Ik heb er dan ook behoorlijk wat stof vanaf moeten blazen. Maar Zelda is wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:01 schreef Dizer het volgende:
Zelda.. Gameboy..
Heb nooit een gameboy of een spelcomputer gehad
Wel vanaf mijn 11e een computer
Ziek.. griep.. hoewel het sinds gistermiddag en vandaag wat beter gaat en helaas moet ik vanmiddag naar mijn werk anders kan de winkel niet open blijven.. terwijl ik liever nog even in bed wil blijven om uit te ziekenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga ff kijke.
Waarom ben jij thuis eigenlijk?
Of gewoon geen les/school ofzo?
Heb het moeten overslaan afgelopen zondag en woensdag en aanomende week ook nietquote:
In de halve finale heb ik al gestemd, of zijn ze al een ronde verder?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef Dizer het volgende:
Evelien, heb je al in het ONM tournement gepost? Iemand moet even snel op Claire stemmen
Same here... al zowat de hele weekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ziek.. griep.. hoewel het sinds gistermiddag en vandaag wat beter gaat en helaas moet ik vanmiddag naar mijn werk anders kan de winkel niet open blijven.. terwijl ik liever nog even in bed wil blijven om uit te zieken
Ik lig al sinds Zondag ziek in bed. Dinsdag geprobeerd te werken.. maar werd alles erger.. en was geljk weer naar huis. En vandaag gaat het wat beter.. dus ik moet proberen te werken! Ik haat griepquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Same here... al zowat de hele week.
Ja dat is het vervelende... woensdag was ik wel naar school maar toen ik thuis kwam was ik doodziek terwijl ik me nu (aan het niksen dus) gewoon goed voel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lig al sinds Zondag ziek in bed. Dinsdag geprobeerd te werken.. maar werd alles erger.. en was geljk weer naar huis. En vandaag gaat het wat beter.. dus ik moet proberen te werken! Ik haat griep
Dat heb ik ook.. en als ik wat aan school probeer te doen, dan heb ik opeens weer hoofdpijn en doen mijn ogen pijn.. zou het iets onbewusts zijn of zoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is het vervelende... woensdag was ik wel naar school maar toen ik thuis kwam was ik doodziek terwijl ik me nu (aan het niksen dus) gewoon goed voel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. en als ik wat aan school probeer te doen, dan heb ik opeens weer hoofdpijn en doen mijn ogen pijn.. zou het iets onbewusts zijn of zo
Kijk dat zijn ze de echte bikkelsquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kijk dat zijn ze de echte bikkels![]()
Handkarren helpt tegen hoofdpijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:05 schreef Dada het volgende:
Ik ben ook ziekHeb al sinds maandag barstende koppijn en sinds gisteren kwam daar het fijne
ritueel nog bij.
Wat is handkarren? Toch niet de edele éénmanssport masturberen he? Daar heb ik op dit moment helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:24 schreef Duiveltja het volgende:
Handkarren helpt tegen hoofdpijn
Daar ben ik wel voor te porrenquote:
McDonaldsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porrenpssst ik ben trouwens gewoon een Nederlander hoor, je hoeft dus geen Engels te praten. Ik weet het die McDonalds reclame met dat doldwaze Engelse Timberlake regeltje maakt het heel aanstekelijk voor bepaalde onzekere Nederlandse jongeren om Engels te gaan praten maar kom op;
niet tegen mij.
Wouw en je had nog niet eens gezeurd over de TTquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porrenpssst ik ben trouwens gewoon een Nederlander hoor, je hoeft dus geen Engels te praten. Ik weet het die McDonalds reclame met dat doldwaze Engelse Timberlake regeltje maakt het heel aanstekelijk voor bepaalde onzekere Nederlandse jongeren om Engels te gaan praten maar kom op;
niet tegen mij.
Waarom die afschuw jegens het Engels/Amerikaans?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
niet tegen mij.
You go boy!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom die afschuw jegens het Engels/Amerikaans?
Ik vind zelf Nederlands een erg lelijke taal. In het Engels kan ik mij beter en mooier uitdrukken. Al kan ik me voorstellen dat men zich vreselijk ergert aan de grote hoeveelheid engelse teksten die er tegenwoordig gespuid worden, maar dat is volgens mij niet zonder reden; het Nederlands is gewoon ontoereikend.![]()
Neem bijvoorbeeld "whatever". Ik zag een film waarin ze dat vertaalden met "al gelijk". Kom op zeg! "Al gelijk" slaat gewoon volledig de plank mis. "Whatever" is daarentegen een lekker, mooi woord.
Trouwens,is ook Amerikaans. Vind je dan niet ook dat doordat alle Jerry Springer sletten dat gebaar op de buis rondslingeren, het heel aanstekelijk voor bepaalde onzekere Nederlandse jongeren wordt om dat soort gebaren te hanteren...?
Kijk, jij snapt het. Way to go! "manier om te gaan"... ook alweer zo'n voorbeeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
You go boy!'Jij gaat jongen' klinkt natuurlijk totaal niet
![]()
Geen flauw idee, ik vind het gewoon tenenkrommend.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:01 schreef Zhenar het volgende:
Waarom die afschuw jegens het Engels/Amerikaans?
Ik vind zelf Nederlands een erg lelijke taal. In het Engels kan ik mij beter en mooier uitdrukken.
Kom maar langsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Daar ben ik wel voor te porren[sub]
Fine with me.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vind het gewoon tenenkrommend.
Jij vindt het Nederlands geen lelijke taal, je kent hem gewoon al, het is bekend al je hele leven. De enige reden waarom jij Engels mooi vindt is omdat dat de taal is van al die mooie, stoere Hollywood films, jij vindt de karakters in de film leuk en dus hun uitspraken en dus het Engels.
Maar goed jij kan je mooier uitdrukken in het Engels, prima dan ga jij vanaf nu alleen nog maar in het Engels posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |