Het zal wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Modje's liggen zeker al op 1 oor.
Alles done...anders nog iets?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan kan een mod dat mooi aanpassen, nadat die van jullie gesloten zijn
Het is nog steeds #143quote:
ja haal dat dood enge plaatje weg uit het anorexia topic.quote:
Waarom? Daarvoor is dat topic. Als je zulke plaatjes niet leuk vindt dan kijk je niet in dat topicquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
ja haal dat dood enge plaatje weg uit het anorexia topic.
Er posten ook 13jarigen op fokquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom? Daarvoor is dat topic. Als je zulke plaatjes niet leuk vindt dan kijk je niet in dat topic
Mijn smilie was verkeerd. Ik probeerde aardig te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er posten ook 13jarigen op fok![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja dat is waar maar die worden dan ook de eerste paar nachten na dat plaatje baddent in het zweet wakker van de nachtmerries.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Edite
wat is er mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:11 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja, je ondertitel en signature
Wat moet je op fok op die tijd van de dag in je droom landquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
hier niet hoorKwart over 11 smorregens
Ik heb er dan ook behoorlijk wat stof vanaf moeten blazen. Maar Zelda is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Zelda.. Gameboy..
Heb nooit een gameboy of een spelcomputer gehad
Wel vanaf mijn 11e een computer
Ziek.. griep.. hoewel het sinds gistermiddag en vandaag wat beter gaat en helaas moet ik vanmiddag naar mijn werk anders kan de winkel niet open blijven.. terwijl ik liever nog even in bed wil blijven om uit te ziekenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga ff kijke.
Waarom ben jij thuis eigenlijk?
Of gewoon geen les/school ofzo?
Heb het moeten overslaan afgelopen zondag en woensdag en aanomende week ook nietquote:
In de halve finale heb ik al gestemd, of zijn ze al een ronde verder?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
Evelien, heb je al in het ONM tournement gepost? Iemand moet even snel op Claire stemmen
Same here... al zowat de hele weekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ziek.. griep.. hoewel het sinds gistermiddag en vandaag wat beter gaat en helaas moet ik vanmiddag naar mijn werk anders kan de winkel niet open blijven.. terwijl ik liever nog even in bed wil blijven om uit te zieken
Ik lig al sinds Zondag ziek in bed. Dinsdag geprobeerd te werken.. maar werd alles erger.. en was geljk weer naar huis. En vandaag gaat het wat beter.. dus ik moet proberen te werken! Ik haat griepquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Same here... al zowat de hele week.
Ja dat is het vervelende... woensdag was ik wel naar school maar toen ik thuis kwam was ik doodziek terwijl ik me nu (aan het niksen dus) gewoon goed voel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lig al sinds Zondag ziek in bed. Dinsdag geprobeerd te werken.. maar werd alles erger.. en was geljk weer naar huis. En vandaag gaat het wat beter.. dus ik moet proberen te werken! Ik haat griep
Dat heb ik ook.. en als ik wat aan school probeer te doen, dan heb ik opeens weer hoofdpijn en doen mijn ogen pijn.. zou het iets onbewusts zijn of zoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is het vervelende... woensdag was ik wel naar school maar toen ik thuis kwam was ik doodziek terwijl ik me nu (aan het niksen dus) gewoon goed voel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. en als ik wat aan school probeer te doen, dan heb ik opeens weer hoofdpijn en doen mijn ogen pijn.. zou het iets onbewusts zijn of zo
Kijk dat zijn ze de echte bikkelsquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk dat zijn ze de echte bikkels![]()
Handkarren helpt tegen hoofdpijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:05 schreef Dada het volgende:
Ik ben ook ziekHeb al sinds maandag barstende koppijn en sinds gisteren kwam daar het fijne
ritueel nog bij.
Wat is handkarren? Toch niet de edele éénmanssport masturberen he? Daar heb ik op dit moment helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:24 schreef Duiveltja het volgende:
Handkarren helpt tegen hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |