abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:16:20 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25150247
krijgen we straks bij weer een vrolijk avondje regeringbashen van de vara een guzman op het podium die zeikt over het politieoptreden en pure discriminatie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25150386
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
...guzman op het podium die zeikt over het politieoptreden...
Wat op zich terecht zou zijn. Caféhoudster belt de pliesie die pas na 10 minuten arriveert (centrum Amsterdam, waar zijn ze?), en vervolgens alleen de ‘slachtoffers’ van de knokpartij aantreft en een standje geeft. Hadden de juten hun luie reet wat eerder uit de bureaustoel gehesen en de kipnuggets terzijde geschoven, dan was het hele zaakje natuurlijk al in een vroegtijdig stadium in de kiem gesmoord, en waren de daadwerkelijke aanstichters in de kraag gevat.
pi_25150520
als je met de politie gaat matten, ben je gewoon de sjaak en dus vooral erg dom.

en wie er nu precies het zgn slachtoffer was, is nu dus echt niet meer duidelijk.
Guzman was ms voordat hij die klappen kreeg al opgefokt en irritant, wie zal het zeggen.

Was handiger geweest als zijn woordvoerders meteen het héle verhaal verteld hadden, en niet alleen het arme Javier gedeelte... nu is de geloofwaardigheid weg of iig stukken minder.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 18 februari 2005 @ 21:59:04 #104
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25151953
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:26 schreef Barista het volgende:

[..]

Wat op zich terecht zou zijn. Caféhoudster belt de pliesie die pas na 10 minuten arriveert (centrum Amsterdam, waar zijn ze?), en vervolgens alleen de ‘slachtoffers’ van de knokpartij aantreft en een standje geeft. Hadden de juten hun luie reet wat eerder uit de bureaustoel gehesen en de kipnuggets terzijde geschoven, dan was het hele zaakje natuurlijk al in een vroegtijdig stadium in de kiem gesmoord, en waren de daadwerkelijke aanstichters in de kraag gevat.
A: wat heeft dat met discriminatie te maken ?

B: ze hebben een van de daders (Javier Guzman) reeds aangehouden.
pi_25152685
Guzman was zelf wellicht ook gewoon aan het knokken en aan het uitdagen. Hij is aangehouden, dus hij zal misschien helemaal niet zo onschuldig zijn als men wil doen geloven. Ik vermoed dat hij gewoon vroeg om een pak rammel en dit ook heeft gekregen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 22:41:47 #106
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25152761
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Guzman was zelf wellicht ook gewoon aan het knokken en aan het uitdagen. Hij is aangehouden, dus hij zal misschien helemaal niet zo onschuldig zijn als men wil doen geloven. Ik vermoed dat hij gewoon vroeg om een pak rammel en dit ook heeft gekregen.
En nu jankt ie uit bij mama
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25152792
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:41 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

En nu jankt ie uit bij mama
Ik hoop wel dat hij uit gaat janken bij zijn mama en niet op het podium.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25152822
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:59 schreef op_dreef het volgende:

[..]

A: wat heeft dat met discriminatie te maken ?
Niks. Verwijs ik ergens naar discriminatie dan? Beter lezen, jurk.
pi_25152954
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hulde voor CherrymoonTracks. Hij lost in 1 post het hele zaakje op. Peter R. de Vries kan wel in de VUT. We hebben een nieuwe Sherlock Holmes. Nederland kan weer rustig slapen. De onderwereld schijt nu al alle kleuren. Geef deze man een standbeeld!
pi_25153132
Hopen dat ie ervan geleerd heeft en nooit meer een bierjte aanraakt.
pi_25153525
Always expect the unexpected...

pi_25153932
Beetje hypocriet om in je cabaretshow 10 min over zinloos geweld te praten en vervolgens zelf beginnen met een vechtpartij.. Vond het zo ie zo al een raar verhaal dat hij nog niet wist of hij aangifte zou doen, dat zegt genoeg dus als je het mij vraagt
pi_25154433
Ja, best wel schokkend...
pi_25154465
Goh, leuk die smileys van je
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:11:56 #115
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25154573
gave smiley's
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:16:04 #116
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25154664
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:44 schreef Barista het volgende:

[..]

Niks. Verwijs ik ergens naar discriminatie dan? Beter lezen, jurk.
Snel je quote aanpassen he, zielepoot!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:17:17 #117
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25154690
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Hopen dat ie ervan geleerd heeft en nooit meer een bierjte aanraakt.
Och, daar hebben we onze vrome moslim weer.
www.easyjet.com
pi_25154700
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Snel je quote aanpassen he, zielepoot!
Dat is wel erg triest inderdaad.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:20:33 #119
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25154762
pi_25154881
Je post aanpassen na een half uur is zichtbaar, newbies. You do the math...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:25:43 #121
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25154907
ach ja ieder zijn ding
leert hij ook wat van...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:27:05 #122
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25154935
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:24 schreef Barista het volgende:
Je hebt hem kennelijk ruim daarvoor al aangepast, lafbek!
pi_25154969
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:24 schreef Barista het volgende:

Wegwezen kleuter.
pi_25154991
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:49 schreef Barista het volgende:

[..]

Hulde voor CherrymoonTracks. Hij lost in 1 post het hele zaakje op. Peter R. de Vries kan wel in de VUT. We hebben een nieuwe Sherlock Holmes. Nederland kan weer rustig slapen. De onderwereld schijt nu al alle kleuren. Geef deze man een standbeeld!
Niet zo hypocriet kereltje. Jij begint al meteen te huilebalken dat Guzman niet behoort tot "de echte aanstichters". Is je vinger erg bruin?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:29:50 #125
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25154993
pi_25155071
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Je hebt hem kennelijk ruim daarvoor al aangepast, lafbek!
Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.

Jij bent echt dom, hč?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 00:39:52 #127
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25155194
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Barista het volgende:

[..]

Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.

Jij bent echt dom, hč?
Weet ik veel in welke context jij je oorspronkelijke posts aanpast. Je bent en blijft een flauwe sjoemelaar!
pi_25155220
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Barista het volgende:

[..]

Jij bent echt dom, hč?
Was je handjes en reageer eens inhoudelijk!
pi_25155913
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Was je handjes en reageer eens inhoudelijk!
Eh, waarop precies?
pi_25157634
Nee maar we zijn dus gewoon genaaid toch?
pi_25157673
Javier was dus een beetje aangeschoten toch?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 10:27:50 #132
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25158319
Aaah wat verschrikkelijk hypocriet van ons aller Javier. Hopelijk betekent dit het einde van zijn carriere. Ik vond zijn shows wel aardig, maar niet geniaal overigens, maar met dit soort acties (vechten tegen de politie is wel een van de domste dingen die je kan doen) verbrui je het echt helemaal. Nu is het ook logisch waarom hij twijfelde of hij wel aangifte zou gaan doen. Elk normaal mens zou na in elkaar getrimd te zijn aangifte doen namelijk....
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 februari 2005 @ 11:02:35 #133
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25158662
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
Aaah wat verschrikkelijk hypocriet van ons aller Javier. Hopelijk betekent dit het einde van zijn carriere. Ik vond zijn shows wel aardig, maar niet geniaal overigens, maar met dit soort acties (vechten tegen de politie is wel een van de domste dingen die je kan doen) verbrui je het echt helemaal. Nu is het ook logisch waarom hij twijfelde of hij wel aangifte zou gaan doen. Elk normaal mens zou na in elkaar getrimd te zijn aangifte doen namelijk....
pi_25166885
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, leuk die smileys van je
Ja hč, maar zijn er nou nog beelden van die vechtpartij uitgezonden?
Er moet gefilmd zijn toch?
pi_25167256
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...
pi_25167344
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...
Bekende personen komen volop in het nieuws als ze stomdronken gaan vechten. Jij, ik en Falco niet als we stomdronken gaan knokken.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:31:58 #137
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25167371
In de inmiddels vrij uitgebreide serie keren-dat-ik-stomdronken-was ben ik nog nooit met iemand gaan vechten, laat staan met de politie.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_25167437
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de inmiddels vrij uitgebreide serie keren-dat-ik-stomdronken-was ben ik nog nooit met iemand gaan vechten, laat staan met de politie.
ik ging altijd lief slapen dan

als je geen agressie in je hebt, komt het er ook niet uit, hč, als de remmen weg zijn door alcohol.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 19 februari 2005 @ 20:57:04 #139
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25167737
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:36 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ging altijd lief slapen dan

als je geen agressie in je hebt, komt het er ook niet uit, hč, als de remmen weg zijn door alcohol.
. Inderdaad.

En ik denk dat ik toch te lang ben om aangevallen te worden door dronken-mensen-die-wel-willen-vechten, dus eigenlijk is het perfect geregeld. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_25167799
het persbericht was gewoon een lul verhaal, dat HIJ slachtoffer was van zinloos geweld.
zijn agentschap heeft gewoon een dikke blunder gemaakt.
beetje slordig.......maarja albert verlinde had daar ''gelukkig'' ook al commentaar op.
pi_25168641
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bekende personen komen volop in het nieuws als ze stomdronken gaan vechten. Jij, ik en Falco niet als we stomdronken gaan knokken.
Ok, ben jij ook een bn'er dan?
pi_25168661
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:44 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ok, ben jij ook een bn'er dan?
Als jij me kent wel.
pi_25168683
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:01 schreef chantaldominique het volgende:
maarja albert verlinde had daar ''gelukkig'' ook al commentaar op.
Respect voor Albert Verlinde, hij is beter dan goed...
pi_25168734
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als jij me kent wel.
Ik ken je niet, waar zou ik je van moeten kunnen kennen?
Maar als dit allemaal klopt, dan zou dat best weleens het einde van Guzmans' loopbaan kunnen zijn toch?
pi_25168778
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ik ken je niet, waar zou ik je van moeten kunnen kennen?
Maar als dit allemaal klopt, dan zou dat best weleens het einde van Guzmans' loopbaan kunnen zijn toch?
Geen idee, ik ben dan ook geen BN'er naar mijn idee.

Of dit het einde van Guzman's loopbaan gaat betekenen is moeilijk te zeggen. Zijn grappen worden niet leuker of minder leuk door dit incident. Ik vind hem sowieso al erg slecht en gefrustreerd overigens. Wel is het zo dat hij nu niet echt serieus genomen zal worden als hij praat over zinloos geweld.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 22:02:17 #146
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25168950
Dit zou Naijib Amhali dus nooit gebeuren

Die roept gewoon als zijn neefjes te hulp, en is ondanks dat een veel betere moppentapper
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25168956
Ok, toch denk ik dat dit een flinke deuk is voor Guzman, maar dan nog, hij moet dit wel gaan gebruiken in z'n voorstellingen
Is Guzmans' optreden van 2 weken geleden (Vara) nog ergens terug te vinden op internet?
pi_25169008
Guzman kan niet meer serieus worden genomen als het gaat om zinloos geweld. Wat veel mensen nog wel het meest steekt is waarschijnlijk de leugens die hij heeft verspreid. Alsof hij zelf slachtoffer was van zinloos geweld. Zum kotzen.

Ik vond Guzman toch al een waardeloze grappenmaker, dus het zou mooi zijn als hij met deze actie van het toneel gaat verdwijnen, maar ik vrees van niet.

Zolang Tyson nog steeds bokst, Woodgate nog steeds voetbalt en Michael Jackson nog fans heeft, zal ook Guzman bij de VARA grapjes mogen maken.
pi_25169045
Damn, het zit je wel hoog hč
Maar toch, hij heeft het wel ver geschopt
Een beetje respect is wel op z'n plaats toch...
pi_25169070
Ver geschopt? Als hij nu van het toneel zal verdwijnen, dan heeft over 'n jaar niemand het meer over Guzman. Zijn shows worden over 30 jaar ook vast niet herhaald op de publieke omroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')