Ah, gelukkig. Ik dacht al, stink ik ofzo? Of zie ik er zo eng uit?quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Dat is niks bijzonders, op 1 of andere manier willen kliekjes nooit bij andere mensen zitten ofzo.
Ski kliekjes dan toch, snowboarders komen er altijd gezellig bij zitten![]()
Nou dat is het eigenlijk maar we wilden het beschaafd houden...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik dacht al, stink ik ofzo? Of zie ik er zo eng uit?
niet dusquote:Maar het blijkt dus heel normaal te zijn, mooi, dan weet ik dat ook weer..
Ipod op in de lift altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Komakie het volgende:
Zouden stoeltjesliften dan een ramp zijn
Ik vind alleen dat we wel gediscrimineerd worden want de stangen om je board/skies op te zetten in stoeltjesliften, zijn eigenlijk gemaakt voor skies....
Anyway, Met je minidisc op in de lift is ook heerlijk rustgevend
Terneuzen kan wel een opkikkertje gebruiken, en als dit doorgaat kunnen ze zichzelf eindelijk eens een mooi imago aanmeten.. Nu is het gewoon een saaie stad die zich nergens in onderscheidt. Als die hal er daadwerkelijk komt ga ik zonder meer vaker heen en weer forenzen...quote:concrete plannnen indoorpiste terneuzen!
Als alles gaat zoals de ontwikkelaar wil openen we in september 2006 Skidôme Terneuzen, een sneeuwcentrum 10.000 m2 groot met 2 pistes naast elkaar 180 mtr effectieve lengte en 100 mtr lengte voorzien van 4 sleepliften en de nodige lopende banden.
De intentie overeenkomst tussen Skidôme en de ontwikkelaar is getekend. De vergunning aanvraag naar de gemeente is weg cq gaat weg (zie de internet site van de gemeente Terneuzen, alles staat erop).
Nu maar hopen dat alles doorgaat !
Skidôme Rucphen gaat ervoor.
gr nicky broos.
Ontwikkeling Leisurecenter Terneuzen
Aan de zuidzijde van Terneuzen, in de Koegorspolder, worden plannen ontwikkeld voor de realisatie van een groot vrijetijdscentrum (leisurecenter). Het plan omvat onder andere een skipiste, een tuincentrum, een discotheek, een wokrestaurant, een pool- en bowlinghal en een health & wellnesscenter. Alle functies worden samengebracht in één gebouw met een bruto vloeroppervlakte van ruim 28.000 vierkante meter. Het leisurecenter krijgt een eigen parkeerterrein met ruim 450 plaatsen, een bushalte en plaatsen voor de fiets. De verwachting is dat het leisurecenter 450.000 bezoekers per jaar zal trekken en een werkgelegenheid van 210 arbeidsplaatsen voor de regio zal opleveren.
meer info: http://www.terneuzen.nl/actueel/plannen/leisure
ziet er goed uit, ik weet al wat ik voor mijn verjaardag ga vragenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Kentaro het volgende:
Ik zat ook al een beetje te surfen en ik heb mijn schoenen voor volgend jaar al gevonden. 32 305's maar dan wel de zwarte
[afbeelding]
32quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef Kentaro het volgende:
Ik zat ook al een beetje te surfen en ik heb mijn schoenen voor volgend jaar al gevonden. 32 305's maar dan wel de zwarte
[afbeelding]
tja, als je er in de buurt woont is het natuurlijk goed nieuws. maar 180m. daar kun je toch eigenlijk niet meer mee aankomen. SWZ is al 250 en SWL 500. dus 180 en 100m. zijn echt van die lesgeef baantjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:12 schreef 360sjors het volgende:
.. en voor een aantal mensen, waaronder mijzelf, is dit erg interessant nieuws... Ik dacht dat de plannen waren doodgebloed, maar kennelijk is men er toch erg serieus mee bezig:
[..]
Terneuzen kan wel een opkikkertje gebruiken, en als dit doorgaat kunnen ze zichzelf eindelijk eens een mooi imago aanmeten.. Nu is het gewoon een saaie stad die zich nergens in onderscheidt. Als die hal er daadwerkelijk komt ga ik zonder meer vaker heen en weer forenzen...
Dat klopt, maar zolang er wat rails/kickers zijn is het voor mij ok. Voor lange afdalingen ga je toch niet naar een binnenbaan..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
tja, als je er in de buurt woont is het natuurlijk goed nieuws. maar 180m. daar kun je toch eigenlijk niet meer mee aankomen. SWZ is al 250 en SWL 500. dus 180 en 100m. zijn echt van die lesgeef baantjes.
Ook daar zit wat in....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:58 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zolang er wat rails/kickers zijn is het voor mij ok. Voor lange afdalingen ga je toch niet naar een binnenbaan..
Ik heb al een paar 32's, de lashedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
32![]()
![]()
![]()
* Thermo 32 fanboy is
Iemand nog een paar kopen jongens?![]()
Lijkt mij ook erg handig... totdat het kapot gaat of niet werkt. Bij ouderwetse veters kan je het dan gewoon zelf oplossen, bij zo'n systeem gaat dat niet meer zo eenvoudig..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:43 schreef NoComment het volgende:
Misschien dat m'n volgende paar schoenen uitgerust zullen zijn met een boa systeem, lijkt me wel handig..
Zo fijn omdat het rustgevend is?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ipod op in de lift altijdHeerlijk.. ook als ik aan het boarden ben zo fijn.
Boarden met muziek op vind ik in de meeste gevallen ook niet echt chill nee, ik hoor liever wat er allemaal om me heen gebeurd. Meestal doe ik gewoon m'n mp3 speler vol aan, dan hoor je de beats nog wat, en als je dan in de lift zit kun je hem zo weer opdoenquote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef RichardX het volgende:
[..]
Zo fijn omdat het rustgevend is?
In de lift is het nog daar aan toe, maar op de pistes board ik liever zonder muziek. Zeker als het wat drukker is, vind ik het toch wel prettig om alle geluiden om me heen te horen. Ook wel veiliger toch?![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 20:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vind het wel zo verantwoord dat je hoort wanneer er een duitser weer scheisse aan het schelden is omdat je hem perongeluk ondergesprayed hebt.
Goh, hier nog eenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:13 schreef fs180 het volgende:
[..]!
damn.. ik moet weer ff paar uurtjes indoor boarden.. begint langzaam te knagan
Nee hoor,quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef RichardX het volgende:
[..]
Zo fijn omdat het rustgevend is?
In de lift is het nog daar aan toe, maar op de pistes board ik liever zonder muziek. Zeker als het wat drukker is, vind ik het toch wel prettig om alle geluiden om me heen te horen. Ook wel veiliger toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |