Soort van hele hoge Tailwheely (of manual) in de poeder.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Erg mooie foto's, vooral die twee in de poeder.
Wat was die 'leuke trick' waarbij je bent blijven staan btw, een nose manual?
Dat is meer noodzaak dan eigen keuze.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:03 schreef Kentaro het volgende:
mooie foto's komakie, ziet er goed uit daar in Gerlos. Zie ik het nou goed dat je op een Burton Triumph rijdt, ben je eindelijk verstandig geworden
ohw dat doe ik zekerquote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef Kentaro het volgende:
voor de poeder is het heerlijk, zeker met 169 maar ik begrijp wat je bedoelt met die stijfheid. Op de piste wil je gewoon een plank waar mee je harder kan. Daarom heb ik een Gian Simmen van SC gekocht. Burton heeft gewoon geen plank meer zoals bv de Johan, een harde all mountain plank.
Je zou naar een SC Duo Shield kunnen kijken of (als je het er voor over hebt) een Duo GLX. Wat ook een super knalbak is, de Atomic Firestarter. Maar dit zijn allemaal planken met een waist van 25 cm. een Nitro Shogun is mischien nog beter, die is iets breder. Anyway het wordt nu zomer, dus ik zou lekker wachten op wat het volgende modeljaar allemaal weer voor moois brengt.
Ik ga misschienquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:58 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Hallo, ik ben een beetje nieuw hier.
Dit ene topic op dit forum loopt gewoon sneller dan al die andere forums (dutchsnow, US, BoardStyle) op het internet.
Magoed mijn vraag: wie gaat er hier nog meer naar de Dutch Closure (sluitweek) Val Thorens? Ik ga dit jaar voor 't eerst en ben best benieuwd naar hoe de sneeuw er is want het is de afgelopen dagen alleen maar aan 't dooien... en we moeten nog een ruime maand
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef 360sjors het volgende:
he Kentaro, ik heb een filmpje gevonden van een van je backcountry afdalingen:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00511.wmv
1 van zijn bindingen schiet gewoon uit...quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:19 schreef 360sjors het volgende:
he Kentaro, ik heb een filmpje gevonden van een van je backcountry afdalingen:
http://media.skoopy.com/vids/vid_00511.wmv
Hoe kan een snowboardbinding uberhaupt uitvallen? Het zijn toch geen skies?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
1 van zijn bindingen schiet gewoon uit...
Hoe zwaar kun je ten val komen
straps kunnen breken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:31 schreef RichardX het volgende:
[..]
Hoe kan een snowboardbinding uberhaupt uitvallen? Het zijn toch geen skies?![]()
Denk niet dat ie daar zonder botbreuken vanaf is gekomen...quote:
Mijn plates waren een keer versleten, daardoor schoot binding 30 graden verder ofzo, was ook niet echt fijnquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:37 schreef Komakie het volgende:
Ik denk het ook niet
Schroeven kunnen trouwens ook los schieten
Heb ik een keer gezien maar was wel bij een mickey-mouse-merk geloof ik...
Maar dat was niet het geval hier volgens mij
Vergeten je bindingen los te maken voordat je een stoeltjeslift in gaat is ook niet echt aan te bevelen... wat ik op dat moment dacht, geen idee, denk dat ik een beetje gaar was ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2005 12:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Mijn plates waren een keer versleten, daardoor schoot binding 30 graden verder ofzo, was ook niet echt fijn
? ..omdat?quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:19 schreef NoComment het volgende:
[..]
Vergeten je bindingen los te maken voordat je een stoeltjeslift in gaat is ook niet echt aan te bevelen...
Idd, je moet alleen zorgen dat je frontside kant niet in de sneeuw hapt, verder is er niets mis mee. Aangezien ik 99% van de keren toch alleen in die stoeltjeslift zit (quote:
juistquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:22 schreef Komakie het volgende:
Je behoort je achterste binding los te hebben in een lift.
Met 2 voeten vast kun je bijvoorbeeld niet corrigeren en meestal is het voor de mensen die bij je in de lift zitten ook nog eens irritant.
Bij mensen die dat doen heb ik altijd het idee dat ze niet met 1 binding los kunnen boarden....
Als je een beetje fatsoenlijk kunt boarden dan heb je gewoon 1 binding los in de lift.
Als ik met meerdere mensen in een lift zit dan doe ik ook altijd m'n achterste binding los. Met 1 binding los boarden is, zolang de helling maar niet te stijl is, ook helemaal geen probleem. Maar wanneer je toch alleen in die lift zit, waarom zou je dan helemaal de moeite nemen je binding onder los, en boven weer vast te maken?quote:Op donderdag 24 maart 2005 16:22 schreef Komakie het volgende:
Je behoort je achterste binding los te hebben in een lift.
Met 2 voeten vast kun je bijvoorbeeld niet corrigeren en meestal is het voor de mensen die bij je in de lift zitten ook nog eens irritant.
Bij mensen die dat doen heb ik altijd het idee dat ze niet met 1 binding los kunnen boarden....
Als je een beetje fatsoenlijk kunt boarden dan heb je gewoon 1 binding los in de lift.
Dat is niks bijzonders, op 1 of andere manier willen kliekjes nooit bij andere mensen zitten ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat viel me van het voorjaar echt op, heel vaak stond ik wel met 3 of 4 andere skiėrs (bij een 6 persoons stoeltjeslift) voor de poortjes, maar was ik de enige die dan doorging. Dan ging ik uit verveling, aangezien tegen jezelf praten ook zo eentonig is, m'n binding maar alvast in de lift vastmaken. Ging altijd prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |