Het zal wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Modje's liggen zeker al op 1 oor.
Alles done...anders nog iets?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan kan een mod dat mooi aanpassen, nadat die van jullie gesloten zijn
Het is nog steeds #143quote:
ja haal dat dood enge plaatje weg uit het anorexia topic.quote:
Waarom? Daarvoor is dat topic. Als je zulke plaatjes niet leuk vindt dan kijk je niet in dat topicquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ja haal dat dood enge plaatje weg uit het anorexia topic.
Er posten ook 13jarigen op fokquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom? Daarvoor is dat topic. Als je zulke plaatjes niet leuk vindt dan kijk je niet in dat topic
Mijn smilie was verkeerd. Ik probeerde aardig te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er posten ook 13jarigen op fok![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja dat is waar maar die worden dan ook de eerste paar nachten na dat plaatje baddent in het zweet wakker van de nachtmerries.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Edite
wat is er mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:11 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja, je ondertitel en signature
Wat moet je op fok op die tijd van de dag in je droom landquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
hier niet hoorKwart over 11 smorregens
Ik heb er dan ook behoorlijk wat stof vanaf moeten blazen. Maar Zelda is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Zelda.. Gameboy..
Heb nooit een gameboy of een spelcomputer gehad
Wel vanaf mijn 11e een computer
Ziek.. griep.. hoewel het sinds gistermiddag en vandaag wat beter gaat en helaas moet ik vanmiddag naar mijn werk anders kan de winkel niet open blijven.. terwijl ik liever nog even in bed wil blijven om uit te ziekenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga ff kijke.
Waarom ben jij thuis eigenlijk?
Of gewoon geen les/school ofzo?
Heb het moeten overslaan afgelopen zondag en woensdag en aanomende week ook nietquote:
In de halve finale heb ik al gestemd, of zijn ze al een ronde verder?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
Evelien, heb je al in het ONM tournement gepost? Iemand moet even snel op Claire stemmen
Same here... al zowat de hele weekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ziek.. griep.. hoewel het sinds gistermiddag en vandaag wat beter gaat en helaas moet ik vanmiddag naar mijn werk anders kan de winkel niet open blijven.. terwijl ik liever nog even in bed wil blijven om uit te zieken
Ik lig al sinds Zondag ziek in bed. Dinsdag geprobeerd te werken.. maar werd alles erger.. en was geljk weer naar huis. En vandaag gaat het wat beter.. dus ik moet proberen te werken! Ik haat griepquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Same here... al zowat de hele week.
Ja dat is het vervelende... woensdag was ik wel naar school maar toen ik thuis kwam was ik doodziek terwijl ik me nu (aan het niksen dus) gewoon goed voel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lig al sinds Zondag ziek in bed. Dinsdag geprobeerd te werken.. maar werd alles erger.. en was geljk weer naar huis. En vandaag gaat het wat beter.. dus ik moet proberen te werken! Ik haat griep
Dat heb ik ook.. en als ik wat aan school probeer te doen, dan heb ik opeens weer hoofdpijn en doen mijn ogen pijn.. zou het iets onbewusts zijn of zoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is het vervelende... woensdag was ik wel naar school maar toen ik thuis kwam was ik doodziek terwijl ik me nu (aan het niksen dus) gewoon goed voel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. en als ik wat aan school probeer te doen, dan heb ik opeens weer hoofdpijn en doen mijn ogen pijn.. zou het iets onbewusts zijn of zo
Kijk dat zijn ze de echte bikkelsquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk dat zijn ze de echte bikkels![]()
Handkarren helpt tegen hoofdpijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:05 schreef Dada het volgende:
Ik ben ook ziekHeb al sinds maandag barstende koppijn en sinds gisteren kwam daar het fijne
ritueel nog bij.
Wat is handkarren? Toch niet de edele éénmanssport masturberen he? Daar heb ik op dit moment helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:24 schreef Duiveltja het volgende:
Handkarren helpt tegen hoofdpijn
Daar ben ik wel voor te porrenquote:
McDonaldsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porrenpssst ik ben trouwens gewoon een Nederlander hoor, je hoeft dus geen Engels te praten. Ik weet het die McDonalds reclame met dat doldwaze Engelse Timberlake regeltje maakt het heel aanstekelijk voor bepaalde onzekere Nederlandse jongeren om Engels te gaan praten maar kom op;
niet tegen mij.
Wouw en je had nog niet eens gezeurd over de TTquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porrenpssst ik ben trouwens gewoon een Nederlander hoor, je hoeft dus geen Engels te praten. Ik weet het die McDonalds reclame met dat doldwaze Engelse Timberlake regeltje maakt het heel aanstekelijk voor bepaalde onzekere Nederlandse jongeren om Engels te gaan praten maar kom op;
niet tegen mij.
Waarom die afschuw jegens het Engels/Amerikaans?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
niet tegen mij.
You go boy!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom die afschuw jegens het Engels/Amerikaans?
Ik vind zelf Nederlands een erg lelijke taal. In het Engels kan ik mij beter en mooier uitdrukken. Al kan ik me voorstellen dat men zich vreselijk ergert aan de grote hoeveelheid engelse teksten die er tegenwoordig gespuid worden, maar dat is volgens mij niet zonder reden; het Nederlands is gewoon ontoereikend.![]()
Neem bijvoorbeeld "whatever". Ik zag een film waarin ze dat vertaalden met "al gelijk". Kom op zeg! "Al gelijk" slaat gewoon volledig de plank mis. "Whatever" is daarentegen een lekker, mooi woord.
Trouwens,is ook Amerikaans. Vind je dan niet ook dat doordat alle Jerry Springer sletten dat gebaar op de buis rondslingeren, het heel aanstekelijk voor bepaalde onzekere Nederlandse jongeren wordt om dat soort gebaren te hanteren...?
Kijk, jij snapt het. Way to go! "manier om te gaan"... ook alweer zo'n voorbeeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
You go boy!'Jij gaat jongen' klinkt natuurlijk totaal niet
![]()
Geen flauw idee, ik vind het gewoon tenenkrommend.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:01 schreef Zhenar het volgende:
Waarom die afschuw jegens het Engels/Amerikaans?
Ik vind zelf Nederlands een erg lelijke taal. In het Engels kan ik mij beter en mooier uitdrukken.
Kom maar langsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porren[sub]
Fine with me.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vind het gewoon tenenkrommend.
Jij vindt het Nederlands geen lelijke taal, je kent hem gewoon al, het is bekend al je hele leven. De enige reden waarom jij Engels mooi vindt is omdat dat de taal is van al die mooie, stoere Hollywood films, jij vindt de karakters in de film leuk en dus hun uitspraken en dus het Engels.
Maar goed jij kan je mooier uitdrukken in het Engels, prima dan ga jij vanaf nu alleen nog maar in het Engels posten
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:38 schreef Zhenar het volgende:
Fine with me.
So in conclusion to my rant, I'd like to state that things change, even our language. They always have. Deal with it, or at least don't bother peoplpe with your conservative whining.
quote:
[/engelse modus]quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:52 schreef Dada het volgende:
[..]prachtig! Je maakt een goed punt
Niet dat ik nu Engels zal gaan praten
En jij kunt nu wel ontkennen dat jij het Engels leuk vindt vanwege de film/muziek/tv maar die mensen die dat Engels hebben overgenomen hebben het wel degelijk daarvandaan. En volgens mij jij ook. Ik kan er gewoon niet tegen, en jij vindt het ook niet altijd even leuk zei je daarnet. Ik blijf dus gewoon doorgaan met het verkondigen van mijn "conservatieve" mening
![]()
Hé wat nou [/engelse modus], aan met dat ding. Als jij je daar beter in kunt uitdrukken dan werk ik daaraan mee, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[/engelse modus]
Ik ben blij dat je het mooi vond! Natuurlijk pikt iedereen dingen op uit films e.d., dat is immers de manier waarop we het meest aan de 'kwaadaardige' engelse invloeden worden blootgesteld. Maar als ik iets 'overneem', dan is dat niet om de reden die jij noemde dat "het karakter of de film zo gaaf is", maar omdat ik de uitdrukking zelf gewoon mooi vind.
Tenzij ik zeg "use the force", dan is het toch echt vanwege de film.
Nee dat zie je dan echt fout. Ben helemaal niet anti Amerika. Het is echt puur gericht aan de volgelingen of meelopers. Niet anti Amerikaans. Meer pro Nederland Jezus ik klink net als Nawijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:59 schreef Zhenar het volgende:
PS [edit]: ga vooral door met het verkondigen van je "conservatieve" mening! Wat tegengas tegen het mainstream gedrag van de Nederlandse bevolking kan immers helemaal geen kwaad.
Ik word alleen zelf altijd zo moe van het felle anti-Amerikanisme dat sommige pensen plachten te verkondigen, en gezien jouw sig heeft jouw standpunt daar ook wel iets mee te maken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Hé wat nou [/engelse modus], aan met dat ding. Als jij je daar beter in kunt uitdrukken dan werk ik daaraan mee, speciaal voor jouDus kom op in het Engels
"May the force be with you" = SterkteHeerlijk dat Nederlands.
Nawijn!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee dat zie je dan echt fout. Ben helemaal niet anti Amerika. Het is echt puur gericht aan de volgelingen of meelopers. Niet anti Amerikaans. Meer pro Nederland Jezus ik klink net als Nawijnof een andere enge politicus, is niet de bedoeling.
Whatever!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:19 schreef bar_rel het volgende:
Waarom wordt Fok geteisterd door engelse noobs![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:16 schreef Zhenar het volgende:
"Sterkte"; that's rich!
But if you insist, I'll refrain from typing in Dutch en continue my Englisch rambling.
I do think that (certain) expressions are better/more beautiful in English than in Dutch, but let's not underestimate the power of laziness. I never stated that my English is better than my Dutch; my statement only concerned the languages themselves. Being an ordinary Dutch lad, I'm way more well-spoken in Dutch than in English. If I'd be able to, I'd speak English all day (but that wouldn't be very convenient living in Holland, now would it?), but I'm just not that good!If the oppurtunity presents itself, though, and I find myself in a situation where I know an English expression which better suits the occasion, I'll use it. This not being one of those situations, I'd rather return to using the rather appalling language of the Dutch. It may be a boring language, but it sure as hell helps me express myself easily.
I've enjoyed your willingness to engage in my English-themed posts, however, so thanks for that.
[/engelse modus]
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Whatever!![]()
Is "noob" niet ook Engels?
For your information, het is een "talk to the hand"-smiley. Wie zegt er nu "praat tegen de hand?!". Dat is zo lame!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:34 schreef bar_rel het volgende:
P
[..]
een beetje een praat tegen de hand smiley tegen mij doen he
![]()
Noob is engels daarom juistw
Right back at ya.quote:
Praat jij eens even gauw tegen de handquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
For your information, het is een "talk to the hand"-smiley. Wie zegt er nu "praat tegen de hand?!". Dat is zo lame!![]()
Hee, hand! Hoe is het met jou dan? Nog geneukt de laatste tijd? Nog gefeest?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Praat jij eens even gauw tegen de hand
Woohoo! Ik wacht op jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:53 schreef Dada het volgende:
[..]oeh...maar eh.. ben jij niet al bezet?
EDIT: Wat zeik ik, de griep heeft mijn geilheid aangetast, ik kom er nu aan [afbeelding]
Die grap maakte bumper ook alquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, hand! Hoe is het met jou dan? Nog geneukt de laatste tijd? Nog gefeest?
...
Hij zegt niets terug.![]()
Even tussendoor, was die zin om aan te tonen dat het in het Nederlands niet klinkt?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
Hee, hand! Hoe is het met jou dan? Nog geneukt de laatste tijd? Nog gefeest?
...
Hij zegt niets terug.![]()
Sorry, origineler kan ik ze ook niet bedenken.quote:
Nee, niet echt. Was gewoon een reactie. In het Nederlands.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Even tussendoor, was die zin om aan te tonen dat het in het Nederlands niet klinkt?
Goed zo!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef bar_rel het volgende:
Ik gebruik altijd al de zin ''praat tegen de hand'' tog bumper?
Uiteraard wijze, jij hebt inderdaad gelijk dat het noch meteen een mooie zin moet zijn noch engels is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar dat betekent niet dat het een mooie zin is.![]()
Ik wist wel dat ik zou teleurstellenquote:
Raakt mij meer dan "Bullshit, just shut up, you motherfucker". Maar ja, that’s just mequote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
Stierenpoep. Houd gewoon je mond, jij moederneuker!
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik zou teleurstellenMaar wat wil je met een paaltje van 4 cm
![]()
Nee effe serieus, sterkte Christine![]()
Vuile gore klootzak, gaat terug naar je eigen land. Praat maar lekker tegen deze hand, die heb net in de kut van je oma gezeten, ja praat maar. En flikker nou maar op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:48 schreef Dada het volgende:
Raakt mij meer dan "Bullshit, just shut up, you motherfucker". Maar ja, that’s just me
Je praatte Engels, jij luie poep. Domkont!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Raakt mij meer dan "Bullshit, just shut up, you motherfucker". Maar ja, that’s just me
Haha, waarom "luie"?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Je praatte Engels, jij luie poep. Domkont!
Weet ik veel. Dat zeggen die moederneukende broeders uit Harlem ook altijd.quote:
Hey jijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Christine
Ik voelde me ook rot. Dus ben ik gaan winkelen. Kijk:
[afbeelding]
Nu voel ik me weer helemaal vrolijk![]()
Ooooh mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Christine
Ik voelde me ook rot. Dus ben ik gaan winkelen. Kijk:
[afbeelding]
Nu voel ik me weer helemaal vrolijk![]()
You don't know shit! You lazyass punk!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat zeggen die moederneukende broeders uit Harlem ook altijd.
Heee toch nog wat gevonden dus!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey jij
ik moet stage lopen in een bedrijf die tanks met frisdrank maakt
Heyquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey jij
ik moet stage lopen in een bedrijf die tanks met frisdrank maakt
Gewoon commercieel werkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey
Nou dat heb je snel gedaan dan!![]()
Wat moet je daar doen dan?
*Zwijmel*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
You don't know shit! You lazyass punk! [afbeelding]
Moet je met de trein? Ik moest ook een uur reizen en niks is lekkerder dan met een muziekje in de trein lekker slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Gewoon commercieel werkmaar het is alleen 45 minuten ver weg..
![]()
Gemoedstoestand-schommel jij eens heel gauw de blije kant op!quote:
8 minuten met de trein, 2 minuten met de bus en 20 minuten lopen. De minuten ertussen zijn wachtijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moet je met de trein? Ik moest ook een uur reizen en niks is lekkerder dan met een muziekje in de trein lekker slapen
Ik hoop iig dat het je bevalt
Ow, moet jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
8 minuten met de trein, 2 minuten met de bus en 20 minuten lopen. De minuten ertussen zijn wachtijden
Ik moet alleen nog solliciteren
Het werkt nog niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gemoedstoestand-schommel jij eens heel gauw de blije kant op!![]()
* Zhenar probeert de strenge opvrolijk aanpak.
Geitenneuker, mierenneuker klinken voor geen meter in hun Engelse vertalingquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:07 schreef Zhenar het volgende:
Mooi die verNederlandste teksten, maar als je echt de Nederlandse taal wil promoten/verdedigen, dan volstaat het simpelweg letterlijk vertalen natuurlijk niet; dat bevestigt alleen mijn beeld dat we in het Nederlands voor veel engelse woorden en uitdrukkingen geen goed equivalent hebben.
Dat vertalen is wel erg grappig, maar juist omdat we weten dat het eigenlijk engelse uitdrukkingen zijn die in het Nederlands nergens meer op slaan (grotendeels). Het feit dat jij "luie poep" niet begrijpt, Dada, bevestigt dat. (you lazy shit).
Weet ik nog niet, ik wacht op een telefoontje, net was die meneer er nite en ze zouden me terugbellen..maar dat was al 3 uur terug..zal ik nog een keer bellen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, moet jewachten
das minder. Wanneer moet je solliciteren? Je gaat toch wel in pak he? [afbeelding]
Ja, ik zou het wel doen, misschien is hij het gewoon vergeten.. En het staat wel zo dat je écht graag wiltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik wacht op een telefoontje, net was die meneer er nite en ze zouden me terugbellen..maar dat was al 3 uur terug..zal ik nog een keer bellen?![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Geitenneuker, mierenneuker klinken voor geen meter in hun Engelse vertalingZo zijn er nog wel meer dingen die alleen in het Nederlands klinken. Alleen heeft Nederland geen industrie die al decennia lang de jeugd met Nederlandstalige series/films besprenkelt. Hadden wij die wel dan zou niemand hier Engels praten, simpelweg omdat het niet klinkt.
Bedankt doe ik dat wel ff hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik zou het wel doen, misschien is hij het gewoon vergeten.. En het staat wel zo dat je écht graag wilt [afbeelding]
En wat vind jij van "unclefucker"?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Klopt.
Goatfucker vind ik trouwens nog wel klinken. Antfucker klinkt dan weer nergens naar.
quote:
quote:
Gooi je handen in de lucht, zwaai ze heen en weer alsof het je niks kan schelen!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:48 schreef Zhenar het volgende:
Al mijn teven in het huis, kom op, laat me je horen zeggen: Hoooooo!
Even proberen, maar nee, het klinkt niet.
Ik hou wel van die vieze praatjes van jouquote:
Lekker hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik hou wel van die vieze praatjes van jou![]()
Mr. Bigquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:57 schreef Zhenar het volgende:
Abso-neukend-luut!
voor de Sex & the City kenners onder ons
Maak er "neukende frikandel met poeppindakaas" van en ik ben omquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
Lekker he
Wat dacht je van: frikandel met pindakaas
Ik vond Koefnoen maar zwakjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
Oh sorry ik bedoel natuurlijk meneer Groot
Goed zoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Hey dildo'tje van me, ik heb net gebeld op advies van jouwen weet je ik heb maandag een gesprek
Ik weet niet hoe sportief je bent, maar als je gaat fietsen heb je de kans dat je bezweet en met rood hoofd aankomt. Dat wil je dus nietquote:Nu is het probleem nog hoe ik er zal komen ik heb meerdere opties:
- met de fiets=25/35 minuten
- met de trein, bus, en dan lopen=45/60 minuten
- met de auto=15 minuten
Alleen valt optie 3 al af want ik heb geen autowelke optie kiezen jullie??! stem nu mee in deze spannende poll!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Toevoeging: misschien regent of sneeuwt het maandag wel en dan met een pak op de fiets is niet zo slim denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Bla
Hoe laat kan je hier zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Maak er "neukende frikandel met poeppindakaas" van en ik ben om
Ik heb net wafels met slagroom opquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Lekker he
Wat dacht je van: frikandel met pindakaas
Heb jij de etenswaren in huis? Of moet ik eerst even langs de super of snackbar?quote:
Pindakaas heb ik hier, neem jij de kroketten mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb jij de etenswaren in huis? Of moet ik eerst even langs de super of snackbar?
Ze draagt soms lenzen en soms een bril.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Christineee... heeft die vriendin van je een bril?. Of niet?
.
Ik weet niet, maar zag wel iemand die redelijk op BB-Jeanette lijkt shirtjes staan te verkopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze draagt soms lenzen en soms een bril.
Heb je haar gezien?
En je hebt niet haar naam gevraagdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zag wel iemand die redelijk op BB-Jeanette lijkt shirtjes staan te verkopen..
Ze ziet me al aankomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En je hebt niet haar naam gevraagd
quote:
Nou ja, ze waren duur (en ik ben vrij blut) en het zijn niet echt schoenen waar ik normaal op loopquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:24 schreef Christine het volgende:
Waarom Zowiee?
Ja, nog eentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:24 schreef Christine het volgende:
Waren er nog meer mensen die op BB Jeanette leken dan
Geez, ik heb mijn vriendinnetje al weken niet gezien, en meneer zegt helemaal niks tegen haar
Ja bellen kan ook. Zal ik binnenkort eens doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, nog eentje.. De ene had een bril en stond bij de roltrap en de ander had geen bril. Dusseh
.
Bel d'r dan..
Van de zenuwen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja bellen kan ook. Zal ik binnenkort eens doen
Damn, mijn hart klopt in mijn keel
Omdat ik iemand héél graag wil spreken, en tegelijkertijd aan het negeren ben.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat het nog over neuken?!
dat was sarcastisch!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Loop ik door het park ineens een vrouw
Weetik.quote:
Nee, maar ik wil welquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat het nog over neuken?!
óf dat ik een uur te vroeg kom en het bedrijf nog gesloten isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goed zodildo'tje
![]()
![]()
[..]
Ik weet niet hoe sportief je bent, maar als je gaat fietsen heb je de kans dat je bezweet en met rood hoofd aankomt. Dat wil je dus nietMet openbaar vervoer moet je echter er op letten dat je wel op tijd bent. Treinen hebben vertraging, bussen komen niet opdagen... Dat is dus ook vervelend.
Optie 3 was het best ja
Maar ik zou openbaar vervoer kiezen en dan dus RUIM op tijd weggaan zodat je niet te laat komt.
Ja, maar dat is beter dan te laat gekkiequote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
óf dat ik een uur te vroeg kom en het bedrijf nog gesloten is
Ja, schat, hallo, één uurquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar dat is beter dan te laat gekkie
Dan doe je een half uur.quote:
Ik ben zo zenuwachtigquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan doe je een half uur.
En als je dan veel te vroeg bent, ga je gewoon nog even voorbereiden ofzo.
Laat dat iig niet merkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben zo zenuwachtig, ik heb er echt helemaal geen zin in......
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laat dat iig niet merken, succes!
Ik heb nog maar 1 solicitatie gesprek gehad.. dus eigenlijk heb ik niet zoveel ervaring.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dank je
Bij mijn vorige gesprek ging dat niet zo goed, ik word altijd zo benauwd ( vandaar dat ik niet ben aangenomen ?)
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 solicitatie gesprek gehad.. dus eigenlijk heb ik niet zoveel ervaring.
Oh ja sorryquote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:12 schreef Airelle het volgende:
Ik zoek ook alweer een poosje naar een extra baantje *zucht.
Maar ik heb nooit zin om het ergens te vragen ofzo..
Dat is nog eens een leive mama!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ken hetlui enzo
![]()
Ow trouwens: mn moeder koopt mn schoenen over en dan mag ik ze ook nog aan als ik wil![]()
Ja he?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:19 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat is nog eens een leive mama!!!![]()
Ja ik zag het, je hebt smaak of je hebt het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:22 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja he?
Het waren ook wel een beetje ouwelijke schoenen hoor
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik zag het, je hebt smaak of je hebt het niet![]()
![]()
Sorry ben je nu alweer boos op mequote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
'Ouwelijk' betekent niet 'niet leuk' hoor
Ja, ik heb wél smaakquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry ben je nu alweer boos op me![]()
Ja maar ik werk [officieel] nog steeds bij de Edah en ik pas ook nog best vaak opquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ken hetlui enzo
![]()
Ow trouwens: mn moeder koopt mn schoenen over en dan mag ik ze ook nog aan als ik wil![]()
Ik werk helemaal niet en heb dus ook geen inkomensbron nuquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar ik werk [officieel] nog steeds bij de Edah en ik pas ook nog best vaak op.
En verder heb ik in het weekend meestal tennis... dus dan is een zaterdag baantje ook niks.
En doordeweeks heb ik ook vrij weinig tijd eigenlijk, binnekort ook weer op de vrijdagavond trainen.
Als ik het dus zo bekijk kan ik alleen op maandag en woensdag werken. Hmm niet echt handig.
En ja ik ben wat dat betreft wel lui inderdaad.
Lief van je moeder trouwens.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weetik.
Wel lol ik ben al je topics aan het lezen... ben nu op de helft.
Ik ben bij pornoverslaving.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb wél smaak![]()
Maar misschien ben je daar gewoon nog te jong voor
Oh, en betekent dat dat ik géén smaak heb?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben de best gekleede van de klas
Het zou dat kunnen betekenen...of het betekent dat die kleuters in zijn klas zich niet normaal kunnen aankleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh, en betekent dat dat ik géén smaak heb?![]()
![]()
Hoiquote:
Gelul!! Hun Album komt uit 2003 en eerste single was uit ergens in 2003 en later opnieuw in 2004. Voorheen gingen ze door het leven als Kara's Flowers (ander naam zelfde band) en die stamt uit 1995. Zo zie je maar weer dat het allemaal een vette onzin dat hele Grammy gebeuren. Ik gun het ze ook niet, ik vind ze best goed, maar geef het liever aan Alter Bridge of Keane.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:37 schreef Dada het volgende:
He Dizer wat vind jij daar nou van? Van het feit dat Maroon5 een Grammy wint voor beste nieuwe artiest terwijl ze al jaren muziek maken en cd’s uitbrengen.
O dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef Dizer het volgende:
Gelul!! Hun Album komt uit 2003 en eerste single was uit ergens in 2003 en later opnieuw in 2004. Voorheen gingen ze door het leven als Kara's Flowers (ander naam zelfde band) en die stamt uit 1995. Zo zie je maar weer dat het allemaal een vette onzin dat hele Grammy gebeuren. Ik gun het ze ook niet, ik vind ze best goed, maar geef het liever aan Alter Bridge of Keane.
Our users have posted a total of 8029 articlesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:47 schreef Dada het volgende:
[..]
O dan heb ik het verkeerd begrepen![]()
Hoe is het met je Maroon5 forum? Liep het storm na de Grammys?
Beetje maar?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
* ZOWIEE luistert nu Guns 'n Roses - Don't Damn Me
Je hebt dus wel een beetje smaak![]()
Aardig.. misschien had ik niet 5x in 1 jaar tijd naar hun concerten moeten gaan.. hoewel live ze echt nog beter zijn dan op albumquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
volgens mij ben je een beetje van mening veranderd dus.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beetje maar?Ik was je de vorige keer aan het stangen.. hoewel ik Muse nog steeds niet zo vind, maar das een mening
En omdat we het best vaak hebben over mijn muzieksmaak.. hierbij is dit 75% van mijn cd-verzameling. Mijn Legale (Echt waar alles origineel op cd) Mp3 Collectie:
[afbeelding]
Ik woon in Purmerend.. mijn adres is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Purmerend.. mijn adres is...Beetje ver weg, lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom anders hier naartoe?![]()
Ja ik heb er ook best vaak zin in de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Best vaak de laatste tijdHoe zou dat toch komen?
Is goed.. vertrekt...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Beetje ver weg, lieverd
Kom anders hier naartoe?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Maar woont er serieus iemand dichtbij genoeg om nog hiernaartoe te komen vanavond?
Ik kan wel langskomen, maar ik heb geen pik.. is dat een bezwaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:47 schreef Christine het volgende:
Maar woont er serieus iemand dichtbij genoeg om nog hiernaartoe te komen vanavond?
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oh, en betekent dat dat ik géén smaak heb?![]()
![]()
Christine heeft toch een vriendquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik kan wel langskomen, maar ik heb geen pik.. is dat een bezwaar?
Ja laten we dat maar doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Laten we het hier maar over op houden
Onze relatie gaat hier straks nog aan stuk![]()
![]()
Ja kijk mijn post hierboven maarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb een dubbele-dildo remember? [afbeelding]
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja kijk mijn post hierboven maar
Ben jij 18 danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef BVO het volgende:
Ik moet over 13 (ehm, 12 nu) dagen afrijden!!!
Ik ben gvd al meer dan een maand 19.quote:
Ik vind van nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
Op welke beroemdheid lijk jij
Kan iemand hierop reageren/bewijzen.. jullie hebben genoeg foto's van mij gezien
Serieusquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben gvd al meer dan een maand 19..
Oh en bedankt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Serieusik dacht dat je 16,17 was ofzo
![]()
Kwam het door Hind?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Serieusik dacht dat je 16,17 was ofzo
![]()
Waar woon je,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was even... erm... bezig
Maar het is geen bezwaar hoor
Absoluutquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:14 schreef BVO het volgende:
Chris, onze afspraak staat nog steeds he?.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:14 schreef BVO het volgende:
Chris, onze afspraak staat nog steeds he?.
Bezig waarmee?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was even... erm... bezig
Maar het is geen bezwaar hoor
Ja, kan ik net zo goed naar de wallen gaan ( krijg ik natuurlijk wel minder kwaliteitquote:
Woon je in Amsterdam dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja, kan ik net zo goed naar de wallen gaan ( krijg ik natuurlijk wel minder kwaliteit)
Het duurt alleen nog zo langquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:20 schreef BVO het volgende:
Ik ga d'r alleen even alle hoeken van dat casino laten zien.
Ik hoop dat ik kan.quote:
Je moet gewoon gaanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik kan..
Als ik m'n rijbewijs heb is de kans al wat groter.. En als de tentamens een beetje goed gaan.
.
Jij als werk- en bijna schooloze hebt makkelijk praten.quote:
Ik woon er 30 min. van afquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij als werk- en bijna schooloze hebt makkelijk praten.. Ik zit dan midden tussen 5 tentamens in.
.
En ik woon er 45 min. van af..
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:26 schreef BVO het volgende:
Mááár ik probeer te komen..
.
Niet voor H., maar voor C..
Die is al van mijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef Christine het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moetZOWIEE
ook komen
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef Christine het volgende:
[..]
![]()
Maar dan moetZOWIEE
ook komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |