abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25712678
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Thermo het volgende:

[..]

Dat is niks bijzonders, op 1 of andere manier willen kliekjes nooit bij andere mensen zitten ofzo.
Ski kliekjes dan toch, snowboarders komen er altijd gezellig bij zitten
Ah, gelukkig. Ik dacht al, stink ik ofzo? Of zie ik er zo eng uit?

Maar het blijkt dus heel normaal te zijn, mooi, dan weet ik dat ook weer. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:04:13 #177
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25714875
had ik ook altijd hoor dat skiers zover mogelijk weg blijven
  vrijdag 25 maart 2005 @ 01:09:48 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25722570
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ah, gelukkig. Ik dacht al, stink ik ofzo? Of zie ik er zo eng uit?
Nou dat is het eigenlijk maar we wilden het beschaafd houden...
quote:
Maar het blijkt dus heel normaal te zijn, mooi, dan weet ik dat ook weer. .
niet dus

btw Valtho is dus geboekt, maar ik zit nog met me SL7 schoenen.
Stijfheid is er helemaal uit. Nou moet ik dus daar nog een week op gaan boarden
Noujah, het is ff niet anders....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:35:24 #179
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25726407
Hmm, ik zit toch vrij vaak met groepjes skieërs in de lift.. Maar het boeit me op zich niet zoveel als ik eens alleen zit, ik kan op een zonnige dag zonder wind uitstekend genieten van de rustige stoeltjesliftmomenten.

..Zodat je daarna daarna op de piste weer goed uitgerust bent om asociale, zondagskieënde Duitsers uit te kafferen. Totaal uitgeput van alle scheldkannonades kom je weer aan bij de lift, waar je het betere glibber- en ellebogenwerk wacht om een stoeltje te veroveren

Een flink pak plaksneeuw mee de lift in nemen is ook een aanrader, met name als je met een boardbuddie bent. Zodra je dan een drukke piste kruist kan je de bommen droppen...

Anderzijds kan je op sommige punten ook mensen in de lift bekogelen als je zelf op de piste o(of offpiste) bent; het voordeel is dan dat je over ongelimiteerde muntie beschikt. Nadeel: je opereert vanaf een lager gelegen positie, wat tactisch vrij nadelig is in de gemiddelde veldslag

Stoeltjesliften zijn voor mij dus niet zo'n ramp, eerder een bron van vermaak
  vrijdag 25 maart 2005 @ 12:09:59 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25728726
Zouden stoeltjesliften dan een ramp zijn
Ik vind alleen dat we wel gediscrimineerd worden want de stangen om je board/skies op te zetten in stoeltjesliften, zijn eigenlijk gemaakt voor skies....

Anyway, Met je minidisc op in de lift is ook heerlijk rustgevend
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_25729144
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Komakie het volgende:
Zouden stoeltjesliften dan een ramp zijn
Ik vind alleen dat we wel gediscrimineerd worden want de stangen om je board/skies op te zetten in stoeltjesliften, zijn eigenlijk gemaakt voor skies....

Anyway, Met je minidisc op in de lift is ook heerlijk rustgevend
Ipod op in de lift altijd Heerlijk.. ook als ik aan het boarden ben zo fijn.
Idd die stangen zijn al niet board vriendelijk, maar echt zonder die stangen is het als boarder nog een groter drama
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:25:27 #182
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25730823
ik heb jet anders altijd zonder gedaan..
tjah.. dan moet je ff gaan zitten om je benen weer bloed te geven boven maarja..
  vrijdag 25 maart 2005 @ 13:56:17 #183
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25731617
Als er genoeg ruimte is in de stoeltjeslift zit ik meestal 'verkeerd om'', dus met de achterkant van mijn board (waar de binding los is gedaan) over de voetsteun. Zit echt stukken comfortabeler dan de normale houding...

Zat net ff op US te kijken, de nieuwe Santa Cruz collectie ziet er echt weer schitterend uit... Kunnen de dudes bij Burton een voorbeeld aan nemen

hebben hebben hebben
pi_25731780
Ik zat ook al een beetje te surfen en ik heb mijn schoenen voor volgend jaar al gevonden. 32 305's maar dan wel de zwarte

vrijdag 25 maart 2005 @ 14:11:38 #186
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25731992
die forecasts *kwijl*
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:12:06 #187
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25732000
.. en voor een aantal mensen, waaronder mijzelf, is dit erg interessant nieuws... Ik dacht dat de plannen waren doodgebloed, maar kennelijk is men er toch erg serieus mee bezig:
quote:
concrete plannnen indoorpiste terneuzen!

Als alles gaat zoals de ontwikkelaar wil openen we in september 2006 Skidôme Terneuzen, een sneeuwcentrum 10.000 m2 groot met 2 pistes naast elkaar 180 mtr effectieve lengte en 100 mtr lengte voorzien van 4 sleepliften en de nodige lopende banden.

De intentie overeenkomst tussen Skidôme en de ontwikkelaar is getekend. De vergunning aanvraag naar de gemeente is weg cq gaat weg (zie de internet site van de gemeente Terneuzen, alles staat erop).

Nu maar hopen dat alles doorgaat !
Skidôme Rucphen gaat ervoor.

gr nicky broos.

Ontwikkeling Leisurecenter Terneuzen

Aan de zuidzijde van Terneuzen, in de Koegorspolder, worden plannen ontwikkeld voor de realisatie van een groot vrijetijdscentrum (leisurecenter). Het plan omvat onder andere een skipiste, een tuincentrum, een discotheek, een wokrestaurant, een pool- en bowlinghal en een health & wellnesscenter. Alle functies worden samengebracht in één gebouw met een bruto vloeroppervlakte van ruim 28.000 vierkante meter. Het leisurecenter krijgt een eigen parkeerterrein met ruim 450 plaatsen, een bushalte en plaatsen voor de fiets. De verwachting is dat het leisurecenter 450.000 bezoekers per jaar zal trekken en een werkgelegenheid van 210 arbeidsplaatsen voor de regio zal opleveren.

meer info: http://www.terneuzen.nl/actueel/plannen/leisure
Terneuzen kan wel een opkikkertje gebruiken, en als dit doorgaat kunnen ze zichzelf eindelijk eens een mooi imago aanmeten.. Nu is het gewoon een saaie stad die zich nergens in onderscheidt. Als die hal er daadwerkelijk komt ga ik zonder meer vaker heen en weer forenzen...
  vrijdag 25 maart 2005 @ 14:19:11 #188
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25732166
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Kentaro het volgende:
Ik zat ook al een beetje te surfen en ik heb mijn schoenen voor volgend jaar al gevonden. 32 305's maar dan wel de zwarte

[afbeelding]
ziet er goed uit, ik weet al wat ik voor mijn verjaardag ga vragen
pi_25733138
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Kentaro het volgende:

[afbeelding]
32

* Thermo 32 fanboy is

Iemand nog een paar kopen jongens?
pi_25735941
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef 360sjors het volgende:
.. en voor een aantal mensen, waaronder mijzelf, is dit erg interessant nieuws... Ik dacht dat de plannen waren doodgebloed, maar kennelijk is men er toch erg serieus mee bezig:
[..]

Terneuzen kan wel een opkikkertje gebruiken, en als dit doorgaat kunnen ze zichzelf eindelijk eens een mooi imago aanmeten.. Nu is het gewoon een saaie stad die zich nergens in onderscheidt. Als die hal er daadwerkelijk komt ga ik zonder meer vaker heen en weer forenzen...
tja, als je er in de buurt woont is het natuurlijk goed nieuws. maar 180m. daar kun je toch eigenlijk niet meer mee aankomen. SWZ is al 250 en SWL 500. dus 180 en 100m. zijn echt van die lesgeef baantjes.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 17:58:03 #191
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25737228
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

tja, als je er in de buurt woont is het natuurlijk goed nieuws. maar 180m. daar kun je toch eigenlijk niet meer mee aankomen. SWZ is al 250 en SWL 500. dus 180 en 100m. zijn echt van die lesgeef baantjes.
Dat klopt, maar zolang er wat rails/kickers zijn is het voor mij ok. Voor lange afdalingen ga je toch niet naar een binnenbaan..
  vrijdag 25 maart 2005 @ 20:48:15 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_25741786
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Dat klopt, maar zolang er wat rails/kickers zijn is het voor mij ok. Voor lange afdalingen ga je toch niet naar een binnenbaan..
Ook daar zit wat in....
Ik ga er uberhaupt eigenlijk nooit heen.
Vind er geen zak aan en rails en kickers zijn aan mij niet zo besteed. Tenminste, rails helemaal niet en die funpark kickers ook niet. Geef mij maar een lekkere backcountry kicker
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:43:40 #193
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_25748484
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef Thermo het volgende:

[..]

32

* Thermo 32 fanboy is

Iemand nog een paar kopen jongens?
Ik heb al een paar 32's, de lashed Ondertussen wel weer twee seizoenen gebruikt, wat bij mij neerkomt op 2x een tiendaagse reis, dus ze kunnen nog wel even mee. Misschien dat m'n volgende paar schoenen uitgerust zullen zijn met een boa systeem, lijkt me wel handig..

Misschien na mijn afstudeerperiode (dat zal weer rond januari zijn) kijken of ik eens een wat langere tijd kan doorbrengen in mijn favo vakantiegebied, de Alpen Drie weken lang dag in, dag uit boarden lijkt me echt helemaal geweldig...

Maargoed, van de zomer eerst engeland maar eens gaan checken... drie weken lang
Life's like music, get the rhythm..
  zondag 27 maart 2005 @ 11:37:39 #194
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25776354
Nieuwe Nitro collectie:

http://shinato.free.fr/photo/nitro/
  zondag 27 maart 2005 @ 11:40:56 #195
72282 360sjors
King of the Hill
pi_25776407
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef NoComment het volgende:

Misschien dat m'n volgende paar schoenen uitgerust zullen zijn met een boa systeem, lijkt me wel handig..
Lijkt mij ook erg handig... totdat het kapot gaat of niet werkt. Bij ouderwetse veters kan je het dan gewoon zelf oplossen, bij zo'n systeem gaat dat niet meer zo eenvoudig..
pi_25788728
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 12:23 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ipod op in de lift altijd Heerlijk.. ook als ik aan het boarden ben zo fijn.
Zo fijn omdat het rustgevend is?
In de lift is het nog daar aan toe, maar op de pistes board ik liever zonder muziek. Zeker als het wat drukker is, vind ik het toch wel prettig om alle geluiden om me heen te horen. Ook wel veiliger toch?
pi_25788956
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef RichardX het volgende:

[..]

In de lift is het nog daar aan toe, maar op de pistes board ik liever zonder muziek. Zeker als het wat drukker is, vind ik het toch wel prettig om alle geluiden om me heen te horen. Ook wel veiliger toch?
Boarden met muziek op vind ik in de meeste gevallen ook niet echt chill nee, ik hoor liever wat er allemaal om me heen gebeurd. Meestal doe ik gewoon m'n mp3 speler vol aan, dan hoor je de beats nog wat, en als je dan in de lift zit kun je hem zo weer opdoen .

Vind het wel zo verantwoord dat je hoort wanneer er een duitser weer scheisse aan het schelden is omdat je hem perongeluk ondergesprayed hebt .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 27 maart 2005 @ 21:13:31 #198
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_25789901
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Vind het wel zo verantwoord dat je hoort wanneer er een duitser weer scheisse aan het schelden is omdat je hem perongeluk ondergesprayed hebt .
!

damn.. ik moet weer ff paar uurtjes indoor boarden.. begint langzaam te knagan
  zondag 27 maart 2005 @ 23:11:40 #199
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_25793675
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:13 schreef fs180 het volgende:

[..]

!

damn.. ik moet weer ff paar uurtjes indoor boarden.. begint langzaam te knagan
Goh, hier nog een Binnenkort die skihal in spaarnwoude maar weer eens onveilig maken
Life's like music, get the rhythm..
pi_25798476
quote:
Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef RichardX het volgende:

[..]

Nee hoor,
Niet alleen rustgevend. Het geeft mij juist energie. Ik hoef geen omgevings geluid te horen om te anticiperen op de mensen rond miij. Kan heel erg goed mijn omgeving inschatten en het geluid staat altijd zacht genoeg om echte noodkreten heus wel te horen. Het is gewoon een vorm van stimulans om tricks beter uit te voeren en stijl beter uit te werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')