Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:27 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je hebt hem kennelijk ruim daarvoor al aangepast, lafbek!
Weet ik veel in welke context jij je oorspronkelijke posts aanpast. Je bent en blijft een flauwe sjoemelaar!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Barista het volgende:
[..]
Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.
Jij bent echt dom, hč?
Was je handjes en reageer eens inhoudelijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:33 schreef Barista het volgende:
[..]
Ja, ik wist natuurlijk al lang vantevoren hoe jij ging reageren op mijn opmerking zodat ik op ingenieuze wijze m'n post 'onzichtbaar' had aangepast. God o god, wat val ik hier door de mand. Ik ben helemaal sprakeloos. Denk je lekker bijdehand te zijn, krijg je 2 van die turbobreinen als CherryMoon en op_dreef op je dak, die je genadeloos ontmaskeren. Ik mag nog blij zijn dat ze me niet in elkaar geslagen hebben.
Jij bent echt dom, hč?
Eh, waarop precies?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Was je handjes en reageer eens inhoudelijk!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
Aaah wat verschrikkelijk hypocriet van ons aller Javier. Hopelijk betekent dit het einde van zijn carriere. Ik vond zijn shows wel aardig, maar niet geniaal overigens, maar met dit soort acties (vechten tegen de politie is wel een van de domste dingen die je kan doen) verbrui je het echt helemaal. Nu is het ook logisch waarom hij twijfelde of hij wel aangifte zou gaan doen. Elk normaal mens zou na in elkaar getrimd te zijn aangifte doen namelijk....
Ja hč, maar zijn er nou nog beelden van die vechtpartij uitgezonden?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, leuk die smileys van je![]()
![]()
![]()
Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:27 schreef Falco het volgende:
Aaah wat verschrikkelijk hypocriet van ons aller Javier. Hopelijk betekent dit het einde van zijn carriere. Ik vond zijn shows wel aardig, maar niet geniaal overigens, maar met dit soort acties (vechten tegen de politie is wel een van de domste dingen die je kan doen) verbrui je het echt helemaal. Nu is het ook logisch waarom hij twijfelde of hij wel aangifte zou gaan doen. Elk normaal mens zou na in elkaar getrimd te zijn aangifte doen namelijk....
Bekende personen komen volop in het nieuws als ze stomdronken gaan vechten. Jij, ik en Falco niet als we stomdronken gaan knokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, mooi verwoord Falco, maar ik ben benieuwd of jij weleens stomdronken bent geweest...
ik ging altijd lief slapen danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
In de inmiddels vrij uitgebreide serie keren-dat-ik-stomdronken-was ben ik nog nooit met iemand gaan vechten, laat staan met de politie.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ging altijd lief slapen dan
als je geen agressie in je hebt, komt het er ook niet uit, hč, als de remmen weg zijn door alcohol.
Ok, ben jij ook een bn'er dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bekende personen komen volop in het nieuws als ze stomdronken gaan vechten. Jij, ik en Falco niet als we stomdronken gaan knokken.
Als jij me kent wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ben jij ook een bn'er dan?
Respect voor Albert Verlinde, hij is beter dan goed...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:01 schreef chantaldominique het volgende:
maarja albert verlinde had daar ''gelukkig'' ook al commentaar op.
Ik ken je niet, waar zou ik je van moeten kunnen kennen?quote:
Geen idee, ik ben dan ook geen BN'er naar mijn idee.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ken je niet, waar zou ik je van moeten kunnen kennen?
Maar als dit allemaal klopt, dan zou dat best weleens het einde van Guzmans' loopbaan kunnen zijn toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |