Haha, waarom "luie"?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Je praatte Engels, jij luie poep. Domkont!
Weet ik veel. Dat zeggen die moederneukende broeders uit Harlem ook altijd.quote:
Hey jijquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Christine
Ik voelde me ook rot. Dus ben ik gaan winkelen. Kijk:
[afbeelding]
Nu voel ik me weer helemaal vrolijk![]()
Ooooh mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:58 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Christine
Ik voelde me ook rot. Dus ben ik gaan winkelen. Kijk:
[afbeelding]
Nu voel ik me weer helemaal vrolijk![]()
You don't know shit! You lazyass punk!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat zeggen die moederneukende broeders uit Harlem ook altijd.
Heee toch nog wat gevonden dus!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey jij
ik moet stage lopen in een bedrijf die tanks met frisdrank maakt
Heyquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey jij
ik moet stage lopen in een bedrijf die tanks met frisdrank maakt
Gewoon commercieel werkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey
Nou dat heb je snel gedaan dan!![]()
Wat moet je daar doen dan?
*Zwijmel*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
You don't know shit! You lazyass punk! [afbeelding]
Moet je met de trein? Ik moest ook een uur reizen en niks is lekkerder dan met een muziekje in de trein lekker slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Gewoon commercieel werkmaar het is alleen 45 minuten ver weg..
![]()
Gemoedstoestand-schommel jij eens heel gauw de blije kant op!quote:
8 minuten met de trein, 2 minuten met de bus en 20 minuten lopen. De minuten ertussen zijn wachtijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Moet je met de trein? Ik moest ook een uur reizen en niks is lekkerder dan met een muziekje in de trein lekker slapen
Ik hoop iig dat het je bevalt
Ow, moet jequote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
8 minuten met de trein, 2 minuten met de bus en 20 minuten lopen. De minuten ertussen zijn wachtijden
Ik moet alleen nog solliciteren
Het werkt nog niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gemoedstoestand-schommel jij eens heel gauw de blije kant op!![]()
* Zhenar probeert de strenge opvrolijk aanpak.
Geitenneuker, mierenneuker klinken voor geen meter in hun Engelse vertalingquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:07 schreef Zhenar het volgende:
Mooi die verNederlandste teksten, maar als je echt de Nederlandse taal wil promoten/verdedigen, dan volstaat het simpelweg letterlijk vertalen natuurlijk niet; dat bevestigt alleen mijn beeld dat we in het Nederlands voor veel engelse woorden en uitdrukkingen geen goed equivalent hebben.
Dat vertalen is wel erg grappig, maar juist omdat we weten dat het eigenlijk engelse uitdrukkingen zijn die in het Nederlands nergens meer op slaan (grotendeels). Het feit dat jij "luie poep" niet begrijpt, Dada, bevestigt dat. (you lazy shit).
Weet ik nog niet, ik wacht op een telefoontje, net was die meneer er nite en ze zouden me terugbellen..maar dat was al 3 uur terug..zal ik nog een keer bellen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, moet jewachten
das minder. Wanneer moet je solliciteren? Je gaat toch wel in pak he? [afbeelding]
Ja, ik zou het wel doen, misschien is hij het gewoon vergeten.. En het staat wel zo dat je écht graag wiltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ik wacht op een telefoontje, net was die meneer er nite en ze zouden me terugbellen..maar dat was al 3 uur terug..zal ik nog een keer bellen?![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Geitenneuker, mierenneuker klinken voor geen meter in hun Engelse vertalingZo zijn er nog wel meer dingen die alleen in het Nederlands klinken. Alleen heeft Nederland geen industrie die al decennia lang de jeugd met Nederlandstalige series/films besprenkelt. Hadden wij die wel dan zou niemand hier Engels praten, simpelweg omdat het niet klinkt.
Bedankt doe ik dat wel ff hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik zou het wel doen, misschien is hij het gewoon vergeten.. En het staat wel zo dat je écht graag wilt [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |