Valt wel meequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn wij verslaafd aan Fok?
Mwah.
Waar haal je dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Youssef het volgende:Aniwegs, sinas met vruchtvlees, niet met koolzuurgas
Ik vind het een behoorlijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch wel cool hoor
[afbeelding]
missch es proberen deze zomer...
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:45 schreef Youssef het volgende:Aniwegs, sinas met vruchtvlees, niet met koolzuurgas
ik zou zoiets ook niet kopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:48 schreef Youssef het volgende:
Ik vind het een behoorlijk![]()
gehalte hebben
Op Marktplaats staat ook zo een 'unieke' 750'er. Met allemaal 'extra's'. Volgens mij is het gewoon een ex crash test dummie geweest
25 min ben ik erquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
En helemaal naar Zutphenben je gek!
![]()
quote:
100+ kmquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
En helemaal naar Zutphenben je gek!
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:54 schreef Youssef het volgende:
100+ km![]()
Niet zo gek toch, jij ging toch helemaal naar Duitsland
Uh uh uh, ik kan ook zomaar de eerste de beste motor kopen, en dan met een motor zitten die ik liever anders had gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijken en kopen. Alleen voor kijken doe ik wel in de regio ofzo.
![]()
Ja, maar om dan naar Zutphen te gaan.. er moeten toch zat groenen in de regio zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:02 schreef Youssef het volgende:
Uh uh uh, ik kan ook zomaar de eerste de beste motor kopen, en dan met een motor zitten die ik liever anders had gehad.
Te laat, ik vertrek al bijnaquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar om dan naar Zutphen te gaan.. er moeten toch zat groenen in de regio zitten.
Tjek je ook via via, speurneus krantjes enz... ?
Ik bedoel je zoekt voor de juiste motor met de juiste prijs.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef Youssef het volgende:
Ben specifiek benieuwd naar deze zilvere dus van mij mag het welMijn moeder heeft ook meer vrede met een neutrale kleur ipv een
felgroene
Het wordt nu echt de keuze tussen deze of een zxr
Vroeger was dat in, denk maar aan de roze FZR600, allemaal van die lollypopsquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als je jong bent wil je toch felle kleuren?![]()
ik heb er iig geen beste ervaring meequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, wat je van ver haalt.....
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Vroeger was dat in, denk maar aan de roze FZR600, allemaal van die lollypops
Welke stickers wil je weg hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddalleen wel weer die stickers eraf halen
![]()
alleen een beetje jammer dat beeld en geluid niet helemaal synchroon lopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
Rondje Isle of Man op een CBR1000RR Fireblade![]()
Gaat idd niet altijd opquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb er iig geen beste ervaring mee![]()
en jij, pepijn
![]()
?
Met betrekking tot relatie's wel, omdat je mekaar heel lang niet ziet met tussenpozen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb er iig geen beste ervaring mee![]()
en jij, pepijn
![]()
?
Dat gaat lekker tussen die huizen doorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef ploderus het volgende:
[..]
alleen een beetje jammer dat beeld en geluid niet helemaal synchroon lopen![]()
Isle of Manquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat gaat lekker tussen die huizen door
Dat was weer een anderequote:Op donderdag 17 februari 2005 11:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je eerder gehad en gepost met een dergelijk filmpje .. dezelfde?
![]()
Ik heb beide niet gezien derhalve.
Joh?!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Isle of ManIs op een eilandje in de Ierse zee waar ieder jaar een motorrace wordt gehouden.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:Gevaarlijkste circuit ter wereld.
Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash. >><<
Bomen geven niet mee .....
ben niet zo'n standaard-sticker fan...gewoon helemaal kaal maken en dan eigen SBK etc. stickers erop doenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
Welke stickers wil je weg hebben![]()
Ennuuuh, lekker toeren ofzo
Creatief.quote:This year during the first practice session, Joey ran out of petrol at the Bungalow. He 'borrowed' some fuel from the Travelling Marshal and then took some fork oil from his Honda and, using it as a substitute for 2 Stroke Oil, mixed it with the petrol before completing his lap!
De beelden komen bij mij een beetje suicinaal over....quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:Gevaarlijkste circuit ter wereld.
Zelfs iemand die hem 15 keer ofzo gewonnen had is daar uiteindelijk overleden bij een crash.
Bomen geven niet mee .....
quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet erg ? Ik rijd toch niet graag met een krom frame of kromme voorvork rond
Het toont idd aardig wat vastberadenheid en doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heet nou doorzettingsvermogen. Ik kijk er van op.
![]()
![]()
En het is ook een beetje ver om terug te lopen.![]()
Optische schade is niet zo heel erg nee, maar het verschil tussen optische schade en schade aan de motor zelf is in de praktijk niet zo groot helaasquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik rijd wel een schadefiets.
En die is gewoon recht hoor.
Dus op die manier niet erg.
moet ik mij schamen als ik zeg dat ik niet weet over welke techniek je het nu hebt?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Die knakker op die Fireblade gebruikt die gast van MotorXtra zijn manier van quickshift
Nerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:09 schreef hicham het volgende:
Vroeg opstaan blijft moeilijk
Volgens mij gaat Youssef later vrachtwagenchauffeur worden, die reizen ook alle kanten op in hun eentjeIk ga proberen vandaag een beetje nuttig te zijn, o.a door Youssef's krant te lopen
en door eens mijn mailbox leeg te lurken. Zitten nog 200 nieuwe mailtjes in ofzo
en nog wat programmeerwerk doen. Was ik gisteravond al aan begonnen, maar dat was geen goed idee
Om 23:00 beginnen met programmeren als je van plan bent 'vroeg' naar bed te gaan is not done
hoe slecht is dat voor je bakquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Deze knakker op de Blade schakelt net zo als dat die gozer van MotorXtra zei, druk op het pookje zetten, hem in de begrenzer laten komen en het pookje schiet zo in de volgende versnelling
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voorquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef ploderus het volgende:
Nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe slecht is dat voor je bak?
okquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet![]()
Tja, hoe slecht is snel rijden met je motor?
echt welquote:
Wegmisbruikers!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze rijden over verdrijvingsvlakken en sorteren niet goed voor
Had ie maar geen ZXR-400 moeten wordenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoog in de toeren rijden zorgt toch voor meer slijtage dan altijd bij de 5000rpm schakelen
Dat bedoelde ikquote:Tuurlijk is altijd netjes schakelen met de koppeling beter voor je bak, maar ja... hij zal er niet direct kapot van gaan, als je dat bedoeld
Kastje of toerenbegrenzer onderbreekt je onsteking, dus dat gaat wat beter dan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welje moet er maar opkomen
en denk ook dat het niet echt comfortabel was dat laatste stukje,
Kan je het nog steeds niet??quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat bedoelde ikik probeer nog steeds zonder KKRRAKKK van de 1 naar de 2 te schakelen, en de ene keer lukt dat beter dat de andere
blijven oefenen dus
zoals ik zei, de ene keer beter dan de andere maar vanzelf zeker nog niet neequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je het nog steeds niet??Ga je schamen
Het lukte prima op jouw ZXR400....
DAMN echt telepathie, ik wou net dat topic op MF over Rombo demper op ZXR400 hier posten voor jou, tot ik zag dat je al had gereageerdquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand vraagt naar het filmpje ressen, zou iemand die ff ergens willen hosten zodat ik hem kan laten zien en horen?
thx
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
DAMN echt telepathie, ik wou net dat topic op MF over Rombo demper op ZXR400 hier posten voor jou, tot ik zag dat je al had gereageerd
Hey, niet hooghartig doen he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:Suzuki heeft 1 vd beste en soepelste schakelbakken.......
Ik hoorde dan ook NOOIT wat bij het schakelen, alleen in zijn 1 zetten soms....
Het klopt dan ook als ik zeg dat 9 vd 10 motorrijders niet kunnen schakelen... het is dat ik het van mn pa heb geleerd dat schakelen want ik heb bij 2 verschillende rijscholen gelest en geen van tweeën schonk er aandacht aan....
Hooghartig? Het is gewoon zo.... ik zie het bij zoveel mensen, allemaal die harde klappen als ze van de 1 naar de 2 gaan...quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, niet hooghartig doen he?
Ik hoorde juist van je vader (toen ik even proefrit ging doen op je Bandit) dat je aan de schakelbak moest wennen. Hij vertelde dat ie toen bij jou lawaai maakte maar dat jullie toen samen gingen oefenen ofzo. En na een tijdje lukte het jou ook lekker
Dus als jij datgene wat je hebt geleerd nu aan mij doorgeeft
quote:Bad Gateway
The following error occurred:
The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is.not found by retrying the URL. (DNS_HOST_NOT_FOUND)
Please contact the administrator.
Ik wou gewoon even diequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hooghartig? Het is gewoon zo.... ik zie het bij zoveel mensen, allemaal die harde klappen als ze van de 1 naar de 2 gaan...
Hoe kan ik dat nou via een forum lerenk Laat het weleens in t echt zien.
Komt er dus op neer dat je ten alle tijden op precies hetzelfde moment moet koppelen en schakelen en van zijn 1 naar zijn niet in 1 complete voetbeweging doet, dus niet gelijk van zijn 1 naar zijn 2 willen, je moet hem dus eerst in zijn vrij zetten c.q. door zijn vrij heen..... en dat in een paar miliseconden tijd
Wat ik al zei, het is dat mijn pa het hoorde anders had ik het ook nooit echt goed geleerd want de rijscholen besteden er bijna geen aandacht aan volgens mij
quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:47 schreef v-blokkie het volgende:
Heb (ff afkloppen) pas 1 boete gehad, omdat ik een agent zou hebben beledigd ??![]()
Ik werd aangehouden voor een alcohol controle (geen druppel alc op natuurlijk), vraagt een agent (letterlijk zo): "wilt U even meewerken aan deze controle". Ik zeg: " ja hoor, geef mij maar een pet een zo'n blaas-apparaat, dan help ik jullie wel even". Vond'ie blijkbaar niet zo leuk !!?!?
Euhm, dat valt nog wel mee hoor, afgezien van dat die bak van m'n vorige Gixxer compleet in de soep is gedraaid, was die niet zoo geweldig hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:Suzuki heeft 1 vd beste en soepelste schakelbakken.......
Ja, genoeg andere motoren gereden en de GSXR had bij dat model geen geweldige bak. En heb daar ook andere mensen over gehoord.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Weleens op andere motoren gereden dan?![]()
Het is toch zo...
Als mijn pa op de mijne rijdt zegt ie elke keer weer hoe fijn ie schakelt, 10x beter dan zijn FJR..... Yamaha heeft over het algemeen slechte bakken
http://www.bikez.comquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:06 schreef -Eddow- het volgende:
Hey,
bestaat er ook een soort carbase maar dan voor motoren?!
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nooit klappen, ook bij mijn Bimota (Yamaha blok en bak) niet. En ik schakel gewoon in 1 keer hoor.
Heb jij trouwens al filmpjes van je nieuwe tweewielertje? Post ze eensquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:00 schreef Romius het volgende:
[..]
Ja, genoeg andere motoren gereden en de GSXR had bij dat model geen geweldige bak. En heb daar ook andere mensen over gehoord.
Met opschakelen bedoelde ik wel te verstaan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef Romius het volgende:
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %![]()
![]()
Nee nog niet, maar die komen natuurlijk pas als de Yoshi ernaast hangtquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef ploderus het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al filmpjes van je nieuwe tweewielertje? Post ze eens![]()
![]()
![]()
http://www.bikepics.com/ en dan vooral http://www.bikepics.com/manufacturers/quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:13 schreef -Eddow- het volgende:
Oke thnx en nog anderen ?!
ik heb een keer op TV gezien dat een Diesel ook op frituurvet liep, en toevallig had ik net frietmachine ververst dus ik dacht laat ik het eens proberen, dus netjes gefilterd en beetje verdund met alcohol, en dat vet gewoon in mijn BX gegooid, ( was maar 3 liter of zo) hij rook wel wat vreemd voor een maandje maar had er helemaal geen problemen mee en heeft het gewoon opgestookt,quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf op je ZXR 400 brommer bouwen OPM, met foto's. Klik!
[..]
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.
Moet dan ook wel werken in de CR.![]()
![]()
Remhandlestift ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
Dat komt door al je burnouts, wheelies enz, enz.
Ben blij dat ik die niet gekocht heb voor je revisie, gare koppeling, en remhandlestift die langzaam maar zeker slijt.
The year after.Is straks bijna een heel nieuw ding.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef Romius het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %![]()
![]()
watte ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had bijna een BX diesel van je gekocht met verbrande zuigerveren.
Net zoiets als dat ie blij is dat ie mijn brommer niet heeft gekocht voor de revisie.quote:
Maar ze hadden het igg over een stiftje die steeds korter werd. Bekend ZX9R probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:35 schreef ZX9R het volgende:
Dat ging om lucht in de remleiding en een makkelijke manier van ontluchten!
Ja, die bood je hier aan voor 550 euro ofzo. En ik zocht net een auto.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ze hadden het igg over een stiftje die steeds korter werd. Bekend ZX9R probleem.
Was dat de koppelingsstif of wat ..
er mankeerde ook helemaal niets aan,en ik heb nooit geweten dat ie mijn BX zou willen kopen,quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ie blij is dat ie mijn brommer niet heeft gekocht voor de revisie.
Na de revisie trouwens ook niet.
Pep, brommer kopen?![]()
Niet serieus, we hebben het er wel over gehad, gooide hier het balletje nog over op bij die collega.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
er mankeerde ook helemaal niets aan,en ik heb nooit geweten dat ie mijn BX zou willen kopen,
Die veredelde frietmachine reed best wel lekker
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:38 schreef ploderus het volgende:
One smiley says it all![]()
[afbeelding]
![]()
Zelfde blokquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn GSX-F600 had trouwens wel een zijdezachte bak.
Gewoon kippenvel met schakelen zo mooi ..![]()
![]()
Is dat niet dezelfde als in de Bandit?
wat heb jij met zuigerverenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet serieus, we hebben het er wel over gehad, gooide hier het balletje nog over op bij die collega.
Maar er mankeerde niets aan? Wel de zuigerveren even gecontroleerd bij verkoop?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Blijft mooi![]()
![]()
[afbeelding]
met duo-seat cover
klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben trouwens terug van sollicitatie gesprek en ging goedIk was 1 vd eerste sollicitanten en k hoor volgende week meer
Poging tot sluikreclamequote:Ben trouwens nu al verliefd op mn BT014..... net effe de polders onveilig gemaakt hier en geeft nu al erg veel vertrouwen![]()
![]()
Word nog best warm ook.... kan niet wachten tot mooi en temps boven de 15 graden
![]()
Ze zijn hoogstens nog wat zwarter geworden dan ze al waren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat heb jij met zuigerverenik begrijp er niets van,
of suggereer je dat door die 3 literfrietvet de zuigerveren het begeven zouden hebben ?
hij rijd nog steeds dus lijkt me niet eigenlijk,![]()
Onze CBR600RR vriend die al veeeeeeeeel ervaring heeft, aan zijn woorden heb je echt watquote:MrSuzuki says:
dus als ik achter een 014 steek istie niet binnen 6000 op denk je ?
Martin says:
nee
Martin says:
ik rijd 9000 met 012ss
quote:Martin says:
dan denk ik dat jij ook wel 8000-10000 haal met 014 of 012ss
ik denk dat ze eerder een mooi goudgeel kleurtje gekregen hadden,quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze zijn hoogstens nog wat zwarter geworden dan ze al waren.![]()
Verder bedoel ik er niets mee. <talk to hand smiley>![]()
klinkt erg goed iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM......... 014 nemen!
[..]
Onze CBR600RR vriend die al veeeeeeeeel ervaring heeft, aan zijn woorden heb je echt wat
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ze eerder een mooi goudgeel kleurtje gekregen hadden,![]()
kregen mijn frietjes ook![]()
nou je het toch over olie heb,quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar geen geintje, je leest het ook in duurtesten van motorfietsen.
Bij gebruik van de goede olie geen aanslag tussen de veren.
Brandstof lekt daar ook iets, zeker bij een Diesel.
Kan dus best aanbakken.![]()
Voor de rest idd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Sta ik net bij de apotheek, kom ik weer buiten, zit er een dement wijf in een electrisch karretje. Dus ik kleed me aan enzo, zegt ze
Liet ze geen Frans Bauer pics zien ???quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Sta ik net bij de apotheek, kom ik weer buiten, zit er een dement wijf in een electrisch karretje. Dus ik kleed me aan enzo, zegt ze
"Zo mooie motor! Prachtig! En je bent nog zo jong!"
Dus ik zeg,
"Ja, hard werken he, maar die van u is toch ook mooi?" Bedoelde het goed
Werd ze helemaal link....
''JA EN IK KAN ER OOK NIKS AAN DOEN DAT IK INVALIDE BEN''
Ik zei, ''ik toch ook niet"
Wou nog een stukje doorrijden, en dan zeggen, kom hier dan! pak me dan! Sta dan op vuile uitkeringsprofiteur!
Klinkt goed op dit na..... dat zijn zeer waarschijnlijk kromme remschijven ja. Setje nieuwe, originele schijven? Mwa, 600 euro? 300, soms 350 euro per stuk geloof ik. Imitatie schijven vanaf 350 euro per set volgens mij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef Youssef het volgende:
Maar...Toen ik ging rijden en de voorrem indrukte trilde het stuur, af en toe zelfs sterk. Is dit een kromme schijf?
Kosten
Oorzaak?
![]()
Dat is ik met m'n K1100LTquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:47 schreef Youssef het volgende:
Damn, Ressen.mpg doet echt de lentekriebels bij me herlevenWie is trouwens diegene op de grote motor die het geheel eventjes bekijkt vanaf het fietspad
![]()
Was echt superquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wannabee-politieagentje
"Ja film ze maar hoor, goed zo!"
En dan de remblokken nogquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:02 schreef Didiot het volgende:
Schijfrem kost trouwens van LUCAS bij Motozoom 230 euro per stuk...
Remblokken hoeven toch niet nieuw, waren nog best nieuw volgens hemquote:
Was je toch ook?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:04 schreef Didiot het volgende:
[..]
Was echt super
Die lui die voorbij fietsten dachten geloof ik dat ik bewijsmateriaal aan het verzamelen was
Dan moet je ze waarschijnlijk wel eerst laten vlakken. Maar ik heb hier nog één remschijf liggen voor een ZX6R 2001. Over ivm nieuwe schijven ivm één kromme schijf door fout met schijfremslotquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Remblokken hoeven toch niet nieuw, waren nog best nieuw volgens hem? Wel jammer zo een dure kostenpost voor iets dat niet nodig was
![]()
Verder uuh...
Hij was gewoon mooi![]()
Lang leve Supersportquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Hij reed ook gewoon netjes rechtdoor enzo
Wel zwaar eigenlijk, echt bochten maak ik volgens mij niet. Gewoon afremmen en sturen, toen ik probeerde echt met de heupen te sturen ging dat nog best lastig
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lang leve Supersport
Wat was eigenlijk de oorzaak van de trilling volgens hem? Of was het hem nog nooit opgevallenDat zouden de meeste verkopers namelijk zeggen
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou je het toch over olie heb,
er zou 2x bij motoport olie vervangen zijn, als ik daarna het niveau controleerde was de olie donker van kleur( zwart) ik heb nu grote beurt zef uitgevoerd, en na 500 km is de olie nog steeds doorzichtig en een mooi groen/geel kleurtje,
ik heb het sterke vermoeden dat er nooit olie is vervangen bij motoport,![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:23 schreef Youssef het volgende:
[..]Volgens hem gebeurde het alleen bij lichtjes remmen. Zelf wist ie de oorzaak niet, maar hij dacht dat het bij hard remmen niet echt te merken was. Toen heb ik nog eens gereden maar echt veel verschil merkte ik niet
Af en toe trilde die zelfs erg zwaar. Het gedrag bij remmen is gewoon onvoorspelbaar bij deze motor
![]()
Als ik hem koop moeten er dus zeker nieuwe op. Maar ik ga eerst nog eens verder kijken, heb nog afspraken staan dus stop die schrijfremmen van jou maar weer gauw in de kast.
Dat doe jij toch ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef ploderus het volgende:
Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen![]()
Mij boeit het niet als ik voor lul sta.. En daarbij heb ik geen poen om één compleet paar schoenen te kopen, dus ik jat iedere keer de schoen zonder magneetstrip/antidiefstalding.. Als je goed zoekt, vind je zo voor beide voeten wel een passende schoen. En dan is P-Lo weer tevredenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Check je mail Didiot!
Youssef: niet aan beginnen bij zoveel twijfel.... er staan voor die prijs vast zat andere ZX6R'en met wel goede remschijven....
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:30 schreef ploderus het volgende:Waarschijnlijk past die schijf van mij toch niet
Het staat in ieder geval toch niet mooi in combinatie met die andere schijf
Zou er een beetje hetzelfde uitzien alsof je met twee verschillende typen schoenen over straat zou lopen
![]()
Het hart van de remschijven van die grijze ZX6R is zwart. Bij die van mij is/was het goudkleurig (bedoel je dat met Goldwave's?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alsof iemand op remschijven gaat letten, tenzij het van die Goldwave's (
) zijn.
![]()
Vorige week had ik trouwens echt 2 verschillende schoenen aan.![]()
S'ochtends hier in het donker in de haast aangetrokken, zag het pas na een uur of 3.![]()
En er was geen hond die het gezien heeft de hele werkdag van 9 uur.![]()
Ik dacht dat jij toen de veroorzaker van die rage was in Hoofddorp?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mij boeit het niet als ik voor lul sta.. En daarbij heb ik geen poen om één compleet paar schoenen te kopen, dus ik jat iedere keer de schoen zonder magneetstrip/antidiefstalding.. Als je goed zoekt, vind je zo voor beide voeten wel een passende schoen. En dan is P-Lo weer tevreden![]()
Je ziet ze misschien niet direct tegelijkertijd, maar het zal echt wel opvallenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:55 schreef Patrick281 het volgende:
Remschijven zie je toch nooit tegelijkertijd? Je kijkt of links of rechts van de motârd.
Met Goldwave's bedoel ik die gekartelde, maar dat is misschien niet de juiste omschrijving.
Dat was het verkeerd om dragen van strings.. Met de veter tussen de knikkersquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toen de veroorzaker van die rage was in Hoofddorp?
Boeie, mijn CR500 heeft maar 1 grote disc, en je voelt bij deze rem niets van een enkele schijf.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef ploderus het volgende:
Je ziet ze misschien niet direct tegelijkertijd, maar het zal echt wel opvallenEn daarbij hebben ze waarschijnlijk een verschillend remkarakter.
Dat is dan ook een heel ander type fietsquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Boeie, mijn CR500 heeft maar 1 grote disc, en je voelt bij deze rem niets van een enkele schijf.
1 middelvingertje (met heel weinig kracht) op het handle is genoeg om hem op zijn neus te zetten.![]()
Dat klinkt Bandit rijders heel vreemd in de orenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
1 middelvingertje (met heel weinig kracht) op het handle is genoeg om hem op zijn neus te zetten.![]()
1 2 3 4 5 6 7 | 10043609 LUCAS BREMSSCHEIBE VORN DURCHM. 300MM, SCHWIMMEND KAWASAKI ZEPHYR 550 (ZR550B5) KAWASAKI ZEPHYR 550 (ZR550B) KAWASAKI ELIMINATOR 600 (ZL600B) KAWASAKI ZX-6R (ZX600-JJ) KAWASAKI ZX-6R NINJA (ZX600F) [FÜR BJ. 1996-1997] 214,95 |
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb jij wave schijven P-Lo?PICS!
Tnx voor de tipquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef ploderus het volgende:
Normen en waarden op veronica!!!![]()
The Simpsons dus..![]()
True, maar een verschil in karakter van die schijven zal ook wel niet zo heel veel uitmaken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef ploderus het volgende:
Dat is dan ook een heel ander type fietsEn natuurlijk ook een heel stuk lichter..
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klinkt Bandit rijders heel vreemd in de oren
Zijn wel zelf te monteren, maar ik heb het toen laten doen. Ik deed het ook meteen in combinatie met een grote beurt en het monteren van stalen remleidingen. Bij de grote beurt zouden ze toch al los gemaakt worden ivm gangbaar maken enz. En het scheelt me redelijk wat tijdquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx voor de tip*TV aangezet heeft
*
Zijn remschijven zelf te monteren? Anders probeer ik dat nog van de prijs te halen?
Waarom niet verder zoekenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tnx voor de tip*TV aangezet heeft
*
Zijn remschijven zelf te monteren? Anders probeer ik dat nog van de prijs te halen?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hier mn grote vriend Justin (vorige eigenaar van mn Bandit)
[afbeelding]
Didiot, hij rijdt nu ook met Dunlop D220's en hij vindt ze wel goed...
Ow, dat moet je bij mij niet doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik bedoel dat de remmen van de Bandit600 redelijk zijn, maar zeker niks bijzonder, je moet echt in de hendel knijpen voordat je echt goed remt, met al je vingers dus
True, maar een verschil in karakter van die schijven zal ook wel niet zo heel veel uitmaken want een enkele schijf remt al niet slecht, en nu helpen ze mekaar gewoon.. igg remt de ene kant 10 % giftiger dan de andere kant ofzo. Enkele schijf merk je dus al amper bij die dingen, en dan alleen nog maar in extreme gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:06 schreef ploderus het volgende:
Dat is dan ook een heel ander type fietsEn natuurlijk ook een heel stuk lichter..
Zal denk ik ook voor mij niet verkeerd zijn die D220'squote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh
Hier mn grote vriend Justin (vorige eigenaar van mn Bandit)
[afbeelding]
Didiot, hij rijdt nu ook met Dunlop D220's en hij vindt ze wel goed...
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht jaquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:21 schreef Rietvaerder het volgende:
@Youssef
Trouwens, was die ketting echt zo droog en roestig als dat ie er op de foto uit zag?
En zwaar?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht ja
[afbeelding]
TV kaartquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, hij zag er gewoon onderhouden uit, wel een beetje droog. En zwaar in gewicht ja
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef Youssef het volgende:
Wat een gezeik over mannen of vrouwen beter rijden. Alsof het maken van brokken een indicatie is voor het wel of niet goed rijden.
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een manquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen nemen nou eenmaal wat vaker risico's. Shit happens.
Maar als het dan toch gebeurt, dan zijn de meeste domme ongelukken..ja die ..![]()
![]()
Van de week wel een chickie heel hard en idooot zien rijden, time's are changing.![]()
Of ze had gewoon ruzie gehad ofzo ..![]()
Hauppauge WInTV.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
TV kaartHeb ik ook.... Terratec 400TV
En ze nemen niet alleen de rijstijl over. Ergens hebben de fundementalisten een punt qua emancipatie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een man
idd die gozer in het busje komt weg met een boete van ¤ 65quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook steeds meer. Vrouwen met de rijstijl van een man
OMFG, een busje dat over een fietspad een hele rij auto's met 80km/u inhaalt: boete van 65,- euroVan hem mochten ze wel het rijbewijs afpakken
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een schrik voor de buurt bent en een ware nachtmerrie voor je burenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
De demper van de CR ligt helemaal uitelkaar.
Kreeg eerder 2 imbusjes niet los, maar de waterpomp bood uitkomst bleek nu.![]()
Later nieuwe boutjes opzetten.
Een grote bus met een kamer (1 buisje in, 2 uit) die in deze zit is nogal zwaar.
Morgen pic's, kan er misschien nog wel iets aan verbeteren, maar zaterdag ga ik ook langs Motorcross Aad en 2 scooterzaken om te kijken voor een mogelijke carbon of iets anders lichts en beter dempend.
Maar het zal er wel op uitdraaien dat deze er gewoon weer in en op gaat.![]()
Misschien met wat extra vulling. Moet ook allemaal niet teveel kosten..
En zoals Youp al zei, het meeste geluid komt gewoon omdat het een 2 takt is.![]()
![]()
Dwars door de wand van de voorbocht gaat dat geluid..
quote:HARD, HARD, HARDDDDDDDDD TERING HARD
Nieuwe remschijven voor diverse modellen leverbaar, vanaf 220 tot 320mm:quote:
Werkte prima, maar toen had ik alleen maar een 14'beeldscherm en dat is niet geschikt om te internetten en tegelijk tv in een venster of andersom.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hauppage heb ik ook gehad maar kreeg dat ding niet compatable... veel hardware conflictenWas toen ook bekend met die kaartjes.. heb hem op een gegeven moment het raam uit geflikkerd en een Terratec gekocht, die doet het goed
Had geen WinTV trouwens
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij een schrik voor de buurt bent en een ware nachtmerrie voor je buren![]()
De vermelding was iets als
[..]
Dat moet ik horen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe remschijven voor diverse modellen leverbaar, vanaf 220 tot 320mm:
Honda CR/XR, Kawasaki KX, Husaberg, KTM, Husqvarna, Suzuki RM.
Ik zie geen ZXR400? :
zag ie er in het echt ook mooier uit net als die groene in D'waard? en is er een vonkquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:19 schreef Youssef het volgende:
Doe ik, maar ik wil er alles over weten
quote:Ik vind hem sowieso toch best zwaar een 6r
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:19 schreef Youssef het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/32661.htm?n=1![]()
![]()
quote:Zijkappen heb ik er natuurlijk ook bij.
- carbon frame beschermers (staat niet op de foto)
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:30 schreef Makster het volgende:
Turk al een kawa enzo?
465 kg inclusief berijderquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX6R is niet zwaar.... BMW K1100LT is zwaar met 290kg
Niet eens rellenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:35 schreef Youssef het volgende:
[..]Nee
Welcome back voor eventjes
Je heb nix gemist, geen meets, geen zware rellen
iddquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX6R is niet zwaar....
Boeiuhquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
ZX6R is niet zwaar.... BMW K1100LT is zwaar met 290kg
Jij lult ook met iedereen mee hè?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddZX6R is zeker niet zwaar, nee. is gewoon een kwestie van wennen voor Youssef...was ook niet serieus mijn ZXR-400 reactie
Jij wilt per se een rel?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij lult ook met iedereen mee hè?
quote:Goed onderhouden Yamaha Aerox. Bj 2001.
Niet opgevoerd alleen snelle uitlaat (mallossi).
Gas geveerde achterbrug.
Probeer toch een paar decibels eraf te snoepen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat moet niet anders, dat hoort zo
Gewoon je BMW houden en die CR voor erbij, of is dat geen optieAan die BMW heb je toch veel meer...
Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig naar die CR
Waar zullen we over rellen? Of misschien nog effe wachten tot morgenmiddag?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jij wilt per se een rel?
Kan hoor, mannetje![]()
Waarom doe je het niet zelf?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
En de garage in Almere mag het allemaal doen, dus trek die knip maar ..
APK is ook in mei, en er zullen ook wel nieuwe remschijven opmoeten.
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n sleutelaar, en de garage inhuren is wel zo makkelijk, en dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:58 schreef hollander172 het volgende:
Waarom doe je het niet zelf?Zo moeilijk is het allemaal niet en vervoer heb je toch al. Rijd die BMW ook weer eens.
![]()
Al doe je er een paar weken over, who cares? Zet dat ding gewoon op bokken en hij kan ook niet gejat wordenkan je rustig van je woning heen en weer naar de auto lopen en je leert er ook weer wat van.
Verkapt ik-wil-rellen-maar-als-hij-wat-terug-doet-dan-ga-ik-janken-postquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Een ''rel' tussen een persoon van dik achterin de 30 en een pubertje van 19 noem ik niet echt een rel![]()
Zegt misschien iets over de persoon van dik achterin de 30 die al verstandig moest zijn?
Thanks,quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Succes met de werkzaamheden.
Maar dat is geen excuus om overdag op je werk ook maar niet langs te komen hier he.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
Thanks,
Maar je zou het niet geloven maar zelfs daar heb ik het onwijs druk op het moment![]()
Inderdaad nog in mijn inwerk traject, ik was vandaag praktisch weer bij je op bezoekquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja drukte prive en werk gaan ook vaak samen he .. capaciteit neem ook af enzo.
![]()
En min of meer ben je nog aan het inwerken toch, kost altijd meer tijd en moeite.![]()
Ach ja, binnenkort iedere ochtend sex en ontbijt op bed.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja Pepijn, als ik vol vermogen mocht en genoeg geld had, had ik je BMW best willen overnemen![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:17 schreef Makster het volgende:
Inderdaad nog in mijn inwerk traject, ik was vandaag praktisch weer bij je op bezoek![]()
(elke week 1 dag cursus in Spijkenisse)
quote:En ochtend sex en verse broodjes......ik teken ervoor![]()
![]()
Jij wordt wel steeds bijdehander he? Had ik in t echt niet achter je gezochtquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Verkapt ik-wil-rellen-maar-als-hij-wat-terug-doet-dan-ga-ik-janken-post
Op internet heb ik meer tijd om over mijn uitspraken na te denkenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij wordt wel steeds bijdehandter he? Had ik in t echt niet achter je gezocht
Jij heb hem toch van hem gejat?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent zo bijdehand dat je zelfs iemand's signature moet jatten
Dat komt slechts voort uit het feit dat we allebei Bandit rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent zo bijdehand dat je zelfs iemand's signature moet jatten
Ik heb jouw post niet gewijzigd, ik heb mijn eigen post neergezet zoals ik dat wou. Dat jouw post er toevalling in voorkomt in de vorm van een quote, waarbij er een deel is aangepast, maakt het nog niet jouw postquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat geeft jou trouwens het recht om mijn post te wijzigenIk zeg bijdehander ook al is het officieel bijdehanter, waar staat in de wet dat ik verplicht ben mij aan de officiele grammatica te houden
![]()
Dat waren inderdaad gloriejaren, toen droeg je nog schoenen van hetzelfde paarquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:13 schreef ploderus het volgende:
[..]
dat ben ik in mijn gloriejaren
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan hebquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad gloriejaren, toen droeg je nog schoenen van hetzelfde paar
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan heb
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan heb
in een eerdere post zei ik (had je ws. gemist):quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Trouwens, motor is nog niet eens helemaal ingereden. (verkooppraatje) Maar ondertussen wel 2x circuitdagen mee gereden?![]()
Iemand commentaar hierop
Morgen ga ik langs namelijk aangezien het toch 'om de hoek' is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Trouwens, motor is nog niet eens helemaal ingereden. (verkooppraatje) Maar ondertussen wel 2x circuitdagen mee gereden?![]()
Iemand commentaar hierop
Je moet het zelf weten natuurlijk maar echt lastig is dit nou ook weer niet te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet zo'n sleutelaar, en de garage inhuren is wel zo makkelijk, en dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.
Maar het is wel zo dat ik op mijn werk overlegd heb, en ze daar de bussen gratis willen draaien op de draaibank.
Niemand weet de maten alleen, ook op het Fiero Forum niet, dus het zou inderdaad opbokken worden, alles opmeten en namaken, en vooral geen haast..
In theorie inderdaad best te doen.![]()
![]()
Daar gebruiken ze normaal een pers voor.quote:Het monteren is trouwens wel even doorzetten.
Je hebt wel gelijk denk ik, misschien van de zomer toch zelf doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:38 schreef hollander172 het volgende:
Je moet het zelf weten natuurlijk maar echt lastig is dit nou ook weer niet te doen.![]()
quote:Daar gebruiken ze normaal een pers voor.Dit werkt ook alleen duurt het wat langer.
Je wil niet weten wat er gebeurt als deze er af schiet.
![]()
Van de zomer is nog beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt wel gelijk denk ik, misschien van de zomer toch zelf doen.
Kan ik die onderdelen gelijk ook even laten poedercoaten.
Of zou hamerslagverf genoeg zijn?
quote:Idd.
Ik heb iets gelezen over het setje monteren: use teflongrease, more grease is always better, do not use too little! .......Of zoiets.
Las het al als een onmogelijke taak voor een techno noob.Die krijg ik er nooit in ..
Maar zeer ws doen ze dat hier beneden wel voor mij dus.![]()
Uhmquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Iemand commentaar hierop
Tjongen wat heb jij een gevaarlijke waterpomptang daar liggen,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Uitlaat pics.
Eindelijk de zijkant eraf.![]()
[afbeelding]
Links de vulling aan het einde van de uitlaat, hij begint met die metalen bus.
Volgens mij is de losse ring er een keer afgezaagd om in die bus te kunnen kijken.
(1 pijpje in met een klein gaat naar de 2 pijpjes uit .. al kan ik ze niet voelen als ik met mijn vingers in de kamer voel)
[afbeelding]
Die boutjes zijn best massief, M8 ofzo dus die breken never.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tjongen wat heb jij een gevaarlijke waterpomptang daar liggen,
als je daar een beetje kracht mee zet en hij schiet door ( en dat gebeurd regelmatig) of boutje breekt af dan heb je blauwe vingers![]()
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef ploderus het volgende:
Het toont een beetje zijn geestelijke incompetentie
ik denk dat ie dan als tip geeft, goed gereedschap is het halve werkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die boutjes zijn best massief, M8 ofzo dus die breken never.
Maar ze waren vlak met een bolletje (hoe zeg je dat) dus ik ben er inderdaad aardig wat keren afgeschoten met gevaar voor eigen leven, mede omdat de waterpomp aan beide zijden ook niet helemaal gelijk is. Professioneel gereed he.![]()
Een week geleden had ik de hele operatie al opgegeven.
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.![]()
![]()
BTW ik wil tips voor die uitlaat geen commentaar.
![]()
Er stond niet voor niets een smiley achterquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijn![]()
Wie is 'ie?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik denk dat ie dan als tip geeft, goed gereedschap is het halve werk![]()
Begint een aardig motorpark te worden he ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:02 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens pics van m'n nieuwe motorparkeerplaats in de tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf morgen gaat de SV daar staan en de Kawa gaat op de straat staan
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.quote:
Onbewust gebruik je tegensturen om te sturen met de fiets, niet met de rest van het lichaamquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Hij reed ook gewoon netjes rechtdoor enzo
Wel zwaar eigenlijk, echt bochten maak ik volgens mij niet. Gewoon afremmen en sturen, toen ik probeerde echt met de heupen te sturen ging dat nog best lastig
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:15 schreef Romius het volgende:
[..]
Onbewust gebruik je tegensturen om te sturen met de fiets, niet met de rest van het lichaam![]()
smorgens btw
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:01 schreef ploderus het volgende:
[..]
Er stond niet voor niets een smiley achter![]()
Maar het blijft een raar verhaal.
En ik bedoelde tips van jullie..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.![]()
![]()
Is het niet een idee om eens achter een WPH voor de Fiero aan te gaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
En ik bedoelde tips van jullie..
Maar hij zal wel gewoon opgeven welke sleutels ik in ieder geval moet hebben.
Dat scheelt zoeken, en misschien moet ik er nog 1 of 2 kopen.
In ieder geval 2 bokken voor de achterwielen. Momentsleutel heb ik al 12 jaar, maar zonder bitjes.![]()
![]()
Toen bij Motozoom gekocht, en ooit meer gebruikt. Maar ik heb het wel.![]()
![]()
ik zit eigenlijk te hopen dat iemand dit gaat aanvechten, voor een vrijdagochtend-relquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef ploderus het volgende:
[..]Zo als Youssef nu, zijn velen van ons waarschijnlijk ook begonnen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
OPM is gewoon nog niet scherp, zit volgens mij nog geestelijk bij die maffe Engelsen van afgelopen weekend.
ik zit te wachten tot die koekwaus (riet) uit zijn bed roltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef Romius het volgende:
ik zit eigenlijk te hopen dat iemand dit gaat aanvechten, voor een vrijdagochtend-rel![]()
Dat staat gelijk aardig vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:02 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens pics van m'n nieuwe motorparkeerplaats in de tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf morgen gaat de SV daar staan en de Kawa gaat op de straat staan
Als er een nieuwe (jongere) liefde om de hoek komt kijken moet de ouwe vaak vanaf de kant toekijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aardig vol.Hebben jullie geen achtertuin?
Arme Kwak verbannen uit de directe omgeving van het huis .. prille liefde van 2 maanden oud.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Is het niet een idee om eens achter een WPH voor de Fiero aan te gaan?
Ow en als tweede motor is het minder erg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
... maar de bedoeling was iig om Youssef op zijn hoede te laten zijn bij dit soort vage verhalen...tis namelijk niet leuk om als 1e motor een drama te hebben, kan ik je vertellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:25 schreef Romius het volgende:
In het weekeinde guur weer met winterse buien. Daarna minder wisselvallig en kouder met overdag een paar graden boven nul en 's nachts overwegend lichte vorst.
![]()
Ik wil rijden met de Gix![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zit te wachten tot die koekwaus (riet) uit zijn bed rolt![]()
WerkPlaatsHandboekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu nog een keer zonder afkorting.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef ploderus het volgende:
Als er een nieuwe (jongere) liefde om de hoek komt kijken moet de ouwe vaak vanaf de kant toekijkenZo heeft de evolutie ons gemaakt
Ik heb een vaag Engels boek met 200 pagina's en slechte zwart wil ilustratie's ja.quote:
lekker relevantquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ow en als tweede motor is het minder erg.![]()
![]()
ja...quote:Heb je slachtofferhulp al gebeld of heb je al professionele hulp?
Volgens mij past de Suzuki best door de voordeur bij jou,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:34 schreef Didiot het volgende:
Tja, op de Kwaak rij ik nou eenmaal dagelijks en op de SV niet
Dus is het praktischer dat de Kwaak op de weg staat, en direct te pakken is
En jij zegt letterlijk dat het voor je eerste niet leuk is om een miskoop te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker relevanthij gaat toch kijken voor zijn 1e motor
![]()
![]()
zonde dat ze buiten moeten staanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij past de Suzuki best door de voordeur bij jou,
gewoon in de gang stallenivm diefstal gevoeligheid.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |