Geregistreerd op: zaterdag 1 januari 2005 @ 17:00quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:24 schreef Barista het volgende:
Je post aanpassen na een half uur is zichtbaar, newbies. You do the math...![]()
Niet zo hypocriet kereltje. Jij begint al meteen te huilebalken dat Guzman niet behoort tot "de echte aanstichters". Is je vinger erg bruin?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:49 schreef Barista het volgende:
[..]
Hulde voor CherrymoonTracks. Hij lost in 1 post het hele zaakje op. Peter R. de Vries kan wel in de VUT. We hebben een nieuwe Sherlock Holmes. Nederland kan weer rustig slapen. De onderwereld schijt nu al alle kleuren. Geef deze man een standbeeld!
Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je hebt hem kennelijk ruim daarvoor al aangepast, lafbek!
Weet ik veel in welke context jij je oorspronkelijke posts aanpast. Je bent en blijft een flauwe sjoemelaar!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Barista het volgende:
[..]
Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.
Jij bent echt dom, hč?
Was je handjes en reageer eens inhoudelijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Barista het volgende:
[..]
Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.
Jij bent echt dom, hč?
Eh, waarop precies?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Was je handjes en reageer eens inhoudelijk!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
Aaah wat verschrikkelijk hypocriet van ons aller Javier. Hopelijk betekent dit het einde van zijn carriere. Ik vond zijn shows wel aardig, maar niet geniaal overigens, maar met dit soort acties (vechten tegen de politie is wel een van de domste dingen die je kan doen) verbrui je het echt helemaal. Nu is het ook logisch waarom hij twijfelde of hij wel aangifte zou gaan doen. Elk normaal mens zou na in elkaar getrimd te zijn aangifte doen namelijk....
Ja hč, maar zijn er nou nog beelden van die vechtpartij uitgezonden?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, leuk die smileys van je![]()
![]()
![]()
Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
Aaah wat verschrikkelijk hypocriet van ons aller Javier. Hopelijk betekent dit het einde van zijn carriere. Ik vond zijn shows wel aardig, maar niet geniaal overigens, maar met dit soort acties (vechten tegen de politie is wel een van de domste dingen die je kan doen) verbrui je het echt helemaal. Nu is het ook logisch waarom hij twijfelde of hij wel aangifte zou gaan doen. Elk normaal mens zou na in elkaar getrimd te zijn aangifte doen namelijk....
Bekende personen komen volop in het nieuws als ze stomdronken gaan vechten. Jij, ik en Falco niet als we stomdronken gaan knokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...
ik ging altijd lief slapen danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de inmiddels vrij uitgebreide serie keren-dat-ik-stomdronken-was ben ik nog nooit met iemand gaan vechten, laat staan met de politie.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ging altijd lief slapen dan
als je geen agressie in je hebt, komt het er ook niet uit, hč, als de remmen weg zijn door alcohol.
Ok, ben jij ook een bn'er dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bekende personen komen volop in het nieuws als ze stomdronken gaan vechten. Jij, ik en Falco niet als we stomdronken gaan knokken.
Als jij me kent wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ben jij ook een bn'er dan?
Respect voor Albert Verlinde, hij is beter dan goed...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:01 schreef chantaldominique het volgende:
maarja albert verlinde had daar ''gelukkig'' ook al commentaar op.
Ik ken je niet, waar zou ik je van moeten kunnen kennen?quote:
Geen idee, ik ben dan ook geen BN'er naar mijn idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ken je niet, waar zou ik je van moeten kunnen kennen?
Maar als dit allemaal klopt, dan zou dat best weleens het einde van Guzmans' loopbaan kunnen zijn toch?
Is dat de maatstaf voor jou?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ver geschopt? Als hij nu van het toneel zal verdwijnen, dan heeft over 'n jaar niemand het meer over Guzman. Zijn shows worden over 30 jaar ook vast niet herhaald op de publieke omroep.
Als ik stomdronken ben, zijn mijn acties nog steeds mijn verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...
Cool...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Als ik stomdronken ben, zijn mijn acties nog steeds mijn verantwoordelijkheid.
Precies!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:11 schreef Falco het volgende:
Als ik stomdronken ben, zijn mijn acties nog steeds mijn verantwoordelijkheid.
waar ken je hem van dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ken Javier een beetje, hij is echt ok...
Van het uitgaan in A'dam...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:34 schreef chantaldominique het volgende:
[..]
waar ken je hem van dan?
Nou dat valt allemaal wel mee, Doc, de reacties veranderen omdat men nu een heel ander verhaal te lezen krijgt dan de woordvoerders van Guzman ons voorschotelde.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:45 schreef Doc het volgende:
De feiten:
Eerst heeft Guzman heeft klappen gekregen nadat-ie bijdehand heeft lopen doen tegen de verkeerde personen.
Daarna Guzman heeft lopen matten (kan ook alleen met woorden zijn geweest) tegen de politie.
Het ziet er dus naar uit dat Guzman nog vrij pssig was dat de politie (veel) te laat aan kwam zetten - iets wat je hier op het forum ook nog wel eens hoort - en tegen de politie te keer is gegaan.
Wat ik hier vervolgens als reacties lees lijken meer gebaseerd op de sympathie dan wel antipathie die men volet voor Guzman en gaan mijns inziens niet echt meer over het gebeurde ...
Mijn idee hier over: Guzman was om te beginnen niet zo slim verbaal de verkeerde mensen op te fokken. Je weet dat je dan klappen kan krijgen zeker als er drank in het spel is. Niet netjes, maar "its part of the game" als je mensen loopt te stressen in zo'n situatie (een maat van mij maakte er ook een sport van om mensen verbaal te stressen in cafees, met name in yuppen tenten - erg leuke avonden maar af en toe was het wel effe uitkijken). Achteraf ruzie maken met de politie? Ook niet bepaald slim, maar de politie kunnen ook een stel zeikerds zijn die het liefst 10 minuten na de feiten aan komen fietsen...
het is allemaal 1 pot natquote:Op zondag 20 februari 2005 13:35 schreef chantaldominique het volgende:
emilio (zijn broertje) vind ik persoonlijk veell spontaner dan javier.
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Ook in yuppen cafe's moet je erg goed uitkijken... in cafe Wildschut zat bv Sam Klepper altijd te chillen
En Willem Holleeder kan ook wel gewoon doorgaan voor een fiscalist... en daar zou ik geen ruzie mee willen![]()
Dat er mensen in het begin van het topic ook riepen dat het typisch zinloos geweld was - en zelf "een aanval op het vrij woord" (quote:Op zondag 20 februari 2005 14:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou dat valt allemaal wel mee, Doc, de reacties veranderen omdat men nu een heel ander verhaal te lezen krijgt dan de woordvoerders van Guzman ons voorschotelde.
Als zij meteen dat gemat met de politie en het feit dat Guzman zelf ook een flinke slok op had erbij hadden vermeld was het wat anders geweest.
Dat ik bijvoorbeeld Guzman een mega eikel vind, was al bekend, maar dat deed niets af aan het feit dat ik iemand in elkaar timmeren omdat hij reageert op opmerkingen van hun kant, uitermate laf vindt, zelfs als het een eikel betreft
Maar eerst lezen dat iemand zelf 'rustig' een bierte zat te drinken en toen zomaar in elkaar getrimd is, ms wel voorgoed zijn gehoor beschadigd en dan lezen dat iemand zelf ook flink hem had zitten en eerst een hele poos, na al dan niet verbaal gemat met de politie, op het politiebureau heeft doorgebracht, tja.....
Ik zag een compleet overstuur en zwaar bloedende (en dove) Javier voor me, die zwaar aangeslagen, letterijk en figuurlijk, bij zat te komen na ziekenhuisopname van een traumatische ervaring, i.e. zinloos geweld, zo kwam die eerste berichtgeving op me over.
Nu krijg je , door het achterhouden van een en ander in 1e instantie, een ander beeld, en wel een gewone ordinaire matpartij, waar er ws 2 vechten én ook 2 schuld hebben, en wordt Javier ineens een stuk minder zielig.
Of nee, juist meer
Ik eigenlijk ook niet, misschien kan Javier er wat mee...quote:Op zondag 20 februari 2005 17:48 schreef Falco het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarheen je wilt met die uitspraak, maar goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |