zou ik daar ff kijken en hun basistas is ook goed geprijsd (¤37 voor een tas waarin je board + binding + schoenen past met een verstevigde onderkant). Spaart toch weer gauw ¤20 uit en de tas is prima kwaliteit. Hun boardassortiment is iig heel groot daar en ze zijn nu ook in de aanbieding allemaal. Zeker langsgaan!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dat zaakje bij snowworld in zoetermeer is toch ook een duijvestein? binnenkort toch maar weer eens een bezoekje brengen daar
Tja, er zijn weinig topics waarin ik actief ben op dit forum. En jouw reactie vond ik zo buitensporig destijds, dat bij het zien van je avatar en nick het mij direct weer te binnen schoot. En uiteraard versterkte jouw reactie "Maja als je m'n advies in de wind wil slaan moet je dat vooral doen." het beeld dat ik al van je had gekregen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 15:04 schreef onanymous het volgende:
Als je nou in plaats van op de man te spelen eens met argumenten kwam...
Speaking of avatar's, moeten jullie ze niet even updaten naar 2005? Of alvast 2006?quote:
Die zijn niet te koop gangster, pricelessquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Speaking of avatar's, moeten jullie ze niet even updaten naar 2005? Of alvast 2006?
En wie moet je pijpen om zo'n avatar te krijgen?.
dude!quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Speaking of avatar's, moeten jullie ze niet even updaten naar 2005? Of alvast 2006?
En wie moet je pijpen om zo'n avatar te krijgen?.
True, deze hou ik nog wel een tijdje hoor,quote:Op vrijdag 18 maart 2005 13:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
dude!
You've got the bling @ avatar.
Keep them rollin'![]()
Die zijn er zeker... Ik hou je op de hoogtequote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:49 schreef NoComment het volgende:
zijn er al plannen voor een True Life Summercamp part III trouwens??
Mja ik vroeg of er plannen zijn.. maar ik vrees dat meegaan moeilijker wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:20 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Die zijn er zeker... Ik hou je op de hoogte
Weet ik, maar ik moest ff een inleiding hebben voor mijn foto'squote:Op zondag 20 maart 2005 23:19 schreef Thermo het volgende:
Hele mooie plaatjes, direct weer zin om de bergen in te gaan
over magazine pics.. is meer inspiratie gozer
Sinds mijn digitale camera het voor gezien hield voor de wintersport en als je terug bent je toch graag nog wat moois ziet.. ga je dan op zoek hé ....
Erg mooie foto's, vooral die twee in de poederquote:
Soort van hele hoge Tailwheely (of manual) in de poeder.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Erg mooie foto's, vooral die twee in de poeder.
Wat was die 'leuke trick' waarbij je bent blijven staan btw, een nose manual?
Dat is meer noodzaak dan eigen keuze.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef Kentaro het volgende:
mooie foto's komakie, ziet er goed uit daar in Gerlos. Zie ik het nou goed dat je op een Burton Triumph rijdt, ben je eindelijk verstandig geworden
ohw dat doe ik zekerquote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef Kentaro het volgende:
voor de poeder is het heerlijk, zeker met 169 maar ik begrijp wat je bedoelt met die stijfheid. Op de piste wil je gewoon een plank waar mee je harder kan. Daarom heb ik een Gian Simmen van SC gekocht. Burton heeft gewoon geen plank meer zoals bv de Johan, een harde all mountain plank.
Je zou naar een SC Duo Shield kunnen kijken of (als je het er voor over hebt) een Duo GLX. Wat ook een super knalbak is, de Atomic Firestarter. Maar dit zijn allemaal planken met een waist van 25 cm. een Nitro Shogun is mischien nog beter, die is iets breder. Anyway het wordt nu zomer, dus ik zou lekker wachten op wat het volgende modeljaar allemaal weer voor moois brengt.
Ik ga misschienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:58 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Hallo, ik ben een beetje nieuw hier.
Dit ene topic op dit forum loopt gewoon sneller dan al die andere forums (dutchsnow, US, BoardStyle) op het internet.
Magoed mijn vraag: wie gaat er hier nog meer naar de Dutch Closure (sluitweek) Val Thorens? Ik ga dit jaar voor 't eerst en ben best benieuwd naar hoe de sneeuw er is want het is de afgelopen dagen alleen maar aan 't dooien... en we moeten nog een ruime maand
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef 360sjors het volgende:
he Kentaro, ik heb een filmpje gevonden van een van je backcountry afdalingen:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00511.wmv
1 van zijn bindingen schiet gewoon uit...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef 360sjors het volgende:
he Kentaro, ik heb een filmpje gevonden van een van je backcountry afdalingen:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00511.wmv
Hoe kan een snowboardbinding uberhaupt uitvallen? Het zijn toch geen skies?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 van zijn bindingen schiet gewoon uit...
Hoe zwaar kun je ten val komen
straps kunnen breken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:31 schreef RichardX het volgende:
[..]
Hoe kan een snowboardbinding uberhaupt uitvallen? Het zijn toch geen skies?![]()
Denk niet dat ie daar zonder botbreuken vanaf is gekomen...quote:
Mijn plates waren een keer versleten, daardoor schoot binding 30 graden verder ofzo, was ook niet echt fijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:37 schreef Komakie het volgende:
Ik denk het ook niet
Schroeven kunnen trouwens ook los schieten
Heb ik een keer gezien maar was wel bij een mickey-mouse-merk geloof ik...
Maar dat was niet het geval hier volgens mij
Vergeten je bindingen los te maken voordat je een stoeltjeslift in gaat is ook niet echt aan te bevelen... wat ik op dat moment dacht, geen idee, denk dat ik een beetje gaar was ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mijn plates waren een keer versleten, daardoor schoot binding 30 graden verder ofzo, was ook niet echt fijn
? ..omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:19 schreef NoComment het volgende:
[..]
Vergeten je bindingen los te maken voordat je een stoeltjeslift in gaat is ook niet echt aan te bevelen...
Idd, je moet alleen zorgen dat je frontside kant niet in de sneeuw hapt, verder is er niets mis mee. Aangezien ik 99% van de keren toch alleen in die stoeltjeslift zit (quote:
juistquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:22 schreef Komakie het volgende:
Je behoort je achterste binding los te hebben in een lift.
Met 2 voeten vast kun je bijvoorbeeld niet corrigeren en meestal is het voor de mensen die bij je in de lift zitten ook nog eens irritant.
Bij mensen die dat doen heb ik altijd het idee dat ze niet met 1 binding los kunnen boarden....
Als je een beetje fatsoenlijk kunt boarden dan heb je gewoon 1 binding los in de lift.
Als ik met meerdere mensen in een lift zit dan doe ik ook altijd m'n achterste binding los. Met 1 binding los boarden is, zolang de helling maar niet te stijl is, ook helemaal geen probleem. Maar wanneer je toch alleen in die lift zit, waarom zou je dan helemaal de moeite nemen je binding onder los, en boven weer vast te maken?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:22 schreef Komakie het volgende:
Je behoort je achterste binding los te hebben in een lift.
Met 2 voeten vast kun je bijvoorbeeld niet corrigeren en meestal is het voor de mensen die bij je in de lift zitten ook nog eens irritant.
Bij mensen die dat doen heb ik altijd het idee dat ze niet met 1 binding los kunnen boarden....
Als je een beetje fatsoenlijk kunt boarden dan heb je gewoon 1 binding los in de lift.
Dat is niks bijzonders, op 1 of andere manier willen kliekjes nooit bij andere mensen zitten ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat viel me van het voorjaar echt op, heel vaak stond ik wel met 3 of 4 andere skiërs (bij een 6 persoons stoeltjeslift) voor de poortjes, maar was ik de enige die dan doorging. Dan ging ik uit verveling, aangezien tegen jezelf praten ook zo eentonig is, m'n binding maar alvast in de lift vastmaken. Ging altijd prima.
Ah, gelukkig. Ik dacht al, stink ik ofzo? Of zie ik er zo eng uit?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is niks bijzonders, op 1 of andere manier willen kliekjes nooit bij andere mensen zitten ofzo.
Ski kliekjes dan toch, snowboarders komen er altijd gezellig bij zitten![]()
Nou dat is het eigenlijk maar we wilden het beschaafd houden...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik dacht al, stink ik ofzo? Of zie ik er zo eng uit?
niet dusquote:Maar het blijkt dus heel normaal te zijn, mooi, dan weet ik dat ook weer..
Ipod op in de lift altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Komakie het volgende:
Zouden stoeltjesliften dan een ramp zijn
Ik vind alleen dat we wel gediscrimineerd worden want de stangen om je board/skies op te zetten in stoeltjesliften, zijn eigenlijk gemaakt voor skies....
Anyway, Met je minidisc op in de lift is ook heerlijk rustgevend
Terneuzen kan wel een opkikkertje gebruiken, en als dit doorgaat kunnen ze zichzelf eindelijk eens een mooi imago aanmeten.. Nu is het gewoon een saaie stad die zich nergens in onderscheidt. Als die hal er daadwerkelijk komt ga ik zonder meer vaker heen en weer forenzen...quote:concrete plannnen indoorpiste terneuzen!
Als alles gaat zoals de ontwikkelaar wil openen we in september 2006 Skidôme Terneuzen, een sneeuwcentrum 10.000 m2 groot met 2 pistes naast elkaar 180 mtr effectieve lengte en 100 mtr lengte voorzien van 4 sleepliften en de nodige lopende banden.
De intentie overeenkomst tussen Skidôme en de ontwikkelaar is getekend. De vergunning aanvraag naar de gemeente is weg cq gaat weg (zie de internet site van de gemeente Terneuzen, alles staat erop).
Nu maar hopen dat alles doorgaat !
Skidôme Rucphen gaat ervoor.
gr nicky broos.
Ontwikkeling Leisurecenter Terneuzen
Aan de zuidzijde van Terneuzen, in de Koegorspolder, worden plannen ontwikkeld voor de realisatie van een groot vrijetijdscentrum (leisurecenter). Het plan omvat onder andere een skipiste, een tuincentrum, een discotheek, een wokrestaurant, een pool- en bowlinghal en een health & wellnesscenter. Alle functies worden samengebracht in één gebouw met een bruto vloeroppervlakte van ruim 28.000 vierkante meter. Het leisurecenter krijgt een eigen parkeerterrein met ruim 450 plaatsen, een bushalte en plaatsen voor de fiets. De verwachting is dat het leisurecenter 450.000 bezoekers per jaar zal trekken en een werkgelegenheid van 210 arbeidsplaatsen voor de regio zal opleveren.
meer info: http://www.terneuzen.nl/actueel/plannen/leisure
ziet er goed uit, ik weet al wat ik voor mijn verjaardag ga vragenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Kentaro het volgende:
Ik zat ook al een beetje te surfen en ik heb mijn schoenen voor volgend jaar al gevonden. 32 305's maar dan wel de zwarte
[afbeelding]
32quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Kentaro het volgende:
Ik zat ook al een beetje te surfen en ik heb mijn schoenen voor volgend jaar al gevonden. 32 305's maar dan wel de zwarte
[afbeelding]
tja, als je er in de buurt woont is het natuurlijk goed nieuws. maar 180m. daar kun je toch eigenlijk niet meer mee aankomen. SWZ is al 250 en SWL 500. dus 180 en 100m. zijn echt van die lesgeef baantjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef 360sjors het volgende:
.. en voor een aantal mensen, waaronder mijzelf, is dit erg interessant nieuws... Ik dacht dat de plannen waren doodgebloed, maar kennelijk is men er toch erg serieus mee bezig:
[..]
Terneuzen kan wel een opkikkertje gebruiken, en als dit doorgaat kunnen ze zichzelf eindelijk eens een mooi imago aanmeten.. Nu is het gewoon een saaie stad die zich nergens in onderscheidt. Als die hal er daadwerkelijk komt ga ik zonder meer vaker heen en weer forenzen...
Dat klopt, maar zolang er wat rails/kickers zijn is het voor mij ok. Voor lange afdalingen ga je toch niet naar een binnenbaan..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
tja, als je er in de buurt woont is het natuurlijk goed nieuws. maar 180m. daar kun je toch eigenlijk niet meer mee aankomen. SWZ is al 250 en SWL 500. dus 180 en 100m. zijn echt van die lesgeef baantjes.
Ook daar zit wat in....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zolang er wat rails/kickers zijn is het voor mij ok. Voor lange afdalingen ga je toch niet naar een binnenbaan..
Ik heb al een paar 32's, de lashedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
32![]()
![]()
![]()
* Thermo 32 fanboy is
Iemand nog een paar kopen jongens?![]()
Lijkt mij ook erg handig... totdat het kapot gaat of niet werkt. Bij ouderwetse veters kan je het dan gewoon zelf oplossen, bij zo'n systeem gaat dat niet meer zo eenvoudig..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef NoComment het volgende:
Misschien dat m'n volgende paar schoenen uitgerust zullen zijn met een boa systeem, lijkt me wel handig..
Zo fijn omdat het rustgevend is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ipod op in de lift altijdHeerlijk.. ook als ik aan het boarden ben zo fijn.
Boarden met muziek op vind ik in de meeste gevallen ook niet echt chill nee, ik hoor liever wat er allemaal om me heen gebeurd. Meestal doe ik gewoon m'n mp3 speler vol aan, dan hoor je de beats nog wat, en als je dan in de lift zit kun je hem zo weer opdoenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef RichardX het volgende:
[..]
Zo fijn omdat het rustgevend is?
In de lift is het nog daar aan toe, maar op de pistes board ik liever zonder muziek. Zeker als het wat drukker is, vind ik het toch wel prettig om alle geluiden om me heen te horen. Ook wel veiliger toch?![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vind het wel zo verantwoord dat je hoort wanneer er een duitser weer scheisse aan het schelden is omdat je hem perongeluk ondergesprayed hebt.
Goh, hier nog eenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:13 schreef fs180 het volgende:
[..]!
damn.. ik moet weer ff paar uurtjes indoor boarden.. begint langzaam te knagan
Nee hoor,quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef RichardX het volgende:
[..]
Zo fijn omdat het rustgevend is?
In de lift is het nog daar aan toe, maar op de pistes board ik liever zonder muziek. Zeker als het wat drukker is, vind ik het toch wel prettig om alle geluiden om me heen te horen. Ook wel veiliger toch?![]()
Zeker weten!quote:Op maandag 28 maart 2005 02:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee hoor,
Niet alleen rustgevend. Het geeft mij juist energie. Ik hoef geen omgevings geluid te horen om te anticiperen op de mensen rond miij. Kan heel erg goed mijn omgeving inschatten en het geluid staat altijd zacht genoeg om echte noodkreten heus wel te horen. Het is gewoon een vorm van stimulans om tricks beter uit te voeren en stijl beter uit te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |